Opis patcha VALORANT 10.00
Do grona agentów dołącza Tejo. A oprócz tego wprowadziliśmy nowe elementy kosmetyczne, rotację map, ulepszenia głosowań nad powtórzeniami gry i inne zmiany.
W wersji 10.00 do gry wbija Tejo, który wprowadza na pole walki pociski kierowane i niesamowity swag! Wiecie może, gdzie dostać takie okulary?
Do puli map rankingowych wracają Fracture i Lotus, na stronie kolekcji znalazł się nowy element kosmetyczny SZPAN, możecie już korzystać z automatycznego głosowania nad powtórzeniem gry, a centrum esportu wkrótce powróci na nowy sezony VCT. A, no i naprawiliśmy parę błędów.
Jeśli jeszcze nie widzieliście zwiastuna prezentacji Tejo, możecie go obejrzeć poniżej. Dobrej zabawy w nowym roku!
ZMIANY OGÓLNE
WSZYSTKIE PLATFORMY
- Zaktualizowano logikę rozgrywki dotyczącą efektów umiejętności z motywem eksplozji.
- Wybuchy Raze, Sovy i Gekko powinny teraz zadawać obrażenia w spójniejszy sposób.
- Przede wszystkim zmiany powinny wyeliminować sytuacje, w których Gwóźdź Programu (X) Raze nie zadaje żadnych obrażeń, gdy przenika przez geometrię mapy.
AKTUALIZACJE AGENTÓW
WSZYSTKIE PLATFORMY
https://youtu.be/HFxWgsKIg-Y
Tejo już nadchodzi. Nasz najnowszy inicjator z Kolumbii będzie wprowadzany stopniowo we wszystkich regionach od 8 stycznia, godz. 18:00 CET.
- Tejo
- Przesyłka Specjalna
- WYPOSAŻ lepki granat. STRZEL, by go rzucić. Granat przylepia się do pierwszej trafionej powierzchni i eksploduje, ogłuszając każdy cel, który znajdzie się w promieniu wybuchu. ALT. STRZAŁ wyrzuca granat, który odbije się jeden raz.
- Skrytodron
- WYPOSAŻ Skrytodrona. STRZEL, by cisnąć dronem w przód i przejąć nad nim bezpośrednią kontrolę. STRZEL ponownie, aby aktywować puls, który tłumi i ujawnia trafionych wrogów.
- Salwa Naprowadzana
- WYPOSAŻ system obierania za cel korzystający z RR. STRZEL, by wybrać do dwóch miejsc docelowych na mapie. ALT. STRZAŁ wystrzeliwuje pociski, które samodzielnie kierują się w stronę miejsc docelowych i wybuchają po dotarciu do nich.
- TYLKO KONSOLE: WYPOSAŻ system obierania za cel korzystający z RR. ALT. STRZEL, by wybrać do dwóch miejsc docelowych na mapie. STRZEL, aby wystrzelić pociski, które samodzielnie kierują się w stronę miejsc docelowych i wybuchają po dotarciu do nich.
- Armagedon
- WYPOSAŻ mapę do oznaczania uderzeń taktycznych. STRZEL, aby wybrać punkt początkowy uderzenia. STRZEL ponownie, aby określić punkt końcowy i rozpocząć atak, uwalniając falę eksplozji wzdłuż wyznaczonej ścieżki. ALT. STRZAŁ podczas oznaczania na mapie anuluje punkt początkowy.
- TYLKO KONSOLE: WYPOSAŻ mapę do oznaczania uderzeń taktycznych. ALT. STRZEL, aby wybrać punkt początkowy uderzenia. STRZEL, aby określić punkt końcowy i rozpocząć atak, uwalniając falę eksplozji wzdłuż wyznaczonej ścieżki. ALT. STRZAŁ podczas oznaczania na mapie anuluje punkt początkowy.
- Przesyłka Specjalna
- Brimstone
- Nadajnik Stymulujący
- Normalne czasy wyposażenia są rzadkie i zwykle zarezerwowane dla umiejętności, które bardziej wymagają kontr ze strony przeciwnika. To tylko drobne usprawnienie gry Brimstone’em.
- Czas wyposażenia po użyciu zmieniony z normalnego na szybki.
- Nadajnik Stymulujący
AKTUALIZACJE ELEMENTÓW KOSMETYCZNYCH
WSZYSTKIE PLATFORMY
- W kolekcjach macie teraz dostęp do menu personalizacji SZPAN-u. Każdy otrzyma do ekwipunku domyślny SZPAN o nazwie KOMSTAT. Aby użyć SZPAN-u, należy przypisać go do koła graffiti, które odtąd będzie nosiło nazwę koła ekspresji.
FUNKCJE ESPORTOWE
TYLKO NA PC
- Centrum esportu wróciło na VCT25!
- Zajrzyjcie na nową stronę z podsumowaniem aktualnej sytuacji podczas naszej rocznej podróży w ramach VCT!
- Sprawdźcie, gdzie wszyscy wylądowali po szale kompletowania grup, i zapoznajcie się z naszymi czterema nowymi drużynami gościnnymi!
