Opis patcha 2.1 Wild Rift


Nadchodzi nielichy patch, a w nim powtórki, tryb obserwatora, dwóch nowych bohaterów, zmiany wyważające najbardziej wścibskich Yordli i więcej Niebieskich Drobinek!


Po powrocie Yordli z ich przygód czas spojrzeć w przyszłość. I… być może nie tak wcale odległą przeszłość? Sprawdźcie powtórki i tryb obserwatora wraz z wydarzeniem Księżycowa Bestia, w którym pojawi się aż sześć nowych skórek (w tym ekskluzywna dla Wild Rift Księżycowa Bestia Miss Fortune). Następnie Xayah i Rakan tanecznym krokiem wyruszą do alei w duecie. Witajcie w patchu 2.1!

Przypominamy: zawartość będzie pojawiała się na przestrzeni tego patcha. Jeśli ją przegapiliście, oto zapowiedź niektórych nowych rzeczy, które pojawią się w Wild Rift na przestrzeni następnych kilku miesięcy

NOWOŚCI

BOHATEROWIE

XAYAH BUNTOWNICZKA

WR_PatchNotes21_Xayah.jpg

Niebezpieczna i dokładna Xayah to vastajańska rewolucjonistka, która toczy prywatną wojnę, aby ocalić swój lud. Wykorzystuje swoją szybkość, przebiegłość i ostre jak brzytwa ostrza, aby pozbyć się każdego, kto stanie jej na drodze. Xayah walczy u boku partnera i kochanka, Rakana, aby chronić swoje wymierające plemię i przywrócić swojej rasie dawną chwałę.

Xayah pojawi się później w tym patchu.

 

RAKAN UWODZICIEL

WR_PatchNotes21_Rakan.jpg

Równie energiczny, co czarujący Rakan to słynny vastajański mąciciel i najwspanialszy tancerz bitewny w historii plemienia Lhotlan. Ludzie z wyżyn Ionii od dawna kojarzą jego imię z dzikimi zabawami, nieokiełznanymi imprezami i anarchistyczną muzyką. Jednak ten pełen energii podróżujący artysta pozostawił swoje stare życie za sobą, poświęcając się sprawie swojej ukochanej – buntowniczki o imieniu Xayah. Razem dążą do uwolnienia dzikiej magii Ionii i odzyskania tego, co Vastajowie utracili.

Rakan pojawi się później w tym patchu.

 

FUNKCJE

POWTÓRKI

Powtórki będą dostępne dla waszych ostatnich 50 meczów! Oglądajcie to, co działo się podczas waszych meczów, aby poprawić swoją grę lub ponownie przeżyć te niepowtarzalne chwile.

Powtórki zostały wyposażone w nowy interfejs, który pokazuje przedmioty, czary przywoływacza oraz złoto obu drużyn i wiele więcej.

WR_PatchNotes21_Replays.jpg

 

Więcej informacji:

 

  • Powtórki są dostępne na stronie historii gier lub na ekranie po zakończeniu rozgrywki.
  • Oglądajcie mecz od początku do końca lub podążajcie za każdym innym graczem w grze.
  • Dostępne są różne ustawienia prędkości odtwarzania w zakresie od ×0,5 do ×8.
  • Przewijanie ani przeskakiwanie nie są obecnie wspierane.
  • Powtórki nie działają w trybie treningowym.
  • Powtórki wygasną z każdym nowym patchem.

TRYB OBSERWATORA

Uwaga wszyscy trenerzy, organizatorzy i gracze z tylnego siedzenia: patch 2.1 przynosi możliwość obserwowania meczów waszych znajomych!

W przypadku dobieranych gier w trybie obserwatora istnieje 3-minutowe opóźnienie, aby uniknąć spojlerów. Niestandardowe mecze posiadają 3 miejsca dla obserwatorów i nie występuje podczas nich opóźnienie.

