Patch 10.3 – Opis zmian //Patch notes


Reklama

Szczegółowy opis zmian na patch 10.3.


Cześć, przyjaciele!

Ten opis patcha jest naprawdę spory. Mamy tutaj tyle naprawionych błędów. Sennę z Prestiżowej Edycji. Prace nad Akali. Osłabienie mojej kochanej Sony. Wzmocnienia dla dżunglerów! I, co prawdopodobnie najważniejsze, przygotowaliśmy niesamowite aktualizacje efektów wizualnych dla kilku naszych najstarszych i najulubieńszych bohaterów.

Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha TFT!

HANNA „SHIO SHOUJO” WOO

PATCH W SKRÓCIE

Łamaczka Serc Jinx, Łamaczka Serc Yuumi i Senna z True Damage (Prestiżowa Edycja) będą dostępne 6 lutego 2020 r.

BOHATEROWIE

AKALI

Zwiększony koszt Q. Zwiększona prędkość ruchu W, teraz zanika ona w czasie. R jest teraz używane na bohaterze, a nie w danym kierunku.

Tak jak obiecaliśmy, zajęliśmy się Akali, a owoc naszej pracy wejdzie w życie w tym patchu. Te zmiany są wynikiem jej prawie że wszechobecności w rozgrywkach profesjonalnych i mają osłabić ją raczej w rękach profesjonalistów niż zwykłych graczy. Jednym z największych problemów, jakie chcieliśmy usunąć, mając to na uwadze, była ogromna liczba możliwości Akali na rozgrywanie walk i wymykanie się z kiepskich sytuacji. Była zbyt wszechstronna — mogła stosować dywersję oraz walczyć drużynowo i nie wybierać przy tym jednego stylu gry (np. dominacja we wczesnej fazie gry, skalowanie itp.).


Q — TECHNIKA PIĘCIU CIĘĆ

KOSZT 100/95/90/85/80 pkt. energii  120/115/110/105/100 pkt. energii

W — OSŁONA ZMIERZCHU

PRĘDKOŚĆ RUCHU W OSŁONIE 20/25/30/35/40% prędkości ruchu  30/35/40/45/50% prędkości ruchu przy rzuceniu zanikającej w czasie 2 sek.

R — SKRYTOBÓJCZE WYKOŃCZENIE

NAMIERZANIE R1 Wybieranie kierunku  Wybieranie wrogiego bohatera
NOWOŚĆZASIĘG NAMIERZANIA R1 675 jedn.
ZASIĘG DOSKOKU R1 675-825 jedn. zależnie od odległości od wroga

APHELIOS

Atak wymierzony w przeciwnika oznaczonego Q nie posiada już nieograniczonego zasięgu.

Ograniczamy nieco Apheliosa, żeby nie mógł strzelać do przeciwników z kosmicznego zasięgu.


Q — CALIBRUM, KARABIN SNAJPERSKI

ZASIĘG ATAKU WYMIERZONEGO W OZNACZONEGO WROGA Nieograniczony  1800 jedn.

AZIR

Zwiększona podstawowa mana. Zwiększona liczba żołnierzy R.

Chcemy wzmocnić Imperatora, bo jego czasy świetności już dawno minęły, ale istnieje ryzyko, że stanie się zbyt potężny, więc robimy to bardzo, bardzo ostrożnie.


PODSTAWOWE STATYSTYKI

MANA 438 pkt.  480 pkt.

R — ZDOBYCZ IMPERATORA

DŁUGOŚĆ MURU 5/6/7 żołnierzy  6/7/8 żołnierzy

CORKI

Zwiększone skalowanie obrażeń W na sekundę, dłuższy czas działania podpalenia, teraz nakłada spowolnienie.

Chcemy, żeby Przesyłka Specjalna Corkiego była używana agresywniej, więc wprowadzamy zmiany, które będą do tego zachętą.


