Patch 10.18 – Opis zmian //Patch notes


Szczegóły zmiany na patch 10.18.


Cześć, pamiętacie? Lato ze snu? Z podróży w podróż wpadamy z patchem 10.18.

Odkładamy kultowe kawałki na bok, bo w tym patchu mamy dla was sporo zmian. Największe z nich dotyczą zwiększonej mobilności lisiej ulubienicy i podkręcenia mocy Ramienia Sprawiedliwości. Reszta zmian skupia się w znacznej części na drobnych wyważeniach bohaterów, szczególnie ze względu na ich sytuację w MMR uzdolnionych i profesjonalnych graczy. Osłabiamy bohaterów, których twarze od dłuższego czasu pojawiają się w grach (Galio, Ashe, Sett) i wzmacniamy bohaterów potrzebujących nieco pomocy (Miss Fortune, Rumble, Twitch).

Zostawiając bohaterów w tyle, zauważyliśmy, że Opiekun jest przeważającym wyborem wśród wspierających, więc podejmujemy działania mające na celu osłabienie tej runy i jednocześnie otwieramy możliwości wyboru innych run kluczowych.

I jeszcze jedna rzecz dla was, właściwie to dla wszystkich, Jeden za Wszystkich wraca w tym patchu! Razem z usprawnieniami klienta i efektów wizualnych, a także ogólnymi poprawkami. Wiecie, jak to działa.

Ruszajcie w tango i tanecznym krokiem wejdźcie na Summoner’s Rift. Potańczymy z wami.

Patch w skrócie

Sona z Psychoperacji, Vi z Psychoperacji, Shen z Psychoperacji, Master Yi z Psychoperacji, Ezreal z Psychoperacji, Hextechowy Ziggs i Ezreal z Psychoperacji (Prestiżowa Edycja) będą dostępni 3 września 2020 r.

Jeden za Wszystkich powraca!

Jeden za Wszystkich powraca wraz z pojawieniem się Psychoperacji o 22:00 CEST 3 września 2020 r. Dołącz do drużyny sobowtórów, w której wraz ze swoimi współgraczami pokażecie różne style gry tym samym bohaterem (lub taki sam styl gry, bez różnicy)!

Bohaterowie

Ahri

Umiejętność bierna zastąpiona bierną częścią Q, teraz każda umiejętność jest w stanie uleczyć Ahri. W od teraz zwiększa prędkość ruchu, zadaje 200% obrażeń stworom z niskim poziomem zdrowia i sprawniej obiera je za cel.

Tożsamość i rozgrywka Ahri z czasem się zamazały – nie jest aż tak urocza, jak byśmy chcieli. Zmieniamy nieco jej zestaw umiejętności, w szczególności W, aby wzmocnić jej tożsamość lotnego maga. Chcemy, by była w stanie wskakiwać i wyskakiwać z walki, gdy szuka idealnej chwili na atak. Dodatkowo przenosimy Kradzież Esencji z Q do umiejętności biernej, aby usprawnić jej leczenie się podczas wymiany ciosów z wrogimi bohaterami.

Ogólnie rzecz biorąc, powinna częściej móc (widmowo) szarżować z kombinacjami i ogrywać przeciwników.


Podstawowe statystyki

REGENERACJA ZDROWIA 6,5 pkt.  5,5 pkt.

Biernie – Vastajański Wdzięk

nowośćKRADZIEŻ ESENCJI Ahri zyskuje ładunek Kradzieży Esencji za każdego wroga trafionego jej umiejętnościami, do maks. 3 ładunków, przy czym może posiadać maksymalnie 9 ładunków. Po zebraniu 9 ładunków Kradzieży Esencji kolejna umiejętność Ahri zużywa je, aby uleczyć bohaterkę o 3/5/9/18 pkt. (na poziomach 1/6/11/16) (+0,09 pkt. mocy umiejętności) za każdego trafionego wroga.
usuniętoVASTAJAŃSKI WDZIĘK Ahri nie zyskuje już 20% dodatkowej prędkości ruchu na 3 sekundy, gdy trafi bohatera dwoma umiejętnościami w ciągu 1,5 sekundy.

