Ale nie bójcie się, mamy dla was wyczesaną ściągawkę: najważniejsze zmiany tego patcha dotyczą odświeżenia Xin Zhao i ogólnego osłabienia systemowego leczenia (tj. z run i przedmiotów). Utrzymywanie się przy życiu to jedno, ale problem pojawia się, gdy niektórzy bohaterowie wydają się nieśmiertelni.
Gdy już skończycie odrabiać pracę domową, udajcie się na Summoner’s Rift i zgotujcie ciężkie lekcje przeciwnikom. Do zobaczenia po dzwonku w kolejnym patchu!
Patch w skrócie
Garen z Akademii Bojowej, Wukong z Akademii Bojowej, Caitlyn z Akademii Bojowej, Yone z Akademii Bojowej, Leona z Akademii Bojowej i Leona z Akademii Bojowej (Prestiżowa Edycja) będą dostępni 18 marca 2021 r.
Zmniejszone podstawowe zdrowie i zwiększony przyrost zdrowia. Umiejętność bierna: usunięto przywracanie energii. Q: zwiększony koszt na niższych poziomach i zmniejszony na wyższych poziomach; usunięto dodatkowe obrażenia. W: od teraz zwiększa maksymalną energię Akali. E: zwiększone całkowite obrażenia, zmniejszone skalowanie obrażeń pierwszego uderzenia, zwiększone skalowanie obrażeń drugiego uderzenia. R: pierwszy doskok zadaje od teraz obrażenia magiczne i lepiej skaluje się z mocą umiejętności.
Od początku większości gier Akali jest w stanie wykorzystać swoją wytrzymałość, aby przetrwać nawet najtrudniejsze sytuacje we wczesnej fazie gry w alei. Zmniejszamy jej wytrzymałość w tej fazie gry, przez co jej sukces w alei nie zawsze będzie gwarantowany, ale w zamian ogólnie wzmacniamy jej możliwości pojedynkowania się w późnej fazie gry, aby jej ciosy były bardziej zabójcze. Ponadto sprawiamy, że zarządzanie energią stanie się bardziej intuicyjne, dzięki czemu próby zaznajomienia się z tą bohaterką nie będą wymagały tyle… energii?
Podstawowe statystyki
ZDROWIE575 pkt.⇒500 pkt.
PRZYROST ZDROWIA95 pkt.⇒105 pkt.
Umiejętność bierna – Piętno Zabójczyni
usuniętoPRZYWRÓCENIE ENERGII PO ZAMACHNIĘCIU SIĘ KAMĄPiętno Zabójczyni nie przywraca już 10/15/20 pkt. energii.
Q – Technika Pięciu Cięć
KOSZT120/115/110/105/100 pkt. energii⇒130/115/100/85/70 pkt. energii
usuniętoDODATKOWE OBRAŻENIA NA POZIOMIE 5.Technika Pięciu Cięć nie zadaje już 25% dodatkowych obrażeń magicznych stworom i potworom.
W – Osłona Zmierzchu
nowośćENERGETYZUJĄCA OSŁONAOsłona Zmierzchu od teraz zwiększa maksymalną energię Akali o 80 pkt. (i nadal przywraca 80 pkt. energii).
E – Salto Shurikena
CAŁKOWITE OBRAŻENIA100/170/240/310/380 pkt. (+70% obrażeń od ataku) (+100% mocy umiejętności)⇒100/187,5/275/362,5/450 pkt. (+85% obrażeń od ataku) (+120% mocy umiejętności)
PODZIAŁ OBRAŻEŃ POMIĘDZY PIERWSZYM I DRUGIM UDERZENIEM50% obrażeń całkowitych, 50% obrażeń całkowitych⇒30% obrażeń całkowitych, 70% obrażeń całkowitych
R – Skrytobójcze Wykończenie
RODZAJ OBRAŻEŃ PIERWSZEGO DOSKOKUfizyczne⇒magiczne
OBRAŻENIA PIERWSZEGO DOSKOKU125/225/325 pkt. (+50% dodatkowych obrażeń od ataku)⇒80/220/360 pkt. (+50% dodatkowych obrażeń od ataku) (+30% mocy umiejętności)
Q: zmniejszone obrażenia podstawowe na wyższych poziomach.
Hecarim od jakiegoś czasu jest niezłym kucem w dżungli, szczególnie gdy sięga po przedmioty dla obrońców. Przez osłabienie obrażeń podstawowych ten konik będzie musiał poświęcić nieco wytrzymałości, by mocniej uderzyć z kopyta.
Q: zmniejszone obrażenia podstawowe na wyższych poziomach.
