Opis patcha VALORANT 8.11

Valorant

Reklama

Patrzcie pod nogi… i wypróbujcie najnowszą mapę, Abyss.


Dziś mam dla was opis całkiem sporego patcha 8.11. Wprowadziliśmy parę aktualizacji części szturmowców, o których pisaliśmy już w zeszłym tygodniu. Mamy też nową rotację map i całkiem nową mapę, Abyss… Pamiętajcie tylko, by patrzeć pod nogi. Oprócz tego to pierwszy patch, który ucieszy naszych nowych znajomych z konsol. Przygotowaliśmy dla nich parę funkcji i z radością witamy ich w naszej społeczności!

Nie możemy się doczekać, aż zobaczymy wasze klipy z Abyss (pokażcie nam kreatywne sposoby zrzucania innych w otchłań, bo czekamy na takie nagrania od początku prac nad mapą) i poznamy ogólne opinie na temat tego patcha, więc koniecznie nam je podeślijcie. Życzymy powodzenia podczas rozgrywek i świetnej zabawy z patchem 8.11.

AKTUALIZACJE AGENTÓW

Celem tego patcha było umożliwienie innym szturmowcom konkurowania z agentami, takimi jak Jett i Raze, którzy dzięki szybkości i mobilności przodują w tworzeniu możliwości dla swoich drużyn. Zmiany te zapewniają szturmowcom więcej okazji do zdobywania przestrzeni dla swoich zespołów i bycia na szpicy dzięki swoim wyjątkowym stylom gry – niezależnie od tego, czy chodzi o silniejsze umiejętności typowo do pojedynkowania się, jak w przypadku Iso, mieszankę szybkości i uników w walce, jak u Neon, czy też połączenie możliwości odzyskiwania sił i ucieczki z walki u Reyny.

WSZYSTKIE PLATFORMY

ISO

Iso otrzymuje w tym patchu wyłącznie wzmocnienia, ponieważ osiąga słabe wyniki niezależnie od poziomu umiejętności. Skupienie się na zwiększeniu wydajności umiejętności popisowej Iso ma na celu uczynienie go bardziej niezawodnym podczas walk o kontrolę nad obszarami mapy i wygrywania pojedynków we wczesnych fazach rund poprzez przyznanie mu tarczy natychmiast po użyciu zdolności. Wzmocnienie Iso wciąż pozostanie aktywne, a kule nadal będą się pojawiać, jeśli straci on tarczę i zdobędzie zabójstwo w trakcie Dubletu. Strzelanie w kule będzie odświeżać czas trwania wzmocnienia i tarczy.

 

Dublet (E)

  • Iso otrzymuje teraz tarczę po zakończeniu 1-sekundowej animacji, podczas której nie może używać broni.
  • Dźwięk tworzenia tarczy będzie słyszalny pod koniec używania zdolności, gdy ta zostaje aktywowana.
  • Zmniejszono liczbę ładunków z 2 do 1.
  • Zdobycie 2 zabójstw podczas Dubletu odzyskuje teraz jego ładunek.
  • Po zniszczeniu tarczy Iso otrzymuje teraz znacznik przebijalności ścian zamiast standardowego znacznika wysokiej przebijalności. Oznacza to, że po utracie tarczy będzie teraz mniej spowalniany.
  • Ponadto Iso będzie teraz widział wskaźnik obrażeń od strony wroga, który zniszczył tarczę.
  • Iso może teraz ponownie użyć Dubletu, gdy tarcza jest aktywna, aby odświeżyć czas jej działania.
  • To szczególnie istotne w sytuacjach, w których odnowi ładunek Dubletu po zdobyciu 2 zabójstw.

NEON

Chcemy wspomóc Neon jako agentkę do prowadzenia mobilnych potyczek bezpośrednio z wrogami, wzmacniając aspekty jej postaci niepowtarzalne na tle całej gry. Sprawiliśmy, że jej wślizg jest skuteczniejszy w bezpośrednim wchodzeniu w przeciwników, zwiększając jego gotowość do walki i usuwając negatywne modyfikatory odrzutu broni w jego trakcie – a także wprowadzając kilka innych zmian. Aktualizacje jej Pasa Wysokiego Napięcia (C) mają sprawić, że walki z wykorzystaniem jej ścian będą bardziej intuicyjne dla sojuszników Neon, jednocześnie zmniejszając wizualny szum generowany przez nią w grze.

