Opis patcha VALORANT 9.05
Aktualizacje liczby gwiazdek Astry, promienia Schadzki Chambera, związane z zachowaniem graczy i nie tylko.
Poniżej znajdziecie opis patcha 9.05. Co przygotowaliśmy? Cieszę się, że pytacie. Mamy aktualizacje dla kilku agentów. Astra otrzymuje teraz 5 gwiazdek, a Schadzka Chambera ma zwiększony promień. Mamy również aktualizacje związane z zachowaniem graczy dla wszystkich platform oraz jedną przeznaczoną specjalnie dla PC. Breeze zostanie wprowadzone na konsolach do gier nierankingowych i Szybkiej Gry. Konsole otrzymają także zaktualizowany ekran Postępów.
Na samym dole możecie sprawdzić harmonogram kolejnych patchów odcinka 9, ale pamiętajcie, że są to czasy pacyficzne, a patch będzie stopniowo trafiać do poszczególnych regionów, począwszy od tych dat.
WSZYSTKIE PLATFORMY
AKTUALIZACJE AGENTÓW
Omen
|
Chamber
|
Astra
|
Zachowanie stymulantów
|
ZACHOWANIE GRACZY
- Zaktualizowaliśmy istniejące ograniczenia gier rankingowych i Premier, aby rozszerzyć je na wszystkie tryby drużynowe. Gracze ukarani za niewłaściwe zachowanie nie będą mogli dołączać do kolejek trybów drużynowych.
AKTUALIZACJE BRONI
Ares
- Cofnięto osłabienie korzyści z kucania z 25% do 40%.
- Kucanie znów jest lepsze i działa tak samo jak w przypadku Odina.
- Zmodyfikowano mnożnik trafienia w głowę z 2,4 do 2,5.
- Dzięki temu Ares zabija dwoma strzałami w głowę w zasięgu 30 m. Wcześniej zadałby 144 pkt. obrażeń.
Zmiany te mają na celu uspójnienie obrażeń strzałów w głowę z innymi broniami. Chcemy uwydatnić zdolność broni do utrzymywania pozycji w starciu z wieloma wrogami.
NAPRAWIONE BŁĘDY
Klient
- Naprawiono problem, przez który niektóre znaki specjalne w języku polskim, rosyjskim i japońskim nie zwracały właściwych wyników podczas korzystania z paska wyszukiwania podglądu graffiti na stronie kolekcji.
Mapy
- Abyss
- Naprawiono miejsce, w którym można było stanąć na krawędzi poza mapą.
- Lotus
- Wprowadzono drobne poprawki graficzne całej mapy.
- Icebox
- Naprawiono dziurę w ramie drzwi na Rurach A, przez którą można było strzelać z bojlera na środku.
- Sunset
- Naprawiono lukę w rozsuwanym dachu nad B Boba.
- Naprawiono pudło na górze na środku, aby wyświetlało prawidłową liczbę śladów po przebiciu pociskami.
- Strzelnica
- Usunięto element zastępczy w widoku.
NA PC
AKTUALIZACJE WYDAJNOŚCI
- Zoptymalizowano działanie logiki wątków i porządkowania plików na dysku w celu skrócenia czasów ładowania. Pamiętajcie, że wydłuży to czas pobierania patcha i zwiększy czas patchowania.
ZACHOWANIE GRACZY
- Zaktualizowaliśmy ocenę danych głosowych (RVE) w niektórych regionach, w których nagrywanie głosu jest teraz włączone. Chcemy, aby użytkownicy zrozumieli oczekiwania dotyczące zachowań i implikacje techniczne związane z RVE i czatem głosowym.
AKTUALIZACJE PREMIER
- Dodano przycisk do wyświetlania map dostępnych w play-offach. Aby zobaczyć pulę map play-offów, kliknijcie wydarzenie play-offy na harmonogramie w ekranie głównym Premier. Następnie należy kliknąć „pokaż pulę map” na środku ekranu głównego.
NA KONSOLACH
AKTUALIZACJE KLIENTA
- Ekran postępów
- Panel celów na ekranie postępów będzie teraz zawierał wyposażenie agenta, jeśli będą dostępne wolne miejsca. Dotychczas były tam wyświetlane tylko panele treningu podstawowego, Przepustki bojowej i Przepustki wydarzenia, a po ich ukończeniu pozostawało wolne miejsce.
AKTUALIZACJE SYSTEMÓW ROZGRYWKI
- Dodano nowy suwak prędkości kursora mapy, który pozwoli przyspieszyć lub spowolnić ruch kursora na dużej mapie i mapach dla umiejętności agentów (np. Podniebny Dym Brimstone’a).
AKTUALIZACJE MAP
- Nowa mapa: Breeze dołącza do kolejek gier nierankingowych i Szybkiej Gry.
NAPRAWIONE BŁĘDY
Ogólne
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ustawienie „podstawowa krzywa celowania” stosowało ruch kursora na dużej mapie i mapach w przypadku umiejętności agentów (przykład: Podniebny Dym Brimstone’a).
Agenci
- Celowanie umiejętnościami
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Wykrywacz Dźwięku Deadlock, Kamera Szpiegowska Cyphera i Łukowa Róża Vyse nie mogły zostać umieszczone na niektórych ścianach podczas FAZY ZAKUPÓW.
- Vyse
- Naprawiono błąd, w wyniku którego punkt/ZERO KAY/O był niszczony przez Ścięcie.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego kolizja Ścięcia pozostawała aktywna po umieszczeniu na pochyłych powierzchniach.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Ścięcie mogło nieprawidłowo przekraczać przepaście.
- Naprawiono przypadki, w których linia dialogowa zniszczenia Ścięcia nie odtwarzała się prawidłowo.
- Naprawiono przypadki, w których linia dialogowa Łukowej Róży była przerywana zbyt wcześnie.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego raport z bitwy pokazywał nieprawidłowe umiejętności dla Vyse.
- [PS5] Naprawiono rzadkie zawieszanie się klienta związane ze Stalowym Ogrodem.
- Omen
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Z Cieni nie mogło zostać anulowane przy niektórych ustawieniach klawiszy.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Mroczna Osłona poruszała się wolniej, niż powinna.
- KAY/O
- Naprawiono błąd, w wyniku którego umiejętności w HUD-zie KAY/O były ustawione w złej kolejności.
HARMONOGRAM PATCHÓW ODCINKA 9
Daty mogą ulec zmianie z różnych powodów.
Patch | Planowa Data (czas pacyficzny) |
9.06 | 24.09.2024 r. |
9.07 | 8.10.2024 r. |
9.08 | 22.10.2024 r. |
9.09 | 5.11.2024 r. |
9.10 | 19.11.2024 r. |
9.11 | 10.12.2024 |