Patch 11.19 – Opis zmian //Patch notes


Szczegóły zmiany na patch 11.19.


Mistrzostwa. Vex. URF. Ale chwilunia… to nie wszystko!

Zdajecie sobie sprawę, że od Mistrzostw 2021 dzielą nas zaledwie dwa tygodnie?! W tym patchu mamy dla was drugą i ostatnią porcję wzmocnień i osłabień skupiających się na Mistrzostwach oraz nowe skórki Zwiastunów Brzasku i Zwiastunów Nocy, a także Jarvana IV Mistrzostw 2021, by uczcić to wydarzenie. Clash Mistrzostw również będzie oferował specjalne łupy z motywem Mistrzostw, by utrzymać ducha tego wydarzenia. (Tak w ogóle, wiecie, że zbliżają się Mistrzostwa?)

W tym tygodniu do Rift zmierza też – z ogromną niechęcią – Vex. Ale nie ekscytujcie się zbytnio, Vex tego nie znosi. Co do rotacyjnych trybów gry – URF powraca, by dostarczyć wam starej, dobrej chaotycznej zabawy. Wprowadziliśmy także zmiany w systemach behawioralnych i kilka poprawek klienta, by wasze wrażenia z rozgrywki były jeszcze lepsze!

To będzie epicka bitwa. Do zobaczenia podczas transmisji na żywo.

Patch w skrócie

Vex Zwiastunka Brzasku, Morgana Zwiastunka Brzasku, Yone Zwiastun Brzasku, Lillia Zwiastunka Nocy, Tryndamere Zwiastun Nocy, Kayn Zwiastun Nocy, Kayn Zwiastun Nocy (Prestiżowa Edycja) i Jarvan IV Mistrzostw 2021 będą dostępni 23 września 2021 r.

Bohaterowie

Vex

Ponuraczka

Rzucajcie zagładę, mrok i egzystencjalny postrach (czy tam cokolwiek) z Vex i jej Cieniem już 23 września!

Aatrox

W: skrócony czas odnowienia.

Czas odnowienia W Aatroxa został mocno osłabiony w patchu 9.9 w celu ograniczenia dominacji bohatera w rozgrywkach profesjonalnych. Aatrox nie króluje już na scenie profesjonalnej, więc nieco luzujemy jego łańcuchy.


W – Piekielne Łańcuchy

Czas odnowienia 26/23/20/17/14 sek.  20/18,5/17/15,5/14 sek.

Akali

Zwiększona podstawowa regeneracja zdrowia.

Niesłychana sytuacja – Akali przydałoby się nieco pomocy na wszystkich poziomach gry. Chcemy sprawić, by jej pomyłki nie były karane w aż takim stopniu, jak do tej pory – odrobinę ją wzmacniamy, ale zależy nam na tym, by nie doszło do sytuacji, w której mimo złych zagrywek wygrywa więcej potyczek.


Podstawowe statystyki

Regeneracja zdrowia 8 pkt.  9 pkt.
Przyrost regeneracji zdrowia 0,5 pkt.  0,9 pkt.

Cho’Gath

Q: skrócony czas odnowienia.

Mimo potwornej wytrzymałości Cho’Gath jest słaby pod każdym względem. Podkręcamy jego możliwości w zakresie efektów kontroli tłumu i utrzymywania wrogów na dystans, by miał większy wpływ na walki.


Q – Rozerwanie

Czas odnowienia 7 sek.  6 sek.

Fizz

Umiejętność bierna: usunięto zmniejszenie obrażeń od ataków podstawowych. W: zmniejszone obrażenia. E: skrócony czas odnowienia na wyższych poziomach. R: zwiększone obrażenia.

Zmiany wprowadzone w patchu 11.18 poskutkowały niezamierzonym osłabieniem Fizza. Źle oszacowaliśmy wzmocnienia umiejętności biernej oraz W i osłabienia R. Zamiast drobiazgowo dostosowywać te zmiany, całkowicie je cofamy i wprowadzamy prostsze wzmocnienie. Idźcie na ryby!


