Opis patcha 2.2c Wild Rift


Oto ostatni patch wyważający z cyklu 2.2! Wprowadzono Renektona, skórki Krwawego Księżyca, osłabienie Evelynn i zupełnie nowy Pojedynek Nemezis. Witajcie w patchu 2.2c!


Rywalizacja między Rengarem i Kha’Zixem trwa, a ze spalonych słońcem piasków Shurimy wyłania się nowy spór. Renekton pojawi się później w tym patchu, by stawić czoła swemu bratu, Nasusowi. Wkrótce w Wild Rift zadebiutują także starożytne rytuały Krwawego Księżyca. Mamy też zamiar osłabić kilka najsilniejszych gwiazd kolejki solo – startuje #imprezapożegnalnaevelynn.

To ostatnie wyważenia w tym cyklu patchów, więc zmiany będą wprowadzane przez dodatkowy tydzień lub dłużej. Wyczekujcie najnowszych wpisów /od dewelopera, które pojawią się w tym miesiącu i będą dotyczyć zmian w czerwcu i lipcu. Witajcie w patchu 2.2c!

 

NOWOŚCI

NOWI BOHATEROWIE

RENEKTON PUSTYNNY RZEŹNIK

5-11-2021-Patch22c_Renekton_Skin01.jpg

 

Wywodzący się ze spalonych słońcem pustyń Shurimy Renekton jest przerażającym, Wyniesionym wojownikiem, którego napędza furia. Niegdyś był bohaterem cieszącym się największą estymą w całym imperium i prowadził armie ku niezliczonym zwycięstwom. Gdy jednak Słoneczny Dysk upadł, Renekton został pogrzebany pod piaskami pustyni i powoli, w miarę jak zmieniał się świat nad jego głową, popadał w szaleństwo. Teraz, odzyskawszy wolność, jest całkowicie pochłonięty chęcią zemsty na swym bracie, Nasusie, którego obwinia o stulecia stracone w mroku.

 

NOWE SKÓRKI

5-11-2021-Patch22c_Diana_Skin04.jpg

  • Renekton Spalonej Ziemi
  • Diana Krwawego Księżyca
  • Jhin Krwawego Księżyca
  • Kennen Krwawego Księżyca
  • Twisted Fate Krwawego Księżyca
  • Yasuo Krwawego Księżyca
  • Piekielny Nasus
  • Mecha Malphite

 

Wszystkie powyższe skórki pojawią się w tym patchu.

 

NOWE AKCESORIA

 

Akcesoria możecie otrzymać lub kupić z wielu różnych źródeł. Sprawdźcie odpowiednią stronę w grze, aby dowiedzieć się, jak je zdobyć!

 

5-11-2021-Patch22c_Accessories.jpg

  • Ikony: Tęczowy Poro, Poro Tanzanitu, Poro Kociego Oka, Poro Cytrynu, Poro Obsydianu, Poro Różowego Kwarcu, Poro Szafiru
  • Emotki: Równość 2021
  • Ślady Obrony Terytorialnej: Tęcze dla Wszystkich
  • Błyskotki: Rytualna Maska
  • Powroty: Powrót Krwawego Księżyca

NOWE WYDARZENIA

RÓWNOŚĆ

 

Na Rift wszyscy są mile widziani!

 

 

Wydarzenie Równość rozpocznie się 24 maja. Więcej informacji pojawi się wkrótce.

 

POJEDYNEK NEMEZIS

 

Później w tym patchu Nasus i Renekton zmierzą się w drugim Pojedynku Nemezis w Wild Rift. Dla przypomnienia, Pojedynek może mieć miejsce tylko wtedy, gdy:

 

  • Obaj bohaterowie mają przynajmniej poziom 13.
  • Żaden z nich nie zadał obrażeń bohaterom ani nie otrzymał obrażeń od bohaterów w przeciągu 5 s.
  • Obaj żyją.
  • Dzieli ich przynajmniej 16 jedn. odległości.

 

Do Pojedynku Nemezis nie dojdzie w każdej grze, nawet jeśli wszystkie warunki zostaną spełnione, ale kiedy będzie miał miejsce, wszyscy gracze zostaną o tym powiadomieni za pomocą ogłoszenia w grze. Dany bohater wygra wydarzenie w grze, jeśli zada obrażenia przeciwnikowi, a ten zginie w przeciągu 3 s od ich otrzymania.

