Nowe runy – Inspiracja


Reklama

W kolejnym tygodniu możemy znowu podzielić się z Wami nowymi informacjami odnośnie run. Tym razem poznajemy nowe runy inspiracji.

Jestem Riot Reinboom, projektant techniczny zrekonstruowanych run. Chcę wam zaprezentować „dziwaczną” ścieżkę run: Inspirację.

UWAGA: PRACA W TOKU: Runy są wciąż opracowywane. Oznacza to, że nazwy, wartości liczbowe, ikony, zasady gry, czy praktycznie wszystko inne, co widzicie, może się zmienić przed publikacją. Oczywiście, jeśli jest coś, co szczególnie wam się podoba, koniecznie dajcie nam znać.

Dzisiaj przybliżę wam gniazdo na runy ze ścieżki Inspiracji, z której pochodzi jedna z przedstawionych już run. Zadłużenie i reszta run w tym gnieździe umożliwiają wam jedną ważną rzecz: przechytrzenie przeciwnika we wczesnej fazie gry.

…ale najpierw nowy przedmiot.


Zegarek – 600 złota
Wprowadza Twojego bohatera w zastój na 2.5 sekundy, czyniąc go niewrażliwym na wszystkie ataki, ale jednocześnie uniemożliwiając mu wykonywanie wszelkich czynności (Jednorazowy efekt).

Zegarek to nowy składnik Zhonyi i Anioła Stróża. Ma pozwolić wam zareagować na trudną sytuację w momencie, gdy stanie się problemem, i zapewnia rozwiązanie na pozostałą część gry.
„Jednorazowy efekt” oznacza, że użyty Zegarek rozpada się na kawałki:


Zepsuty zegarek – 600 złota
Jest zepsuty, lecz wciąz można go ulepszyć. (Po użyciu Zegarka, możecie kupić jedynie zepsute zegarki w sklepie.)
Zepsuty Zegarek wciąż może zostać ulepszony w celu stworzenia Zhonyi i Anioła Stróża, jednak nie będzie go można użyć ponownie.

Ale… to Kącik Run, więc jaki to ma związek z przedmiotem?


Idealne Wyczucie Czasu
Rozpoczynasz grę z Opóźnionym Zegarkiem, który zamienia się w Zegarek po 6 minutach. Dodatkowo zmniejsza czas odnowienia Klepsydry Zhonyi i Anioła Stróża o 15%.

Idealne Wyczucie Czasu udostępnia Zegarek wcześniej. Zmienia Zegarek w narzędzie, za pomocą którego możecie zmienić wczesne, ryzykowne zagranie w sensowną, korzystną dla was zagrywkę.

Idealne Wyczucie Czasu ma być jedną z najostrzejszych reakcji spośród dostępnych w zrekonstruowanych runach. To bezpośrednia odpowiedź lub efekt umożliwiający szturmowanie w bardzo specyficznych zestawieniach. Ceną jest konieczność zrewidowania swojego zestawu run i dostosowania go do stylu Inspiracji, oferującego co najmniej jeszcze jedną opcję.

Oprócz dekonstrukcji założeń przedmiotu (Zadłużenie) i podważenia wyników wczesnych szturmów, Inspiracja ma w tym gnieździe jeszcze jedną zabawkę. Jej funkcją jest obieranie ścieżek i kontrola wizji:


Ładowany błysk
Gdy Błysk jest w trakcie odnawiania, zastępuje go Ładowany Błysk, pozwalający na użycie błysku po 2.5 sekundach uprzedniego załadowania. Czas odnowienia: 20 sekund, lecz nie można go użyć w trakcie i przez 10 sekund od walki z przeciwnym bohaterem.

Ładowane Mignięcie zapewnia mobilność na mapie i umożliwia Błysk w zagrywkach, w których w innym przypadku nie byłby dostępny. Od kreatywnych inwazji w dżungli po kontrolę krzaków w bocznej alei — Ładowane Mignięcie zapewnia wysoce wyspecjalizowany typ mobilności na mapie i wykonywanie strategicznych uników.

Ponadto, oczywiście, to gniazdo na runy zawiera także ujawnione już wcześniej Zadłużenie:


Zadłużenie
Możesz kupować przedmioty na kredyt. Wysokość kredytu rośnie wraz z czasem gry. Limit kredytu: 150 złota + 5 za minutę
Spłacenie kredytu: 50 złota za każdy zadłużony przedmiot

Reklama

Podziel się ze znajomymi!