WR_PatchNotes21_Spectator.jpg

 

Więcej informacji:

 

  • Aby obserwować gracza w dobieranej grze, musicie mieć go na liście znajomych.
  • Musicie posiadać taką samą wersję gry, jak gracz, którego chcecie obserwować.
  • Jeśli nie chcecie zrobić ze swojego meczu… przedstawienia, wyłączcie opcję „Dopuść obserwatorów” w menu ustawień.
  • Podczas obserwowania aleja Barona zawsze będzie na górze, a aleja Smoka na dole.

SKÓRKI

(Dalsze skórki patcha 2.1 pojawią się w patchach 2.1a, 2.1b i 2.1c).

Wszystkie poniższe skórki pojawią się w tym patchu.

  • Księżycowa Bestia Alistar
  • Księżycowa Bestia Annie
  • Księżycowa Bestia Darius
  • Księżycowa Bestia Fiora
  • Księżycowa Bestia Jarvan IV
  • Księżycowa Bestia Miss Fortune
  • Teemo Panda
  • Rakan Kosmicznego Brzasku
  • Xayah Kosmicznego Zmierzchu
  • Łamaczka Serc Vayne
  • Kochany Rakan
  • Kochana Sona
  • Kochana Xayah

WYDARZENIA

KSIĘŻYCOWA BESTIA

 

Wzmocnijcie relikty świąt z przeszłości, by ujarzmić Bestię i uratować sytuację.

 

WR_PatchNotes21_LunarBeast.jpg

 

Wydarzenie Księżycowa Bestia rozpocznie się później w tym patchu. Więcej informacji pojawi się wkrótce.

 

BOHATEROWIE

 

W tym patchu przyglądamy się ostatnio wypuszczonym Yordlom, by poprawić kilka skrajnych przypadków, jak również zwracamy nieco mocy wojownikom takim jak Jarvan, Jax czy Yasuo.

 

2.1_Corki.jpg

CORKI

 

Corki nie zaprezentował się z polotem, szczególnie biorąc pod uwagę jego tożsamość strzelca-maga. Dodajemy nieco satysfakcji do jego arsenału.

 

 

(1) Bomba Fosforowa

 

  • Skalowanie z obrażeniami od ataku: 0,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku→ 0,7 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

 

(3) Karabin Maszynowy

 

  • Osłabienie pancerza i odporności na magię: 4/6/8/10 pkt. → 8/12/16/20 pkt.

 

(Superumiejętność) Ogień Zaporowy

 

  • Obrażenia podstawowe: 80/95/110 pkt. → 80/115/150 pkt.
  • Skalowanie z obrażeniami od ataku: 0,25 pkt. na wszystkich poziomach → 0,25/0,45/0,65 pkt.
  • Obrażenia podstawowe Pocisku Burzącego: 160/190/220 pkt. → 160/230/300 pkt.
  • Skalowanie Pocisku Burzącego z obrażeniami od ataku: 0,5 pkt. na wszystkich poziomach → 0,5/0,9/1,3 pkt.

2.1_JarvanIV.jpg

JARVAN IV

 

Jarvan od dłuższego czasu nie radził sobie zbyt dobrze, więc wzmacniamy go, by był godnym wojownikiem.

 

 

Podstawowe statystyki

 

  • Obrażenia od ataku co poziom: 3,6 pkt. → 4,55 pkt.

 

(B) Bojowy Rytm

 

  • Od teraz zadaje min. 20 pkt. obrażeń.

 

(1) Cios Smoka

 

  • Rozmiar obszaru trafienia kombinacji Ciosu Smoka i Demaciańskiego Sztandaru: 2 jedn. → 2,5 jedn

 

(Superumiejętność) Kataklizm

 

  • Stała prędkość doskoku: 0,4 s → 0,25 s

2.1_Jax.jpg

JAX

 

Jax nie radził sobie przeciwko przeciwnikom, którzy nie powinni mu sprawiać problemu. Wzmacniamy jego możliwości skracania dystansu, by mógł się szybciej rozkręcić, szczególnie przeciwko delikatnym bohaterom dystansowym.