Q – Zwodnicza Kula

usuniętoKRADZIEŻ ESENCJI Kradzież Esencji od teraz jest jej umiejętnością bierną.

W – Ogniki

nowośćBARDZIEJ LISI KROK Przy użyciu dają teraz krótkotrwałą, 40% premię do prędkości ruchu, zanikającą w ciągu 1,5 sekundy.
nowośćSTWOROGNIKI Zadają teraz 200% obrażeń stworom, które mają mniej niż 20% zdrowia.
zaktualizowanoLEPSZE NAMIERZANIE STWORÓW Namierzanie teraz częściej obiera za cel stwory z niskim poziomem zdrowia, które mogą zostać zabite przez Ogniki (zaraz po bohaterach – zauroczeni bohaterowie nadal są obierani za cel w pierwszej kolejności).
CZAS ODNOWIENIA 9/8/7/6/5 sek.  10/9/8/7/6 sek.
KOSZT 40 pkt. many  55 pkt. many

Ashe

Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku.

Ashe nadal jest rozchwytywanym strzelcem w grach profesjonalnych, więc nieco ją osłabiamy.


Podstawowe statystyki

OBRAŻENIA OD ATAKU 61 pkt.  59 pkt.

Q – Skupienie Tropicielki

NAPRAWIONY BŁĄD Obrażenia Furii Wiatru Huraganu Runaana teraz poprawnie biorą pod uwagę przyszłe poziomy Skupienia Tropicielki.
NAPRAWIONY BŁĄD DOTYCZĄCY EFEKTÓW WIZUALNYCH Dodatkowe pociski Huraganu Runaana z Q – Skupienia Tropicielki Ametystowej Ashe teraz poprawnie korzystają z efektów wizualnych tej skórki.

Galio

Zmniejszone obrażenia podstawowe Q.

Q Galio pozwala mu na bezpieczne czyszczenie fal stworów, więc zmniejszamy jego obrażenia, by musiał poświęcić więcej czasu na rośnięcie w siłę, zanim będzie mógł fruwać po mapie.


Q – Wichry Wojny

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 80/115/150/185/220 pkt.  70/105/140/175/210 pkt.

Jarvan IV

Zwiększone obrażenia podstawowe Q.

Przygotowaliśmy drobne wzmocnienie dla J4, by pomóc mu w rywalizacji z dżunglerami będącymi aktualnie w mecie.


Q – Cios Smoka

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 80/120/160/200/240 pkt.  90/130/170/210/250 pkt.

Kayle

Usunięto przywracanie many Q. Zwiększony koszt W. Usunięto koszt E i zwiększono prędkość pocisku.

Zwiększamy przejrzystość zarządzania maną przez Kayle – usuwamy koszt many jej E i zmniejszamy to, jak bardzo polega na manie. W połączeniu ze zwiększoną prędkością pocisku jej ostrza liczymy na to, że zmiany wzniosą ją na ekscytującą pozycję w fazie gry w alei, ponieważ będzie w stanie częściej podejmować wymiany ze swoim przeciwnikiem.


Q – Promienny Wybuch

usuniętoPRZYWRACANIE MANY Nie przywraca już 50% kosztu many za każdego trafionego bohatera.

W – Astralne Błogosławieństwo

KOSZT 70/80/90/100/110 pkt. many  90/100/110/120/130 pkt. many

E – Gwieździste Czaroostrze

KOSZT 50/55/60/65/70 pkt. many  Darmowa
PRĘDKOŚĆ POCISKU 2000 jedn.  5000 jedn.

Kog’Maw

Zmniejszony podstawowy przyrost zdrowia i pancerza.

Żrąca gąsienica prawie zawsze pełzała blisko granicy, ale tym razem ją przekroczyła. W odpowiedzi na to osłabiamy statystyki obronne Kog’Mawa, by wyróżnić jego tożsamość porcelanowego działa w roli strzelca – mocno plującego, ale raczej delikatnego.


Podstawowe statystyki

PRZYROST ZDROWIA 90 pkt.  85 pkt.
PRZYROST PANCERZA 3,5 pkt.  3,25 pkt.

