O Kaliście i ogółem o ADCarry


Pojawiły się dwie propozycje, jedna dotyczy zmian w Kaliście, aby zmniejszyć jej zasięg do 525, a może nawet 500. Druga natomiast porusza temat ogólnej mocy strzelców i tego, aby w późniejszej fazie gry radzili sobie nieco gorzej, chociaż i bez tego czasami nie mogą sobie poradzić jeżeli rzuci się na nich kilka osób.

Podczas wczesnej fazy rozwoju Kalista miała zasięg 525. Przez co nie radziła sobie najlepiej, co było widać podczas pierwszego kontaktu z bohaterem. Być może powrócimy do zmian, jednak na pewno będzie trzeba czymś innym zrekompensować zmniejszony zasięg.

Myśleliście może o przerobieniu przedmiotów AD tak, aby strzelec był gorszy w późniejszej fazie gry i lepszy we wcześniejszej fazie? Tańsze przedmioty dające mniej, które skalowałyby się w połączeniu z danym bohaterem?

Koncentrujemy się na tworzeniu dodatkowych ścieżek opcji dla strzelców, a nie zmianach w ich krzywej mocy. Wszelkie dodatkowe usprawnienia musiałyby z czegoś wynikać. Nie przekonuje mnie to, że krzywa mocy byłaby głównym czynnikiem decydującym o tym co może zaoferować strzelec, przez to tworzyła by się spora rozbieżność między innymi klasami.

Podziel się ze znajomymi!