PolscyGracze.pl
Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord

Minirework Azira – szczegóły

Azir wraz z Xin Zhao otrzymali minirework. Zmiany te pojawią się już za około dwa tygodnie wraz z patchem 7.19. Azir nie został mocno zmieniony, za to najwięcej zmian pojawiło się w jego przelicznikach.

  • Bazowe zdrowie zwiększono z 524.4 do 540
  • Regeneracje zdrowia zmniejszono z 1.3848 do 1.38
  • Bazową prędkość poruszania się zwiększono z 325 do 335
  • Conquering Sands (Q)
    • Przelicznik AP zmniejszono z 50% do 30%
    • Zasięg rzucania zmniejszono z 875 do 720
    • Hitbox zwiększono o ~70 jednostek.
    • Czas odnowienia zmieniono z 10/9/8/7/6 do 11/9.5/8/6.5/5
  • Arise! (W)
    • Bazowe obrażenia zostały zmienione. Zwiększono je na wszystkich poziomach, ale zmniejszono na 18 poziomie.
      • Nowe wartości: 60/62/64/66/68/75/80/85/95/105/115/125/135/145/155/165/175/185
    • Skalowalne obrażenia żołnierzy zostały zwiększone
    • Czas ładowania zmniejszono z 10/9/8/7/6 do 8/7.5/7/6.5/6
    • Zasięg rzucania zwiększono z 450 do 500
    • Czas życia żołnierza zwiększono z 9s do 10s
    • Czas rzucania postawowych ataków zmniejszono z 0.5s do 0.35s
    • Zasięg deaktywacji żołnierza zmniejszono z 800 do 660
    • Żołnierze już nie mogą atakować wardów i trinketów.
    • [Nowy efekt] Daje Azirowi dodatkowe 20/30/40/50/60% prędkości ataku na 5 sekund za każdym razem, gdy przywoła 3 bohaterów lub więcej
  • Shifting Sands (E)
    • Tarcza ma teraz przelicznik 70% AP
    • E daje teraz Azirowi natychmiastową tarczę.
    • Czas trwania tarczy został zmniejszony z 4 sekund do 1.5 sekundy.
    • Prędkość lotu została zmniejsozna z 1700 do 1400
    • [Nowy efekt] Jeżeli Azir trafi wrogiego bohatera, Azir otrzymuje nowego żołnierza na W
  • Emperor’s Divide (R)
    • Czas odnowienia zmniejszono z 140/120/110 do 120/105/90.
    • Wielkość ściany została zwiększona z 4/5/6 żołnierzy do 5/6/7 żołnierzy
    • Żołnierze odpychają wrogów, podczas rzucania umiejętności, w innym przypadku zachowują się jak normalny teren.
  • Made Madowski

    P O T Ę Ż N E zmiany ciekawe czy wystarczą ale wydaje się być spoko

  • Kacper Zgoda

    TO BOLI Żołnierze odpychają wrogów, podczas rzucania umiejętności, w innym przypadku zachowują się jak normalny teren. CZYLI JAK NP RZUCISZ R TO ODRZUCA ALE POTEM JAK JAKIS TALON UZYJE Q TO PRZEJDZIE PRZEZ MUR :( AZIR PIGEON NIE POLECA

    • Mateuszsz

      No i AS będzie uzależniony od żołnierza. To jakiś nerf dla mnie ale z tego co widze na pbe to lepiej sobie radzi.

    • Jakub Wiśniewski

      A jak było wcześniej?

  • Wiktor Tarnowski

    Przez malutki range na Q ta postac bedzie niegrywalna

  • Azir Main

    Super zmiana range na q i dmg na q wynagrodzomy w e i w R w patchu 7.18 dostala dodatkowe 150 dmg . Nie moge się doczekać jak wyjdzie na normalne:)

  • W3eZyxD

    Jak dla mnie powinni coś z tą pasywką zrobić bo w late jest bezużyteczna.

  • Azirion

    gdyby tylko usunęli to: ”Żołnierze odpychają wrogów, podczas rzucania umiejętności, w innym przypadku zachowują się jak normalny teren.” to wszystko spoko