W — PRZESYŁKA SPECJALNA

SKALOWANIE OBRAŻEŃ NA SEKUNDĘ 0,375 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, 0,05 pkt. mocy umiejętności  0,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, 0,06 pkt. mocy umiejętności
CZAS DZIAŁANIA PODPALENIA 1 sek.  1,5 sek.
NOWOŚĆSZEREGOWIEC NALOT Teraz na 1,5 sek. spowalnia bohaterów, którzy zostaną trafieni bezpośrednio i odrzuceni na bok.

DIANA

Zmniejszona podstawowa mana. Zmniejszone obrażenia każdej kuli W.

Merkury retrograduje, czyli pora osłabić Dianę.


PODSTAWOWE STATYSTYKI

MANA 420 pkt.  375 pkt.

W — KSIĘŻYCOWA KASKADA

OBRAŻENIA KAŻDEJ KULI 22/34/46/58/70 pkt.  18/30/42/54/66 pkt.

EKKO

Zmniejszone obrażenia aktywacji 3 ładunków umiejętności biernej w przypadku potworów.

Bierzemy na celownik Ekko w dżungli. Uwaga, spoiler: przygotowaliśmy również kilka dżunglowych zmian, które przywrócą trochę doświadczenia dżunglerom we wczesnej fazie gry.


UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — REZONANS NAPĘDU Z

OBRAŻENIA AKTYWACJI ŁADUNKÓW 200% w przypadku potworów  150% w przypadku potworów

EZREAL

Zwiększone podstawowy przyrost many i przyrost prędkości ataku.

MF-ka? To przeszłość! Aphelios? Zbyt wysoko ceniony jest gość. Koniec z czekaniem. Ezreala aktywowanie.


PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRZYROST MANY 42 pkt.  50 pkt.
PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU 1,5%  2,5%

GALIO

Zwiększone czas działania tornada Q i liczba razy, kiedy zadawane są obrażenia.

Chcemy pomóc fanom Galio o średnim poziomie umiejętności, dla których tornado z Q jest dość istotne.


Q — WICHRY WOJNY

CZAS DZIAŁANIA TORNADA 1,5 sek.  2 sek.
LICZBA RAZY, KIEDY ZADAWANE SĄ OBRAŻENIA TORNADA 3  4

LEONA

Zmniejszone obrażenia W i E.

Leona zbyt mocno zaćmiewa ekrany przeciwników.


W — ZAĆMIENIE

OBRAŻENIA 60/100/140/180/220 pkt.  60/95/130/165/200 pkt.

E — OSTRZE ZENITU

OBRAŻENIA 60/100/140/180/220 pkt.  50/90/130/170/210 pkt.

MISS FORTUNE

Zmniejszony podstawowy przyrost prędkości ataku.

Miss Fortune nieźle daje sobie radę na każdym poziomie rozgrywek, więc uderzamy w jej statystyki podstawowe, zamiast brać się za umiejętności, które niektórzy gracze wykorzystują lepiej od innych.


PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU 3%  2,25%

RUMBLE

Zaokrąglone podstawowe statystyki. Zmniejszone dodatkowa prędkość ruchu i wytrzymałość tarczy W.

Robimy porządki w wartościach liczbowych, ładnie wszystko zaokrąglając, i zabieramy nieco możliwości obronnych z jego W, żeby już tak bardzo nie terroryzował środkowej alei.


PODSTAWOWE STATYSTYKI

PANCERZ 30,88 pkt.  31 pkt.
OBRAŻENIA OD ATAKU 61,036 pkt.  61 pkt.

W — TARCZA ZŁOMU

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 20/25/30/35/40% (30/37,5/45/52,5/60% przy wzmocnieniu)  15/20/25/30/35% (22,5/30/37,5/45/52,5% przy wzmocnieniu)
WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 80/110/140/170/200 pkt.  60/95/130/165/200 pkt.

SEJUANI

Teraz posiada dodatkową prędkość ataku na 1. poziomie. Mroźny Pancerz znika teraz, kiedy Sejuani otrzyma obrażenia od jakiegokolwiek potwora lub bohatera.