Umiejętność bierna – Zwinny Wojownik

usuniętoPOWRÓT DO KORZENI Usunięto dodatkowe zmniejszenie obrażeń od ataków podstawowych bohaterów.

W – Trójząb

Obrażenia przy trafieniu 20/25/30/35/40 pkt. (+35% mocy umiejętności)  10/15/20/25/30 pkt. (+35% mocy umiejętności)

E – Psotnik / Rozrabiaka

Czas odnowienia 16/14,5/13/11,5/10 sek.  16/14/12/10/8 sek.

R – Mącenie Wody

Obrażenia Gupika 150/225/300 pkt. (+70% mocy umiejętności)  150/250/350 pkt. (+80% mocy umiejętności)
Obrażenia Gryzaka 200/275/300 pkt. (+85% mocy umiejętności)  225/325/425 pkt. (+100% mocy umiejętności)
Obrażenia Gigalodona 250/325/400 pkt. (+100% mocy umiejętności)  300/400/500 pkt. (+120% mocy umiejętności)

Galio

W: czas odnowienia skraca się teraz wraz z poziomem umiejętności.

Osłabienie Galio wprowadzone w patchu 11.10 okazało się nieco zbyt skuteczne, jeśli chodzi o jego radzenie sobie w rozgrywkach na poziomie elitarnym. Częściowo cofamy tamte zmiany i przywracamy go do życia na tym poziomie umiejętności.


W – Tarcza Duranda

Czas odnowienia 18 sek.  18/17,5/17/16,5/16 sek.

Gragas

W: zwiększone skalowanie obrażeń z mocą umiejętności.

Gragas był raczej niepocieszony zmianami Drapieżnika z ostatniego patcha – Karczemny Zabijaka wciąż nie jest zbyt mocny. Dajemy większego kopa różnym zestawom jego przedmiotów z mocą umiejętności, by przyspieszyć jego szybkość czyszczenia dżungli w środkowej fazie gry. Przypominamy o odpowiedzialnym spożywaniu mocniejszych trunków.


W – Pijacka Furia

Dodatkowe obrażenia magiczne 20/50/80/110/140 pkt. (+7% maksymalnego zdrowia celu) (+60% mocy umiejętności)  20/50/80/110/140 pkt. (+7% maksymalnego zdrowia celu) (+70% mocy umiejętności)

Gwen

Zwiększona podstawowa regeneracja zdrowia.

Osłabienie E Gwen w patchu 11.15 było skuteczne w zredukowaniu jej siły we wczesnej fazie gry w alei, szczególnie w rozgrywkach profesjonalnych. Teraz, podobnie jak w przypadku Akali, mamy możliwość wzmocnienia wytrzymałości Mglistej Krawczyni w rękach graczy na wszystkich poziomach umiejętności.


Podstawowe statystyki

Regeneracja zdrowia 7 pkt.  8,5 pkt.

Kennen

Q: zmniejszone obrażenia.

Popularność Kennena w rozgrywkach profesjonalnych drastycznie wzrosła, odkąd wprowadziliśmy zmiany w patchu 11.15. Cofamy część z nich, by osłabić bohatera.


Q – Grzmiący Shuriken

Obrażenia 85/130/175/220/265 pkt. (+80% mocy umiejętności)  75/120/165/210/255 pkt. (+75% mocy umiejętności)

Mordekaiser

E: skrócony czas odnowienia na niższych poziomach.

Mordekaiser był strasznie przybity, ponieważ nie dotrzymywał kroku swoim rówieśnikom. Nie chcemy, by bóg metalu stał się pośmiewiskiem, więc wzmacniamy go w rękach uzdolnionych graczy, zapewniając mu częstszy dostęp do jego najbardziej wszechstronnej umiejętności.


E – Śmiertelny Uścisk

Czas odnowienia 22/19/16/13/10 sek.  18/16/14/12/10 sek.

Poppy

Umiejętność bierna: skrócony czas odnowienia.

