Opis patcha 9.17 Potyczek Taktycznych


Nowości i zmiany w patchu 9.17 na Teamfight Tactics.


Cześć, taktycy, witajcie w opisie patcha 9.17 Potyczek Taktycznych.

W tym tygodniu Pantheon narozrabia w Konwergencji. Przywitajcie najnowszego bohatera! Wprowadzamy też kilka zmian, które ujednolicą pewne cechy: wprowadzamy małą przeróbkę zabójców, którzy teraz otrzymają szansę na trafienie krytyczne do swojego arsenału kosztem obrażeń. Zwiadowcy dostaną zwiększoną szansę na aktywację premii szybkości ataku, zmiennokształtni będą szybciej się przemieniać, a Yordlowie będą częściej wykonywać uniki.

Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha League of Legends!

No to do dzieła!

Blake „Riot Beernana” Edwards

Nowy bohater

Pantheon

  • Koszt: 5 szt. złota
  • Pochodzenie: smok
  • Klasa: strażnik
  • Spadająca Gwiazda: Pantheon wyskakuje w powietrze i spada na najdalszego wroga, ogłuszając go na 4/6/8 sek. Wrogowie na drodze Pantheona otrzymują obrażenia magiczne w wysokości 15%/30%/45% ich maksymalnego zdrowia. Następnie zostają podpaleni i otrzymują dodatkowe obrażenia nieuchronne w wysokości 20% ich maksymalnego zdrowia przez 10 sek. Nakłada Głębokie Rany. Uwaga: opis w grze zostanie zaktualizowany dopiero w patchu 9.18.

Zmiany systemowe

  • Koszt jednostek z pierwszej karuzeli wynosi teraz zawsze 2 szt. złota.
  • Niematerialne armie otrzymują teraz premie wynikające z cech. Wreszcie faktycznie potrafią nastraszyć!
  • Limit prędkości ataku został podniesiony z 2,5 do 5,0 jedn. Jak błyskawica.
  • Opisy zostały zaktualizowane. Będą bardziej przejrzyste, a wyświetlane liczby będą się skalować wraz z mocą umiejętności.

Cechy

Zabójca

Zabójcy zostali przerobieni, aby można było trochę bardziej na nich polegać.

  • Zwiększono opóźnienie przed skokiem zabójcy, aby mógł częściej zyskać dostęp do tylnej formacji.
  • (3) Premia z cechy: 125% obrażeń krytycznych ⇒ 75% obrażeń krytycznych i 10% szansy na trafienie krytyczne
  • (6) Premia z cechy: 350% obrażeń krytycznych ⇒ 150% obrażeń krytycznych i 25% szansy na trafienie krytyczne

Hextech

  • Czas wyłączenia przedmiotu: 8 sek. ⇒ 7 sek.

Szlachcic

Nieco ograniczyliśmy moc szlachciców.

  • Pancerz i odporność na magię: 60 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Leczenie: 35 ⇒ 25

Zwiadowca

Zwiadowcy stali się solidniejsi.

  • Szansa na podwójną prędkość ataku: 25%/65% ⇒ 30%/70%

Zmiennokształtny

Zmiennokształtni będą transformować się z nieco większą łatwością.

  • Całkowita mana Nidalee: 100 pkt. ⇒ 85 pkt.
  • Pancerz Jayce’a: 30 pkt. ⇒ 35 pkt.
  • Jayce będzie teraz transformować się przy maksymalnej ilości many, nawet jeśli w zasięgu nie będzie nikogo, kogo można odrzucić.
  • Całkowita mana Shyvany: 100 pkt. ⇒ 85 pkt.
  • Całkowita mana Gnara: 125 pkt. ⇒ 100 pkt.

Yordle

Kontynuujemy nasze działania na rzecz większej solidności jednostek.

  • Szansa na unik: 30%/55% ⇒ 35%/60%

Bohaterowie

Graves

  • Ulepszono interakcję z Ognistą Armatą. Zachowuje on swoją premię do zasięgu, ale teraz rozrzut pocisków ze strzelby jest ograniczony.

Warwick

  • Zdrowie: 600 pkt. ⇒ 650 pkt.

Lissandra

  • Zdrowie: 450 pkt. ⇒ 500 pkt.
  • Początkowa mana/całkowita mana: 50/125 pkt. ⇒ 0/85 pkt.
  • Obrażenia umiejętności: 150/275/400 pkt. ⇒ 175/325/475 pkt.

Lucian

  • Drugi strzał Bezwzględnego Pościgu teraz skaluje się z prędkością ataku Luciana.

Gangplank

  • Obrażenia umiejętności: 200/325/450 pkt. ⇒ 150/250/350 pkt.

Leona

  • Czas trwania ogłuszenia: 5/8/11 sek. ⇒ 5/7/9 sek.

Zmiany w leczeniu

Efekty leczące były balansowane w kontekście Głębokich Ran, które całkowicie niwelowały leczenie. Ponieważ Głębokie Rany zostaną teraz nieco osłabione, efekty leczące czeka podobna zmiana. Nie chcemy, aby stały się zbyt potężne.

  • Redukcja leczenia głębokich ran: 100% ⇒ 80%
  • Leczenie Krwiopijcy: 50% obrażeń ⇒ 40% obrażeń
  • Leczenie Miecza-Pistoletu Hextech: 33% obrażeń ⇒ 25% obrażeń
  • Leczenie Demonicznego Rozbłysku Swaina: 50/90/130 pkt. ⇒ 40/70/100 pkt.
  • Leczenie odkupienia: 1500 pkt. ⇒ 1200 pkt.

Naprawione błędy

  • Hexpert: naprawiono problem powodujący, że Ostrze Nieskończoności traciło więcej obrażeń krytycznych, niż powinno.
  • Hexpert: naprawiono problem powodujący, że Jonowa Iskra nie aktywowała ponownie swojego efektu.
  • Hexpert: naprawiono problem powodujący, że Herold Zeke’a nie aktywował ponownie swojego efektu.
  • Hexpert: naprawiono problem powodujący, że Naszyjnik Żelaznych Solari nie aktywował ponownie swojego efektu.
  • Poprawiono logikę umiejętności Shyvany. Teraz szuka ona oddalonych od celu miejsc, na które bohaterka może przeskoczyć.
  • Naprawiono nieprawidłowe wyrzucanie w powietrze celów Rek’Sai.
  • Naprawiono problem powodujący, że drugi Warwick pojawiał się na miejscu pierwszego, gdy ten zginął w trakcie skoku.
  • Naprawiono skalowanie obrażeń umiejętności Warwicka z jego dodatkowymi obrażeniami od ataku.
  • Ahri nie będzie już używać swoich umiejętności na wrogach, którzy nie są w jej zasięgu.
  • Lucian będzie teraz poprawnie aktywował efekty od ataku (Kosa Statikka, Huragan Runaana), gdy wyprowadzi pierwszy atak podstawowy po doskoku.
  • Naprawiono problem powodujący, że Echo Luden nie aktywowało się, gdy cel zaklęcia zginął.
  • Naprawiono błąd powodujący, że superumiejętność Vi czasem uderzała ponownie tego samego wroga.
  • Małe Legendy, które podczas wspólnego dobierania dostaną się do środka bariery, zanim ta opadnie, są teraz stamtąd wyrzucane.

Różne

  • Zaktualizowano efekty wizualne kul ognistych Smoka i Starszego Smoka.
  • Możecie teraz wyciszyć emotki i sygnały gracza z poziomu tablicy wyników.
  • Dodano nowe efekty wizualne podkreślające serię zwycięstw na tablicy wyników.

Podziel się ze znajomymi!