Opis patcha VALORANT 10.00

Valorant

Reklama

Do grona agentów dołącza Tejo. A oprócz tego wprowadziliśmy nowe elementy kosmetyczne, rotację map, ulepszenia głosowań nad powtórzeniami gry i inne zmiany.


W wersji 10.00 do gry wbija Tejo, który wprowadza na pole walki pociski kierowane i niesamowity swag! Wiecie może, gdzie dostać takie okulary?

Do puli map rankingowych wracają Fracture i Lotus, na stronie kolekcji znalazł się nowy element kosmetyczny SZPAN, możecie już korzystać z automatycznego głosowania nad powtórzeniem gry, a centrum esportu wkrótce powróci na nowy sezony VCT. A, no i naprawiliśmy parę błędów.

Jeśli jeszcze nie widzieliście zwiastuna prezentacji Tejo, możecie go obejrzeć poniżej. Dobrej zabawy w nowym roku!

 


ZMIANY OGÓLNE

WSZYSTKIE PLATFORMY

  • Zaktualizowano logikę rozgrywki dotyczącą efektów umiejętności z motywem eksplozji.
    • Wybuchy Raze, Sovy i Gekko powinny teraz zadawać obrażenia w spójniejszy sposób.
    • Przede wszystkim zmiany powinny wyeliminować sytuacje, w których Gwóźdź Programu (X) Raze nie zadaje żadnych obrażeń, gdy przenika przez geometrię mapy.

AKTUALIZACJE AGENTÓW

WSZYSTKIE PLATFORMY

https://youtu.be/HFxWgsKIg-Y

Tejo już nadchodzi. Nasz najnowszy inicjator z Kolumbii będzie wprowadzany stopniowo we wszystkich regionach od 8 stycznia, godz. 18:00 CET.

  • Tejo
    • Przesyłka Specjalna
      • WYPOSAŻ lepki granat. STRZEL, by go rzucić. Granat przylepia się do pierwszej trafionej powierzchni i eksploduje, ogłuszając każdy cel, który znajdzie się w promieniu wybuchu. ALT. STRZAŁ wyrzuca granat, który odbije się jeden raz.
    • Skrytodron
      • WYPOSAŻ Skrytodrona. STRZEL, by cisnąć dronem w przód i przejąć nad nim bezpośrednią kontrolę. STRZEL ponownie, aby aktywować puls, który tłumi i ujawnia trafionych wrogów.
    • Salwa Naprowadzana
      • WYPOSAŻ system obierania za cel korzystający z RR. STRZEL, by wybrać do dwóch miejsc docelowych na mapie. ALT. STRZAŁ wystrzeliwuje pociski, które samodzielnie kierują się w stronę miejsc docelowych i wybuchają po dotarciu do nich.
      • TYLKO KONSOLE: WYPOSAŻ system obierania za cel korzystający z RR. ALT. STRZEL, by wybrać do dwóch miejsc docelowych na mapie. STRZEL, aby wystrzelić pociski, które samodzielnie kierują się w stronę miejsc docelowych i wybuchają po dotarciu do nich.
    • Armagedon
      • WYPOSAŻ mapę do oznaczania uderzeń taktycznych. STRZEL, aby wybrać punkt początkowy uderzenia. STRZEL ponownie, aby określić punkt końcowy i rozpocząć atak, uwalniając falę eksplozji wzdłuż wyznaczonej ścieżki. ALT. STRZAŁ podczas oznaczania na mapie anuluje punkt początkowy.
      • TYLKO KONSOLE: WYPOSAŻ mapę do oznaczania uderzeń taktycznych. ALT. STRZEL, aby wybrać punkt początkowy uderzenia. STRZEL, aby określić punkt końcowy i rozpocząć atak, uwalniając falę eksplozji wzdłuż wyznaczonej ścieżki. ALT. STRZAŁ podczas oznaczania na mapie anuluje punkt początkowy.
  • Brimstone
    • Nadajnik Stymulujący
      • Normalne czasy wyposażenia są rzadkie i zwykle zarezerwowane dla umiejętności, które bardziej wymagają kontr ze strony przeciwnika. To tylko drobne usprawnienie gry Brimstone’em. 
      • Czas wyposażenia po użyciu zmieniony z normalnego na szybki.

AKTUALIZACJE ELEMENTÓW KOSMETYCZNYCH

WSZYSTKIE PLATFORMY

  • W kolekcjach macie teraz dostęp do menu personalizacji SZPAN-u. Każdy otrzyma do ekwipunku domyślny SZPAN o nazwie KOMSTAT. Aby użyć SZPAN-u, należy przypisać go do koła graffiti, które odtąd będzie nosiło nazwę koła ekspresji.

FUNKCJE ESPORTOWE

TYLKO NA PC

  • Centrum esportu wróciło na VCT25!
    • Zajrzyjcie na nową stronę z podsumowaniem aktualnej sytuacji podczas naszej rocznej podróży w ramach VCT!
    • Sprawdźcie, gdzie wszyscy wylądowali po szale kompletowania grup, i zapoznajcie się z naszymi czterema nowymi drużynami gościnnymi!
    • Przejrzyjcie też drabinki Ligi Międzynarodowej, która wystartuje 11 stycznia!