Poppy nie wypadała ostatnio zbyt heroicznie – szczególnie w górnej alei. Wzmacniamy jej siłę we wczesnej fazie gry w alei, by była w stanie zyskiwać większą przewagę w starciach z bohaterami, z którymi łatwiej jest jej walczyć. Dzięki temu powinna być częściej wybierana w rozgrywkach profesjonalnych w specyficznych sytuacjach.


Umiejętność bierna – Żelazna Ambasador

Czas odnowienia 16/12/8 sek. (na poziomach 1/7/13)  13/10/7 sek. (na poziomach 1/7/13)

Qiyana

Kombinacja E+Q: zmodyfikowany sposób namierzania wrogów używających doskoku. Q: zwiększone dodatkowe obrażenia zadawane potworom.

Przed patchem 11.18 automatycznie namierzająca kombinacja E+Q Qiyany była niemożliwa do uniknięcia. Wprowadziliśmy zmiany w mechanizmie namierzania jej kombinacji E+Q, by przeciwnicy mogli przed nią uciec, używając doskoku lub Błysku. Jednak ta wersja kombinacji wspaniałomyślnie traktowała wszystkie doskoki przeciwników, jakby były próbami zrobienia uniku, a okazuje się, że nie zawsze tak jest. Przeciwnik może doskakiwać w tym samym kierunku, a nawet w to samo miejsce, co E Qiyany. Z tego powodu w sytuacjach, w których doskakujący przeciwnik wciąż będzie się znajdował w domyślnym zasięgu ataku bohaterki, ta wciąż będzie namierzać automatycznie. I na koniec: Cesarzowa Żywiołów nadal nie jest zbyt grywalna w dżungli, więc wzmacniamy ją pod tym kątem, by dać jej szansę na wykazanie się.

Q – Ostrze Ixtal

zaktualizowanoZŁAP MNIE TYLKO JEŚLI POTRAFISZ Jeśli cel kombinacji E+Q Qiyany wciąż znajduje się w domyślnym zasięgu ataku bohaterki (150 jedn.) pod koniec jej E, uniknięcie tej umiejętności nie będzie możliwe.
Dodatkowe obrażenia przeciwko potworom 25%  50%

Renekton

Zwiększone podstawowe zdrowie i przyrost zdrowia. W: zmniejszony czas unieruchomienia samego siebie i przyspieszona animacja wzmocnionej wersji.

Trochę przegięliśmy z osłabieniem Renektona w ostatnim patchu. Nadal uważamy, że skrócenie czasu trwania ogłuszenia jego wzmocnionego W było krokiem we właściwym kierunku, by jakoś zaradzić dominacji Pustynnego Rzeźnika w rozgrywkach profesjonalnych, dlatego postanowiliśmy podkręcić wygląd tej umiejętności i odczucia graczy podczas jej używania. Zapewniamy krokodylowi więcej możliwości w zakresie inicjowania potyczek i zwiększamy jego odporność.


Podstawowe statystyki

Podstawowe zdrowie 575 pkt.  590 pkt.
Przyrost zdrowia 87 pkt.  92 pkt.

W – Bezwzględny Drapieżnik

zaktualizowanoDO PRZODU Animacja wzmocnionej wersji umiejętności została przyspieszona o ok. 13%.
Czas unieruchomienia samego siebie 0,525 sek.  0,375 sek. (zarówno w przypadku wersji normalnej, jak i wzmocnionej)

Ryze

Q: zmniejszone skalowanie z mocą umiejętności. E: wydłużony czas odnowienia.

Ryze wzniósł się ponad innymi środkowymi w większości regionów. Zmniejszamy jego obrażenia ogólne, by mieć pewność, że całkowicie nie zdominuje Mistrzostw.


Q – Przeciążenie

Obrażenia magiczne 75/100/125/150/175 pkt. (+45% mocy umiejętności) (+3% dodatkowej many)  75/100/125/150/175 pkt. (+40% mocy umiejętności) (+3% dodatkowej many)

E – Fluktuacja Magii

Czas odnowienia 3,25/3/2,75/2,5/2,25 sek.  3,5/3,25/3/2,75/2,5 sek.

