Patch 11.20 – Opis zmian //Patch notes


Szczegóły zmiany na patch 11.20.


Uwaga, wszystkie ghule, zjawy i przeraźliwie straszne kościotrupy!

Magiczne emocje towarzyszące ostatnim dwóm patchom mogły już opaść, ale mamy dla was jeszcze trochę psikusów na resztę tego sezonu. W tym patchu przygotowaliśmy kilka modyfikacji bohaterów, a także zestaw nowych czarujących skórek, by zapewnić wam upiorny czas.

Mamy nadzieję, że nie przegapiliście pierwszego dnia Mistrzostw 2021 – był naprawdę emocjonujący.

Patch w skrócie

Czarująca Poppy, Czarująca Syndra, Czarująca Nami, Czarująca Yuumi, Czarująca Fiora i Czarująca Morgana (Prestiżowa Edycja) będą dostępne 7 października 2021 r.

Bohaterowie

Amumu

Q: zmniejszone obrażenia na wyższych poziomach, zwiększony koszt many, już się nie skaluje.

Amumu stał się nieco za silny zarówno w roli dżunglera, jak i wspierającego. Wiemy, że to do niego niepodobne, ale zdobył mnóstwo nowych przyjaciół w dolnej alei, więc trochę go tam osłabiamy.


Q – Rzut Bandażem

Obrażenia 70/100/130/160/190 pkt. (+85% mocy umiejętności)  70/95/120/145/170 pkt. (+85% mocy umiejętności)
Koszt many 30/35/40/45/50 pkt.  70 pkt.

Darius

W: skrócony czas odnowienia, już się nie skaluje.

Ostatnimi czasy Darius raczej słabo dowodzi. Wzmacniamy jego zdolność do naciskania w bocznych alejach oraz potencjał w pojedynkach, zmieniając W w taki sposób, aby graczom wystarczyło wydanie jednego punktu na tę umiejętność.


W – Okaleczający Cios

Czas odnowienia 7/6,5/6/5,5/5 sek.  5 sek.

Elise

Zwiększone przyrosty podstawowego zdrowia i pancerza.

Elise jest rozgniatana przez potwory i nieprzyjaciół w dżungli, więc wzmacniamy karapaks tej bohaterki, by zwiększyć jej przeżywalność. (To pancerz po pajęczemu).


Podstawowe statystyki

Podstawowe zdrowie 534 pkt.  555 pkt.
Przyrost pancerza 3,35 pkt.  4 pkt.

Hecarim

W: skrócony czas odnowienia, który już się nie skaluje, zwiększone leczenie przeciwko stworom i potworom.

Hecarim niegdyś tratował wszystkich w rozgrywkach profesjonalnych, wykorzystując jedynie przedmioty dla obrońców, ale ostatnio stał się czymś na wzór wojownika. Chcemy, by konik nie zbaczał z tej drogi, dlatego dajemy mu szansę na drugie użycie W podczas walk oraz wzmacniamy jego utrzymywanie się i czyszczenie dżungli.


W – Duch Postrachu

Czas odnowienia 22/21/20/19/18 sek.  18 sek.
Maksymalne leczenie przeciwko stworom i potworom 90/120/150/180/210 pkt.  120/150/180/210/240 pkt.

Irelia

Umiejętność bierna: zmniejszone skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku przy maksymalnej liczbie ładunków.

Granie Irelią w późnej fazie gry nie powinno być bułką z masłem. Tańczącej z Ostrzami idzie za łatwo, zwłaszcza gdy kupuje tylko przedmioty ze znacznymi obrażeniami od ataku, takie jak Gruboskórność Steraka czy Chłeptacz Posoki, dlatego osłabiamy efekt zapewniany przez jej umiejętność bierną w późnej fazie gry.


Umiejętność bierna – Ioniański Zapał

Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku przy maksymalnej liczbie ładunków 30%  20%

Jarvan IV

Umiejętność bierna: zmniejszone dodatkowe obrażenia.

Jarvan IV dominuje w mecie dżungli dzięki niesamowitym gankom i superszybkiemu czyszczeniu. Częściowo cofamy wzmocnienia, które wprowadziliśmy u tego bohatera w patchu 11.16, a konkretnie element dotychczas wzmacniający jego zdolności pojedynkowania się i czyszczenia dżungli.


Umiejętność bierna – Bojowy Rytm

Obrażenia dodatkowe 10% aktualnego zdrowia celu  8% aktualnego zdrowia celu

Shen

Umiejętność bierna: zmniejszona wytrzymałość tarczy.

Shen zamieszał w mecie obrońców z górnej alei. Cofamy wprowadzone w patchu 10.15 wzmocnienie jego tarczy, by przywrócić równowagę.

