NVIDIA zmierzyła zależności pomiędzy kartami graficznymi a współczynnikiem liczby zabitych


NVIDIA opublikowała dzisiaj artykuł na temat wydajności osiąganej przez graczy w grach battle royale oraz w jaki sposób technologia może pomóc graczom osiągać lepsze wyniki.


NVIDIA od lat współpracuje z profesjonalistami z branży e-sportowej celem opracowywania jak najbardziej konkurencyjnego sprzętu. Karty graficzne GeForce są optymalizowane pod kątem rozgrywki z wysoką liczbą klatek na sekundę i niskim opóźnieniem, co pomaga poprawić ogólny czas reakcji graczy.

Chociaż powszechnie wiadomo, że lepsza karta graficzna i wyższa liczba wyświetlanych klatek na sekundę może pozytywnie wpływać na czas reakcji, firma była zainteresowania tym, jak przekłada się to dla przeciętnego gracza na zwiększenie rywalizacji w grach battle royale. Zatem przyjrzano się średnim współczynnikom zabicia/śmierci (Kill/Death Ratio) w najbardziej popularnych grach battle royale, zestawiono z posiadanymi przez graczy kartami graficznymi i opublikowano wyniki.

Analiza ta nie jest kontrolowanym eksperymentem, ale podsumowaniem danych otrzymanych od graczy.

Wyniki potwierdzają tezy i fakty, z których zdaje sobie sprawę 99% profesjonalnych graczy – większa liczba wyświetlanych klatek na sekundę zdecydowanie pomaga w obniżeniu czasu reakcji i w osiąganiu lepszych rezultatów podczas rozgrywki.

Dane wyraźnie wskazują, że gracze korzystający z wyższej klasy kart graficznych i monitorów o wysokiej częstotliwości odświeżania osiągają znacząco wyższe współczynniki K/D niż gracze korzystający z wolniejszych kart graficznych i monitorów 60 Hz. W przypadku gier battle royale 60 klatek na sekundę to już za mało. Aby sprostać rywalizacji należy zoptymalizować system tak, aby działał z prędkością 144+ FPS i sparować go z monitorem o wysokim odświeżaniu.


Podziel się ze znajomymi!

0 Comments

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *