Kled – umiejętności, przeliczniki, gameplay


Kled wraz ze swoim wierzchowcem Skaarlem zawitał na PBE. Został on pierwotnie zaprojektowany na topa, ale twórcy w ostatniej chwili uznali, iż może się sprawdzić jako dżungler, dlatego też otrzyma on przeliczniki dedykowane do dżungli. Bohater jest niezwykle mobilny, posiada procentowe obrażenia od zdrowia, ma w zasadzie dwa życia, a także 4-stopniową pasywę oraz kilka doskoków.

Tryb Jeźdźcy:

  • Zdrowie: 400
  • Przyrost zdrowia: 65
  • Armor: 26
  • Przyrost armora: 4
  • Bazowa odporność na magię: 32.1
  • Odporność na magię na poziom: 1.25
  • Regeneracja zdrowia na sekundę: 1.2
  • Przyrost regeneracji zdrowia: .15
  • Bazowe AD: 55
  • Przyrost AD: 3
  • Zasięg ataku: 125
  • Prędkość poruszania się: 345

Pieszo:

  • Reszta taka sama poza: zdrowiem, zasięgiem ataku, prędkością poruszania się.
  • Zdrowie: 340
  • Przyrost zdrowia: 70
  • Zasięg ataku: 250
  • Prędkość poruszania się:  285

Umiejętność bierna: Skaarl, Tchórzliwa Jaszczurka

Skaarl, czyli nie do końca godny zaufania wierzchowiec Kleda, posiada swój własny pasek zdrowia. Kiedy walczą we dwójkę, otrzymuje obrażenia zamiast niego. Wszelkie dodatkowe zdrowie, które Kled zyska dzięki przedmiotom, runom i specjalizacjom, trafia też do Skaarl.

Jaszczurka weźmie nogi za pas, kiedy tylko wyczerpie się jej pasek zdrowia, zostawiając Kleda na pastwę losu. Kiedy Kled walczy sam, jego umiejętności zmieniają się, a ponadto zyskuje [100 + 5 na poziom] prędkości ruchu, poruszając się w stronę wrogich bohaterów ale wtedy zadaje 80% obrażeń z podstawowych ataków. Kled może odbudować odwagę  [50% na 1. 60% na 6, 70% na 11, 80% na 16] Skaarl i sprowadzić strachliwe stworzenie z powrotem, atakując wieże, bohaterów lub potężne potwory.

  • Zielony pasek jest Kleeda, a pomarańczowy Skaarla
  • Ogólna ilość zdrowia Kleda + Skaarl po przejściu w tryb pieszy traci bonus
  • Bonus zdrowia dodaje HP Skaarla, czyli Kled ma podstawowe zdrowie + bazowy przyrost gdy jest w trybie jeźdźcy
  • Po powrocie do bazy dosiada Kleda
  • Gdy pozbędzie się Skaarla, traci „czapkę zdrowia” i nie może się więcej wyleczyć

Q (Na Skaarl): Wnyki na Linie

Czas odnowienia: 9/8.5/8/7.5/7

Kled rzuca autentycznymi wnykami na niedźwiedzie przymocowanymi do liny, które zadają 25/50/75/100/125 (+60% AD) obrażeń wszystkim trafionym wrogom i przyczepiają się do pierwszego trafionego wrogiego bohatera. Jeśli Swarliwy Rajtar przez 1.75 sekundy pozostanie niedaleko trafionego celu, ściągnie linę i przyciągnie swoją niefortunną ofiarę do siebie, spowalniając ją o 40/45/50/55/60% na 1.5 sekundy i zadając 50/100/150/200/250 (+120% AD) obrażeń. Umiejętność zadaje 150% dodatkowych obrażeń stworom.

Q (Pieszo): Kieszonkowy Pistolet

Czas odnowienia: 20 sekund ładowania amunicji (zmniejsza się z poziomem) maksymalnie 2 pociski i 3 sekundy czasu odnowienia.

Kled wystrzeliwuje w wybranym kierunku serię pocisków ze swej broni, zadając przy tym 30/45/60/75/90 (+80% bonus AD) fizycznych obrażeń i dodatkowe 20% przy pierwszym ataku, w wyniku czego zostaje odrzucony do tyłu.

Każda paleta trafiona w przeciwnika przywraca Skaarlowi 5% odwagi.

W: Agresywne Skłonności (Biernie)

Czas odnowienia: 14/12.5/11/9.5/8

Podstawowe ataki Kleda powodują, że wpada w szał, zyskując 150% prędkości ataku na cztery kolejne ataki lub 4 sekundy. Czwarty atak zadaje dodatkowe 20/30/40/50/60 plus 4/5/6/7/8% (+5% na 100 AD) obrażeń zależnych od procenta maksymalnego zdrowia celu.

E: Potyczka (Tylko na Skaarl)

Czas odnowienia: 14/13/12/11/10

Kled i Skaarl doskakują w wybrane miejsce, zadając 20/45/70/95/120 (+60% AD) obrażeń wrogom na swej drodze i tymczasowo zyskując 50% prędkości ruchu. Jeśli Potyczka trafi w bohatera lub dużego potwora, Kled i Skaarl mogą raz jeszcze użyć umiejętności na trafionym celu, aby doskoczyć z powrotem i ponownie zadać obrażenia.

R: Naaaaaaaaprzód!!! (Tylko na Skaarl)

Czas odnowienia: 160/140/120

Zasięg: 5000

Kled i Skaarl szarżują w wybrane miejsce, zyskując tarczę i zwiększając prędkość ruchu podążających za nimi sojuszników, otrzymuje na 2 sekundy tarczę 200/300/400 (+300% bonusu AD). Skaarl obierze za cel pierwszego napotkanego wroga, taranując go i zadając 12/15/18% (+12% per 100 AD) obrażeń równe procentowi jego maksymalnego zdrowia.

  • Bohater jest odporny na CC podczas ładowania umiejętności
  • Wszyscy gracze słyszą dźwięk podczas korzystania z umiejętności

Inne

Polskie kwestie

Video

Kled w dżungli

Video

Podziel się ze znajomymi!