 

Wyostrzenie jej Błyskawicy Przekaźnikowej (Q) tak, aby była bardziej niezawodną umiejętnością z jednym ładunkiem, ma na celu umożliwienie Neon odnoszenia większych sukcesów podczas wchodzenia do walki z użyciem ślizgu, a także tworzenia przestrzeni do wykorzystania drugiego ładunku.

 

Pas Wysokiego Napięcia (C)

  • Pas Wysokiego Napięcia (C) wyłania się teraz zza pleców, aby zminimalizować wizualny szum w obszarze walki i zapewnić Neon dodatkową osłonę.
  • Dźwięk Pasa Wysokiego Napięcia (C) został zaktualizowany, aby przenosił się wraz z animacją pojawiania się ściany.
  • Skrócono czas trwania ściany z 6 do 4 sek.
  • Wydłużono czas zanikania ściany z 1 do 2 sek.

 

Wysoki Bieg (E)

  • Sprint
  • Neon nie porusza się już wolniej na boki podczas sprintowania.
  • Zwiększono maksymalną prędkość poruszania się na boki podczas sprintu z 6,73 do 9,11 metrów/sek.
  • Skrócono czas potrzebny na pełne przywrócenie paliwa z 60 do 20 sek.
  • Ślizg
  • Zwiększono liczbę ładunków ślizgu z 1 do 2.
  • Neon nie ma teraz żadnych negatywnych modyfikatorów odrzutu przy strzelaniu z broni podczas ślizgu.
  • W praktyce oznacza to, że będzie bardziej precyzyjna podczas ślizgania się.
  • Drugi ładunek ślizgu kosztuje 150 kredytów.
  • Przyspieszono dobieranie broni po ślizgu z szybkiego na natychmiastowe.
  • Potrzeba 0,2 sek. na wyciągnięcie broni po zakończeniu ślizgu.

 

Błyskawica Przekaźnikowa (Q)

  • Zmniejszono liczbę ładunków z 2 do 1.
  • Skrócono czas przygotowania z 1,1 do 0,8 sek.
  • Wydłużono czas trwania ogłuszenia z 3 do 3,5 sek.

REYNA

W tej aktualizacji Reyna otrzyma zarówno wzmocnienia, jak i osłabienia, tak aby o sile tej agentki decydowały inne elementy jej zestawu umiejętności. Celem zmian jest zmniejszenie poziomu dominacji, jaki może ona osiągnąć w trybie rankingowym – zwłaszcza na niskich i średnich rangach, gdy jej użytkownik przewyższa swoich przeciwników – a jednocześnie zwiększenie jej skuteczności podczas skoordynowanych działań.

 

  • Statystyki wykazały, że leczenie jest bardzo silne w grach rankingowych – szczególnie na niskich i średnich rangach. Zmiana ta powinna ograniczyć zdolność Reyny do korzystania z efektu kuli śnieżnej z rundy na rundę na niższych dywizjach.
  • Usunięcie ograniczeń czasowych dla Pożarcia (Q) i Cesarzowej (X) powinno ułatwić graczom przystosowywanie się do tempa swoich drużyn i zwiększyć podstawową przydatność obydwu tych umiejętności w skoordynowanych meczach, gdzie rundy rozgrywają się wolniej.
  • Drwina (E) została tak zmodyfikowana, by zapewniała większą premię do szybkości ruchu – ale ma krótszy czas działania. Powinno to wynagrodzić zdecydowanych i zręcznych graczy Reyny, umożliwiając szybsze i bardziej efektywne zmiany pozycji w walce.

 

Będziemy się uważnie przyglądać, jak te aktualizacje wpływają na Reynę na różnych poziomach umiejętności i w różnych konfiguracjach rozgrywki.

 

Pożarcie (Q)

  • Zmniejszono wartość leczenia ze 100 do 50.
  • Skrócono czas potrzebny na wyleczenie do pełna z 3 do 2 sek.
  • Nadmiarowe przywrócenie pancerza nie zanika już po upływie czasu efektu.

 

Drwina (E)

  • Zwiększono maksymalną prędkość z 9,1 do 12 metrów/sek.
  • Skrócono łączny czas trwania Drwiny z 2 do 1,5 sek.