Miss Fortune

Zwiększony podstawowy przyrost prędkości ataku.

Po raz kolejny wzmacniamy strzelca-piratkę we wczesnej fazie gry, cofając osłabienia, które wprowadziliśmy wcześniej w tym sezonie (jeśli jesteście ciekawi, chodzi nam o osłabienia z patchów 10.10 i 10.3)!


Podstawowe statystyki

PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU 2,25%  3%

W – Szybki Krok

MAKSYMALNA DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 50/60/70/80/90 jedn.  55/65/75/85/95 jedn.

Rumble

Zwiększone całkowite obrażenia Q.

Rozgrzewamy silnik Rumble’a, żeby mógł łatwiej odpalać i parkować jako kolejny dobry wybór we wczesnej fazie gry w grach profesjonalnych.


Q – Ogniopluj

CAŁKOWITE OBRAŻENIA 175/210/245/280/315 pkt.  180/220/260/300/340 pkt.

Sett

Obrażenia prawej pięści umiejętności biernej skalują się teraz z dodatkowymi obrażeniami od ataku. Skalowanie dodatkowych obrażeń Q z maksymalnym zdrowiem celu ma teraz stałą wartość. Dodatkowe obrażenia za 100 pkt. obrażeń od ataku teraz się skalują.

Sett ciągle pojawia się w grach profesjonalnych, gdzie zazwyczaj kupuje tanie przedmioty dla obrońcy lub przedmioty użytkowe. Jako że poprzednie osłabienia podstawowych wartości obrażeń umiejętności nie wystarczyły, tym razem przygotowaliśmy więcej zmian. Wpływamy na skalowanie się Setta z obrażeniami i złotem, by zachęcić graczy do sięgania po zestawy skupiające się na zadawaniu obrażeń. Spodziewajcie się kolejnej kontroli po Mistrzostwach, gdzie upewnimy się, że wszystko jest w porządku.


Umiejętność bierna – Hart Gladiatora

SKALOWANIE DODATKOWYCH OBRAŻEŃ PRAWEJ PIĘŚCI 0,15 pkt. całkowitych obrażeń od ataku  0,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Q – Mobilizacja

OBRAŻENIA DODATKOWE 10/20/30/40/50 pkt. (+1/2/3/4/5% maksymalnego zdrowia celu) (+0,01 za każde 100 pkt. obrażeń od ataku)  10/20/30/40/50 pkt. (+0,01 maksymalnego zdrowia celu) (+1/1,5/2/2,5/3% za każde 100 pkt. obrażeń od ataku)

Shen

Zmniejszona wytrzymałość tarczy umiejętności biernej.

Wzmocnienie w patchu 10.15 sprawiło, że Shen jest nieco mocniejszy, niż zakładaliśmy, więc delikatnie go osłabiamy.


Umiejętność bierna – Bariera Ki

WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 70-121 pkt. (na poziomach 1-18)  60-111 pkt. (na poziomach 1-18)

Shyvana

Zwiększony promień wybuchu E w Postaci Smoka. Efekty wizualne i wskaźnik rzucania E w Postaci Smoka teraz lepiej pokazują promień trafienia umiejętności. Zwiększona częstotliwość zadawania obrażeń E na obszarze na ziemi w Postaci Smoka.

Podczas naprawiania błędu z przejrzystością Shyvany natknęliśmy się na kilka rzeczy, które wymagają dopracowania. W efekcie przygotowaliśmy spore poprawienie przejrzystości, a co za tym idzie – zmiany wyważające.

Poprzednio promień E Shyvany w Postaci Smoka skalował się z poziomem Ognistego Podmuchu, ale wtedy ten efekt nie zgadzał się z opisem umiejętności ani nie był prawidłowo przedstawiony wizualnie. Zdecydowaliśmy się na usunięcie tego skalowania ze względu na to, że skuteczność tak ważnej dla niej umiejętności nie powinna znacznie się zmieniać w trakcie rozgrywki. Spodziewamy się, że te zmiany nieco osłabią Shyvanę skupiającą się na mocy umiejętności, wzmocnią Shyvanę decydującą się na zwiększanie obrażeń od ataku, a także ogromnie poprawią przejrzystość Ognistego Podmuchu.


