Oto ostatni patch wyważający z cyklu 2.2! Wprowadzono Renektona, skórki Krwawego Księżyca, osłabienie Evelynn i zupełnie nowy Pojedynek Nemezis. Witajcie w patchu 2.2c!
Rywalizacja między Rengarem i Kha’Zixem trwa, a ze spalonych słońcem piasków Shurimy wyłania się nowy spór. Renekton pojawi się później w tym patchu, by stawić czoła swemu bratu, Nasusowi. Wkrótce w Wild Rift zadebiutują także starożytne rytuały Krwawego Księżyca. Mamy też zamiar osłabić kilka najsilniejszych gwiazd kolejki solo – startuje #imprezapożegnalnaevelynn.
To ostatnie wyważenia w tym cyklu patchów, więc zmiany będą wprowadzane przez dodatkowy tydzień lub dłużej. Wyczekujcie najnowszych wpisów /od dewelopera, które pojawią się w tym miesiącu i będą dotyczyć zmian w czerwcu i lipcu. Witajcie w patchu 2.2c!
NOWOŚCI
NOWI BOHATEROWIE
RENEKTON PUSTYNNY RZEŹNIK
Wywodzący się ze spalonych słońcem pustyń Shurimy Renekton jest przerażającym, Wyniesionym wojownikiem, którego napędza furia. Niegdyś był bohaterem cieszącym się największą estymą w całym imperium i prowadził armie ku niezliczonym zwycięstwom. Gdy jednak Słoneczny Dysk upadł, Renekton został pogrzebany pod piaskami pustyni i powoli, w miarę jak zmieniał się świat nad jego głową, popadał w szaleństwo. Teraz, odzyskawszy wolność, jest całkowicie pochłonięty chęcią zemsty na swym bracie, Nasusie, którego obwinia o stulecia stracone w mroku.
NOWE SKÓRKI
- Renekton Spalonej Ziemi
- Diana Krwawego Księżyca
- Jhin Krwawego Księżyca
- Kennen Krwawego Księżyca
- Twisted Fate Krwawego Księżyca
- Yasuo Krwawego Księżyca
- Piekielny Nasus
- Mecha Malphite
Wszystkie powyższe skórki pojawią się w tym patchu.
NOWE AKCESORIA
Akcesoria możecie otrzymać lub kupić z wielu różnych źródeł. Sprawdźcie odpowiednią stronę w grze, aby dowiedzieć się, jak je zdobyć!
- Ikony: Tęczowy Poro, Poro Tanzanitu, Poro Kociego Oka, Poro Cytrynu, Poro Obsydianu, Poro Różowego Kwarcu, Poro Szafiru
- Emotki: Równość 2021
- Ślady Obrony Terytorialnej: Tęcze dla Wszystkich
- Błyskotki: Rytualna Maska
- Powroty: Powrót Krwawego Księżyca
NOWE WYDARZENIA
RÓWNOŚĆ
Na Rift wszyscy są mile widziani!
Wydarzenie Równość rozpocznie się 24 maja. Więcej informacji pojawi się wkrótce.
POJEDYNEK NEMEZIS
Później w tym patchu Nasus i Renekton zmierzą się w drugim Pojedynku Nemezis w Wild Rift. Dla przypomnienia, Pojedynek może mieć miejsce tylko wtedy, gdy:
- Obaj bohaterowie mają przynajmniej poziom 13.
- Żaden z nich nie zadał obrażeń bohaterom ani nie otrzymał obrażeń od bohaterów w przeciągu 5 s.
- Obaj żyją.
- Dzieli ich przynajmniej 16 jedn. odległości.
Do Pojedynku Nemezis nie dojdzie w każdej grze, nawet jeśli wszystkie warunki zostaną spełnione, ale kiedy będzie miał miejsce, wszyscy gracze zostaną o tym powiadomieni za pomocą ogłoszenia w grze. Dany bohater wygra wydarzenie w grze, jeśli zada obrażenia przeciwnikowi, a ten zginie w przeciągu 3 s od ich otrzymania.
Oto Pojedynek Nemezis Nasusa i Renektona: Waśń!
- Jeśli wygra Nasus, (1) Wysysające Uderzenie będzie uderzać wszystkich wrogów na danym obszarze.
- Jeśli wygra Renekton, jego furia pozostanie na maksymalnym poziomie podczas (superumiejętności) Dominusa.
ZMIANY BOHATERÓW
BRAUM
Mimo że specjalnością Brauma jest blokowanie potężnych pocisków, radzi on sobie zbyt dobrze z kontrolowaniem przeciwników.
(B) Wstrząsające Uderzenia
- Czas działania ogłuszenia: 1,25/1,5/1,75 s → 1/1,25/1,5 s
DIANA
Prędkość ataku Diany z (B) Ostrza Księżycowej Poświaty zbyt dobrze skaluje się z jej rosnącą przewagą.
(B) Ostrze Księżycowej Poświaty
- Prędkość ataku: 30-120% → 30-100%
EVELYNN
To nie gracz zasługuje na nienawiść, tylko Kolec Nienawiści. Evelynn jest ogólnie zbyt mocna, dlatego osłabiamy jej główne narzędzie do zadawania obrażeń.
(1) Kolec Nienawiści
- Obrażenia: 45/50/55/60 pkt. → 40/45/50/55 pkt.
FIZZ
We wczesnej fazie gry Fizz dosłownie sięga dna w obliczu magów nękających na środku. Rzucamy mu więc koło ratunkowe i rozwiązujemy jego problemy z maną.
Podstawowe statystyki
- Podstawowa regeneracja many: 15 pkt. → 18 pkt.
