Opis patcha VALORANT 9.01
Reklama
W tym patchu mamy sporo aktualizacji dla konsol. Zmiany czekają między innymi Neon, Raze i Iso. Do gry na konsolach trafi również Lotus.
WSZYSTKIE PLATFORMY
AKTUALIZACJE BRONI
- Zaktualizowano animację Outlawa i jego serii skórek, aby ułatwić graczom rozpoznanie, kiedy broń jest gotowa do strzału.
NAPRAWIONE BŁĘDY
Ogólne
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Neon po wykonaniu ślizgu mogła się szybciej wyposażać, jeśli gracz wyposażał ją ręcznie.
Systemy dotyczące rozgrywki
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze wykazujący brak aktywności mogli rozpocząć głosowanie za poddaniem się.
- Naprawiono błąd występujący przy wychodzeniu z Kamery Szpiegowskiej Cyphera, w wyniku którego obraz obserwatorów zacinał się.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego komendy taktyczne pojawiały się na czacie pomimo wyłączenia tej opcji w ustawieniach.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego smugi po pociskach były widoczne w podniesionych broniach pomimo wyłączenia tej opcji w ustawieniach.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Wskrzeszenie Sage i Clove nie było widoczne dla obserwatorów.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego automatyczne odrodzenie po wybuchu Spike’a w niestandardowych trybach gry powodowało spadek wydajności.
Mapy
- Abyss
- Naprawiono różne miejsca na mapie, w których Kamera Szpiegowska Cyphera powodowała błędy wizualne lub mogła zostać umieszczona w niezamierzony sposób.
- Ulepszono ścieżkę podkładania Spike’a przez Wingmana w punkcie A.
- Usprawniono kolizję umiejętności i graczy w różnych miejscach na całej mapie.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego minimapa mogła się obrócić do góry nogami przy włączeniu określonych ustawień.
- Naprawiono błąd wizualny, który był widoczny podczas wypadania z mapy w punkcie A.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Gniazdo Żmij mogło rozprzestrzeniać się w punkcie A dalej, niż powinno.
NA PC
FUNKCJE ESPORTOWE
- W VALORANT Champions 2024 nadchodzi beta typowań!
- Od 26 lipca będziecie mieli dostęp do fazy grupowej Champions Seoul w kliencie i w sieci. Pozwoli to wam:
- Przewidywać, które drużyny awansują za punkty. Zdobędziecie dodatkowe punkty, jeśli prawidłowo wytypujecie zajęte miejsca.
- Zdobywać nagrody za grę. Najlepsi z najlepszych zdobędą wyjątkowe nagrody.
- Sprawdzić się przeciwko innym ekspertom i twórcom.
- Przygotujcie się do play-offów w następnym patchu, w którym od razu wypełnicie pełną drabinkę podwójnej eliminacji.
- Od 26 lipca będziecie mieli dostęp do fazy grupowej Champions Seoul w kliencie i w sieci. Pozwoli to wam:
- Wypatrujcie kolejnych szczegółów dotyczących udziału, które pojawią się pod koniec miesiąca!
NAPRAWIONE BŁĘDY
Systemy dotyczące rozgrywki
- Naprawiono błąd, w wyniku którego koło sygnalizowania blokowało się na interfejsie, jeśli zostało przypisane do klawisza „Z”.
Premier
Cześć, gracze Premier z regionu IBIT!
Pewien problem z dobieraniem graczy uniemożliwiał rozgrywki w 2 pierwszych tygodniach 1. aktu 9. odcinka. Dywizja Zawodników i Zaproszeniowa nie ucierpiały i mogły rozgrywać swoje mecze.
- Błąd został naprawiony i drużyny powinny teraz bez problemu znaleźć mecze podczas 3. tygodnia i kolejnych.
- Wszystkie drużyny, które rozegrają mecz w regionie IBIT podczas 6. tygodnia i wcześniej, automatycznie przejdą do play-offów.