 

 

(1) Cios z Wyskoku

 

  • Zasięg: 6 jedn. → 6,5 jedn.
  • Czas odnowienia: 9/8/7/6 s → 7,5/7/6,5/6 s
  • Obrażenia: 55/110/165/220 pkt. → 60/115/170/225 pkt.

2.1_KaiSa.jpg

KAI’SA

 

Naprawiono problem, który sprawiał, że Kai’Sa zadawała zbyt mało obrażeń.

 

 

(2) Szperacz Pustki

 

  • Poprawnie nakłada obrażenia Żrących Ran na trafiony cel.

2.1_Kennen.jpg

KENNEN

 

Elektryczny szczur ninja jest zbyt silny, szczególnie jako tyran alei i mag eksplozywny. Zmniejszamy jego ogólną siłę.

 

 

Podstawowe statystyki

 

  • Podstawowe obrażenia od ataku: 58 pkt. → 52 pkt.
  • Prędkość ruchu: 335 jedn. → 330 jedn.

 

(2) Porażenie Elektryczne

 

  • Czas odnowienia: 12/10/8/6 s → 15/12/9/6 s

 

(3) Prędkość Błyskawicy

 

  • Obrażenia podstawowe: 85/140/195/250 pkt. → 70/125/180/235 pkt.
  • Skalowanie mocy umiejętności: 0,8 pkt. → 0,7 pkt.

 

(Superumiejętność) Tnąca Burza

 

  • Obrażenia podstawowe: 35/70/105 pkt. → 30/60/90 pkt.
  • Skalowanie mocy umiejętności: 0,2 pkt. → 0,15 pkt.

2.1_LeeSin.jpg

LEE SIN

 

Ostatnie zmiany spowodowały, że Fala Dźwięku (1) czasami nie dosięga celów odrzuconych Smoczym Gniewem (superumiejętnością). Modyfikujemy zasięg, by znowu można było polegać na tej kombinacji. Spodziewamy się, że będzie to drobne osłabienie, ale Lee Sin raczej dobrze sobie radzi.

 

 

(Superumiejętność) Smoczy Gniew

 

  • Zasięg odrzucenia: 7,5 jedn. → 6,75 jedn.

2.1_Tristana.jpg

TRISTANA

 

Umiejętności Tristany wydają się nijakie, a jej popisowy Ładunek Wybuchowy (3) nie jest po pełnym skumulowaniu aż tak wybuchowy, jak byśmy chcieli. Wzmacniamy eksplozywną moc tej bohaterki, by pomóc jej utrzymać się w dolnej alei na równi z innymi bohaterami.

 

 

(1) Szybki Ostrzał

 

  • Prędkość ataku: 30/50/70/90% → 50/70/90/110%
  • Czas trwania: 5 s → 7 s

 

(2) Rakietowy Skok

 

  • Obrażenia podstawowe: 60/130/200/270 pkt. → 85/155/225/295 pkt.

 

(2) Ładunek Wybuchowy

 

  • Podstawowe obrażenia efektu biernego: 40/70/100/130 pkt. → 55/85/115/145 pkt.
  • Podstawowe obrażenia efektu użycia: 60/70/80/90 pkt. → 65/80/95/110 pkt.
  • Skalowanie z obrażeniami od ataku: 50/70/90/110% dodatkowych obrażeń od ataku → 55/90/125/160% dodatkowych obrażeń od ataku

2.1_TwistedFate.jpg

TWISTED FATE

 

Twisted Fate nie radzi sobie zbyt dobrze, szczególnie w grach na wyższych poziomach rozgrywki. Chcemy, by gracze, którzy potrafią wybrać prawidłową kartę w danej sytuacji, byli bardziej nagradzani.