Sejuani

Q: krótszy czas odnowienia i zwiększone obrażenia.

Dzik jest smutny, dzik jest zły. Dzik ma bardzo tępe kły. Podkręcamy nieco obrażenia Sejuani i dajemy jej częstszy dostęp do Q, by zrobiła trochę zamieszania!


Q – Arktyczne Natarcie

Czas odnowienia 20/18/16/14/12 sek.  18/16,5/15/13,5/12 sek.
Obrażenia 80/130/180/230/280 pkt. (+60% mocy umiejętności)  90/140/190/240/290 pkt. (+60% mocy umiejętności)

Seraphine

R: skrócony czas odnowienia.

Seraphine była ogólnie słaba, więc dajemy jej szansę, by zamiast trzymać się za kulisami i się skalować, mogła zapodać fajne bity zagrywki.


R ― Bis

Czas odnowienia 180/150/120 sek.  160/130/100 sek.

Sion

W: zwiększona wytrzymałość tarczy.

Sion aktualnie nie radzi sobie najlepiej, więc ostrożnie wzmacniamy jego tarczę, by ustabilizować jego grę w alei.


W – Kuźnia Dusz

Tarcza 50/75/100/125/150 pkt. (+40% mocy umiejętności) (+8/9/10/11/12% maksymalnego zdrowia)  60/85/110/135/160 pkt. (+40% mocy umiejętności) (+8/9/10/11/12% maksymalnego zdrowia)

Sona

Zmniejszony podstawowy pancerz. Umiejętność bierna: naprawiono błąd związany z obrażeniami. Q: nie może już namierzać ukrytych wrogów. E: naprawiono błąd Akordu Potęgi.

Muzyka Sony grała trochę za głośno, w szczególności w rękach uzdolnionych graczy. Oprócz kilku poprawek osłabiamy nieco podstawową obronę bohaterki – taka kombinacja powinna stanowić odpowiednie osłabienie Wirtuozki Strun.


Podstawowe statystyki

Podstawowy pancerz 28 pkt.  26 pkt.

Umiejętność bierna – Akord Potęgi

NAPRAWIONY BŁĄD Obrażenia Akordu Potęgi zostają zwiększone o 20-245 pkt. (zależnie od poziomu)  20-240 pkt. (zależnie od poziomu)

Q – Hymn Odwagi

NAPRAWIONY BŁĄD Nie namierza już przeciwników, których Sona nie widzi.

E – Pieśń Prędkości

NAPRAWIONY BŁĄD Spowolnienie Akordu Potęgi Tempa nie omija efektów osłabiających spowolnienie celu.

Soraka

R: zmniejszone leczenie.

Soraka stała się nieco zbyt silna dzięki swej nowej umiejętności zdejmowania Głębokich Ran przed nałożeniem leczenia wzmocnionej superumiejętności. Wciąż uważamy, że taka strategia jest odpowiednia, jeśli chodzi o pomoc bohaterce w radzeniu sobie z redukcją leczenia, więc zmniejszamy cyferki.


R – Życzenie

Podstawowe leczenie 150/250/350 pkt. (+55% mocy umiejętności)  130/215/300 pkt. (+55% mocy umiejętności)

Sylas

Zwiększona podstawowa mana i jej regeneracja.

Osłabienia Q i W Sylasa, które wprowadziliśmy w patchu 11.15, z powrotem zakuły go w kajdany. Podkręcamy jego siłę poprzez zmniejszenie ograniczeń many w alei, co pozwoli mu swobodniej korzystać z umiejętności we wczesnej fazie gry.


Podstawowe statystyki

Podstawowa mana 280 pkt.  310 pkt.
Podstawowa regeneracja many 7 pkt.  8 pkt.

Varus

Q: wydłużony czas odnowienia.

Ostatnie osłabienie Varusa nie było trafione, więc tym razem się nie patyczkujemy i skupiamy się na jego zestawach przedmiotów z destrukcją, które są silnie uzależnione od Q. (Dla przypomnienia: czas odnowienia Q Varusa może zostać skrócony dzięki ładunkom z efektu biernego W – Kołczanu Rozkładu).


