Patch 10.20 – Opis zmian //Patch notes


Szczegóły zmiany na patch 10.20.


Witajcie, przyjaciele! Koniec września coraz bliżej, więc najwyższa pora, by się obudzić.

Ten patch jest dość niewielki. Skupiliśmy się w nim głównie na zmianach skalowania bohaterów w miarę postępu gry. Wprowadziliśmy też kilka aktualizacji większego kalibru – wyciągnęliśmy pomocną dłoń do pewnego niebieskiego maga, zwiększając jego obrażenia. Na tej liście znajduje się również osłabienie Karthusa, który był prawdziwym koszmarem w dolnej alei. Ale to nie wszystko, ponieważ przygotowaliśmy coś więcej niż same zmiany dotyczące bohaterów – Clash Mistrzostw 2020 zmierza w waszą stronę! Nadszedł czas, abyście pokazali waszą bohaterską stronę i wrzucili piąty bieg. A także zdobyli cudowne trofeum.

Jeżeli chodzi o sprawy papierkowe w tym patchu, po zalogowaniu się zobaczycie nowy Kodeks postępowania League. Ta umowa pomaga nam określić zachowania, których oczekujemy od graczy.

Jeśli chcecie zobaczyć zmian las, na Summoner’s Rift zapraszamy was.

Patch w skrócie

Smok Burzy Aurelion Sol, Wieczny Smok Brand, Obsydianowy Smok Sett, Wróżkowa Smoczyca Ashe, Smok Burzy Lee Sin i Obsydianowy Smok Sett (Prestiżowa Edycja) będą dostępni 1 października 2020 r.

Bohaterowie

Aatrox

Zwiększone samoleczenie R na wyższych poziomach.

Aatrox chce osiągnąć pełny potencjał niemożliwego do zabicia potwora zadającego masę obrażeń, więc pomagamy mu okiełznać potęgę Darkina, zwiększając jego potencjał w środkowej i późnej fazie gry. Mamy nadzieję, że teraz ten wojowniczy demon nie będzie za bardzo w tyle podczas walk w późniejszej części rozgrywki.

R – Zagłada Świata

SAMOLECZENIE 50/60/70%  50/75/100%

Braum

Zwiększone obrażenia podstawowe Q. Koszt zmniejszony.

Dajemy Braumowi nieco więcej siły w kolejce solo, zwiększając zadawane przez niego obrażenia i zmniejszając koszt many.

Q – Kąsający Mróz

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 60/110/160/210/260 pkt.  75/125/175/225/275 pkt.
KOSZT 55/60/65/70/75 pkt. many  45/50/55/60/65 pkt. many

Illaoi

Skrócony czas odnowienia pojawiania się macek umiejętności biernej.

Illaoi nie radziła sobie zbyt dobrze w górnej alei, więc dajemy jej mackom dawkę mocy – do wykorzystania zwłaszcza po opuszczeniu alei. Wygładzamy również skalowanie jej umiejętności biernej, aby rosła w siłę co poziom zamiast co dwa.

Umiejętność bierna – Prorok Starszego Boga

CZAS ODNOWIENIA POJAWIANIA SIĘ MACEK 20-12 sek. (skaluje się co dwa poziomy)  20-7,25 sek. (skaluje się co poziom)

Karthus

Zmniejszony podstawowy pancerz.

Kontynuujemy zmiany Karthusa, by znaleźć dla niego odpowiednie miejsce. W obecnym stanie jest nieco przytłaczający na całej mapie, a zwłaszcza w dolnej alei. Celujemy w osłabienie jego statystyk obronnych przeciwko prowadzącym.


Podstawowe statystyki

PANCERZ 20,88 pkt.  18 pkt.

Kassadin

Zmniejszona wytrzymałość tarczy Q na niższych poziomach.

Uzdolnieni i profesjonalni gracze Kassadina zbyt często są w stanie zamurować aleje i skalować się dzięki wczesnym narzędziom defensywnym. Wielu z nich zaczęło rozwijać E w pierwszej kolejności, dlatego zmuszamy Kassadina do większego inwestowania w bezpieczniejszą fazę gry w alei.

Q – Sfera Nicości

WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 60/85/110/135/160 pkt.  40/70/100/130/160 pkt.