Umiejętność bierna – Bariera Ki

Tarcza 60-111 pkt. (zależnie od poziomu; +14% dodatkowego zdrowia)  50-101 pkt. (zależnie od poziomu; +14% dodatkowego zdrowia)

Singed

E: zmniejszone podstawowe obrażenia i skalowanie z mocą umiejętności.

Szalony Chemik trochę się rozbestwił, odkąd wzbogaciliśmy jego arsenał o kilka trików, takich jak Głębokie Rany dla kombinacji R + Q. Zmniejszamy obrażenia zadawane przez jedną z popisowych umiejętności tego bohatera, by utrzymać go pod kontrolą.


E – Rzut

Obrażenia podstawowe 50/65/80/95/110 pkt.  50/60/70/80/90 pkt.
Skalowanie obrażeń 75% mocy umiejętności  60% mocy umiejętności

Taliyah

Q: zmniejszone obrażenia zadawane potworom przez kolejne trafienia kamieniami.

Po ostatniej partii wzmocnień Tkaczka Skał za dobrze radzi sobie w dżungli. Chcemy, by mocno stąpała po ziemi, ale upewniamy się również, że nie przesadzimy z jej siłą w środkowej alei.


Q – Utkana Salwa

Obrażenia zadawane potworom przez kolejne trafienia kamieniami 80%  75%

Udyr

R: zwiększone obrażenia stożka.

Feniks Udyr w roli obrońcy dzięki przedmiotom takim jak Turbochemiczny Pojemnik był zmorą w rozgrywkach profesjonalnych wcześniej w tym sezonie. Meta bardzo się zmieniła od tamtego czasu, przez co Duchowy Wędrowca znalazł się w złym położeniu. Cofamy wprowadzone w patchu 11.12 osłabienie jego R, by znów rozpostarł skrzydła.


R – Styl Feniksa

Obrażenia stożka 50/95/140/185/230/275 pkt. (+80% mocy umiejętności)  60/110/160/210/260/310 pkt. (+80% mocy umiejętności)

Przedmioty

Imperialny Mandat

Imperialny Mandat nie był silnym przedmiotem w rękach większości wspierających zaklinaczy i magów w dolnej alei. Wzmacniamy jego obrażenia, by stanowił solidny wybór pośród przedmiotów mitycznych.

Obrażenia dodatkowe pierwszego trafienia 36-60 pkt. (zależnie od poziomu)  45-75 pkt. (zależnie od poziomu)
Naprawiony błąd Obrażenia zadawane przez oznaczenie Imperialnego Mandatu będą prawidłowo przypisywane sojuszniczemu bohaterowi, który zużyje to oznaczenie.

Zmiany w dżungli

Porażenie

Zmniejszone leczenie Porażenia zależne od maksymalnego zdrowia. Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku Ponurnika i Pradawnego Skalniaka.

Porażenie zawsze było mocne oraz pozwalało na wyleczenie się i uniknięcie śmierci w dżungli, ale obecnie przywraca ono zbyt dużo zdrowia. Częściowo cofamy wprowadzone w patchu 11.10 zmiany tego czaru, by go osłabić. Zmniejszamy podstawowe obrażenia niektórych silniejszych obozów w dżungli, by zrekompensować powyższe zmiany i wspomóc czyszczenie dżungli we wczesnej fazie gry.

Leczenie zależne od maksymalnego zdrowia 15%  10%

Obozy w dżungli

Podstawowe obrażenia od ataku Ponurnika 78 pkt.  74 pkt.
Podstawowe obrażenia od ataku Pradawnego Skalniaka 78 pkt.  74 pkt.

Clash Mistrzostw

Tworzenie drużyn na pierwszy weekend wydarzenia Clash Mistrzostw będzie możliwe od 11 października. Mecze zostaną rozegrane 16 i 17 października. Oprócz standardowych nagród w postaci trofeum, banera i logo, Clash Mistrzostw zapewnia dodatkową Kapsułę łupów, która zawiera:

  • Dla uczestników wydarzenia Clash Mistrzostw z biletami ulepszonymi, którzy zajmą miejsca 1-7: (1) Losowa trwała skórka Mistrzostw.
  • Dla wszystkich uczestników wydarzenia Clash Mistrzostw (zarówno dla posiadaczy biletów podstawowych, jak i ulepszonych), którzy zdobędą 1. miejsce: (1) Kula wydarzenia Mistrzostwa.
  • Dla uczestników wydarzenia Clash Mistrzostw z biletami ulepszonymi, którzy zajmą miejsca 8-15: (1) Odłamek skórki Mistrzostw.
  • Dla wszystkich uczestników wydarzenia Clash Mistrzostw (zarówno dla posiadaczy biletów podstawowych, jak i ulepszonych): (1) Ikona Clash Wysłanników Smoków.

