Patch 10.12: Planowane zmiany


Reklama

Więcej informacji odnośnie planowanych zmian w balansie w patchu 10.12.


Dodany w 10.11 Volibear nie radzi sobie za dobrze i postanowiono go wzmocnić. Na ten moment to jedyna postać, której znamy szczegóły przyszłych zmian. Dodatkowo nerfy otrzymuje banowany w prawie 80% gier (Korea) Varus.

Osłabienia

  • Varus
  • Yasuo
  • Cassiopeia (BOT/TOP)
  • Fiddlesticks (buffy w poprzedniej aktualizacji okazały się zbyt duże)
  • Trundle

Wzmocnienia

  • Volibear
    • Hotfix wprowadzony 1 czerwca:
      • Prędkość ruchu na Q:
        • 10-30% >>> 15-35%
      • Dodatkowe obrażenia z E:
        • 60-180 (+7-13%) >>> 80-200 (11-15% bazujące na maksymalnym HP celu)
      • Limit obrażeń dla wrogów niebędących bohaterami zwiększony do 50 na wszystkich poziomach
  • Akali
  • Senna (ADC)
  • Xayah
  • Brand (MID)
  • Viktor

Zmiany systemowe

  • Cloud Rift
    • (Nowość): Prędkość ruchu w strefach wiatru, poza walką wzrasta o 35%.
    • (Nowość): Nowe rozmieszczenie sadzonek.
  • Infernal Rift
    • (Nowość): Nowe rozmieszczenie sadzonek.
  • Ghost (Czar Przywoływacza)
    • Prędkość ruchu: 28-45% >>> 20-40%
    • Usunięto 2-sekundowy czas aktywacji
    • Czas odnowienia: 180s >>> 210s
    • (Nowość): Po każdej likwidacji czas trwania zostaje przedłużony o 4-7s
  • Guardian (Runa)
    • Zasięg: 175 >>> 350
    • Działa za każdym razem >>> 75-200 obrażeń zadanych przez ostatnie 2.5s lub obrażenia pochodzą z lethality
    • Tarcza: 70-150 >>> 80-200
    • Usunięto dodatkową prędkość ruchu
  • Predator (Runa)
    • Czas odnowienia: 150-100s >>> 100-70s
    • Obrażenia: 60-180 (+0.4bAD) (+0.25 AP)
    • Usunięto początkowy czas odnowienia na starcie gry
    • Dodatkowa prędkość ruchu: 67.5% zredukowana do 45% >>> przyśpiesza o 45% dodatkowej prędkości ruchu w czasie 1.5s, podczas zbliżania się do wrogiego bohatera.
    • Usunięto: kanałowa (manualna) aktywacja
    • (Nowość): Od runa zadaje dodatkowe obrażenia i kończy polowanie po kontakcie z wrogiem
    • Czas trwania polowania: 15s >>> 10s
  • Unflinching
    • Generuje 10% tenacity i odporności na spowolnienie, które skalują się, aż do 30%, kiedy zdrowie postaci spadnie poniżej 30%
  • Taste of Blood
    • Dodano ikonę informującą o stanie odnowienia
  • Approach Velocity
    • Generuje 7.5% prędkości ruchu podczas poruszania się w kierunku unieruchomionych / spowolnionych wrogów. Bonus zostaje podwojony jeżeli ograniczenie ruchowe zostało nałożone przez nas
  • Ekrany oczekiwania w trybie clash zaczną wyświetlać banery drużyn
Reklama

Podziel się ze znajomymi!