Opis zmian w dżungli w patchu 6.22


W siódmym sezonie, który rozpocznie się już 6 grudnia pojawią się znaczące zmiany w dżungli. Wspominaliśmy już o zmianach w dżungli, ale były one dosyć ogólnikowe, poniżej znajduje się szczegółowy opis poprawek i modyfikacji. Buffy po użyciu Smite na danym obozie zostaną usunięte, a trudność dżungli będzie skalować się z średnim poziomem wszystkich graczy.

Przedmioty do dżungli

Machete

  • Obrażenia maczety zwiększono do 20 z 15
  • Kradzież życia zwiększono do 10% z 8%.

Przedmioty do dżungli drugiego Tieru

  • Obrażenia zwiększono do 25 z 20.

Smite

  • Dodatkowe buffy otrzymywane z obozów zostały usunięte
  • Smite teraz leczy po użyciu – leczy za 100 + 10% maksymalnej ilości zdrowia
  • Czas ładowania się ładunku zwiększono do 90 z 75
  • Ilość ładunku zaczyna wzrastać od 1:40 zamiast 1:25

Ogólne

  • Obozy pojawiają się co 150 sekund zamiast 100
  • Obozy pojawiają się ~3 sekundy wcześniej niż poprzednio

Blue Sentinel

  • Już nie ma małych obrońców
  • Teraz ma negatywną odporność na magię

Red Brambleback

  • Już nie ma małych obrońców
  • Teraz ma negatywny Armor

Razorbeaks

  • 2 dodano dwa mniejsze stwory co sprawia, że jest ich teraz 6.

Wolves

  • Brak zmian

Krugs

  • Duże Krugi rozdzielają się na dwa normalne Krugi po śmierci
  • Normalne Krugi rozdzielają się na dwa mniejsze po śmierci
  • Małe Krugi się nie rozdzielają
  • Ogólny bonus za zabicie obozu wzrósł o 150% w stosunku do innych obozów
  • Duże Krugi są odporniejsze na ataki z zasięgu
  • Pojawia się 15 sekund później niż inne obozy

Gromp

  • Otrzymuje 100% bonusu prędkości ataku i utrzymuje się on przez 5 ataków
  • Pojawia się 15 sekund później niż inne obozy

Skala trudności dżungli

Poziom trudności dżungli dopasowuje się poziomami a nie liniowo. Poziom dżungli opiera się o średni poziom wszystkich graczy.

  • Poziomy 1-3: Pierwsze czyszczenie
    • Stwory mają 100% swoich bazowych statystyk
  • Poziomy 4-6: „Drugie czyszczenie”
    • Stwory otrzymują 10% zdrowia, 50% więcej odporności na magię i 40% dodatkowych obrażeń
  • Poziomy 7-9: „Koniec linii”
    • Stwory otrzymują 25% zdrowia, 75% więcej odporności i 55% dodatkowych obrażeń
  • Poziomy 9+: Statystyki skalują się liniowo z poziomem, wtedy najwięcej dzieje się na mapie
    • Stwory otrzymują od 40 do 75% dodatkowego zdrowia i od 185 do 370% dodatkowych obrażeń.

Podziel się ze znajomymi!