E – Ognisty Podmuch

zaktualizowanoPROMIEŃ WYBUCHU W POSTACI SMOKA 220/240/260/280/300 jedn. (sprawdzane od krawędzi)  345 jedn. (sprawdzane od środka) (345 jedn. sprawdzanych od środka jest równe 280 jedn. sprawdzanym od krawędzi w przypadku większości celów).
zaktualizowanoPODWÓJNA KONTROLA Efekty wizualne i wskaźnik rzucania w Postaci Smoka teraz lepiej pokazują promień umiejętności.
zaktualizowanoJAK NAJDALEJ Ognisty Podmuch w Postaci Smoka nie będzie już rzucany na maksymalną odległość, jeśli gracz spróbuje go rzucić w pobliżu maksymalnego zasięgu.
CZĘSTOTLIWOŚĆ ZADAWANIA OBRAŻEŃ OBSZARU NA ZIEMI W POSTACI SMOKA Co 1 sekundę  Co 0,5 sekundy (takie same obrażenia na sekundę)
zaktualizowanoNIE PRZECIĄGAJ Obszar na ziemi w Postaci Smoka działa teraz sprawniej.

Twitch

Zwiększone obrażenia E za każdy ładunek. Zmniejszona redukcja obrażeń pocisku R za każdego trafionego wroga.

Zdaje się, że zostawiliśmy tego szczura w kanałach – wiemy, że łapy go świerzbią i chce powrócić do mety. Wzmacniamy moc jego superumiejętności oraz E. W końcu to umiejętności, których da się posmakować!


E – Skażenie

SKALOWANIE DODATKOWYCH OBRAŻEŃ ZA KAŻDY ŁADUNEK 0,2 pkt. mocy umiejętności (maksymalnie 1,2 pkt. mocy umiejętności)  0,333 pkt. mocy umiejętności (maksymalnie 2,0 pkt. mocy umiejętności)

R – Walę na Oślep

ZMNIEJSZENIE OBRAŻEŃ POCISKU ZA KAŻDEGO TRAFIONEGO WROGA -20% za poprzednie trafienie (minimalne obrażenia wynoszą 40%)  -5% za każdą trafioną jednostkę (minimalne obrażenia wynoszą 70%)

Xin Zhao

Zwiększone obrażenia pchnięcia W.

Xin Zhao nie jest już zagrożeniem we wczesnej fazie gry, więc wzmacniamy jego obrażenia i możliwości czyszczenia dżungli.


W – Z Wiatru Grom

OBRAŻENIA PCHNIĘCIA 30/65/100/135/170 pkt. (+0,75 pkt. całkowitych obrażeń od ataku)  40/75/110/145/180 pkt. (+0,8 pkt. całkowitych obrażeń od ataku)

Runy

Opiekun

Opiekun w porównaniu do innych run kluczowych jest zbyt mocny w rękach wspierających: magów, zaklinaczy i obrońców. Osłabiamy jego moc, by gracze rozważyli wybór innych run.

SKALOWANIE WYTRZYMAŁOŚCI TARCZY 0,25 pkt. mocy umiejętności (+0,12 pkt. dodatkowego zdrowia)  0,15 pkt. mocy umiejętności (+0,09 pkt. dodatkowego zdrowia)

Aktualizacje klienta League

Przygotowaliśmy dłuższą listę poprawionych błędów i drobnych usprawnień klienta League w tym patchu, więc umieszczamy ją w odpowiednim dziale! Koniecznie sprawdźcie najnowszą część dotyczącą oczyszczania klienta i czekajcie na nowy artykuł, który pojawi się pod koniec tygodnia.

