Harmonogram Clash i tryb nagłej śmierci


Jesteście gotowi na Clash? Pierwszy turniej rozpoczyna się w najbliższy piątek, poznaliśmy już niemal wszystkie tajniki trybu w tym harmonogram na najbliższy miesiąc.

Harmonogram

1. Puchar Demacii – 25–27 maja
2. Puchar Demacii – 8–10 czerwca
1. Turniej 2. Motywu Przewodniego – 22–24 czerwca
2. Turniej 2. Motywu Przewodniego – 6–8 lipca


GODZINY ROZPOCZĘCIA ZATWIERDZANIA

Region 1. dzień 2. dzień 3. dzień
EUW Piątek 19:00 CEST Sobota 19:00 CEST Niedziela 19:00 CEST
EUNE Piątek 19:00 CEST Sobota 19:00 CEST Niedziela 19:00 CEST

Tryb Clash jako pierwszy w Lidze będzie posiadał opcje nagłej śmieci. Oznacza to, że od 60 minuty struktury będą się same niszczył, aby finalnie jednak z drużyn zwyciężyła.

W Clash znajdziecie również tryb „nagłej śmierci”, który zapewnia określoną długość meczów. Po 60 minutach wieże staną się słabsze i łatwiejsze do zniszczenia. Po 65 minutach budowle zaczną uszkadzać się same w określonym tempie i porządku (najpierw wieże, potem inhibitory, następnie wieże nexusa, a na końcu sam nexus). Po upływie 70 minut jedna z drużyn zwycięży. Uważamy to za ostateczne i mało prawdopodobne rozwiązanie, ale musieliśmy ograniczyć maksymalną długość wszystkich meczów Clash.

Podziel się ze znajomymi!