Q – Przebijająca Strzała

Czas odnowienia 16/14,5/13/11,5/10 sek.  16/15/14/13/12 sek.

Ultra Rapid Fire

Naostrzcie swe szpatułki, gdyż URF powraca wraz z patchem 11.19, w samą porę na Mistrzostwa! Pora przygotować paluszki do nawalania w klawisze! Wprowadziliśmy również kilka bardzo ważnych zmian w URF-ie. Szczegóły poniżej.

Reset wyważenia

W tym wydaniu URF-a wykorzystamy nową strategię wyważającą w modyfikacjach bohaterów dla tego trybu. W ubiegłych latach chcieliśmy osiągnąć idealny współczynnik zwycięstw w tym trybie wynoszący 50%, nie uwzględniając w jaki sposób bohaterowie byli wyważeni na Summoner’s Rift. Zdaliśmy sobie sprawę, iż nie ma potrzeby nadmiernie kombinować przy czymś, co już posiada całkiem niezłe rozwiązanie. Zamiast skupiać się na osiągnięciu współczynnika zwycięstw rzędu 50% dla wszystkich bohaterów, nasza nowa strategia będzie polegała na dostosowywaniu bohaterów w URF-ie (i przyszłych trybach gry) w taki sposób, by ich współczynniki zwycięstw były podobne do tych z Summoner’s Rift. Będzie to lepiej współgrało z różnorodnymi okolicznościami mającymi wpływ na to, że bohaterowie nie mają stałego współczynnika zwycięstw na poziomie 50% na Summoner’s Rift, takimi jak ich niska popularność czy nisza rozgrywki.

Ponieważ takie podejście może oznaczać wiele zmian, większość* typowych modyfikacji bohaterów dla URF-a zostanie usunięta na pierwsze kilka dni patcha 11.19. Będą to mnożniki procentowe do zadawanych obrażeń, otrzymywanych obrażeń, leczenia i tarcz. Indywidualne zmiany mechanik, takie jak otrzymywanie więcej niż 3 gwiazdek przez Aureliona Sola, pozostają bez zmian. W trakcie patcha 11.19 wprowadzimy jego aktualizację, która przyniesie wyważenia dla bohaterów w URF-ie odpowiadające naszym zamiarom.

MIAUĆ * Yuumi zachowa -15% zadawanych obrażeń, +20% otrzymywanych obrażeń i -30% leczenia.

Tarcze

W poprzednich wydaniach URF-a osłabialiśmy tarcze jedynie pod kątem skalowania tarcz umiejętności bohaterów. Chcemy mieć pewność, że nie pominiemy nowych bohaterów, VGU bohaterów i bardziej obfitych w zmiany patchów, więc jednakowo osłabiamy wszystkie tarcze na każdym bohaterze w taki sam sposób, jak robiliśmy to w przypadku leczenia.

Zmniejszenie wytrzymałości tarczy w URF-ie 50% mniejsze skalowanie  30% osłabienie ogólne

Złoto przyznawane za zabite stwory w alei

Gdy daaaawno temu aktualizowaliśmy wartości złota za zabijanie stworów na Summoner’s Rift, URF nie był do tego odpowiednio dostosowany. Naprawiamy to i opieramy nowe wartości na prostym zwiększeniu procentowym względem Summoner’s Rift. Dzięki temu różnice będą łatwiejsze do zrozumienia i unikniemy ich niespójności w przyszłości. Jednocześnie nieco zmniejszamy ogólną ilość złota w URF-ie we wczesnej fazie gry.