Naprawione błędy i drobne zmiany

  • zaktualizowanoWRAŻENIA NOWYCH GRACZYBrand zastąpi Ahri w samouczku League of Legends. Seraphine zastąpi Branda jako jedna z bohaterek możliwych do odblokowania w zadaniu „Wyzwól burzę”.
  • zaktualizowanoSYSTEMY BEHAWIORALNEZmiany w karach za brak aktywności będą wprowadzane do kolejnych regionów poza Koreą i Chinami.
  • Naprawiono błąd powodujący, że wygrane były niezaliczane w przypadku zamknięcia klientów za pomocą kombinacji Alt + F4 przez wszystkich graczy w określonym momencie na końcu gry.
  • Kolory Cienia Vex Zwiastunki Brzasku oraz ścian Jarvana IV Mistrzostw 2021 zostały naprawione i odpowiadają teraz konkretnym Barwom.
  • Naprawiono błąd powodujący, że niektóre czary przywoływacza mogły zostać użyte podczas wskrzeszania przez Anioła Stróża.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Sylas nie otrzymywał ponownego użycia ukradzionego R – Wzbierającego Cienia Vex, jeśli oznaczony cel zginął w trakcie resetu umiejętności.
  • Naprawiono błąd powodujący, że umiejętność bierna – Zagłada i Mrok Vex niewłaściwie oznaczała wrogów, którzy zostali przemieszczeni przez elementy terenu stworzone przez bohaterów, na przykład przez W – Krystalizację Anivii czy R – Kataklizm Jarvana IV.
  • Obecność innych wrogów na drodze Warwicka nie będzie miała wpływu na dodatkową prędkość ruchu podczas poruszania się w stronę wroga zapewnianą przez W – Krwawe Łowy.
  • Naprawiono błąd powodujący, że animacja Q – Dzikości Rengara nie działała, gdy bohater aktywował Żelazny Bicz, Chłeptacz Posoki lub Łamacz Falangi.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Q – Zrównanie z Ziemią Karthusa zapewniało ładunki Łzy Bogini, mimo że nie trafiało żadnego właściwego celu.
  • Naprawiono błąd powodujący, że klon W – Rozdzielnokształtnej Neeko ginął zbyt wcześnie, gdy bohaterka posiadała Alternator Hextech i otrzymywała obrażenia podczas bycia niewidzialną.
  • Naprawiono błąd powodujący, że po użyciu R – Pożarcia na klonie wrogiego Wukonga Tahm Kench do końca gry zyskiwał na nim wizję.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Q – Przebijająca Ciemność Senny nie zapewniała ładunków Do Ataku.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Vex mogła ponownie użyć R – Wzbierającego Cienia na Gwen, gdy ta znajdowała się w W – Uświęconej Mgle.
  • E – Na pomoc, Pix! Lulu teraz prawidłowo nakłada tarczę, gdy zostanie rzucone na klona sojuszniczego bohatera.
  • Naprawiono błąd powodujący, że efekty leczące umiejętności biernej – Mięsożercy Cho’Gatha i umiejętności biernej – Wiecznego Głodu Warwicka działały na totemach i niektórych obiektach tworzonych przez bohaterów.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Cienisty Skrytobójca Kayn otrzymywał zaledwie połowę lokalnego złota za wieżę, jeśli jego Żywy Cień z W – Dotyku Ostrza był aktywny i znajdował się w zasięgu.
  • Viktor będzie prawidłowo otrzymywał 5 Hexfragmentów ze swojej umiejętności biernej – Wielkiej Ewolucji po zabiciu superstworów i potężnych potworów (tak jak w przypadku zabijania stworów oblężniczych).
  • Opis umiejętności biernej – Miłosnego Klepnięcia Miss Fortune zawiera teraz informację o obniżeniu dodatkowych obrażeń przeciwko stworom.
  • Podstawowe linie dialogowe Anivii zostały zremasterowane – teraz brzmią wyraźniej, czyściej i płynniej.
  • Dźwięki przy atakach krytycznych LeBlanc będą teraz prawidłowo odtwarzane dla wszystkich jej skórek.
  • Naprawiono błąd powodujący, że doskok W – Zniekształcenia LeBlanc nie odtwarzał efektu dźwiękowego, jeśli został użyty z mgły wojny w kierunku obszaru, na którym była wizja.
  • W – Zniekształcenie LeBlanc będzie prawidłowo odtwarzać efekt dźwiękowy dla niej i jej sojuszników w momencie, gdy znacznik powrotu zniknie.

Nadchodzące skórki i Barwy

Podczas tego patcha pojawią się poniższe Barwy:

Wyzwolony Thresh, który pierwotnie był dostępny tylko w formie skórki za tokeny wydarzenia w trakcie wydarzenia Strażnicy Światła, zostanie dodany do regularnej oferty sklepu jako skórka za 750 RP. Wprowadzamy również zmiany w portrecie i w grze, by bardziej odpowiadały one wyglądowi twarzy Thresha w filmie Wyzwolony Thresh: Wieczór w gospodzie!


Podziel się ze znajomymi!