Opis patcha VALORANT 9.07

Reklama
Aktualizacja Kosmicznego Podziału Astry i Kamery Szpiegowskiej Cyphera, poprawki różnorodnych błędów i nie tylko.
Przygotowaliśmy dla was kilka aktualizacji Kosmicznego Podziału Astry oraz Kamery Szpiegowskiej Cyphera, poprawki różnorodnych błędów oraz nowe opisy tekstowe i wizualne dla ustawień krzywej celowania na konsolach.
WSZYSTKIE PLATFORMY
AKTUALIZACJE AGENTÓW
- Pociski, ściany i efekty obszarowe umiejętności agentów zostały zaktualizowane. Teraz będą miały spójniejszy dźwięk podczas przenikania lub przechodzenia przez Kosmiczny Podział Astry.
- Umiejętności umieszczane, takie jak Kamera Szpiegowska Cyphera, nie mogą już zostać umieszczone w przestrzeni nad wznoszącą się Kulą Bariery Sage.
ZMIANY POSTĘPÓW
- Zmieniono cele 3. kamienia milowego Treningu Podstawowego.
- Przed:
- TRENING: Poćwicz na strzelnicy.
- TRENING: Ukończ test strzelania.
- Po:
- STRATEGIA: Twoja drużyna ma rozbroić 5 Spike’ów.
- STRATEGIA: Twoja drużyna ma podłożyć 5 Spike’ów.
- Zdobywane nagrody i PD pozostają bez zmian.
- Przed:
NAPRAWIONE BŁĘDY
Agenci
- Neon
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Neon, otrzymując dane wejściowe ślizgu w tył, mogła wykonać ślizg podczas stania.
Mapy
- Abyss
- Kolizja ze ścianą została zaktualizowana. Teraz agenci nie będą mieli dostępu do obszaru znajdującego się poza granicami mapy na szczycie Punktu A.
- Zaktualizowano bariery odrodzenia, aby uniemożliwić Cyberklatce Cyphera wylądowanie na szczycie bariery.
- Bind
- Łukowa Róża umiejętności Vyse nie może już błysnąć przez roślinność w jaskini po stronie atakujących.
- Lotus
- Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwe było uniknięcie obrażeń dzięki stanięciu za zwisającą roślinnością w Punkcie A.
- Pearl, Fracture
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty naziemne umiejętności agentów nie pojawiały się na szklanych podłożach.
- Piazza
- Umiejętności agentów, które można przymocować do ściany, można teraz umieścić na budynku Crown Coffee.
NA PC
AKTUALIZACJE PREMIER
- Zaktualizowaliśmy drabinki play-offowe w formacie do jednego zwycięstwa oraz historię gier, dodając nowy styl wizualny!
- W dywizjach Zawodników i Zaproszeniowej historia gier teraz grupuje mecze w formacie do 2 wygranych razem pod jednym nagłówkiem.
NAPRAWIONE BŁĘDY
AKTUALIZACJE GRY RANKINGOWEJ
- Naprawiono błąd, w wyniku którego historia gier pokazywała zduplikowane tryby w menu rozwijanym filtrowania.
AKTUALIZACJE PREMIER
- Naprawiono błąd w dywizjach Zawodników i Zaproszeniowej, w wyniku którego ranga waszej drużyny na liście składu nieprawidłowo wyświetlała się jako „275”, dopóki nie rozegrano meczu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego w niektórych językach dochodziło do nakładania się tekstu w harmonogramie.
ZMIANY SPOŁECZNOŚCIOWE
- Naprawiono błąd, w wyniku którego funkcja blokowania gracza umożliwiała blokowanie graczy podczas meczu i obejście ustawienia „Ukryj mój Riot ID”.
ZNANE PROBLEMY
AKTUALIZACJE PREMIER
- Mecze play-offów w formacie do jednego zwycięstwa nieprawidłowo wyświetlają swój rodzaj jako „do 2 wygranych” w historii Premier.
NA KONSOLACH
ZMIANY OGÓLNE
- Dodano nowe opisy tekstowe i wizualne dla ustawień krzywej celowania.
- Połączono podobne krzywe celowania płynnego i standardowego. Jeżeli mieliście wybraną płynną krzywą teraz wybrana będzie standardowa krzywa.
AKTUALIZACJE GRY RANKINGOWEJ
- Możecie teraz włączyć i wyłączyć trójkąt rangi z poprzedniego aktu na stronie rangi aktu.
NAPRAWIONE BŁĘDY
AKTUALIZACJE GRY RANKINGOWEJ
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ekran MVP był wyświetlany po grze w trybie deathmatch.
- Naprawiono błąd wizualny, w wyniku którego gracze czasami widzieli nieprawidłową rangę podczas dołączania do grupy czekającej w kolejce do rozgrywki rankingowej.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze widzieli opcję włączenia i wyłączenia własnej rangi aktu podczas przeglądania kariery znajomego.
ZNANE PROBLEMY
ZACHOWANIE GRACZY
- W przypadku zgłoszenia jakiegoś gracza i wyciszenia go gracz ten czasami pozostawał niewyciszony aż do ponownej próby wyciszenia.
Reklama