 

Oto Pojedynek Nemezis Nasusa i Renektona: Waśń!

  • Jeśli wygra Nasus, (1) Wysysające Uderzenie będzie uderzać wszystkich wrogów na danym obszarze.
  • Jeśli wygra Renekton, jego furia pozostanie na maksymalnym poziomie podczas (superumiejętności) Dominusa.

ZMIANY BOHATERÓW

5-11-2021-Patch22c_Braum.jpg

BRAUM

 

Mimo że specjalnością Brauma jest blokowanie potężnych pocisków, radzi on sobie zbyt dobrze z kontrolowaniem przeciwników.

 

(B) Wstrząsające Uderzenia

  • Czas działania ogłuszenia: 1,25/1,5/1,75 s → 1/1,25/1,5 s

5-11-2021-Patch22c_Diana.jpg

DIANA

 

Prędkość ataku Diany z (B) Ostrza Księżycowej Poświaty zbyt dobrze skaluje się z jej rosnącą przewagą.

 

(B) Ostrze Księżycowej Poświaty

  • Prędkość ataku: 30-120% → 30-100%

5-11-2021-Patch22c_Evelynn.jpg

EVELYNN

 

To nie gracz zasługuje na nienawiść, tylko Kolec Nienawiści. Evelynn jest ogólnie zbyt mocna, dlatego osłabiamy jej główne narzędzie do zadawania obrażeń.

 

(1) Kolec Nienawiści

  • Obrażenia: 45/50/55/60 pkt. → 40/45/50/55 pkt.

5-11-2021-Patch22c_Fizz.jpg

FIZZ

 

We wczesnej fazie gry Fizz dosłownie sięga dna w obliczu magów nękających na środku. Rzucamy mu więc koło ratunkowe i rozwiązujemy jego problemy z maną.

 

Podstawowe statystyki

  • Podstawowa regeneracja many: 15 pkt. → 18 pkt.

5-11-2021-Patch22c_Jax.jpg

JAX

 

Jax wypada bardzo słabo w późnej fazie gry, szczególnie jeśli nie ma dostępu do niebieskiego wzmocnienia. Odrobina many zdobywanej wraz z poziomami powinna poprawić jego skalowanie, by stanowił większe zagrożenie w dłuższych grach.

 

Podstawowe statystyki

  • Mana co poziom: 33 pkt. → 57 pkt.
    • Mana na 15. poziomie: 852 pkt. → 1188 pkt.

 

 

5-11-2021-Patch22c_Kai_Sa.jpg

KAI’SA

 

Kai’Sa radzi sobie zbyt dobrze w grach na wysokim poziomie. Osłabiamy jej zdolność czyszczenia fal i ograniczamy potencjał kreowania gry we wczesnej fazie, aby utrzymać ją w ryzach.

 

(1) Icathiański Deszcz

  • Dodatkowe obrażenia przeciwko stworom mającym mniej niż 35% zdrowia: 200% → 150%

(Superumiejętność) Instynkt Zabójcy

  • Czas odnowienia: 80/70/60 s → 100/80/60 s

5-11-2021-Patch22c_Lee_Sin.jpg

LEE SIN

 

Lee Sin jest odrobinę zbyt silny w rozgrywkach na wyższych poziomach, dlatego dostosowujemy siłę jego umiejętności biernej.

 

(B) Grad Ciosów

  • Prędkość ataku: 50% → 40%

5-11-2021-Patch22c_Lulu.jpg

LULU

 

Choć reszta wspierających zaklinaczy radzi sobie nieźle, Lulu zostaje w tyle. Cofamy więc osłabienia jej podstawowych statystyk, by wspomóc Lulu (i Pixa).

 

Podstawowe statystyki

  • Mana: 435 pkt. → 480 pkt.
  • Prędkość ruchu: 325 jedn. → 330 jedn.

5-11-2021-Patch22c_Lux.jpg

LUX

 

Zależy nam na wszechstronnych bohaterach, ale Lux jest zbyt silna jako wspierająca. Bierzemy więc na warsztat wytrzymałość jej tarczy.

