Powoli zbliżamy się do mini-reworka Azira, jednak twórcy dzielą się z nami poniższymi informacjami, aby przekonać się jak postrzegają je gracze i czy może sami mają coś ciekawego do zaproponowania. Data wypuszczenia nowej wersji Azira nie jest jeszcze znana, ale należy przypuszczać, że może być to kwestia miesiąca lub kilku tygodni.
- Zwiększenie możliwości gry przeciwnika na Azira.
- Wzmocnienie Azira (buff).
- Zachowanie rdzenia bohatera podczas przyzywania żołnierzy i używaniu ich do auto atakowania.
Kierunki rozwoju:
- Zmniejszenie zasięgu dowodzenia żołnierzem przez Azira, narażając go na większe obrażenia.
- Zasięg byłby mniejszy o około 15%, w co też celujemy.
- Jego mobilność pozostałaby podobna do obecnej.
- Może oznaczać to, że potrzebuje więcej opcji przerwania na żądanie.
- Zmniejsza to oczywiście potencjał dramatycznych zmian w jego zestawie (jednak może nadal wzmagać pewnych zmian).
- Zachowanie zasięgu dowodzenia żołnierzami, ale zmniejszenie mobilności, aby łatwiej ginął.
- Zwiększenie długości życia żołnierzy.
- Najprawdopodobniej oznaczałoby to usunięcie umiejętności odpowiedzialnej za przemieszczanie się w kierunku żołnierzy.
- Ten kierunek sprawi, że jeszcze bardziej będzie trzymał się z tyłu.
Niezależnie od wyboru kierunku, najprawdopodobniej będziemy wzmacniać żołnierzy Azira i jego ogólny potencjał DPS. Jednocześnie będziemy szukać sposobów, na sprawienie, aby jego faza liniowa była mniej opresyjna.
Mechanika którą testujemy, zmniejsza obrażenia AoE żołnierzy we wczesnej fazie gry i skaluje je do poziomu 100%, bazując na poziomie bohatera. Oznacza to, że Azir może nadal zagrażać pojedynczemu celowi w trakcie meczu, ale ma mniejszą kontrolę na początku meczu.