  • Gracze online korzystający z League+ będą teraz wyświetlani jako dostępni w folderach na liście znajomych.
  • Wiadomości licznika pojawią się, gdy gracz natrafi na błąd przy aktualizacji.
  • Podczas obserwowania gry nie będzie się już przy was pojawiać zielona kropka na liście znajomych.
  • Rzadkość skórek totemów wizji jest teraz poprawnie wyświetlana.
  • Strona główna nie będzie już czarna, kiedy gracz zostanie usunięty z grupy.
  • Imiona graczy nie powinny się wyświetlać jako „…” w czacie.
  • Wyskakujące okienka z misjami i innymi informacjami powinny pojawiać się dopiero po zakończeniu wczytywania klienta.
  • Blokowanie gracza przez okno dodawania znajomych nie powinno już wyświetlać tekstu debugowania zamiast imienia przywoływacza użytkownika.
  • Długie nazwy skórek nie powinny nachodzić na siebie w oknie wyboru tła profilu.
  • Kółka ładowania dla wszystkich zakładek w kliencie są teraz w jednym miejscu.
  • Zmiana tła profilu teraz dynamicznie aktualizuje kartę na liście znajomych.
  • Panel czatu głosowego nie nachodzi już na listę znajomych.
  • Odnaleźliśmy zagubione tłumaczenie i dodaliśmy je do odpowiednich powiadomień patchera.
  • Karta gracza na liście znajomych powinna teraz poprawnie pokazywać jego status (W kolejce, Wybór bohatera, Online).

Aktualizacje efektów wizualnych

Przygotowaliśmy dla was kolejne aktualizacje efektów wizualnych w tym patchu! Poznajcie grupę szczęśliwców: Malzahar, Nocturne, Viktor i Podpalenie (tak, wiemy, że to nie do końca bohater)

Po raz kolejny naszym celem w przypadku tych mniejszych aktualizacji jest polepszenie przejrzystości rozgrywki efektów wizualnych, jak i wyrównanie ich do nowoczesnych standardów League of Legends. Oznacza to, że skupiamy się przede wszystkim na umiejętnościach, które niedokładnie przedstawiają obszary trafienia.

Malzahar

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA – PRZEMIANA PUSTKI Zmniejszono szum wizualny tarczy. Nieco ją również rozjaśniliśmy, żeby upodobnić ją do innych tarcz magii.
ATAK PODSTAWOWY Nowe efekty pocisków i trafienia.
Q – ZEW PUSTKI Nowy wskaźnik szybkiego rzucenia, lepiej odzwierciedlający faktyczny obszar trafienia. Nowe efekty pocisku i trafienia.
W – RÓJ Z PUSTKI Nowe efekty przywołania i ataków podstawowych
E – ZŁOWIESZCZE WIZJE Nowy efekt osłabienia i efekt promienia, gdy osłabienie rozprzestrzenia się na okolicznych wrogów.
R- UŚCISK PIEKIEŁ Nowe efekty promienia, trafienia i efektów obszarowych, w tym bardziej tematyczna plama.
ŚNIEŻNY MALZAHAR Nowy efekt wizualny śnieżki przy użyciu Q
BOJOWY BOSS MALZAHAR Zaktualizowano Q, aby krążące statki kosmiczne lepiej pasowały do obszaru trafienia.
HEXTECHOWY MALZAHAR Zaktualizowano Q, aby lepiej pokazywało obszar trafienia.
DESTRUKTOR ŚWIATA MALZAHAR Zaktualizowano Q, aby lepiej pokazywało obszar trafienia.

Nocturne

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA – OSTRZA CIENI Nowe efekty, które lepiej pokazują zasięg efektów obszarowych. Ostrza Nocturne’a teraz świecą się, gdy jego umiejętność bierna jest gotowa.
ATAK PODSTAWOWY Nowe efekty zamachu i trafienia w cel.
Q – ZWIASTUN ZMIERZCHU Zaktualizowano efekty pocisków i poprawiono ślad ciemności.
W – CAŁUN MROKU Bardziej tematyczna tarcza magii i nowy efekt wzmocnienia prędkości ataku.
E – NIEWYMOWNA GROZA Zaktualizowano efekty promienia i cienia, by lepiej pokazać koordynację czasową umiejętności.
R – PARANOJA Nowy efekt doskoku, gdy Nocturne używa umiejętności. Zaktualizowano efekty ścieżki i uderzenia. Wrogowie dotknięci tą umiejętnością zauważą cienisty efekt na swoim ekranie.
NOCTURNE Z LODOWEGO KOSZMARU Wszystkie efekty wizualne zaktualizowane zimowym motywem.
STRASZNY NOCTURNE Wszystkie efekty wizualne zaktualizowane strasznym motywem.
PRZEDWIECZNY NOCTURNE Wszystkie efekty wizualne zaktualizowane motywem science-fiction.