AKTUALIZACJE SYSTEMÓW ROZGRYWKI

WSZYSTKIE PLATFORMY

  • Automatyczne głosowanie nad powtórzeniami gry
    • Kiedy gracz odchodzi w pierwszej rundzie, głosowanie nad powtórzeniem zaczyna się automatycznie. Aby propozycja przeszła, wystarczy większość głosów.
      • Przykład: Wcześniej, jeśli jeden z graczy wyszedł, czworo pozostałych graczy musiało zgodnie zagłosować na „tak”. Teraz wystarczy, żeby na „tak” zagłosowała tylko trójka z czworga pozostałych graczy.
  • System sygnałów
    • W niestandardowych trybach gry dodano kod „Pokazuj sygnały na mapie w otoczeniu”, by pomóc w eksperymentowaniu i ćwiczeniach.
    • Gdy jest włączony, przywraca sposób sygnalizowania na mapie sprzed patcha 9.11.

AKTUALIZACJE MAP

WSZYSTKIE PLATFORMY

  • Rotacja map
    • Od patcha 10.00 mapy będą się rotowały w każdym akcie. Będziemy informować o rotacji map co akt, prezentując pulę map kolejnego aktu na krótko po rozpoczęciu bieżącego aktu.
  • Rotacja map w 10.00:
    • Fracture i Lotus wracają do kolejki RANKINGOWEJ i DEATHMATCHU. 
    • Ascent i Sunset wypadają z kolejki RANKINGOWEJ i DEATHMATCHU.

AKTUALIZACJE PREMIER

TYLKO NA PC

  • Witamy w etapie V25A1!
    • Mecze rozpoczynają się 15 stycznia.
    • Jeśli wasza drużyna znajdowała się w etapie E9A3 Dywizji Zaproszeniowej, ale nie ukończyła go wśród 16 najlepszych drużyn, została zdegradowana. W centrum Premier znajdziecie nową Dywizję Tymczasową.
      • Zdegradowane drużyny zostały rozstawione w strefie, z której początkowo awansowały. Zanim wasza drużyna rozegra mecz, jej właściciel może w każdej chwili zmienić strefę drużyny w rozwijanym menu ustawień drużyny.
      • Jeśli wasza drużyna nie może zostać umieszczona w żadnej strefie, właściciel waszej drużyny zostanie poproszony o wybranie strefy.

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Agenci 
    • WSZYSTKIE PLATFORMY
      • Naprawiono błąd, przez który niektóre umiejętności wyświetlały błędny kolor drużyny dla obserwatorów.
      • Clove
        • Naprawiono błąd, przez który rzucenie Jeszcze Żyję mogło zakończyć się niepowodzeniem, gdy naciśnięto je w ostatnich kilku klatkach okienka aktywacji. 
      • Skye
        • Naprawiono błąd, przez który czas trwania błysku Przewodniego Światła nie skalował się właściwie.
        • Naprawiono błąd, przez który odgłos i wypowiedź potwierdzające trafienie Przewodnim Światłem nie były odtwarzane, gdy trafiono klona ze Zmyłki Yoru. 
      • Cypher i Viper
        • Naprawiono błąd, przez który strzelanie przez Cyberklatkę Cyphera lub Toksyczną Chmurę Viper pozwalało oszukać penetrację ścian, jeśli efekty tych umiejętności umieszczono zbyt blisko geometrii poziomu.
      • Phoenix
        • Naprawiono błąd, przez który Pożoga przez kilka klatek odnosiła się do zasobu pocisku Harbora. 
        • Naprawiono błąd, przez który efekty wizualne Pożogi mogły być nieco źle wyrównane. 
      • Usprawniono wydajność efektu rozpraszania się Podniebnego Dymu Brimstone’a.
      • Naprawiono błąd, przez który konkretne efekty wizualne granatu błyskowo-hukowego pozostawały przy obserwatorach.
      • Naprawiono błąd, przez który odgłosy potwierdzające trafienie odtwarzały się niezależnie od widoczności gracza, gdy gracze z tarczami regeneracyjnymi otrzymywali obrażenia.
  • Broń
    • WSZYSTKIE PLATFORMY
      • Naprawiono błąd, przez który podczas spoglądania przez celownik broń czasami je opuszczała, a następnie znów do niego przechodziła, choć gracz nie nacisnął stosownego klawisza.

ZNANE PROBLEMY

  • Elementy kosmetyczne
    • WSZYSTKIE PLATFORMY
      • Gdy w trakcie gry niestandardowej z włączonymi kodami gracz zmieni agentów z użyciem kodu „Uruchom grę ponownie”, koło ekspresji (z którego wybiera się graffiti i SZPAN-y) może wyświetlać się puste. Zamierzamy naprawić to w kolejnych patchach.
Reklama
Czytaj więcej