W siódmym sezonie, który rozpocznie się już 6 grudnia pojawią się znaczące zmiany w dżungli. Wspominaliśmy już o zmianach w dżungli, ale były one dosyć ogólnikowe, poniżej znajduje się szczegółowy opis poprawek i modyfikacji. Buffy po użyciu Smite na danym obozie zostaną usunięte, a trudność dżungli będzie skalować się z średnim poziomem wszystkich graczy.
Przedmioty do dżungli
Machete
- Obrażenia maczety zwiększono do 20 z 15
- Kradzież życia zwiększono do 10% z 8%.
Przedmioty do dżungli drugiego Tieru
- Obrażenia zwiększono do 25 z 20.
Smite
- Dodatkowe buffy otrzymywane z obozów zostały usunięte
- Smite teraz leczy po użyciu – leczy za 100 + 10% maksymalnej ilości zdrowia
- Czas ładowania się ładunku zwiększono do 90 z 75
- Ilość ładunku zaczyna wzrastać od 1:40 zamiast 1:25
Ogólne
- Obozy pojawiają się co 150 sekund zamiast 100
- Obozy pojawiają się ~3 sekundy wcześniej niż poprzednio
Blue Sentinel
- Już nie ma małych obrońców
- Teraz ma negatywną odporność na magię
Red Brambleback
- Już nie ma małych obrońców
- Teraz ma negatywny Armor
Razorbeaks
- 2 dodano dwa mniejsze stwory co sprawia, że jest ich teraz 6.
Wolves
- Brak zmian
Krugs
- Duże Krugi rozdzielają się na dwa normalne Krugi po śmierci
- Normalne Krugi rozdzielają się na dwa mniejsze po śmierci
- Małe Krugi się nie rozdzielają
- Ogólny bonus za zabicie obozu wzrósł o 150% w stosunku do innych obozów
- Duże Krugi są odporniejsze na ataki z zasięgu
- Pojawia się 15 sekund później niż inne obozy
Gromp
- Otrzymuje 100% bonusu prędkości ataku i utrzymuje się on przez 5 ataków
- Pojawia się 15 sekund później niż inne obozy
Skala trudności dżungli
Poziom trudności dżungli dopasowuje się poziomami a nie liniowo. Poziom dżungli opiera się o średni poziom wszystkich graczy.
- Poziomy 1-3: Pierwsze czyszczenie
- Stwory mają 100% swoich bazowych statystyk
- Poziomy 4-6: „Drugie czyszczenie”
- Stwory otrzymują 10% zdrowia, 50% więcej odporności na magię i 40% dodatkowych obrażeń
- Poziomy 7-9: „Koniec linii”
- Stwory otrzymują 25% zdrowia, 75% więcej odporności i 55% dodatkowych obrażeń
- Poziomy 9+: Statystyki skalują się liniowo z poziomem, wtedy najwięcej dzieje się na mapie
- Stwory otrzymują od 40 do 75% dodatkowego zdrowia i od 185 do 370% dodatkowych obrażeń.