 

Cesarzowa (X)

  • Cesarzowa nie ma już określonego czasu działania i trwa aż do chwili zabicia Reyny lub zakończenia rundy.

RAZE

Widząc, jak gracze coraz lepiej radzą sobie z mobilnością bomby zdalnej Raze, odkryliśmy, że jej całkowita szybkość i potencjał ruchu mogą negatywnie wpływać na pętlę taktyczną naszej gry. Zmiany te mają umożliwić efektywniejsze kontrowanie Raze – czy to za pomocą narzędzi poszczególnych agentów, czy też odpowiednich umiejętności strzeleckich. Chociaż nadal chcemy zachować niemal nieograniczoną swobodę ruchów z użyciem bomb zdalnych, Raze nie powinna być aż tak niespodziewana, gdy nie ma wsparcia w postaci narzędzi sojuszników.

 

Bombowa Paka (Q)

  • Po zniszczeniu przez przeciwnika bomby zdalne Raze już nie eksplodują, odrzucając / zadając obrażenia.
  • Zmniejszono prędkość poruszania się Raze w poziomie podczas korzystania z bomb zdalnych.
  • Zaktualizowano odgłos eksplozji bomb zdalnych tak, aby wrogowie mogli usłyszeć pierwszą z nich podczas podwójnego skoku Raze z ich użyciem.

 

 

CLOVE

 

Chociaż jesteśmy podekscytowani tym, jak Clove od razu zyskału na znaczeniu w rozgrywkach rankingowych i jak bardzo podoba wam się gra num, jenu wyniki w rozgrywkach rankingowych są lepsze, niż byśmy chcieli. Obcinamy trochę zbędnej mocy z samolubnych cech wynikających ze szturmowej strony jenu natury przy jednoczesnym zachowaniu posiadanych przez Clove cech kontroleru.

 

Na Zdrówko (C)

  • Zwiększono koszt ze 100 do 200 kredytów.
  • Skrócono czas trwania z 10 do 8 sek.
  • Skrócono czas na aktywację po asyście z zadaniem obrażeń z 10 do 6 sek.

 

Jeszcze Żyję (X)

  • Zwiększono koszt z 7 do 8 punktów.
  • Wydłużono opóźnienie powrotu do postaci z 0,7 do 0,8 sek.
  • NAPRAWIONY BŁĄD: Zdobycie asysty za dym podczas trwania ulta nie będzie już przywracać Clove do życia.

Dodaliśmy także po jednej nowej kwestii mówionej dla Omena i Clove na rozpoczęcie meczu na Abyss.

FUNKCJE ESPORTOWE

NA PC

  • Ulepszenia strony drużyny w centrum esportu
  • Do informacji o składzie dodaliśmy role, by ułatwić rozróżnianie graczy, zmienników i trenerów.
  • Wprowadziliśmy dopiski, które przybliżają osobowości i dokonania. Na razie dotyczą drużyn z VCT Americas i VCT Pacific, ale pracujemy nad kolejnymi!

AKTUALIZACJE SYSTEMÓW ROZGRYWKI

WSZYSTKIE PLATFORMY

Koła łączności radiowej

  • Komunikacja między graczami jest kluczowym elementem głównej pętli rozgrywki VALORANT, dlatego udoskonaliliśmy koła łączności radiowej, które teraz zawierają dokładniejsze wywołania oraz bardziej różnorodne sygnały i kwestie mówione agentów. Dodaliśmy także całkiem nowe koła, by komunikacja między graczami obejmowała więcej faz rundy. Oprócz tego usunęliśmy mniej przydatne polecenia, by korzystanie z kół było jak najprostsze, a dostęp do najważniejszych komend jak najłatwiejszy.
  • Dzięki tym zmianom dotychczasowe narzędzia do komunikacji stały się jaśniejsze i bardziej konkretne, a członkowie drużyn zyskali nowe sposoby łączności i omawiania strategii:
  • nowe koła strategiczne w fazie zakupów;
  • odrębne koła strategiczne dla atakujących i obrońców;
  • nowe koło komend na dużej mapie;
  • zaktualizowane opcje na dotychczasowych kołach komend;
  • zaktualizowane kwestie mówione w dotychczasowych menu komend (tylko na PC);
  • uproszczone koła zawierające najważniejsze opcje komend.