Ostrożnie wzmacniamy Sejuani. Usuwamy też tę część jej umiejętności biernej, która nie jest wykorzystywana przez większość graczy, ponieważ jest dla nich mało intuicyjna. Postanowiliśmy usunąć ją teraz, żeby zrobić miejsce dla potencjalnych wzmocnień, skoro profesjonaliści nie będą nadużywali bezpieczeństwa, jakie zapewnia.


PODSTAWOWE STATYSTYKI

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 0% na 1. poziomie  10% na 1. poziomie

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — GNIEW PÓŁNOCY

MROŹNY PANCERZ Znika, kiedy Sejuani otrzyma obrażenia od potężnych potworów lub wrogich bohaterów  Znika, kiedy Sejuani otrzyma obrażenia od jakichkolwiek potworów lub wrogich bohaterów

SENNA

Zmodyfikowano szansę na wypadnięcie Upiora z Mgły. Łupy Wojenne teraz liczą się jako zabójstwo i zmniejszają szansę na wypadnięcie Upiora z Mgły. Naprawiony błąd związany z E.

Choć podoba nam się to, że Senną można grać jako prowadzącą i jako wspierającą, to w tej pierwszej roli jest nieco zbyt silna. Modyfikujemy szansę na wypadnięcie Upiora z Mgły, żeby wesprzeć wspierającą Sennę (spróbujcie powiedzieć to szybko 5 razy).


UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ROZGRZESZENIE

SZANSA NA WYPADNIĘCIE UPIORA Z MGŁY 20% w przypadku stworów niezabitych przez Sennę, 100% w przypadku stworów oblężniczych zabitych przez Sennę  25% w przypadku stworów niezabitych przez Sennę, 1,67% w przypadku stworów oblężniczych zabitych przez Sennę
NOWOŚĆSZANSA NA WYPADNIĘCIE UPIORA Z MGŁY (ŁUPY WOJENNE) Zabójstwa stworów za pomocą Łupów Wojennych (UNIKALNEGO EFEKTU Reliktowej Tarczy i Stalowych Naramienników) przypisywane Sennie teraz liczą się tak, jakby były przez nią dokonane, więc szansa na wypadnięcie Upiora z Mgły jest zmniejszona do 1,67%.

E — KLĄTWA CZARNEJ MGŁY

NAPRAWIONY BŁĄD Sojusznicy zakamuflowani dzięki Klątwie Czarnej Mgły już nie stają się niewidzialni, gdy Senna umrze w trakcie działania efektu tej umiejętności.

SETT

Zmniejszona podstawowa regeneracja zdrowia. Dłuższy czas odnowienia W, zmniejszone obrażenia podstawowe na wyższych poziomach.

Sett rozbija twarze z łatwością. Choć ma niezłą stylówę, to jeszcze nie był wystawiony na prawdziwą próbę. Wymierzymy mu luja ogłuszacza w postaci osłabienia, skupiając się na tym, by wielokrotne użycie Sierpowego w jednej walce było nie lada wyzwaniem.


PODSTAWOWE STATYSTYKI

REGNERACJA ZDROWIA 9,25 pkt.  8 pkt.

W — SIERPOWY

CZAS ODNOWIENIA 16/14/12/10/8 sek.  18/16,5/15/13,5/12 sek.
OBRAŻENIA PODSTAWOWE 90/125/160/195/230 pkt.  90/120/150/180/210 pkt.

SONA

Zmniejszona prędkość ruchu E przyznawana sobie.

Nikt nie ma prawa upokarzać mojej ulubienicy.

Prawdziwy kontekst zmian: Sona flexowała swoimi cichobiegami po całym mieście. Przywołujemy ją trochę do porządku, bo ma za dużo swagu. Koniec z robieniem „skrrt, skrrt”.


E — PIEŚŃ PRĘDKOŚCI

PRĘDKOŚĆ RUCHU PRZYZNAWANA SOBIE 25% (+0,04% za każde 100 pkt. umiejętności)  20% (+0,03% za każde 100 pkt. umiejętności)

YUUMI

Zmniejszone wzmocnione obrażenia Q, teraz uwzględniają zdrowie celu, koszt jest teraz stały. W już nie zaczyna się odnawiać, gdy Yuumi zostanie uciszona. Zmniejszone podstawowe leczenie E, ale zwiększone skalowanie.