 

(2) Pryzmatyczna Bariera

  • Wytrzymałość tarczy przy powrocie: 100/140/180/220 pkt. → 75/105/135/165 pkt.
  • Skalowanie tarczy z mocą umiejętności przy powrocie: 0,4 jedn. → 0,3 jedn.

5-11-2021-Patch22c_Pantheon.jpg

PANTHEON

 

Mimo ostatnich wzmocnień Pantheon wciąż pozostaje w tyle. Postanowiliśmy dać mu jeszcze jednego kopniaka na zachętę.

 

Podstawowe statystyki

  • Pancerz co poziom: 4,3 pkt. → 4,7 pkt.
    • Pancerz na 15. poziomie 101 pkt. → 106 pkt.

(2) Skok z Tarczą

  • Obrażenia podstawowe: 65/90/115/140 pkt. → 70/120/170/220 pkt.

5-11-2021-Patch22c_Twisted_Fate.jpg

TWISTED FATE

 

Twisted Fate ostatnio nie ma szczęścia, a Czerwona Karta niezbyt pasuje do reszty jego talii.

 

(2) Wybierz Kartę

  • Zasięg działania Czerwonej Karty: 2 jedn. → 2,75 jedn.
  • Spowolnienie Czerwonej Karty: 30/35/40/45% → 35/40/45/50%

ZMIANY W TRYBIE ARAM

 

Tryb ARAM będzie dostępny jeszcze przez około tydzień, dlatego wprowadzamy kilka najpotrzebniejszych zmian, zanim wróci na warsztat.

 

ZMIANY W TRYBIE ARAM

CAMILLE

  • Zadawane obrażenia: 10% → 20%

FIORA

  • Zadawane obrażenia: 10% → 15%

JAX

  • Zadawane obrażenia: 5% → 15%

LEE SIN

  • Zadawane obrażenia: 10% → 20%
  • Otrzymywane obrażenia: -15% → -20%

PANTHEON

  • Zadawane obrażenia: 0% → 10%

SERAPHINE

  • Zadawane obrażenia: -10% → -15%
  • Otrzymywane obrażenia: 10% → 15%
  • Siła tarcz zmniejszona o 15%.
  • Leczenie zmniejszone o 15%.

SHYVANA

  • Zadawane obrażenia: 10% → 15%
  • (Superumiejętność) Smoczy Atak
    • Furia na sekundę: 1/1,5/2 pkt. → 2/3/4 pkt.

SONA

  • Zadawane obrażenia: -10% → -15%
  • Otrzymywane obrażenia: 10% → 15%
  • Siła tarcz zmniejszona o 20%.
  • Leczenie zmniejszone o 20%.

TRYNDAMERE

  • Zadawane obrażenia: 10% → 20%

VI

  • Zadawane obrażenia: 10% → 20%

ZED

  • Zadawane obrażenia: 5% → 15%

ZMIANY SYSTEMÓW GRY

BIERNE ZŁOTO

 

Gracze zbyt szybko kompletują swoje zestawy przedmiotów, co prowadzi do mniej satysfakcjonującego wzrostu siły w dłuższych grach. Ponadto wędrowanie jako drużyna, która ma już przewagę, nie wymaga zbyt wiele wysiłku, co wpływa na osłabienie strategii opartych na dywersji. Zmniejszamy więc bierny przychód złota w środkowej i późnej fazie gry, próbując rozwiązać te problemy. Będziemy bacznie monitorować, jaki skutek przyniesie ta eksperymentalna zmiana.

 

 

Bierny przychód złota

 

  • Przed 8. minutą: 4 szt. na sekundę (bez zmian)
  • Po 8. minucie: 4 szt. → 3 szt. na sekundę

ROTACJA DARMOWYCH BOHATERÓW

13–19.05: Akali, Braum, Darius, Diana, Evelynn, Jax, Miss Fortune, Olaf, Sona, Tristana

20–26.05: Ahri, Corki, Kai’Sa, Kha’Zix, Leona, Renekton, Rengar, Soraka, Tryndamere, Twisted Fate


Podziel się ze znajomymi!