 

NA KONSOLACH

 

Rady dla nowych graczy

  • Gdy dołączacie do społeczności i po ukończeniu samouczka zaczynacie szlifować swoje umiejętności na polu walki, chcemy zapewnić wam wszystkie informacje potrzebne do odnoszenia sukcesów! W tym celu wprowadziliśmy system rad dla nowych graczy, który będzie wyświetlał w grze przydatne informacje w oparciu o działania podejmowane przez was w trakcie meczu. Wskazówki dostarczą wam kluczowych informacji o podstawach rozgrywki, potencjalne sposoby na doskonalenie umiejętności i propozycje bardziej zaawansowanych strategii.
  • Rady dla nowych graczy zostały przygotowane od podstaw z myślą o ograniczonej fazie beta na konsolach, by umożliwić wam szybsze poznawanie VALORANT i rozwijanie umiejętności poprzez:
  • wskazówki „słuchające” waszych działań i zachowań podczas meczy;
  • podpowiedzi, które dostosowują się do waszego poziomu, gdy uczycie się podstaw rozgrywki w VALORANT – od rad dla nowicjuszy po zaawansowane strategie.
  • Jeśli wracacie do gry po przerwie, rady dla nowych graczy nie będą się wyświetlać, bo zapewne dobrze znacie już podstawy. Gdyby mimo to się pojawiały, a nie chcecie ich widzieć, możecie je wyłączyć w ustawieniach.

AKTUALIZACJE MAP

 

NA PC

NOWA MAPA: ABYSS

  • Ekscytująca mapa 5 na 5 do trybu podkładania Spike’a z niebezpiecznymi przepaściami (patrzcie pod nogi) i rozgrywką w pionie. Abyss to pierwsza mapa VALORANT, która nie ma granic i rozgrywa się w tajnej, ukrytej fortecy Następców Klepsydry.
  • Nasza najnowsza mapa obejmuje trzy aleje i dwa punkty.

 

AKTUALIZACJE PUL MAP

  • Przypominamy, że w patchu 8.11 znacząco zmodyfikowaliśmy pule map. Oprócz dodania zupełnie nowej mapy do rotacji wprowadziliśmy też poniższe zmiany.
  • Od patcha 8.11 kolejka rankingowa, kolejka trybu deathmatch i kolejka Premier będą zawierały ASCENT, BIND, ICEBOX, LOTUS, SUNSET oraz HAVEN (powracające).
  • ABYSS zawita do puli rankingowej w patchu 9.0.
  • ABYSS zawita do puli Premier w patchu 9.02.
  • BREEZE oraz SPLIT zostaną usunięte z powyższych pul map.
  • Od patcha 8.11 tryb nierankingowy, Szybka Gra, Gorączka Spike’a i Eskalacja zostaną przeniesione do OTWARTEJ puli map. W tych kolejkach dostępne będą wszystkie mapy (w tym ABYSS).
  • Będziemy kontynuować ulepszanie pul map, a was prosimy o nadsyłanie uwag. Zachowajcie też czujność, bo w przyszłości przedstawimy więcej informacji o pulach map!

 

NA KONSOLACH

 

PULE MAP NA KONSOLACH

  • W dniu rozpoczęcia bety nowi gracze na konsolach będą mieli dostęp do ograniczonej liczby map. Wiemy, że osoby zaczynające przygodę z VALORANT muszą się wiele nauczyć, dlatego zmniejszyliśmy pulę map, by ułatwić naukę podstawowych mechanik i układów map tym graczom, którzy dołączają do kolejki po raz pierwszy.
  • Wstępna pula map dostępna na konsolach będzie obejmować ABYSS, ASCENT, BIND oraz HAVEN.
  • W patchu 9.0 i każdym kolejnym będziemy wprowadzać po jednej nowej mapie.
  • Podczas bety na konsolach dostępna będzie też ograniczona liczba kolejek trybów (więcej informacji znajdziecie w sekcji „Aktualizacje trybów”).
  • W ramach bety na konsole dostępne będą wszystkie mapy drużynowego deathmatchu.
  • W trybie gry niestandardowej dostępne będą wszystkie mapy VALORANT do trybu podkładania Spike’a.
  • OTWARTA STRZELNICA
  • Na potrzeby bety na konsolach zaktualizowaliśmy otwartą strzelnicę.
  • Różne aktualizacje graficzne otoczenia.
  • Aktualizacja graficzna paneli interfejsu w świecie gry (strzelnica z botami i cel ćwiczebny).
  • Cel ćwiczebny został przeniesiony w nowe miejsce.
  • Z otoczenia usunięto portal i grywalne minimoduły szkoleniowe.

