Sztuka tworzenia otoczenia map w Valorant
Grafik od trójwymiarowego otoczenia opowiada szczegółowo o budowaniu map.
Nowy FPS od Riot Games. Valorant jest realistycznym shooterem nastawionym na rywalizację. W grze znajdziemy umiejetności, które pozwolą podkreślić umiejetności strzeleckie. Gra nosiła nazwę kodową Project A, a dokładniej Ares.
Grafik od trójwymiarowego otoczenia opowiada szczegółowo o budowaniu map.
O cotygodniowych wyzwaniach, opóźnianiu smerfów i możliwym serwerze testowym.
Riot integruje wszystko w całość i wyjaśnia każdy możliwy scenariusz.
Wykopcie śnieżny grób dla swoich wrogów na nowej mapie VALORANT — Icebox. Ruszcie w głąb tundry, gdy razem z aktem III ukaże się Icebox.
Reżyser gry Joe Ziegler korzysta z pomocy Davida Cole’a, aby wyjaśnić modyfikacje trybu rankingowego, które pojawią się w III akcie.
Opis zmian w najnowszym patchu w Valorancie.
Kolejny odcinek spytaj Riot w Valorancie.
Pierwsza aktualizacja Killjoy, opcja powtórzenia gry, aktualizacje strzelb oraz usprawnienia rejestracji trafień.
Po powrocie z wakacji przygotowano aktualizację wszystkich strzelb oraz kilka poprawek błędów.
Główny projektant postaci VALORANT, Ryan „Morello” Scott. opowiada o „skrajnej umyślności”, która stanowi podstawę procesu projektowania agenta.
Nasz projektant broni i grafik koncepcyjny tłumaczą, jak wygląda projektowanie serii skórek, za którą mogliby pewnie dostać nagrodę Nebula.
Tym razem porozmawiamy o projektowaniu agentów, umiejętnościach i systemie do walki z oszustami.