Ornn jest bohaterem dedykowanym na topa, ale radzi sobie całkiem nieźle także w dżungli. Nowa postać posiada mechanikę wykuwania przedmiotów, dzięki czemu będąc na linii jest w stanie korzystać ze sklepu. Sojusznicy natomiast mogą kupić ulepszone wersje niektórych przedmiotów, które dostępne są tylko wtedy, gdy Ornn znajduje się w ich drużynie.
Statystyki
- Prędkość poruszania się 335
- Zasięg ataku: 175
- Zdrowie: 565.64
- Przyrost zdrowia: 85
- Przyrost zdrowia: 1.436
- Przyrost regeneracji zdrowia: 0.12
- Przyrost many: 45
- AD: 59.72
- Przyrost AD: 3.5
- Przyrost Prędkości Ataku: 1.3
- Armor: 24.04
- Przyrost Armora: 3
- MR: 32.1
- MR na poziom: 1.25
Bierne: Żywa Kuźnia i Mistrz Rzemiosł
-
-
- Infinity Edge -> Molten Edge
- Koszt: +1000g
- +30 AD
- Trinity Force -> Trinity Fusion
- Koszt: +1000g
- +100 HP
- +100 Many
- +10 AD
- +10% Prędkości ataku
- +3% Prędkości poruszania się
- Abyssal Mask -> Infernal Mask
- Koszt: +1000g
- +200 Zdrowia
- +35 Odporności na Magię
- Rabadon’s Deathcap -> Rabadon’s Deathcrown
- Koszt: +1000g
- +55 AP
- The Black Cleaver -> The Obsidian Cleaver
- Koszt: +1000g
- +150 HP
- +20 AD
- Sunfire Cape -> Forgefire Cape
- Koszt: +1000g
- +200 HP
- +30 Armora
- Redemption -> Salvation
- Koszt: +500g
- +100 Zdrowia
- +100% Bazowej regeneracji zdrowia
- +50% Bazowej regeneracji many
- LotIS -> Circlet of the Iron Solari
- Koszt: +500g
- +20 Armora
- +15 Odporności na magię
- Infinity Edge -> Molten Edge
-
Q: Wulkaniczna Wyrwa
Koszt: 55/60/65/70/75
Czas odnowienia: 9/8.5/8/7.5/7
Ornn uderza w ziemię, tworząc rozpadlinę, która zadaje obrażenia fizyczne 20/50/80/110/140 (+100% AD) i spowalnia wrogów o 40/45/50/55/60% na 2 sekundy. Po krótkim opóźnieniu w docelowym miejscu pojawia się słup magmy, który przez 4 sekundy funkcjonuje jako mała ściana.
W: Ognisty Miech
Czas odnowienia: 12/11/10/9/8
E: Żarliwa Szarża
Koszt: 60
Czas odnowienia: 16/15/14/13/12
Ornn szarżuje, zadając 20/40/60/80/100 (+ 40% armora)(+ 40% mr) obrażeń mijanym wrogom jako fizyczne obrażenia. Gdy podczas szarży Ornn zderzy się z terenem, tworzy falę uderzeniową, która zadaje 40/80/120/160/200 (+40% armora)(+40% mr) obrażeń i podrzuca przeciwników na 1 sekundę. Umiejętność ta niszczy elementy terenu stworzone przez gracza.
R: Zew Boga Kuźni
Koszt: 100
Czas odnowienia: 150/115/80
W wybranym miejscu Ornn przyzywa potężnego żywiołaka ognia. Zbliża się on w jego kierunku z rosnącą prędkością. Wrogowie, których po drodze trafi, otrzymują 125/175/225 obrażeń magicznych i stają się Krusi oraz spowolnieni o 40/60/80% na 2 sekundy.