Gracze nie chcą „nagrody” w postaci LoL Mobile


Mobilna wersja ma swoich zwolenników, ale wielu przechodzi obok niej obojętnie.


Powtarza się z sytuacja, z Diablo Immortal. Nasilające się przecieki z mobilną wersją gry sprawiły, że gracze nie chcą, aby to była nagroda dla społeczności na 10 urodziny LoLa. Wielu graczy zarzuca czerwonym, że ten rok nie należał do udanych, z wyjątkiem TFT, problemem pozostają patroni, których gracze w takiej formie nie chcą, skórki prestiżu, których cena jest mocno przesadzona, a zdobycie ich wymaga nie tylko zasobnego portfela, ale i mnóstwo cierpliwości. Problematyczne też zdają się monotonne misje podczas wydarzeń. Na początku roku anulowano nowy system rang, Clash dalej nie jest dostępny, a dochodzi do tego mobilna wersja gry.

Mobilny LoL ma swoich zwolenników, ale na dłuższą metę League of Legends nie doczekało się wcześniej mobilnej wersji, ponieważ gra nie nadaje się do obsługi na telefonie. Przez to wielu graczy przechodzi obojętnie, a niektórzy nawet sceptycznie do mobilnej wersji gry.

Społeczność od początku wydania TFT chętnie ujrzałaby go w wersji mobilnej, ale zdaje się, że obecnie jest na to zbyt wcześnie.

Jakie macie zdanie o LoLu w wersji mobilnej?


Podziel się ze znajomymi!

5 Comments

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  1. Kurde, ogólnie to bym przymknął oko na słaby rok ze strony rito gdyby to nie byłoby 10 lecie.

    Co oni odpierdalają to pożal się stwórco.

      1. Ma też być lolowa byjatyka, taki lolowy tekken. Imo na 10 lecie to by było w kij lepsze od tandetnej mobilówki w którą i tak nikt nie będzie miał czasu grać.