- Drużyny, które rozegrały już mecz w innym regionie EU, nadal mogą przejść do play-offów w regionie IBIT, ale muszą stworzyć nowy skład w regionie IBIT i rozegrać mecz.
- Drużyny przejdą do play-offów, otrzymując 600 punktów przed rozpoczęciem meczów 7. tygodnia.
- Na przykład, jeśli wasza drużyna zdobędzie 25 punktów pod koniec 6. tygodnia, będzie mieć 625 punktów przed rozegraniem meczów 7. tygodnia.
NA KONSOLACH
ZMIANY OGÓLNE
- Teraz możliwe jest dowolne przypisanie przycisków umiejętności (z wyłączeniem ulta).
- Dodano ustawienia dotyczące odwrócenia sterowania kursorem mapy.
AKTUALIZACJE AGENTÓW
Neon
- Ślizg
- Zmieniono szybkość ponownego wyposażania na natychmiastową.
Raze
- Druga Bombowa Paka
- Zmniejszono moc horyzontalną drugiej Bombowej Paki.
Iso
- Dublet: Czas trwania: skrócony z 20 sek. do 12 sek.
- Usunięto reset po zabójstwach umiejętnością popisową.
AKTUALIZACJE MAP
- Lotus trafia do gier rankingowych, nierankingowych, Szybkiej Gry i deathmatchu.
ZMIANY SPOŁECZNOŚCIOWE
- Zaktualizowano wskaźnik powiadomień na karcie społeczności, dzięki czemu łatwiej zobaczycie zaproszenie do grupy nawet wtedy, gdy panel społeczności jest zamknięty.
- Dodano wskaźniki czatu głosowego do zakładki grupy w panelu społeczności, dzięki czemu będziecie widzieć, kto mówi.
- Dodano przycisk służący do opuszczania grupy w sekcji Moja Grupa zakładki grupy w panelu społeczności.
NAPRAWIONE BŁĘDY
Ogólne
- Poprawki zmieniania broni ustawień tradycyjnych
- Naprawiono błąd, w wyniku którego odstawianie umiejętności nie brało pod uwagę „priorytetu automatycznego wyposażenia (najsilniejsze/ostatnie)”.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego nie mogliście odłożyć Spike’a, jeśli nie mieliście broni podstawowej podczas korzystania z ustawień tradycyjnych.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego czasami możliwa była utrata wizualnego wyróżniania przycisków, nad które najechano kursorem w przednich menu.
- Naprawiono błędy, które uniemożliwiały opuszczenie strzelnicy.
Agenci
- Sova
- Strzała Zwiadowcza
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Strzała Zwiadowcza nie korzystała prawidłowo ze wspomagania celowania w przypadku ujawnionych celów.
- Strzała Zwiadowcza
- Fade
- Prześladowca
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Prześladowca nie korzystał prawidłowo ze wspomagania celowania w przypadku ujawnionych celów.
- Prześladowca
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wspomaganie celowania było nieprawidłowo stosowane, gdy wyposażone były określone umiejętności:
- Fade – Zmrok
- Chamber – Schadzka
- Harbor – Kaskada
- Harbor – Zatoka
- Viper – Toksyczna Chmura
- Viper – Toksyczna Zasłona
- Viper – Gniazdo Żmij
- Yoru – Zmyłka
- Yoru – Drift przez Wymiary
Systemy dotyczące rozgrywki
- Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas sprawdzania broni mogliście być w trybie skupienia.
Systemy rankingowe
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ekrany końca gry znikały, a uzyskanie do nich dostępu stawało się niemożliwe podczas wyświetlania meczów w historii gier.
Społecznościowe
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wasza obecność nie aktualizowała się po zakończeniu meczu.
ZNANE PROBLEMY
Ogólne
- Podczas przeglądania menu poddania się istnieje ryzyko zablokowania sterowania na całą rundę. Z tego powodu postanowiliśmy wyłączyć menu poddania się i powtórzenia gry, póki nie rozwiążemy tego problemu. Remis będzie dalej działać.
Reklama