Nagroda za stwory czarujące w URF-ie 21 szt. złota  19,6 szt. złota (14 szt. złota na Summoner’s Rift)
Nagroda za stwory walczące w zwarciu w URF-ie 27 szt. złota  29,4 szt. złota (21 szt. złota na Summoner’s Rift)
Nagroda za stwory oblężnicze w URF-ie 100 szt. złota  84 szt. złota (60 szt. złota na Summoner’s Rift)

Clash Mistrzostw

Tworzenie drużyn na pierwszy weekend wydarzenia Clash Mistrzostw będzie możliwe od 27 września. Mecze będą się rozgrywać 2 i 3 października. Oprócz standardowych nagród Clash w postaci trofeum, banera i logo Clash Mistrzostw zapewnia dodatkową Kapsułę łupów, która zawiera:

  • 1. miejsce (zarówno dla posiadaczy biletów podstawowych, jak i ulepszonych): (1) Kula wydarzenia Mistrzostwa + (1) Losowa trwała skórka Mistrzostw* + (1) Ikona Clash Wysłanników Smoków 2021.
  • 2-7. miejsce (dla posiadaczy biletów ulepszonych): (1) Losowa trwała skórka Mistrzostw* + (1) Ikona Clash Wysłanników Smoków 2021.
  • 8-15. miejsce (dla posiadaczy biletów ulepszonych): (1) Losowy odłamek skórki Mistrzostw* + (1) Ikona Clash Wysłanników Smoków 2021.
  • Dla wszystkich innych uczestników wydarzenia Clash Mistrzostw (zarówno dla posiadaczy biletów podstawowych, jak i ulepszonych): (1) Ikona Clash Wysłanników Smoków 2021

Śledzenie PT Clash – Gracze będą teraz mogli sprawdzić swoje postępy PT w sezonie w zakładce Clash, wliczając w to nagrody za koniec sezonu i progi PT.

Kary za brak aktywności

Dodajemy nowe progi kar za brak aktywności celem podjęcia bardziej drastycznych działań przeciwko graczom, którzy ciągle są AFK, i zapewnienia lepszych doświadczeń z gry pozostałym przywoływaczom. Gracze, którzy będą przekraczać progi kar za brak aktywności, na wyższych progach będą podlegać nie tylko opóźnieniom kolejek, lecz także nowej karze w postaci blokady kolejki. Opóźnienia kolejek będą resetowane, jeśli wykryty zostanie brak aktywności podczas którejkolwiek z pięciu gier z opóźnionej kolejki. Te opóźnienia i blokady mają zastosowanie w przypadku wszystkich kolejek z wyjątkiem Clash i TFT.

Kary pojawią się w regionach NA i LAS w tym patchu w celach testowych, a we wszystkich innych regionach w następnym patchu.

Obszerniejsze informacje możecie znaleźć w naszym ostatnim wpisie na blogu.

AFK – krąg 1. 5-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier.
AFK – krąg 2. 10-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier.
AFK – krąg 3. 15-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier.
nowośćAFK – krąg 4. 15-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier + zablokowanie kolejki na 24 godziny.
nowośćAFK – krąg 5. 15-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier + zablokowanie kolejki na 3 dni.
nowośćAFK – krąg 6. 15-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier + zablokowanie kolejki na 7 dni.
nowośćAFK – krąg 7. 15-minutowe opóźnienie kolejki na 5 gier + zablokowanie kolejki na 2 tygodnie.

Klient League

Odkąd zaktualizowaliśmy strukturę na bazie jądra Chromium (CEF) w kliencie w patchu 11.17, zauważyliśmy znaczną poprawę, jeśli chodzi o wydajność, niezawodność i stabilność klienta League. Sprawdźcie ostatnią aktualizację kampanii oczyszczania klienta, by uzyskać więcej informacji!

Z drugiej strony zauważyliśmy też, że ta aktualizacja gryzie się z przestarzałymi sterownikami, więc prosimy was o sprawdzenie, czy macie zainstalowane aktualne wersje sterowników kart graficznych i systemów operacyjnych, jeśli spotkaliście się z jakimiś problemami podczas korzystania z klienta.

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd powodujący, że ekrany niektórych graczy zawieszały się przy przeglądaniu run w trakcie wyboru bohaterów lub w zakładce Kolekcja.
  • Naprawiono błąd powodujący wydłużony czas oczekiwania na statystyki po zakończeniu gry.
  • Menu pojawiające się po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na imię znajomego w panelu społeczności nie zniknie, dopóki gracz nie wybierze akcji lub nie kliknie poza nim.
  • Dźwięki panelu społeczności (przy wiadomościach i klikaniu) będą znowu prawidłowo odtwarzane.

