Opis patcha VALORANT 9.04
Vyse dołącza do drużyny jako najnowsza strażniczka, Split pojawia się w grach nierankingowych i Szybkiej Grze na konsolach.
Dodajemy do naszego składu nową agentkę, Vyse. To strażniczka z unikalnymi umiejętnościami. Po zaznajomieniu się z nimi zastanowicie się dwa razy, zanim zaczniecie przymierzać się do punktu. Proponuję spędzić trochę czasu na strzelnicy i popracować nad posługiwaniem się pistoletem – będziecie sporo z niego korzystać, jeśli Vyse znajdzie się w przeciwnej drużynie!
Do gier nierankingowych i Szybkiej Gry na konsolach dołącza Split, a ponadto udało nam się naprawić całkiem sporo błędów. Dajcie znać, co myślicie o tej aktualizacji, i do zobaczenia na polu bitwy!
WSZYSTKIE PLATFORMY
ZMIANY OGÓLNE
- Oszustwo nieograniczonych umiejętności będzie teraz zapewniać 100% paliwa i usuwać jego wszelkie zużycie z Wysokiego Biegu Neon, Regeneracji Skye oraz Toksycznej Zasłony i Toksycznej Chmury Viper.
AKTUALIZACJE AGENTÓW
- Vyse dołącza do gry!
- Vyse będzie stopniowo trafiać do poszczególnych regionów, począwszy od 28 sierpnia, godz. 22:00 CEST.
- Umiejętności:
- Łukowa Róża: WYPOSAŻ Łukową Różę. Wyceluj w powierzchnię i STRZEL, aby umieścić na niej ukrytą Łukową Różę – lub wykonaj ALT. STRZAŁ, aby umieścić Łukową Różę ponad nią. UŻYJ PONOWNIE, by oślepić wszystkich patrzących na nią graczy. Można ją podnieść i UŻYĆ PONOWNIE.
- Ścięcie: WYPOSAŻ włókna ciekłego metalu. STRZEL, by umieścić ukrytą ścianę-pułapkę. Kiedy wróg przejdzie przez nią, z ziemi za nim wyrośnie niezniszczalna ściana. Ściana utrzymuje się przez krótki czas, po czym znika.
- Cierniste Pnącze: WYPOSAŻ gniazdo ciekłego metalu. STRZEL, by je wyrzucić. Po wylądowaniu gniazdo staje się niewidoczne. Po AKTYWACJI rozrośnie się w duże gniazdo ostrych jak brzytwa pnączy, spowalniając i zadając obrażenia wszystkim graczom, którzy przez nie przejdą.
- Stalowy Ogród: WYPOSAŻ cierń ciekłego metalu. STRZEL, aby metal wyleciał z ciebie w postaci strumienia metalowych kolców, ZACINAJĄC bronie podstawowe wrogów po krótkim przygotowaniu.
- Poniżej możecie obejrzeć, jak nasza najnowsza strażniczka rozbraja wrogów.
AKTUALIZACJA ZWIĄZANA Z ZACHOWANIEM GRACZY
- Będziemy przeprowadzać ręczną ocenę zachowań graczy, którzy wykazują tendencję do nadużyć podczas komunikacji, aby stworzyć zdrowszą atmosferę rozmów w VALORANT.
NAPRAWIONE BŁĘDY
Agenci
- Skye
- Szperacze
- Naprawiono błąd, w wyniku którego w określonych warunkach Szperacze nie zużywały punktów ulta.
- Szperacze
- Neon
- Wysoki Bieg
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Neon mogła wykonać ślizg w barierę na początku rundy i zyskać darmowy ładunek Ślizgu.
- UWAGA: Błąd został naprawiony już w patchu 9.02, ale zapomnieliśmy o tym wspomnieć w opisie patcha. Dzięki, BhatsterYT z Reddita!
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Neon mogła wykonać ślizg w barierę na początku rundy i zyskać darmowy ładunek Ślizgu.
- Wysoki Bieg
- KAY/O
- dysk/BŁYSK
- Naprawiono błąd, w wyniku którego dysk/BŁYSK pokazywał drugą eksplozję, jeśli został rzucony za ścianę.
- dysk/BŁYSK
Systemy dotyczące rozgrywki
- Raport z bitwy
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ikony Spike’a nie wyświetlały się w raporcie z bitwy, jeśli gracz zginął od obrażeń eksplozji Spike’a.
- Naprawiono błąd minimapy, w wyniku którego części minimapy nie były zakrywane przez umiejętności nakładające krótkowzroczność, jeśli gracz opuścił obszar, na którym krótkowzroczność została na niego nałożona (na przykład za pomocą teleporterów na Bind).
- Naprawiono błąd, w wyniku którego na tablicy wyników na rozłączonym graczu pojawiało się białe pole.
Mapy
- Abyss
- Naprawiono kilka obszarów w okolicach środka i punktu A, aby uniemożliwić umiejętnościom agentów przenikanie przez ściany.