AKTUALIZACJE TRYBÓW

 

NA PC

KOLEJKA ABYSS (TYLKO NA PC)

  • Pamiętajcie, że kolejka tylko z mapą Abyss będzie grywalna jedynie przez tydzień.
  • Rozgrywki tylko z mapą Abyss będą korzystały z formatu trybu nierankingowego.

 

NA KONSOLACH

 

KOLEJKI TRYBÓW NA KONSOLACH

  • W dniu rozpoczęcia ograniczonej bety gracze na konsolach będą mieli dostęp do ograniczonej liczby trybów.
  • Uczestnicy ograniczonej bety na konsolach będą mieli dostęp do następujących trybów:
  • Nierankingowy;
  • Szybka Gra;
  • Deathmatch;
  • Drużynowy deathmatch;
  • Gra niestandardowa.
  • Tryb rankingowy dla graczy na konsolach zostanie wprowadzony w patchu 9.0.

 

NOWY SAMOUCZEK O PODSTAWACH (TYLKO NA KONSOLACH)

  • Z okazji premiery na konsolach zaktualizowaliśmy samouczek w grze! Wszyscy gracze dołączający do kolejki na konsolach zostają automatycznie przekierowani do nowego szkolenia, które przybliża podstawy rozgrywki w VALORANT (strzelanie, umiejętności agentów, formaty meczy i wiele więcej!).

NOWY MECZ TRENINGOWY Z BOTAMI (TYLKO NA KONSOLACH)

  • Wprowadziliśmy nowy, OPCJONALNY mecz z botami dla nowych graczy, którzy mają ochotę na rozgrzewkę z członkami drużyny i botami kontrolowanymi przez SI. Ten specjalny mecz jest przeznaczony dla nowych graczy, którzy chcą sprawdzić w praktyce to, czego nauczyli się podczas samouczka poświęconego podstawom.
  • Mecz treningowy z botami jest pełnym meczem w trybie Szybkiej Gry na mapie Haven.

NOWE OPCJE TRENINGÓW (TYLKO NA KONSOLACH)

  • Z okazji premiery na konsolach zaktualizowaliśmy menu treningów.
  • Otwarta strzelnica (gracz pojawi się bezpośrednio przed strzelnicą z botami)
  • Powtórz samouczek (możliwość ponownego zagrania w nowy samouczek)
  • Stare moduły treningowe zostały usunięte z menu treningów.

 

Uwaga: Wszystkie nowe treści treningowe zostaną dodane do wersji na PC w późniejszym patchu.

AKTUALIZACJE WYDAJNOŚCI

 

NA PC

  • Zaktualizowaliśmy zachowanie wątków, by poprawić wydajność na dwurdzeniowych urządzeniach. Wpłynie to na poprawę wydajności w grze i skrócenie wczytywania.

ZACHOWANIE GRACZY

 

WSZYSTKIE PLATFORMY

  • W patchu 8.11 wprowadzimy tymczasowe rozwiązanie, które ma na celu zmniejszyć skuteczność luki związanej z powtórzeniami gry. Wcześniej nasze systemy nie podejmowały odpowiednich działań, gdy mecz kończył się powtórzeniem gry. W efekcie gracze mogli próbować rozgrywać kolejne powtórzenia gry bez żadnego egzekwowania zasad. Obecnie zwiększyliśmy dotkliwość interwencji w przypadku AFK skutkującego powtórzeniem meczu. Oznacza to, że w takim przypadku natychmiast dojdzie do interwencji, która będzie stawać się poważniejsza z każdym kolejnym wystąpieniem. Wciąż przyglądamy się tej kwestii, więc prosimy o przesyłanie uwag.

AKTUALIZACJE SYSTEMÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

 

NA PC

  • Zaktualizowaliśmy listę znajomych, by wyświetlała graczy VALORANT na konsolach. Dzięki temu wasi znajomi na platformie Riot, którzy grają na konsolach, będą widoczni na liście znajomych w sekcji „Inne gry”.