Naprawione błędy i drobne zmiany

  • Podstawowe linie dialogowe Fiory zostały zremasterowane – teraz brzmią wyraźniej i są spójniejsze.
  • Poprawiliśmy opisy runy kluczowej Drapieżnik, by odzwierciedlały zmiany wprowadzone w patchu 11.18.
  • Q – Wysysające Uderzenie Nasusa teraz aktywuje efekty przedmiotów, które występują po zadaniu obrażeń od umiejętności (takich jak Nawałnica Luden czy Łza Bogini).
  • Naprawiono błąd powodujący, że Q – Fala Ostrzy Irelii czasem zadawała podwójne obrażenia.
  • Naprawiono błąd powodujący, że jeśli E – Heroiczny Zamach Akshana został rzucony i nie trafił we fragment terenu, podczas gdy jego Q – Bumerang Mściciela był w locie, bohater mógł natychmiast rzucić kolejny Q – Bumerang Mściciela.
  • E – Niezłomność Brauma będzie poprawnie blokować obrażenia zadawane przez Q – Porażającą Eksplozję Jayce’a, jeśli są to pierwsze obrażenia zadane tarczy Brauma przez bohatera.
  • Naprawiono błąd powodujący, że umiejętność bierna – Przemiana Pustki Malzahara nie obniżała prawidłowo obrażeń z ataków i umiejętności, które aktywują efekt bierny Rozerwania Duszy Nocnego Żniwiarza.
  • Naprawiono błąd powodujący, że efekty wizualne Q – Gwiezdnej Fali Aureliona Sola, gdy ten wyłaniał się z mgły wojny, były źle zsynchronizowane i pojawiały się dalej, niż znajdował się dysk.
  • Naprawiono błąd, który czasami pozwalał Qiyanie pominąć czas odnowienia Q – Ostrza Ixtal po użyciu W – Rzeźbienia Ziemi.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Taliyah nie mogła użyć ponownie Q dopóki nie odnowił się efekt jej umiejętności biernej, jeżeli użyła Q – Utkanej Salwy na Wyjałowionej Ziemi bez poruszania się.
  • Zaćmienie nie zapewnia już wszechwampiryzmu przeciwko namierzalnym obiektom stworzonym przez bohaterów, takim jak beczki Gankplanka czy grzyby Teemo.
  • Ostrze Dorana i Krwiożerczy Łowca nie przyznają już fizycznego wampiryzmu przeciwko totemom.
  • Klątwa Icathii, wzmocniona wersja Szczelinotwórcy, którą może wykuć Ornn, teraz prawidłowo przyznaje 8 pkt. mocy umiejętności za każdy legendarny przedmiot.
  • Naprawiono błąd powodujący, że dodatkowe obrażenia Piaskowego Machnięcia (użycia) Szponu Ciemnego Typa nie były nakładane podczas użycia na zbyt bliskim dystansie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracz trafiony przez R – Zmianę Przeznaczenia Barda na chwilę przed aktywacją Piaskowego Machnięcia (użycia) Szponu Ciemnego Typa nie mógł używać umiejętności, gdy inercja dobiegła końca.
  • Naprawiono błąd powodujący, że efekt bierny Rozerwania Duszy Nocnego Żniwiarza nie aktywował się przeciwko wrogim bohaterom, którzy byli w stanie inercji, podczas gdy przedmiot został kupiony.
  • Naprawiono błąd powodujący, że jeśli bohater zakupił Mroźne Serce, gdy był martwy, Pieszczoty Zimy (efekt bierny tego przedmiotu) aktywowały się na bohaterach, którzy zostali niedawno trafieni przez kupującego.
  • Naprawiono błąd powodujący, że ostrza Irelii nie zmieniały koloru, gdy miała 4 ładunki umiejętności biernej – Ioniańskiego Zapału.

Nadchodzące skórki i Barwy


Podziel się ze znajomymi!