Reklama
Azir wraz z Xin Zhao otrzymali minirework. Zmiany te pojawią się już za około dwa tygodnie wraz z patchem 7.19. Azir nie został mocno zmieniony, za to najwięcej zmian pojawiło się w jego przelicznikach.
- Bazowe zdrowie zwiększono z 524.4 do 540
- Regeneracje zdrowia zmniejszono z 1.3848 do 1.38
- Bazową prędkość poruszania się zwiększono z 325 do 335
- Conquering Sands (Q)
- Przelicznik AP zmniejszono z 50% do 30%
- Zasięg rzucania zmniejszono z 875 do 720
- Hitbox zwiększono o ~70 jednostek.
- Czas odnowienia zmieniono z 10/9/8/7/6 do 11/9.5/8/6.5/5
- Arise! (W)
- Bazowe obrażenia zostały zmienione. Zwiększono je na wszystkich poziomach, ale zmniejszono na 18 poziomie.
- Nowe wartości: 60/62/64/66/68/75/80/85/95/105/115/125/135/145/155/165/175/185
- Skalowalne obrażenia żołnierzy zostały zwiększone
- Czas ładowania zmniejszono z 10/9/8/7/6 do 8/7.5/7/6.5/6
- Zasięg rzucania zwiększono z 450 do 500
- Czas życia żołnierza zwiększono z 9s do 10s
- Czas rzucania postawowych ataków zmniejszono z 0.5s do 0.35s
- Zasięg deaktywacji żołnierza zmniejszono z 800 do 660
- Żołnierze już nie mogą atakować wardów i trinketów.
- [Nowy efekt] Daje Azirowi dodatkowe 20/30/40/50/60% prędkości ataku na 5 sekund za każdym razem, gdy przywoła 3 bohaterów lub więcej
- Bazowe obrażenia zostały zmienione. Zwiększono je na wszystkich poziomach, ale zmniejszono na 18 poziomie.
- Shifting Sands (E)
- Tarcza ma teraz przelicznik 70% AP
- E daje teraz Azirowi natychmiastową tarczę.
- Czas trwania tarczy został zmniejszony z 4 sekund do 1.5 sekundy.
- Prędkość lotu została zmniejsozna z 1700 do 1400
- [Nowy efekt] Jeżeli Azir trafi wrogiego bohatera, Azir otrzymuje nowego żołnierza na W
- Emperor’s Divide (R)
- Czas odnowienia zmniejszono z 140/120/110 do 120/105/90.
- Wielkość ściany została zwiększona z 4/5/6 żołnierzy do 5/6/7 żołnierzy
- Żołnierze odpychają wrogów, podczas rzucania umiejętności, w innym przypadku zachowują się jak normalny teren.
Reklama