K’Sante umiejętności


Poznaliśmy oficjalny opis umiejętności K’Sante – bohatera który zadebiutuje w patchu 12.21.


Stańcie ramię w ramię z Dumą Nazumah w patchu 12.21

„Moi przodkowie zbudowali Nazumah. Żaden bóg, król czy bestia nie potrafili ich pokonać i nikt nie pokona mnie.

Umiejętność bierna — Niezmącony Instynkt

Zadające obrażenia wrogom umiejętności K’Santego na krótki czas oznaczają wrogów. Ataki wymierzone w oznaczonych przeciwników zdejmują oznaczenia i zadają dodatkowe obrażenia fizyczne zależne od maksymalnego zdrowia celu.

Na Całego: Atakowanie oznaczonego wroga zadaje teraz obrażenia fizyczne i dodatkowe nieuchronne obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia celu.

Q — Uderzenie Ntofo

K’Sante uderza bronią, zadając obrażenia fizyczne na małym obszarze wokół niego i na krótko spowalnia trafionych.

Jeśli wróg zostanie trafiony, K’Sante na krótki czas zyska ładunek. Dwa ładunki pozwolą mu uwolnić falę uderzeniową, która przyciąga przeciwników.

Na Całego: Umiejętność już nie spowalnia, a jej czas odnowienia zostaje skrócony.

W — Taran

Ładowanie: K’Sante unosi tonfy, by się bronić. Na krótko staje się niepowstrzymany, a obrażenia, które otrzymuje zostają zmniejszone.

Wypuszczenie: K’Sante prze naprzód, zadając obrażenia fizyczne zależne od maksymalnego zdrowia celu, odrzucając i ogłuszając wrogów, których staranuje, na krótki czas zależny od czasu ładowania.

Na Całego: Umiejętność zostaje odnowiona i zadaje więcej obrażeń fizycznych zależnych od czasu ładowania, redukcja obrażeń jest zwiększona, a prędkość ładowania i doskoku zostają podwojone.

E — Praca Nóg

K’Sante wykonuje doskok, zyskując na krótko tarczę. Jeśli doskakuje do sojusznika, to on też dostaje tarczę, a umiejętność ma większy zasięg. Podczas używania Pracy Nóg można używać też innych umiejętności.

Na Całego: Doskok jest szybszy. Zasięg doskoku do wybranego miejsca zostaje zwiększony. K’Sante może doskakiwać przez ściany.

R — Na Całego

K’Sante rozbija swoje tonfy, zadając obrażenia fizyczne i odrzucając wrogiego bohatera. Przeciwnicy, którzy uderzą o ścianę, otrzymają więcej obrażeń fizycznych, zostają odrzuceni za ścianę i na krótko ogłuszeni. Następnie K’Sante doskakuje do wroga i atakuje Na Całego przez pewien okres.

Na Całego: K’Sante traci pewien procent maksymalnego zdrowia oraz dodatkowego pancerza i odporności na magię. Zyskuje obrażenia od ataku i wszechwampiryzm, a jego umiejętności działają inaczej.


Podziel się ze znajomymi!