Yuumi już nie będzie maszynką do leczenia (kotów i tak nie można nakłonić do leżenia, jeśli tego nie chcą). Używanie jej Q powinno być warte zachodu nawet w środkowej i późnej fazie gry.


Q — GRASUJĄCY POCISK

WZMOCNIONE OBRAŻENIA 50/95/140/185/230/275 pkt. (+0,4 pkt. mocy umiejętności)  45/80/115/150/185/220 pkt. (+0,4 pkt. mocy umiejętności) (+2-8% aktualnego zdrowia celu)
KOSZT 85/90/95/100/105/110 pkt. many  90 pkt. many na wszystkich poziomach

W — TY I JA!

NOWOŚĆ Uciszenie już nie liczy się jako efekt unieruchamiający, który sprawia, że Ty i Ja! zaczyna się odnawiać przez 5 sek.

E — ZIUUM

LECZENIE 70/110/150/190/230 pkt. (+0,3 pkt. mocy umiejętności)  70/94/118/142/166/190 pkt. (+0,4 pkt. mocy umiejętności)

POTWORY W DŻUNGLI

W 2019 r. wprowadziliśmy przedsezonowe zmiany, które objęły dżunglę i osłabiły dżunglerów, zmniejszając ilość zdobywanego przez nich doświadczenia (zdobywają około 40 PD na minutę mniej). Teraz przywracamy mniej więcej połowę odbieranego im doświadczenia i wprowadzamy wzmocnienie przedmiotu dla dżunglerów, żeby bohaterowie w alejach nie mogli z niego skorzystać. Ponadto chcemy, aby pokonanie Skalniaków było warte więcej zachodu, ale nie ruszamy czasu potrzebnego na wykonanie tej opłacalnej czynności. No i na koniec: reagujemy na strategię z przekazywaniem złota, zaostrzając ograniczenie dotyczące złota otrzymywanego za zabijanie stworów.


UNIKALNE — Łowca Potworów

DOŚWIADCZENIE ZA ZABICIE DUŻYCH POTWORÓW 50 pkt.  60 pkt.
DOŚWIADCZENIE ZA ZABICIE PIERWSZEGO DUŻEGO POTWORA 165 pkt.  150 pkt.
KARA ZA ZABIJANIE STWORÓW 10 szt. złota mniej za zabijanie stworów, jeśli ponad połowa twojego złota z farmienia pochodzi ze stworów; ograniczenie usuwane po ukończeniu przedmiotu  13 szt. złota mniej za zabijanie stworów, jeśli ponad połowa twojego złota z farmienia pochodzi ze stworów; ograniczenie usuwane w 14 minucie gry

Skalniaki

CAŁKOWITE DOŚWIADCZENIE ZA WYCZYSZCZENIE OBOZU SKALNIAKÓW 160 pkt.  175 pkt.
CAŁKOWITE ZŁOTO ZA WYCZYSZCZENIE OBOZU SKALNIAKÓW 125 szt.  135 szt.
PODSTAWOWE DOŚWIADCZENIE ZA ZABICIE DUŻEGO SKALNIAKA 55 pkt.  37 pkt.
PODSTAWOWE DOŚWIADCZENIE ZA ZABICIE ŚREDNIEGO SKALNIAKA 15 pkt.  18 pkt.
PODSTAWOWE DOŚWIADCZENIE ZA ZABICIE MAŁEGO SKALNIAKA 10 pkt.  14 pkt.
PODSTAWOWE ZŁOTO ZA ZABICIE DUŻEGO SKALNIAKA 65 szt.  42 szt.
PODSTAWOWE ZŁOTO ZA ZABICIE ŚREDNIEGO SKALNIAKA 10 szt.  13 szt.
PODSTAWOWE ZŁOTO ZA ZABICIE MAŁEGO SKALNIAKA 5 szt.  9 szt.

