Nowości w II akcie VALORANT


Nowa Przepustka Bojowa, nowa agentka — Killjoy, Glitchpop i mnóstwo innych nowinek.


Premiera gry oznaczała początek odcinka I. W I akcie VALORANT pojawiła się Reyna, Ascent, Wieczny Płomień i Przepustka Bojowa, czyli nasz sposób na wynagrodzenie wam czasu poświęconego na grę wyjątkowymi przedmiotami przeznaczonymi do personalizacji rozgrywki.

Akt II już trwa.

Gracze otrzymają nową Przepustkę Bojową, a w grze pojawi się mistrzyni defensywy Killjoy, kolekcja skórek broni Glitchpop oraz inne rzeczy, które opisujemy w niniejszym przewodniku.

AGENTKA: KILLJOY

act2_Divider_KJ.png

Zabije was, zanim zdążycie zepsuć jej nastrój.

Nowa strażniczka w VALORANT korzysta z zabójczej technologii, by zyskać przewagę w defensywie. Killjoy jest wyluzowaną, genialną wynalazczynią, która użyje swoich mechanicznych przyjaciół w celu przechytrzenia swych ludzkich przeciwników. Jeśli Killjoy należy do waszego zespołu, spodziewajcie się spokojnego i bezstresowego podkładania lub rozbrajania Spike’a.

SKÓRKA BRONI: GLITCHPOP

act2_Divider_Gpop.png

Nowe skórki nadadzą waszej broni wygląd rodem z XXII wieku z domieszką dystopijnego mroku, który dodatkowo zmotywuje was do hakowania cybermózgów.

Skórki Glitchpop zmienią wygląd następujących spluw: Frenzy, Judge, Bulldog, Odin oraz broni do walki w zwarciu. Razem z nimi pojawi się siedem poziomów ulepszeń, takich jak ostateczny cios, baner zabójstwa, różne warianty oraz zestaw akcesoriów.

PRZEPUSTKA BOJOWA II AKTU

act2_Divider_bp.png

Weźcie udział w II akcie VALORANT i zdobywajcie PD, aby odblokować kolejne elementy kosmetyczne, które zasilą waszą kolekcję: skórki broni, karty graczy, przywieszki, graffiti i tytuły.

Wykupcie Przepustkę Bojową II aktu w wersji premium, aby zdobyć jeszcze więcej przedmiotów takich jak Operator Czerwony Alarm czy skórki broni Guardian POLYfox.

TRYB RYWALIZACJI: RANGI AKTU I POPRAWKI

act2_Divider_ranked.png

Na początku II aktu nasz system rywalizacji VALORANT ulegnie zmianie. Pojawią się rangi aktu oraz wprowadzimy poprawki matchmakingu, aby zmniejszyć ryzyko zestawienia pojedynczych graczy z umówionymi grupami. Będzie również można przejrzeć historię meczów i szczegóły dotyczące rangi znajomych.

Rangi aktu to nasz wyraz uznania dla poziomu, na który wznieśliście się w trakcie aktu. W każdym akcie gracze będą teraz otrzymywać specjalne odznaki, których zawartość oraz ramka zostaną dobrane na podstawie dziewięciu najlepszych zwycięstw oraz ogólnej liczby wygranych w trybie rankingowym. Odznaka będzie widoczna na karcie gracza podczas gier rankingowych.

JUŻ WKRÓTCE: BETA TRYBU DEATHMATCH KAŻDY NA KAŻDEGO

act2_Divider_Deathmatch.png

10 graczy. Umiejętności agentów są niedostępne. Nieskończone pieniądze. Zostawcie Spike’a w domu.

Walka deathmatch każdy na każdego to nowy tryb gry, który pojawi się w II akcie. Dzięki niemu zapaleni strzelcy będą mogli sprawdzić swoją szybkość na tle innych.


Podziel się ze znajomymi!