- Zaktualizowano bariery przed rundą dookoła krawędzi mapy, aby były lepiej widoczne.
- Zaktualizowano obszar w okolicy głównej B, aby uniemożliwić agentom kampienie poza granicami mapy.
- Icebox
- Naprawiono lukę w geometrii w głównej A.
- Lotus
- Naprawiono wizualny błąd, w wyniku którego podczas korzystania z urządzenia zaciskowego agenci unosili się w powietrzu obok liny.
- Samouczek dla nowych graczy
- Zmieniono i naprawiono oświetlenie na poziomie Haven dla nowych graczy.
ZNANE PROBLEMY
Agenci
- Sova
- Furia Łowcy Sovy nie zawsze nakłada minimalny efekt oślepienia na wrogów przy zadaniu obrażeń. Zostanie to naprawione w patchu 9.05.
NA PC
AKTUALIZACJE SYSTEMÓW ROZGRYWKI
- Dostosowano zasady przerw taktycznych w Premier i grach niestandardowych trybu turniejowego.
- Drużyny mają teraz 2 przerwy taktyczne, z których mogą korzystać w dowolnym momencie.
- Dotychczas drużyny mogły wykorzystywać 1 przerwę taktyczną na połowę.
- Jeśli dojdzie do dogrywki, każdej drużynie przysługuje 1 dodatkowa przerwa taktyczna.
- Drużyny mają teraz 2 przerwy taktyczne, z których mogą korzystać w dowolnym momencie.
- Raport z bitwy
- Wciśnięcie ŚPM będzie teraz powodować otwarcie panelu dodatkowych szczegółów raportu z bitwy (wcześniej wymagało to wciśnięcia kombinacji ŚPM+Tab).
NAPRAWIONE BŁĘDY
Premier
- Naprawiono błąd, w wyniku którego harmonogram czasami przewijał się nieregularnie podczas zwijania/rozwijania tygodni.
NA KONSOLACH
AKTUALIZACJE AGENTÓW
- Sova
- Furia Łowcy
- Skoki prędkości obracania się po oddaniu każdego strzału z Furii Łowcy są teraz mniejsze.
- Furia Łowcy
- Astra
- Kosmiczny Podział
- Stawianie ściany Kosmicznym Podziałem traktuje teraz priorytetowo działania gracza, co pozwala lepiej kontrolować rozmieszczanie umiejętności.
- Kosmiczny Podział
AKTUALIZACJE MAP
- NOWA MAPA! Split dołącza do kolejek gier nierankingowych i Szybkiej Gry.
AKTUALIZACJE GRY RANKINGOWEJ
- Dodaliśmy rozwijaną listę sezonów na stronach rangi aktu i tabeli rankingowej, dzięki czemu będzie można sprawdzać historię rangi w poprzednich aktach.
NAPRAWIONE BŁĘDY
Ogólne
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zmianę broni na podstawową lub dodatkową podczas korzystania z tradycyjnych ustawień sterowania.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego paski umiejętności były nieodpowiednio wyrównane, jeśli umiejętności nie były przypisane do przycisku.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas głosowania o poddanie gry mogły wyświetlać się błędne podpowiedzi tekstowe.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego korzystanie z krzyżaka lub drążka na kontrolerze mogło zmieniać ustawienia przełączane.
Tryb rankingowy
- Naprawiono błąd, w wyniku którego czasami aktualizacje rankingowe w historii gier się nie wyświetlały.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wyświetlanie graczy w tabeli rankingowej pokazywało brakującą kartę gracza.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego na stronie tabeli wyników nie można było przejść do jej elementów bocznych po opuszczeniu gry.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego obserwator widział pusty ekran podsumowania po zakończeniu gry niestandardowej.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas wyświetlania kariery znajomego ostatnio rozegrany mecz był nieprawidłowy.
Systemy dotyczące rozgrywki
- Raport z bitwy
- Naprawiono błąd, w wyniku którego raporty z bitwy migotały po odrodzeniu się w drużynowym deathmatchu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego raporty z bitwy nakładały się na ceremonię zwycięstwa/porażki, jeśli gracz był martwy podczas rundy finałowej.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego raporty z bitwy nie wyświetlały się po przymusowym zamknięciu gry i ponownym podłączeniu się do meczu.
ZNANE PROBLEMY
- Vyse
- Zadające obrażenia umiejętności Vyse są błędnie wyświetlane w raportach z bitwy.
- Systemy dotyczące rozgrywki
- Głosowanie o poddanie gry
- Powiadomienie o głosowaniu można zamknąć poprzez naciśnięcie kółka / przycisku B. Po zamknięciu powiadomienia nie można wziąć udziału w głosowaniu, w związku z czym po upływie czasu głos zostanie domyślnie policzony jako „nie”.
- Ikony przycisków pojawiają się w prawym dolnym rogu ekranu, gdy powiadomienie o głosowaniu jest aktywne. Mogą one blokować inne elementy interfejsu, dopóki głosowanie się nie zakończy.
- Głosowanie o poddanie gry