Czerwony Krzewogrzbiet i Niebieski Strażnik

PODSTAWOWE DOŚWIADCZENIE 115 pkt.  110 pkt.

Skalowanie doświadczenia za zabijanie potworów z poziomem

POZIOM 4. 102,5%  107,5%
POZIOMY 5.-6. 110%  115%

AKTUALIZACJE EFEKTÓW WIZUALNYCH I DŹWIĘKOWYCH

ANNIE

ATAK PODSTAWOWY Nowe pociski i efekty trafienia.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — PIROMANIA Poprawiono wskaźnik i dodano nakładkę trafienia u celów ogłuszonych przez Annie.
Q — DEZINTEGRACJA Nowe pociski, efekty trafienia i mały efekt rzucenia.
W — SPOPIELENIE Zaktualizowano efekt obszarowy w kształcie stożka i dostosowano go, by pasował do rzeczywistego obszaru trafienia, dodano efekt trafienia i stworzono nowy wskaźnik szybkiego rzucenia.
E — PŁONĄCA TARCZA Dodano i uaktualniono efekt „falowania”, który jest często używany przy tarczach zmniejszających otrzymywane obrażenia.
R — PRZYWOŁANIE: TIBBERS Nowy efekt rzucenia lepiej oddający rzeczywisty obszar trafienia, nowe efekty bezczynności Tibbersa, Tibbers ma teraz efekt ognia wokół siebie, żeby pokazać zasięg obrażeń obszarowych.
EFEKTY BEZCZYNNOŚCI Uaktualniono ognisty efekt bezczynności.
WSZYSTKIE SKÓRKI Poprawiono i zmieniono, aby zgadzały się ze zmianami w podstawowej skórce.
GOTYCKA ANNIE Zmieniono kolor w oparciu o podstawową skórkę.
ANNIE W KRAINIE CZARÓW Dodano nowe efekty wizualne do jej zestawu umiejętności i animacji tańca oraz Powrotu.
ANNIE MROŹNEGO OGNIA Zmieniono kolor w oparciu o podstawową skórkę.
FRANKENTIBBERS Dodano efekty wizualne, których kolor zmieniono, by pasowały do tej skórki.
ANNIE PANDA Poprawiono i zmieniono skórkę, aby zgadzała się ze zmianami wprowadzonymi w podstawowej skórce.
HEXTECHOWA ANNIE Zmodyfikowano obszar trafienia W, poprawiono i zmieniono skórkę, aby zgadzała się ze zmianami wprowadzonymi w podstawowej skórce.
SUPERGALAKTYCZNA ANNIE Poprawiono i zmieniono skórkę, aby zgadzała się ze zmianami wprowadzonymi w podstawowej skórce.
ROCZNICOWA ANNIE Zmieniono skórkę, aby zgadzała się ze zmianami wprowadzonymi w podstawowej skórce.

MALPHITE

ATAK PODSTAWOWY Zwiększono rozmiar zamachu i jego pięści oraz dodano im „wagi”.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — GRANITOWA TARCZA Dodano efekty dźwiękowe włączenia i wyłączenia.
Q — SEJSMICZNY ODŁAMEK Poprawiono i dodano dźwięk oznajmiający aktywację dodatkowej prędkości ruchu.
W — TRZASK PIORUNA Dodano nowe efekty rzucenia i nowe efekty trafienia wzmocnionego W oraz ataku podstawowego.
E — WSTRZĄŚNIENIE ZIEMI Poprawiono.
R — NIEPOWSTRZYMANA SIŁA Dodano nowe efekty rzucenia, spudłowania i trafienia.
WSZYSTKIE SKÓRKI Poprawiono i zmieniono, aby zgadzały się ze zmianami w podstawowej skórce.
ZAMROŻONY MALPHITE Nowe efekty rzucenia W i spudłowania R.
MECHA MALPHITE Specjalny efekt aktywacji umiejętności biernej i nowe efekty W oraz spudłowania R.
MALPHITE ŻELAZNEJ ODWAGI Specjalny efekt aktywacji umiejętności biernej i nowe efekty W.
MALPHITE Z ODYSEI Specjalny efekt aktywacji umiejętności i zaktualizowane efekty trafienia W.