Katarina

Zmniejszone skalowanie obrażeń podniesienia sztyletu.

Katarina wzbiła się na szczyt w grach na poziomie uzdolnionym i elitarnym, dając się poznać jako szybka zabójczyni, która może rozkręcić się dzięki wczesnemu wędrowaniu po mapie. Z tego powodu osłabiamy jej skalowanie z obrażeniami od ataku, by zmniejszyć jej potencjał do zbytniego zagrażania wrogom we wczesnej fazie gry.

Umiejętność bierna – Chciwość

SKALOWANIE OBRAŻEŃ PODNIESIENIA SZTYLETU 1,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku  0,75 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Kled

Zmniejszona podstawowa odporność na magię.

Kled jest silny w środkowej i górnej alei na wszystkich poziomach gry, więc chcemy stworzyć więcej możliwości na zrzucenie tego Yordla z jego odważnej jaszczurki.


Podstawowe statystyki

ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 32,1 pkt.  28 pkt.

Lulu

Zmniejszona dodatkowa prędkość ataku W.

Lulu szaleńczo rozrosła się w dolnej alei, zbyt skutecznie pomagając prowadzącym. Ze względu na to, że jest silna zarówno w roli ofensywnej, jak i defensywnej wspierającej, zmniejszamy skalowanie jej Fanaberii w późnej fazie gry.

W – Fanaberia

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 25/30/35/40/45%  20/23,75/27,5/31,25/35%

Maokai

Zmniejszone obrażenia podstawowe Q na wyższych poziomach.

Podcinamy nieco gałęzie Maokaia, by dać jego kolegom z górnej alei bardziej wyrównane szanse.

Q – Cierniowe Uderzenie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/115/160/205/250 pkt.  70/110/150/190/230 pkt.

Nunu i Willump

Zmniejszony podstawowy pancerz.

Siła Nunu w potyczkach jest trochę zbyt duża w połączeniu z jego mocnymi gankami i kontrolą celów. Osłabiamy ją, by nie mógł tak łatwo toczyć się po innych dżunglerach.


Podstawowe statystyki

PANCERZ 32 pkt.  29 pkt.

Ryze

Zwiększone obrażenia podstawowe Q.

Ponieważ Ryze’owi udało się uciec z runicznego więzienia Mistrzostw, jesteśmy gotowi, by przeciążyć go w trakcie przygotowań do sezonowej przerwy.

Q – Przeciążenie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 65/90/115/140/165 pkt.  75/100/125/150/175 pkt.

Sion

Zwiększone skalowanie obrażeń Q przeciwko potworom.

Sion potrzebował pomocy w dżungli, więc wzmacniamy jego Q. Zabawna wskazówka – teraz łatwiej może pokonać małe Brzytwodzioby kombinacją Q i W.

Q – Dziesiątkujące Uderzenie

SKALOWANIE OBRAŻEŃ PRZECIWKO POTWOROM 1,0 pkt. obrażeń od ataku  1,5 pkt. obrażeń od ataku

Urgot

Zwiększone obrażenia zadawane potworom za pomocą umiejętności biernej na niższych poziomach. Zmienione obrażenia W teraz dotyczą zarówno stworów, jak i potworów.

W dżungli przydałoby się więcej molochów, a Urgot ma to, czego potrzeba, by stać się sensownym wyborem, dlatego wzmacniamy obrażenia tego twardziela przeciwko potworom.

Umiejętność bierna – Wtórny Ogień

OBRAŻENIA PRZECIWKO POTWOROM 60-360 pkt.  100-360 pkt.

W – Czystka

ZMIENIONE OBRAŻENIA 50 pkt. przeciwko stworom  50 przeciwko stworom i potworom

Varus

Zwiększone podstawowe obrażenia E. Krótszy czas odnowienia R.

Po długim czasie rozprzestrzeniania spaczenia na najwyższych poziomach gry Varus opadł z sił i nadszedł czas na jego wzmocnienia.

E – Grad Strzał

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 50/90/130/170/210 pkt.  60/100/140/180/220 pkt.

R – Łańcuch Zepsucia

CZAS ODNOWIENIA 130/100/70 sek.  120/90/60 sek.