JAX
Jax wypada bardzo słabo w późnej fazie gry, szczególnie jeśli nie ma dostępu do niebieskiego wzmocnienia. Odrobina many zdobywanej wraz z poziomami powinna poprawić jego skalowanie, by stanowił większe zagrożenie w dłuższych grach.
Podstawowe statystyki
- Mana co poziom: 33 pkt. → 57 pkt.
- Mana na 15. poziomie: 852 pkt. → 1188 pkt.
KAI’SA
Kai’Sa radzi sobie zbyt dobrze w grach na wysokim poziomie. Osłabiamy jej zdolność czyszczenia fal i ograniczamy potencjał kreowania gry we wczesnej fazie, aby utrzymać ją w ryzach.
(1) Icathiański Deszcz
- Dodatkowe obrażenia przeciwko stworom mającym mniej niż 35% zdrowia: 200% → 150%
(Superumiejętność) Instynkt Zabójcy
- Czas odnowienia: 80/70/60 s → 100/80/60 s
LEE SIN
Lee Sin jest odrobinę zbyt silny w rozgrywkach na wyższych poziomach, dlatego dostosowujemy siłę jego umiejętności biernej.
(B) Grad Ciosów
- Prędkość ataku: 50% → 40%
LULU
Choć reszta wspierających zaklinaczy radzi sobie nieźle, Lulu zostaje w tyle. Cofamy więc osłabienia jej podstawowych statystyk, by wspomóc Lulu (i Pixa).
Podstawowe statystyki
- Mana: 435 pkt. → 480 pkt.
- Prędkość ruchu: 325 jedn. → 330 jedn.
LUX
Zależy nam na wszechstronnych bohaterach, ale Lux jest zbyt silna jako wspierająca. Bierzemy więc na warsztat wytrzymałość jej tarczy.
(2) Pryzmatyczna Bariera
- Wytrzymałość tarczy przy powrocie: 100/140/180/220 pkt. → 75/105/135/165 pkt.
- Skalowanie tarczy z mocą umiejętności przy powrocie: 0,4 jedn. → 0,3 jedn.
PANTHEON
Mimo ostatnich wzmocnień Pantheon wciąż pozostaje w tyle. Postanowiliśmy dać mu jeszcze jednego kopniaka na zachętę.
Podstawowe statystyki
- Pancerz co poziom: 4,3 pkt. → 4,7 pkt.
- Pancerz na 15. poziomie 101 pkt. → 106 pkt.
(2) Skok z Tarczą
- Obrażenia podstawowe: 65/90/115/140 pkt. → 70/120/170/220 pkt.
TWISTED FATE
Twisted Fate ostatnio nie ma szczęścia, a Czerwona Karta niezbyt pasuje do reszty jego talii.
(2) Wybierz Kartę
- Zasięg działania Czerwonej Karty: 2 jedn. → 2,75 jedn.
- Spowolnienie Czerwonej Karty: 30/35/40/45% → 35/40/45/50%
ZMIANY W TRYBIE ARAM
Tryb ARAM będzie dostępny jeszcze przez około tydzień, dlatego wprowadzamy kilka najpotrzebniejszych zmian, zanim wróci na warsztat.
ZMIANY W TRYBIE ARAM
CAMILLE
- Zadawane obrażenia: 10% → 20%
FIORA
- Zadawane obrażenia: 10% → 15%
JAX
- Zadawane obrażenia: 5% → 15%
LEE SIN
- Zadawane obrażenia: 10% → 20%
- Otrzymywane obrażenia: -15% → -20%
PANTHEON
- Zadawane obrażenia: 0% → 10%
SERAPHINE
- Zadawane obrażenia: -10% → -15%
- Otrzymywane obrażenia: 10% → 15%
- Siła tarcz zmniejszona o 15%.
- Leczenie zmniejszone o 15%.
SHYVANA
- Zadawane obrażenia: 10% → 15%
- (Superumiejętność) Smoczy Atak
- Furia na sekundę: 1/1,5/2 pkt. → 2/3/4 pkt.
SONA
- Zadawane obrażenia: -10% → -15%
- Otrzymywane obrażenia: 10% → 15%
- Siła tarcz zmniejszona o 20%.
- Leczenie zmniejszone o 20%.
TRYNDAMERE
- Zadawane obrażenia: 10% → 20%
VI
- Zadawane obrażenia: 10% → 20%
ZED
- Zadawane obrażenia: 5% → 15%
ZMIANY SYSTEMÓW GRY
BIERNE ZŁOTO
Gracze zbyt szybko kompletują swoje zestawy przedmiotów, co prowadzi do mniej satysfakcjonującego wzrostu siły w dłuższych grach. Ponadto wędrowanie jako drużyna, która ma już przewagę, nie wymaga zbyt wiele wysiłku, co wpływa na osłabienie strategii opartych na dywersji. Zmniejszamy więc bierny przychód złota w środkowej i późnej fazie gry, próbując rozwiązać te problemy. Będziemy bacznie monitorować, jaki skutek przyniesie ta eksperymentalna zmiana.
Bierny przychód złota
- Przed 8. minutą: 4 szt. na sekundę (bez zmian)
- Po 8. minucie: 4 szt. → 3 szt. na sekundę
ROTACJA DARMOWYCH BOHATERÓW
13–19.05: Akali, Braum, Darius, Diana, Evelynn, Jax, Miss Fortune, Olaf, Sona, Tristana
20–26.05: Ahri, Corki, Kai’Sa, Kha’Zix, Leona, Renekton, Rengar, Soraka, Tryndamere, Twisted Fate