NAUTILUS

ATAK PODSTAWOWY Teraz za bronią ciągnie się nowy efekt śladu i dodano nowy efekt przy trafieniu.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — POWALAJĄCY CIOS Nowe efekty unieruchomienia i trafienia.
Q — ZAKOTWICZENIE Nowy pocisk, który oddaje rzeczywisty obszar trafienia, i lekko zmieniona strzałka szybkiego rzucenia, żeby lepiej odpowiadała długości i szerokości nowego pocisku.
W — GNIEW TYTANA Poprawiono i dodano nowy efekt tarczy, zamieniono kotwicę lewitującą nad głowami celów pod wpływem obrażeń obszarowych na bardziej subtelny, czarny promień światła, poprawiono oczy Nautilusa, gdy ta umiejętność jest aktywna, dodano nowy efekt trafienia obrażeń obszarowych, który lepiej oddaje ich prawdziwy zasięg.
E — PRĄD MORSKI Delikatnie poprawiono.
R — BOMBA GŁĘBINOWA Dopasowano rozmiar wybuchów, żeby lepiej pasował do ich obszarów trafienia i dodano nowy wskaźnik na celu (również lepiej oddaje rozmiar rzeczywistego obszaru trafienia).
WSZYSTKIE SKÓRKI Poprawiono i zmieniono, aby zgadzały się ze zmianami w podstawowej skórce.
PODZIEMNY NAUTILUS Zmieniono kolor efektów wizualnych.
NAUTILUS Z OTCHŁANI Zmieniono kolor efektów wizualnych.
ASTRONAUTILUS Poprawiono i zmieniono skórkę, aby zgadzała się ze zmianami wprowadzonymi w podstawowej skórce, dodano nowe efekty wizualne do całego zestawu umiejętności. Więcej asteroid, gwiazd i innych kosmicznych rzeczy!

ZMIANY WYWAŻAJĄCE W TRYBIE ARAM

Osłabienia

JANNA +10% otrzymywanych obrażeń, -8% siły tarcz  +10% otrzymywanych obrażeń, -10% siły tarcz, -10% leczenia
MAOKAI -12% zadawanych obrażeń, +12% otrzymywanych obrażeń  -15% zadawanych obrażeń, +12% otrzymywanych obrażeń
NAMI +5% otrzymywanych obrażeń  +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
SINGED Brak zmian  -5% zadawanych obrażeń
SYLAS +5% zadawanych obrażeń  brak zmian
TEEMO -12% zadawanych obrażeń  -10% zadawanych obrażeń, +5 otrzymywanych obrażeń
TRUNDLE Brak zmian  -10% leczenia
ZIGGS -15% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń  -15% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń

Wzmocnienia

AATROX Brak zmian  -5% otrzymywanych obrażeń
AZIR +5% zadawanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń
BARD +8% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
ELISE +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
EVELYNN +15% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
JAX Brak zmian  -5% otrzymywanych obrażeń
KASSADIN Brak zmian  -10% otrzymywanych obrażeń
LEBLANC +12% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
LEONA +5% otrzymywanych obrażeń  Brak zmian
POPPY Brak zmian  -5% otrzymywanych obrażeń
QIYANA +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
TRYNDAMERE +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
URGOT -5% zadawanych obrażeń  brak zmian