Runy

Bezwzględny Łowca

Bezwzględny Łowca jest znacznie korzystniejszym wyborem niż inne runy, zwłaszcza pośród uzdolnionych środkowych. Osłabiamy jego niezawodność i zmniejszamy podstawową moc.

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU POZA WALKĄ 10 jedn. prędkości ruchu (+9 jedn. za każdy ładunek Łowcy Nagród) (maks. 55 jedn. przy 5 ładunkach)  5 jedn. prędkości ruchu (+8 jedn. za każdy ładunek Łowcy Nagród) (maks. 45 jedn. przy 5 ładunkach)

Clash Mistrzostw 2020

Nadchodzi Clash Mistrzostw 2020! Walczcie w drabince z 16 drużynami o wspaniałe nagrody i trofeum inspirowane Pucharem Przywoływacza. Sprawdźcie zakładkę Clash w kliencie, żeby poznać godziny rozpoczęcia i inne szczegóły!

Naprawione błędy / drobne zmiany

  • KLIENT LEAGUE: Zakładki strony głównej, profilu i inne nie będą już nakładały się na pasek postępu patcha w przypadku nowych kont.
  • KLIENT LEAGUE: Pliki dzienników klienta League będą od teraz objęte limitem maksymalnego rozmiaru plików.
  • KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd, który sprawiał, że zmiana ustawień gry z poziomu klienta była niemożliwa.
  • KLIENT LEAGUE: W trybie usuwania stron na runy w zakładce Kolekcji strona nie będzie automatycznie przewijana w górę po usunięciu strony na runy.
  • Zwiększyliśmy liczbę wprowadzanych zmian testowych dobierania przeciwników, priorytetowo traktujących gry na wyrównanym poziomie.
  • Kary systemu LeaverBuster będą od teraz nakładane częściej, szczególnie w przypadku graczy, którzy odejdą od komputera lub opuszczą gry rankingowe.
  • Lux nie może już spowalniać swoich wrogów na dłuższy czas niż powinna, używając swojego E – Świetlistej Osobliwości po raz drugi jeszcze w trakcie lotu zaklęcia.
  • Drużyna Lulu nie może już na stałe uzyskać wizji obszaru, gdy czarodziejka zostanie sklonowana przez E – Próbę Ducha Illaoi i zginie, gdy aktywne ma na sobie swoje E – Na pomoc, Pix!.
  • W – Sroga Lekcja Illaoi nie niszczy już wrogich tarcz magii i od teraz zawsze zadaje swojemu celowi pełne obrażenia.
  • Poprawiono opis umiejętności Q – Transfuzji Vladimira, by uwzględniał informację o zmniejszeniu leczenia przeciwko stworom.
  • Poprawiono czas odnowienia w opisie Umiejętności biernej – Demonicznego Cienia Evelynn z 2 sek. na 1,5 sek.
  • Sylas nie traci już całej many po wykradnięciu R – Smoczego Ataku Shyvany swoim R – Przejęciem.
  • Niektóre wzmocnione podstawowe ataki nie przyznają już podwójnych ładunków Zdobywcy, gdy bohaterowie są wyposażeni w Pancerz Umrzyka.
  • Efekt wizualny obszaru E – Sennej Bańki Kłopotów Adeptki Arkanów Zoe i Adeptki Arkanów Zoe (Prestiżowej Edycji) teraz prawidłowo pasuje do pełnego czasu trwania tej umiejętności.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zakupiona ramka skórki nie pojawiała się w zakładce Kolekcji do momentu ponownego uruchomienia klienta.
  • Efekty wizualne iskierek R – Rozkazu: Fala Uderzeniowa Orianny Zimowego Zachwytu nie pojawiają się już nad budowlami.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Kayn z Odysei rozszerzał się i kurczył, gdy przeciwny gracz go zaznaczył.
  • Dźwięk, który jest odtwarzany, gdy Vayne ukrywa się za pomocą Q – Akrobacji podczas R – Godziny Sądu nie jest już przerywany z perspektywy wrogów.
  • Po trafieniu przez wroga PROJEKT: Vayne wyda metaliczny odgłos zamiast odgłosu krwi/ciała.

Nadchodzące skórki i Barwy

Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Podczas tego patcha pojawią się poniższe Barwy:


Podziel się ze znajomymi!