 

NA KONSOLACH

  • Zmieniliśmy domyślne działanie czatu głosowego, by nadać priorytet czatowi głosowemu drużyny. Teraz po połączeniu z kanałem czatu głosowego drużyny będziecie automatycznie mówić do całej drużyny, a nie tylko do członków grupy.

 

AKTUALIZACJE PREMIER

 

NA PC

  • Po zaplanowanych na 23 czerwca play-offach drużyny, które się wykazały, otrzymają powiadomienia o awansie!
  • Jeśli wasza drużyna gra w dywizjach od Otwartej do Elitarnej, wygrajcie swoją drabinkę play-offów, a po powrocie do ekranu głównego Premier zobaczycie powiadomienie.
  • Jeśli gracie w dywizji Zawodników, zakończcie play-offy jako jedna z 32 najlepszych drużyn, a powiadomienie wyświetli się, gdy odwiedzicie ekran główny Premier po raz pierwszy po sfinalizowaniu klasyfikacji.
  • Gdy wasza drużyna zdobędzie awans, wasza ikona dywizji na ekranie głównym Premier i stronie drużyny Premier będzie ozdobiona wskaźnikiem awansu przez resztę fazy O8A3.
  • Jeśli gracie w dywizji od Otwartej do Elitarnej, na początku etapu O9A1 zostaniecie umieszczeni co najmniej jedną dywizję wyżej.
  • Jeśli gracie w dywizji Zawodników, zostaniecie umieszczeni w nowej dywizji Zaproszeniowej, gdzie będziecie rywalizować o szansę awansu do ligi Challengers.

ZMIANY SKLEPU

 

NA PC

  • Zaktualizowaliśmy wygląd sklepu, by zwiększyć jego przejrzystość i poprawić jakość etapu zakupu.
  • Narzędzia sojuszników są teraz widoczne na miejscach na członków drużyny, co ułatwi dobieranie strategii.
  • Pozostały pancerz jest teraz przedstawiany w interfejsie jako wypełnienie.
  • Dodano holistycznie animacje, dzięki którym ocena przystępności cenowej, wysyłanie próśb i kupowanie broni będzie przejrzystsze.
  • Wygląd stanów przedmiotów został odświeżony, by poprawić ich czytelność.

NAPRAWIONE BŁĘDY

 

Agenci

WSZYSTKIE PLATFORMY

  • Naprawiono lukę, w wyniku której gracze mogli stać na Działku (E) Killjoy, gdy zostało zaklinowane w kącie. Teraz w takiej sytuacji gracze będą strzelać równie niecelnie co podczas skakania.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Clove odtwarzału niewłaściwą animację lub ślizgału się po ziemi podczas wykonywania ostatecznego ciosu ze skórki, gdy zostału ostatnią postacią przy życiu i miału dostępnego ulta.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze w miejscu powstawania dymu Clove znajdowali się w mniej korzystnej sytuacji niż gracze poza dymem.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Na Zdrówko (C) Clove nie aktywowało się na botach z obszaru treningowego.
  • Naprawiono błąd związany z Jeszcze Żyję (X) Clove, w wyniku którego asysty za dym pozwalały wu przetrwać.

Systemy dotyczące rozgrywki

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty wizualne Podpalacza (Q) Brimstone’a nie wyświetlały się, jeśli gracz nie patrzył w kierunku, z którego nadchodziły.
  • Naprawiono kilka błędów, w wyniku których informacje o graczu w raporcie z bitwy nie uwzględniały poprawnych danych o śmierci.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pomimo wyłączenia ich w ustawieniach smugi po pociskach wciąż były widoczne, gdy gracz strzelał pod pewnymi kątami poza mapę.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego umiejętności agentów przyczepiające się do ścian mogły być wystrzeliwane przez nieprzebijalne powierzchnie.
  • Naprawiono wskazówki, które nie aktualizowały się po zmianie przypisanych klawiszy, gdy agent wyposażył umiejętność.
  • Naprawiono błędy formatowania języka arabskiego widoczne podczas używania Wingmana (Q) Gekko albo podnoszenia broni.
  • Naprawiono błąd związany z dłuższymi nazwami profilów celownika wydłużającymi okienko Usuń/powiel profil w ustawieniach.

Premier

TYLKO NA PC

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zielona strzałka wyboru strony przy wybieraniu i banowaniu map się nie wyświetlała.
Reklama
Czytaj więcej