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Zminimalizowano rozciąganie się szyi na modelu Lee Sina Zwiastuna Nocy (Prestiżowej Edycji) podczas wielu animacji (animacja bezczynności nr 1, animacja bezczynności nr 2 i animacja biegania).
  • Efekt bierny Potęgi Zniszczonego Króla (ulepszenie Ornna) już nie kumuluje się z efektem biernym Ostrza Zniszczonego Króla.
  • Czas odnowienia R — Działa Rtęciowego/Młota Rtęciowego Jayce’a jest teraz poprawnie skracany o 10%, kiedy posiada on wzmocnienie Podniebnego Smoka.
  • Wroga drużyna nie widzi ani nie słyszy już efektów wizualnych i dźwiękowych Duszy Piekielnego Smoka przez mgłę wojny.
  • Czas działania ogłuszenia umiejętności biernej — Wstrząsających Uderzeń Brauma jest teraz poprawnie skracany przez nieustępliwość.
  • Jeżeli Sett nie zainwestował żadnego punktu w W — SierpowegoE — Próba Ducha Illaoi teraz będzie poprawnie wyciągać z niego Nośnik.
  • Efekty dźwiękowe PROJEKTU: Jinx już nie są głośniejsze od efektów dźwiękowych jej innych skórek.
  • R — Koniec Przedstawienia Setta nie może już przygwoździć Mordekaisera, gdy ten używa R — Wymiaru Śmierci.
  • Wskaźniki zasięgu umiejętności biernej — Niewidocznego Drapieżnika i R — Zewu Łowów Rengara Strażnika Pustyni już nie pulsują w sposób, który sprawia, że ich rozmiar czasami się zmienia.
  • Yuumi już nie blokuje się w R — Wymiarze Śmierci sojuszniczego Mordekaisera, gdy używa na nim W — Ty i Ja!, kiedy ten jest wskrzeszany przez R — Chronoskok Zileana.
  • E — Świetlista Osobliwość Lux już nie może ujawniać obszarów poza swoim zasięgiem działania.
  • Bohaterowie już nie mogą podczas jednej rotacji wielokrotnie aktywować Uścisku Nieumarłego zapewnionego przez Prototyp: Wszechkamień.
  • Sztylety z umiejętności biernej — Złowieszczej Stali Katariny już nie dają 2 ładunków Zdobywcy za każdy trafiony cel; teraz ta umiejętność daje 2 ładunki za zadanie obrażeń, niezależnie od liczby trafionych celów.
  • Katarina już nie będzie próbowała wykonać ataku podstawowego na swoim ostatnim celu po użyciu E — Shunpo, chyba że będzie miała go w swoim zasięgu ataku.
  • Q — Rozstrzygające Uderzenie Garena już nie anuluje się w trakcie ataku, gdy jego cel teleportuje się hen daleko.
  • Martwy punkt w pobliżu północnej ściany niedaleko wejścia do dolnej dżungli po czerwonej stronie został naprawiony i teraz pułapki, zwierzątka, bohaterowie itd. są widoczni dla graczy będących w rzece.
  • Umiejętności bohaterów, które nakładają efekty przy trafieniu, teraz poprawnie generują ładunki energii na potrzeby przedmiotów z UNIKALNYM biernym efektem Naładowania oraz na potrzeby run działających na tej samej zasadzie.
  • Bohaterowie z podwójnymi ataki teraz będą otrzymywać taką liczbę ładunków energii z UNIKALNEGO biernego efektu Naładowania, jaką powinni otrzymać za wykonanie dwóch ataków.
  • Martwi bohaterowie już nie będą przyciągać uwagi wież.
  • Bohaterowie oślepieni Q — Oślepiającą Strzałką nie mogą już zadawać swoim wrogom trafień krytycznych ani wzmocnionych obrażeń.
  • Umiejętność bierna — Nadejście Ciemności Mordekaisera teraz poprawnie zadaje obrażenia wrogom, tylko gdy jest aktywna.
  • Baron Nashor już nie zadaje obrażeń ani nie daje wizji na terenie wokół siebie dla graczy za jego legowiskiem, którzy wcześniej nie mieli na nim wizji.
  • Zniszczenie wieży lub płyty opancerzenia wieży za pomocą Herolda teraz daje graczom odpowiednią ilość złota, nawet jeżeli są dalej od wieży niż wynosi zasięg przyznawania złota.

NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY

Wraz z tym patchem pojawią się poniższe skórki. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Wraz z tym patchem pojawią się następujące Barwy:

Reklama

Podziel się ze znajomymi!