Reklama
Czeka nas sporo nowości i usprawnień w PUBGu. Twórcy gry pracują nad optymalizacją po stronie serwera i klienta.
Elementy, które poprawią ogólną wydajność gry:
- Twórcy odkryli, że szybko poruszające się pojazdy po różnych elementach na ziemi doprowadzają do przeciążenia karty graficznej.
- Kolejnym elementem mającym wpływ na ilość FPSów jest sposób przetwarzania efektów świetlnych.
Optymalizacja po stronie klienta
Optymalizacja postaci
- Ruch postaci, których nie widzisz zostanie zoptymalizowany.
- Animacje zostaną usprawnione, aby lepiej wspierać słabsze komputery.
- Zostanie usprawniony proces renderowania postaci, aby zapowiedz problemom ze spadkami fpsów.
- Ruch i animacja postaci podczas skakania również zostaną ulepszone, co przełoży się na większą ilość fpsów.
- Animacja spadochronu będzie optymalizowana.
Powinno przełożyć się to na płynniejszy przebieg każdego z etapów meczu, co też będzie widoczne w War Mode.
Optymalizacja pojazdów
- Zostanie naprawiony sposób w jaki gra radzi sobie z ruchem oddalonych pojazdów i graczy wewnątrz pojazdów.
- Obecnie zatrzymanie pojazdu wymaga niepotrzebnej mocy obliczeniowej procesora.
Optymalizacja i stabilizacja podczas wczytywania
- Optymalizowany jest rdzeń Miramar i Sanhok, aby poprawić ich prędkość wczytywania się.
- Fizyczne ładowanie się tektur zostanie poprawione, co powinno naprawić problem z zacinaniem się ekranu.
- Zostanie naprawiony problem z crashami.
Inne optymalizacje
- Ma zostać poprawiony problem ze spadkami fpsów podczas przybliżania z dużych lunet.
- Niektóre odległe przedmioty będą renderowane w sposób mniej obciążający.
- System powtórek/killcam zostanie zoptymalizowany, aby poprawić ilość fpsów u osób, które mają go włączonego.
Optymalizacja po stronie serwera
- Kod sieciowy zostanie zoptymalizowany i dzięki czemu zmniejszy się opóźnienie.
- Zostanie zwiększona szybkość z jaką serwer przesyła dane o obiektach – np. drzwiach, przedmiotach, ogrodzeniach.
- Niektóre elementy kodu sieciowego zostaną usunięte.
- Obecnie niektóre elementy są aktualizowanie w nieefektywny sposób, dlatego powstają pewne anomalie związane z fizyką pojazdów.
Inne nowości
Nad grą pracują różne zespoły, dlatego nieustannie trwają prace nad nową mapą. Pojawił się pierwszy zarys nowego pojazdu.
Trwają także prace na ulepszeniem skał i dodawane są nowe elementy.
Reklama