 

 

(2) Wybierz Kartę

 

  • Niebieska Karta – przywrócenie many: 50/65/80/95 pkt. → 60/90/120/150 pkt.
  • Skalowanie mocy umiejętności Niebieskiej Karty: 0,5 pkt. → 0,8 pkt.
  • Skalowanie mocy umiejętności Czerwonej Karty: 0,5 pkt. → 0,65 pkt.
  • Czas trwania ogłuszenia Złotej Karty: 1/1,25/1,5/1,75 s → 1,25/1,5/1,75/2 s

2.1_Yasuo.jpg

YASUO

 

Superumiejętność Yasuo czasami wydaje się być raczej Ostatnim Westchnięciem. W tym momencie animacja trwa zbyt długo, więc przyspieszamy ją i zwiększamy obrażenia Ostatniego Tchnienia w późnej fazie gry.

 

 

(Superumiejętność) Ostatnie Tchnienie

 

  • Obrażenia podstawowe: 200/300/400 pkt. → 200/350/500 pkt.
  • Czas trwania animacji: 1,5 s → 1,25 s
  • Czas trwania podrzucenia: 1,5 s → 1,25 s

PRZEDMIOTY

 

Wierzymy, że Youmuu oferuje zbyt dużo mocy jak na pojedynczy przedmiot i potrzebuje osłabienia, by miało jasne (i słabsze) przeznaczenie. Przerabiamy bierny efekt Rozpędu, by kumulował jedynie prędkość ruchu, a nie przemieniał prędkość ruchu w obrażenia magiczne. Jako że naszym celem nie jest osłabienie Pancerza Umrzyka, dodamy konwersję Rozpędu na obrażenia magiczne do efektu biernego Miażdżącego Ciosu na Pancerzu Umrzyka.

 

WIDMOWE OSTRZE YOUMUU

 

Rozpęd

 

  • (Usunięto) Ataki przemieniają Rozpęd na dodatkowe obrażenia magiczne przy trafieniu.
  • Ataki nadal usuwają wszystkie ładunki Rozpędu.

 

Widmowe Przyspieszenie:

 

  • Bez zmian.

PANCERZ UMRZYKA

 

Rozpęd

 

  • (Usunięto) Ataki przemieniają Rozpęd na dodatkowe obrażenia magiczne przy trafieniu.
  • Ataki nadal usuwają wszystkie ładunki Rozpędu.

 

Miażdżący Cios

 

  • (Nowość) Ataki zadają obrażenia magiczne równe zużytym ładunkom Rozpędu. Ataki w zwarciu, które zużywają maks. liczbę ładunków Rozpędu dodatkowo spowalniają wroga o 50% na 1 s.

 

Kumulowanie efektów zaklęć Odkupienia lub Naszyjnika powinno mieć koszt adekwatny do kilku uzdrowień. Dodajemy ograniczenia, które zachowają różnorodność zaklęć do użycia.

 

ZAKLĘCIE – ODKUPIENIE

  • (NOWOŚĆ) Wartość leczenia Odkupienia jest zmniejszona o 50%, jeśli cel został uleczony innym Odkupieniem w ciągu ostatnich 20 s.

ZAKLĘCIE – NASZYJNIK

  • (NOWOŚĆ) Wartość tarczy Naszyjnika jest zmniejszona o 50%, jeśli cel został osłonięty innym Naszyjnikiem w ciągu ostatnich 20 s.

ROZGRYWKA

NOWE FUNKCJE

WYŚWIETLANIE OPÓŹNIENIA

 

Dodano możliwość sprawdzenia dokładnego opóźnienia w grze.

 

NAMIERZANIE PRZEZ PORTRET

 

Odpowiadamy na popyt i dodajemy możliwość wybrania kolejności, w jakiej bohaterowie pojawiają się w menu namierzania przez portret.

 

CZAT W GRZE

 

Zaktualizowano ustawienia czatu w grze: Wszyscy / Drużyna / Wyłączony to teraz Wszyscy / Drużyna / Grupa. Nowa opcja grupowego czatu pozwala umówionej grupie rozmawiać między sobą, ukrywając czat przed członkami drużyny.

