Patch 10.12: szczegółowy opis nadchodzących zmian


Reklama

Poznaliśmy więcej szczegółów odnośnie nadchodzących zmian.


Riot podzielił się szczegółową rozpiską nadchodzących zmian w balansie na patch 10.12.

Zmiany systemowe

Clouf Rift

  • Nowość: prędkość poruszania się w strefach szczeliny będzie zwiększona o 35%, kiedy jest się poza walką
  • Nowość: pojawią się nowe roślinki dające wizje (Rozkwity Wróżbity) – po zewnętrznej stronie bramy bazy oraz w pobliżu tri-busha

Infernal Rift

  • Nowość: pojawią się nowe wybuchowe roślinki (Wybuchowe Szyszki) – po zewnętrznej stronie bramy bazy oraz w pobliżu Grompa

Ghost Summoner Spell

  • Prędkość poruszania zmniejszona 28-45 >>> 20-40%
  • Usunięte: 2 sekundy początkowego przyspieszenia
  • Cooldown zwiększony 180 >>> 210
  • Nowość: po udziale w zabójstwie dodatkowe 4-7 sekund przyspieszenia

Guardian

  • Zasięg zwiększony 175 >>> 350
  • Warunki aktywacji zmienione: jakiekolwiek obrażenia >>> 75-200 obrażeń w ciągu 2,5 sekundy lub obrażenia typu lethal
  • Tarcza zwiększona 70-150 >>> 80-200
  • Usunięto dodatkową prędkość poruszania

Predator

  • Cooldown zmniejszony 150-100 >>> 100-70
  • Obrażenia 60-180 (+0,4 bonusowego AD)(+0,25 AP) >>> 30-90 (+0,2 bonusowego AD)(+0,1 AP)
  • Usunięto cooldown na początku gry
  • Dodatkowa prędkość ruchu: 67,5% zredukowana do 45% >>> przyśpiesza o 45% dodatkowej prędkości ruchu w czasie 1,5 sekundy podczas zbliżania się do wrogiego bohatera.
  • Usunięto: kanałowa (manualna) aktywacja
  • Nowość: runa zadaje dodatkowe obrażenia i kończy polowanie po kontakcie z wrogiem
  • Czas trwania polowania: 15 >>> 10 sekund

Unflinching

  • Generuje 10% tenacity i odporności na spowolnienie, które skalują się aż do 30%, kiedy zdrowie postaci spadnie poniżej 30%

Taste of Blood

  • Dodano ikonę pozwalającą śledzić cooldown

Approach Velocity

  • Generuje 7,5% prędkości poruszania podczas poruszania się w kierunku unieruchomionych/spowolnionych wrogów. Bonus zostaje podwojony, jeżeli ograniczenie ruchowe zostało nałożone przez nas

Nerfy

Varus

  • AD zdobywane na poziom zmniejszone 3,11 >>> 3
  • Współczynnik tAD na Q zmniejszony 1,1 (maksymalne naładowanie 1,65) >>> 1 (maksymalne naładowanie 1,5)

Yasuo

  • Bazowe HP zmniejszone 523 >>> 490
  • Wartość tarczy z pasywki zwiększona 110-510 >>> 130-530
  • Cooldown W zwiększony 26-18 >>> 30-18

Cassiopeia

  • Bazowe HP zmniejszone 575 >>> 560
  • Bazowy pancerz zmniejszony 20 >>> 18
  • Bazowa odporność na magię zwiększona 30 >>> 34

Fiddlesticks

  • Obrażenia przeciwko minionom z W zmniejszone 60 >>> 50%

Trundle

  • Prędkość poruszania na W zmniejszona 30-50 >>> 20-52%

Buffy

Volibear (hotfix 01.06)

  • Prędkość poruszania na Q zwiększona 10-30 >>> 15-35%
  • Bonusowe obrażenia z E zwiększone 60-180 (+7-13%) >>> 80-200 (11-15% maksymalnego zdrowia celu)
  • Cap obrażeń z E przeciwko stworom zwiększony o 50 na wszystkich levelach

Akali

  • Obrażenia Q zwiększone 25-125 (+65% tAD +60% AP) >>> 30-130 (+65% tAD +65% AP)

Senna ADC

  • Generowanie dusz za zabójstwo 2 >>> 8,333%
  • Mnożnik prędkości ataku zwiększony 0,2 >>> 0,35

Xayah

  • Obrażenia na R zwiększone 100-200 >>> 125-375

Brand mid

  • Mana przywrócona za zabicie podpalonego celu zwiększona 6-18 >>> 10-30

Viktor

  • Mnożnik AP na autoataku z Q zwiększony 55 >>> 60%
  • Mnożnik AP na tarczy z Q zwiększony 15 >>> 20% (wzmocnienie 24 >>> 32%)

Inne

Nowość: ekran ładowania oraz tablica wyników podczas Clasha będą pokazywały bannery drużynowe

Reklama

Podziel się ze znajomymi!