Viktor

ATAK PODSTAWOWY Nowe efekty pocisków i trafienia.
Q – WYSSANIE MOCY Zaktualizowano efekt promienia i poprawiono efekt tarczy.
W – POLE GRAWITACYJNE Zaktualizowano efekt pola grawitacyjnego.
E – PROMIEŃ ŚMIERCI Zaktualizowano efekty, by lepiej pokazywały obszar, który został trafiony.
R – BURZA CHAOSU Nowy efekt pierwszego użycia.
KREATOR VIKTOR Wszystkie efekty wizualne zaktualizowane z wykorzystaniem motywu Maszyn Wojny.
VIKTOR ZAPRZYSIĘŻONY ŚMIERCI Rozmiar E został dopasowany do podstawowej skórki.

Tryndamere

R – NIEZMORDOWANY SZAŁ Ciało Tryndamere’a teraz błyśnie na biało w momencie zakończenia superumiejętności, by pokazać, kiedy wygasa wzmocnienie.

Podpalenie

PODPALENIE Zmniejszono szum wizualny, poprawiając przejrzystość i koordynację czasową.

Naprawione błędy / drobne zmiany

  • Nowe opisy w centrum Clash wyjaśniają, jak gracze mogą stworzyć lub wyszukać drużynę, jak również oferują sugestie, gdy gracz odwiedzi tę stronę po raz pierwszy.
  • BETA: Zamiast tworzenia swojej drużyny odwiedzenie centrum Clash i zarejestrowanie się jako wolny agent pozwoli drużynom szukającym graczy dodać was do swojego składu. Ustawcie preferowaną pozycję i ruszajcie do akcji!
  • E – Wirujące Cięcie Tryndamere’a nie trafia już tego samego bohatera kilka razy.
  • Odbijanie Trujących Pułapek Teemo nie przerywa już jego ataków podstawowych.
  • Gdy Riven używa Q – Połamanych Skrzydeł lub E – Waleczności z mgły wojny, najeżdżając kursorem na wrogiego bohatera lub stwora, ona i mały obszar wokół niej nie będzie już ujawniany przez wrogą drużynę.
  • W – Riposta Fiory nie może już aktywować nałożonych na wroga Wrażliwych Punktów przez tarczę magii.
  • Trafienie wrogiego bohatera W – Wyewoluowanym Kolcem Pustki Kha’Zixa nie ujawnia już znacznego obszaru wokół niego.
  • W – Odwaga Garena nie zwiększa już jego podstawowego pancerza i odporności na magię.
  • W – Krystalizacja Anivii nie nakłada już osłabienia Aspektu Smoka na wrogich bohaterów.
  • Bohaterowie osłabieni Aspektem Smoka nie będą się już palić, gdy są niewrażliwi.
  • Gdy Nami zabije Wędrującego Kraba, używając podstawowych ataków wzmocnionych przez E – Błogosławieństwo Władczyni Przypływów, Kaplica Prędkości nie jest już traktowana jako umiejętność Nami, przez co przechodzący przez nią sojuszniczy bohaterowie nie będą teraz otrzymywać wzmocnień takich jak Przywołanie Aery.
  • Pyke może od teraz poprawnie użyć Q – Kościanego Harpuna, gdy ma minimalną liczbę wymaganych pkt. many.
  • Użycie E – Rozpędu Gravesa po ataku podstawowym od teraz poprawnie aktywuje Blask lub Kleptomancję.
  • Udręka Liandry’ego od teraz poprawnie nakłada UNIKALNY efekt bierny – Udrękę – na Barona Nashora, bez względu na odległość.
  • Jeśli Zed zginie podczas animacji tańca, jego klon nie będzie już pozostawał na mapie, przyznając wizję, dopóki Zed się nie odrodzi.
  • Efekt prędkości ruchu Widmowego Ostrza Youmuu poza walką zaczyna się odnawiać, gdy posiadacz przedmiotu zostanie dotknięty efektami kontroli tłumu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Herold czasami nie zadawał obrażeń wieży.