 

LICZNIKI CZARÓW PRZYWOŁYWACZA

 

Dodano wskaźnik wokół przycisków czarów przywoływacza, który pokazuje, jak długo czary takie jak Bariera czy Duch będą aktywne.

 

WSKAŹNIK PORAŻENIA

 

Dodano wizualny wskaźnik, który pokazuje zmniejszenie złota ze stworów, gdy gracz korzysta z Porażenia.

 

ZMIANY W ROZGRYWCE

NAMIESTNIK BARONA

 

Czuliśmy, że Namiestnik Barona na wzmocnionych stworach wydawał się być niesprawiedliwy dla przeciwników i dość mylący, więc osłabiamy go w sytuacji, gdy już dawno oddaliliście się od stworów.

 

  • Gdy gracze z wzmocnieniem Namiestnik Barona wyjdą z zasięgu stworów, wzmocnienie pozostanie aktywne przez 5 s (wcześniej 10 s).

WĘDRUJĄCY KRAB

 

Wędrujące Kraby pojawiają się teraz podobnie jak w League na PC. Na początku gry pojawiają się dwa Wędrujące Kraby (po każdej stronie mapy), potem jeden Krab pojawia się po losowej stronie.

 

INNE

  • Zwiększono ilość Niebieskich Drobinek w Skrzyniach Aktywności Tygodniowej i nieco zwiększono liczbę Punktów Aktywności potrzebnych do zdobycia trzeciej skrzyni w tygodniu. Nagrody w postaci PD i Monet Poro pozostają bez zmian.
    • 1. Skrzynia: 120 Punktów Aktywności – 150 Niebieskich Drobinek → 250 Niebieskich Drobinek
    • 2. Skrzynia: 240 Punktów Aktywności – 175 Niebieskich Drobinek → 275 Niebieskich Drobinek
    • 3. Skrzynia: 465 Punktów Aktywności (wcześniej 400) – 200 Niebieskich Drobinek → 425 Niebieskich Drobinek
  • Dodano możliwość przekazywania Powrotów, błyskotek i emotek w ramach prezentów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że osiągnięcie 10. poziomu konta usuwało menu polecanych aktywności.
  • Skrzynie teraz priorytetowo przyznają zawartość nieposiadaną przez gracza, a po otrzymaniu całej możliwej zawartości zawierają Monety Poro. To naprawi problem, który nie pozwalał otworzyć skrzyni, gdy gracz posiadał całą potencjalną zawartość.
  • Bohaterowie, którzy są zdobywani przy awansowaniu, zostali usunięci z puli łupów skrzyń.
  • Zmodyfikowano przebieg logowania, by upewnić się, że ważne wiadomości przy logowaniu (jak status serwera) nie będą pomijane podczas korzystania z automatycznego logowania.
  • Na urządzeniach z systemem iOS wydłużono czas przed automatycznym wylogowaniem, gdy Wild Rift jest zminimalizowane lub ekran jest zablokowany.
  • Odświeżono samouczek – teraz zawiera więcej informacji o wskaźnikach alei.
  • Przeniesiono prośby o zgodę na korzystanie ze sprzętu/urządzenia z pierwszego logowania na pierwsze użycie danej funkcji. Na przykład zamiast wysyłania prośby o zgodę na zapisywanie mediów przy pierwszym logowaniu, Wild Rift teraz prosi o zgodę przy pierwszej próbie zapisania mediów (np. udostępnienie treści w mediach społecznościowych).

ROTACJA DARMOWYCH BOHATERÓW

 

4.02 – 10.02 Aurelion Sol, Darius, Ezreal, Fizz, Jax, Jhin, Lee Sin, Shyvana, Sona, Soraka

11.02 – 17.02 Amumu, Braum, Camille, Draven, Graves, Nami, Varus, Wukong, Zed, Ziggs


Podziel się ze znajomymi!