Od ponad roku występują problemy z klientem LoLa – co na to Riot?


Reklama

Riot przyznaje rację graczom względem błędów klienta i obiecuje wziąć się za sprawę na poważnie.


Z powodu powracających problemów z klientem twórcy postanowili wypowiadać się na ich temat co około 2 miesiące. Kolejny wpis miałby się pojawić już za dwa tygodnie i jeden z Rioterów obiecuje, że „będzie on zawierał poważne informacje dotyczące postępu i wpadek dotyczących poprawy klienta”.

Wydaje mi się, że wyrządzamy krzywdę zarówno sobie, jak i graczom, kiedy ogłaszamy niejasne obietnice „naprawienia czegoś” (czego dopuściliśmy się w jednej z wypowiedzi ponad rok temu). Zamiast tego będziemy używać blogów takich jak ten, który pojawi się w ciągu najbliższych dwóch tygodni, aby dzielić się jasnymi informacjami technicznymi nie tylko dotyczącymi ulepszeń, ale również wszystkich wpadek. Następnie podzielimy się naszymi kolejnymi krokami, aby im zaradzić.

Jednym z tymczasowych rozwiązań może być program stworzony przez Polaka, który pozwala na szybki reset funkcji klienta i ponowne ich załadowanie bez konieczności wyłączania go. Program wykorzystuje wbudowane już w klient metody, które nie są jednak dostępne z jego poziomu. Zawsze jednak to zewnętrzne rozwiązanie, którego używa się na własną odpowiedzialność. Trudno powiedzieć, czy nie ma to żadnych dodatkowych konsekwencji. Program można pobrać tutaj.

Reklama

Podziel się ze znajomymi!