  • Obrażenia bierne Żaru Bami od teraz poprawnie skalują się z dodatkowym zdrowiem Kleda.
  • W – Pryzmatyczna Bariera Lux od teraz poprawnie osłania tarczą maksymalnie dwa razy.
  • Caitlyn nie jest już w stanie aktywować wykończenia z Aspektu Smoka na wielu celach.
  • Caitlyn nie jest już w stanie aktywować Przyzwania Aery na wielu celach w tym samym czasie.
  • Użycie R – Końca Przedstawienia Setta na Yone pod sam koniec R – Przypieczętowanego Losu nie przygważdża już Yone, gdy ten miga do innego wrogiego bohatera.
  • Efekt wizualny Q – Śladu Trucizny Singeda Pszczelarza można teraz prawidłowo rozpoznać w trybie dla daltonistów.
  • Widok zestawienia „Wyświetl więcej informacji” przy zdobyciu poziomu jest od teraz dostępny dla wszystkich bohaterów. Zestawienie od teraz pokazuje wartości bieżącego poziomu.
  • Kolory we wszystkich opisach umiejętności zostały zmienione. Ma to na celu ułatwienie oraz przyspieszenie czytania i odnajdywania najważniejszych informacji.
  • U wielu bohaterów odpowiednim kolorem podkreślone zostały obrażenia magiczne / obrażenia fizyczne / obrażenia nieuchronne. (Nie dotyczy to jeszcze wszystkich bohaterów, ale z czasem będziemy aktualizować opisy kolejnych z nich).
  • Efekt wizualny Q – Promiennego Wybuchu Kayle z Eterycznymi Skrzydłami i Kayle z Pentakill nie pojawia się już na nieprzekraczalnym terenie.
  • Pętla efektu dźwiękowego burzy R podstawowej skórki Anivii (dotyczy również Olimpijskiej Anivii, Drapieżnej Anivii, Anivii Łowczyni Noxian, Hextechowej Anivii i Prehistorycznej Anivii) od teraz poprawnie odtwarza się w mgle wojny.
  • Materiał zbroi Hextechowej Anivii został zmieniony na poprawny rodzaj i będzie wydawał dźwięki metalu, gdy Anivia zostanie uderzona przez wrogich bohaterów.
  • Przywrócono wiele dźwięków Anivii Czarnego Mrozu, w tym efekt dźwiękowy odtwarzany, gdy Anivia zostanie zabita w formie jajka; efekt dźwiękowy trafienia wzmocnionym E; efekt dźwiękowy odtwarzany, gdy R osiągnie maksymalny rozmiar i efekt dźwiękowy wyłączenia R.
  • Przywrócono efekty dźwiękowe Karnawałowej Anivii odtwarzane, gdy R osiągnie maksymalny rozmiar i zostanie wyłączone.
  • Materiał zbroi Origami Anivii został zmieniony na poprawny rodzaj i będzie wydawał dźwięki drewna, gdy Anivia zostanie uderzona przez wrogich bohaterów.
  • Przywrócono efekty dźwiękowe i wyjątkowy dubbing odizolowanego Q, nieodizolowanego Q, uderzenia pocisków W, leczenia W, uderzenia w ziemię E i użycia R Mecha Kha’Zixa.
  • Przywrócono efekt dźwiękowy leczenia W Kha’Zixowi Strażnikowy Pustyni, Kha’Zixowi Lotosowi Śmierci i Kha’Zixowi Mrocznej Gwiazdy.
  • Przywrócono efekt dźwiękowy resetu Susu Supergalaktycznej Nidalee.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekt dźwiękowy drugiego/pojedynczego trafienia Q nie działał.
  • Dodatkowe pociski Huraganu Runaana z Q – Skupienia Tropicielki Ametystowej Ashe teraz poprawie korzystają z efektów wizualnych tej skórki.

Nadchodzące skórki i Barwy

Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Podczas tego patcha pojawią się poniższe Barwy:


Podziel się ze znajomymi!