- Przejrzyjcie też drabinki Ligi Międzynarodowej, która wystartuje 11 stycznia!
AKTUALIZACJE SYSTEMÓW ROZGRYWKI
WSZYSTKIE PLATFORMY
- Automatyczne głosowanie nad powtórzeniami gry
- Kiedy gracz odchodzi w pierwszej rundzie, głosowanie nad powtórzeniem zaczyna się automatycznie. Aby propozycja przeszła, wystarczy większość głosów.
- Przykład: Wcześniej, jeśli jeden z graczy wyszedł, czworo pozostałych graczy musiało zgodnie zagłosować na „tak”. Teraz wystarczy, żeby na „tak” zagłosowała tylko trójka z czworga pozostałych graczy.
- Kiedy gracz odchodzi w pierwszej rundzie, głosowanie nad powtórzeniem zaczyna się automatycznie. Aby propozycja przeszła, wystarczy większość głosów.
- System sygnałów
- W niestandardowych trybach gry dodano kod „Pokazuj sygnały na mapie w otoczeniu”, by pomóc w eksperymentowaniu i ćwiczeniach.
- Gdy jest włączony, przywraca sposób sygnalizowania na mapie sprzed patcha 9.11.
AKTUALIZACJE MAP
WSZYSTKIE PLATFORMY
- Rotacja map
- Od patcha 10.00 mapy będą się rotowały w każdym akcie. Będziemy informować o rotacji map co akt, prezentując pulę map kolejnego aktu na krótko po rozpoczęciu bieżącego aktu.
- Rotacja map w 10.00:
- Fracture i Lotus wracają do kolejki RANKINGOWEJ i DEATHMATCHU.
- Ascent i Sunset wypadają z kolejki RANKINGOWEJ i DEATHMATCHU.
AKTUALIZACJE PREMIER
TYLKO NA PC
- Witamy w etapie V25A1!
- Mecze rozpoczynają się 15 stycznia.
- Jeśli wasza drużyna znajdowała się w etapie E9A3 Dywizji Zaproszeniowej, ale nie ukończyła go wśród 16 najlepszych drużyn, została zdegradowana. W centrum Premier znajdziecie nową Dywizję Tymczasową.
- Zdegradowane drużyny zostały rozstawione w strefie, z której początkowo awansowały. Zanim wasza drużyna rozegra mecz, jej właściciel może w każdej chwili zmienić strefę drużyny w rozwijanym menu ustawień drużyny.
- Jeśli wasza drużyna nie może zostać umieszczona w żadnej strefie, właściciel waszej drużyny zostanie poproszony o wybranie strefy.
NAPRAWIONE BŁĘDY
- Agenci
- WSZYSTKIE PLATFORMY
- Naprawiono błąd, przez który niektóre umiejętności wyświetlały błędny kolor drużyny dla obserwatorów.
- Clove
- Naprawiono błąd, przez który rzucenie Jeszcze Żyję mogło zakończyć się niepowodzeniem, gdy naciśnięto je w ostatnich kilku klatkach okienka aktywacji.
- Skye
- Naprawiono błąd, przez który czas trwania błysku Przewodniego Światła nie skalował się właściwie.
- Naprawiono błąd, przez który odgłos i wypowiedź potwierdzające trafienie Przewodnim Światłem nie były odtwarzane, gdy trafiono klona ze Zmyłki Yoru.
- Cypher i Viper
- Naprawiono błąd, przez który strzelanie przez Cyberklatkę Cyphera lub Toksyczną Chmurę Viper pozwalało oszukać penetrację ścian, jeśli efekty tych umiejętności umieszczono zbyt blisko geometrii poziomu.
- Phoenix
- Naprawiono błąd, przez który Pożoga przez kilka klatek odnosiła się do zasobu pocisku Harbora.
- Naprawiono błąd, przez który efekty wizualne Pożogi mogły być nieco źle wyrównane.
- Usprawniono wydajność efektu rozpraszania się Podniebnego Dymu Brimstone’a.
- Naprawiono błąd, przez który konkretne efekty wizualne granatu błyskowo-hukowego pozostawały przy obserwatorach.
- Naprawiono błąd, przez który odgłosy potwierdzające trafienie odtwarzały się niezależnie od widoczności gracza, gdy gracze z tarczami regeneracyjnymi otrzymywali obrażenia.
- WSZYSTKIE PLATFORMY
- Broń
- WSZYSTKIE PLATFORMY
- Naprawiono błąd, przez który podczas spoglądania przez celownik broń czasami je opuszczała, a następnie znów do niego przechodziła, choć gracz nie nacisnął stosownego klawisza.
- WSZYSTKIE PLATFORMY
ZNANE PROBLEMY
- Elementy kosmetyczne
- WSZYSTKIE PLATFORMY
- Gdy w trakcie gry niestandardowej z włączonymi kodami gracz zmieni agentów z użyciem kodu „Uruchom grę ponownie”, koło ekspresji (z którego wybiera się graffiti i SZPAN-y) może wyświetlać się puste. Zamierzamy naprawić to w kolejnych patchach.
- WSZYSTKIE PLATFORMY