Karthus jest szczególnie wrażliwy na zmiany w mecie, dlatego jest stałym bywalcem w opisach patchów. Tym razem, gdy gracze dopracowali optymalne zestawy przedmiotów dla Żniwiarza, ponownie znalazł się on w centrum uwagi w grach na elitarnym poziomie, więc zmniejszamy jego obrażenia.
Wygląda na to, że LeBlanc czuje się przygwożdżona i potrzebuje pomocy, aby osiągnąć sukces. Dajemy tej mistrzyni iluzji więcej możliwości wskakiwania w niebezpieczne sytuacje i wycofywania się z nich.
W – Zniekształcenie
KOSZT60/75/90/105/120 pkt. many⇒60/70/80/90/100 pkt. many
Odkąd Lillia wkroczyła na polanę, hasała z dala od osłabień, mimo że ciągle pojawiała się w grach profesjonalnych. Ponieważ wielu jej konkurentów wypadło z łask, nadszedł czas, aby ją ziipować. Jej superumiejętność potrafi odwrócić losy walk, dlatego wydłużamy jej czas odnowienia, by lepiej odzwierciedlał potencjał, jaki posiada.
Pyke osiadł na dnie, gdy osłabiliśmy go w środkowej alei w patchu 11.5. Teraz, gdy gracze wybierają go częściej w roli wspierającego, czas pomóc mu wrócić na powierzchnię, dając mu nieco mocy podczas rozwijania umiejętności.
R: zmniejszone dodatkowe zdrowie na wyższych poziomach.
Jako solidny wybór zapewniający przeżywalność w późnej fazie gry w potyczkach i walkach drużynowych ten krokodyl zbyt często pojawia się w grach profesjonalnych. Osłabiamy jego wytrzymałość w późnej fazie gry, aby wrogowie mieli szansę na znalezienie jego łuski Achillesa.
R – Dominus
DODATKOWE ZDROWIE250/500/750 pkt.⇒250/400/550 pkt.
Umiejętność bierna: zwiększona dodatkowa prędkość ataku Wyzwolonego z Kajdan. W: skrócony czas odnowienia, zmniejszony koszt i skalowanie leczenia.
Sylas ostatnimi czasy nie radził sobie zbyt dobrze, jakby znów trafił do celi, ale pomożemy mu w ucieczce. Dajemy mu więcej możliwości do wskakiwania, uderzania i ciachania bez rozbijania banku (leczenia).
Umiejętność bierna – Petrucytowa Eksplozja
PRĘDKOŚĆ ATAKU WYZWOLONEGO Z KAJDAN80%⇒125%
W – Królobójca
CZAS ODNOWIENIA13/11,5/10/8,5/7 sek.⇒13/11,25/9,5/7,75/6 sek.
KOSZT70/80/90/100/110 pkt. many⇒60/70/80/90/100 pkt. many
SKALOWANIE LECZENIA50% mocy umiejętności⇒45% mocy umiejętności
W: zmniejszona skuteczność obrażeń przy trafieniu.
Zmiany Urgota w patchu 11.4 miały na celu sprawienie, żeby bardziej kruche zestawy przedmiotów z Pogromcą Krakenów były grywalne, ale Motor Agonii wymknął się spod kontroli i zaczął w pośpiechu sięgać po Kolosalną Hydrę. Cofamy zmiany obrażeń przy trafieniu, by zniechęcić go do wybierania tych zestawów przedmiotów i nakierować na poprzednią ścieżkę.
W: leczenie z potworów nie jest już zmniejszone o połowę. E: maksymalne obrażenia są teraz stałe.
Otrzymaliśmy wiele zgłoszeń o niedźwiedziach, koniach i łaniach biegających w amoku po dżungli, ale po rzetelnym dochodzeniu możemy stwierdzić, że Volibear jest niewinny jakichkolwiek dżunglowych wykroczeń. Wręcz przeciwnie, jest ich ofiarą. Budzimy go z zimowego snu, by mógł cieszyć się dżunglą w nowym sezonie.
W – Wściekłe Okaleczenie
usuniętoZRANIONE LECZENIELeczenie ze zranionych potworów nie jest już zmniejszone o połowę (nadal jest zmniejszone przeciwko stworom).
E – Rozszczepiacz Niebios
MAKSYMALNE OBRAŻENIA150/300/450/600/750 pkt.⇒750 pkt. na wszystkich poziomach
Umiejętność bierna: zmniejszone leczenie; naprawiono błąd związany z pochłanianiem ładunków. Q: zmniejszone dodatkowe obrażenia na niższych poziomach. W: skrócony czas odnowienia, zwiększony koszt; redukcja zadawanych obrażeń przeciwko stworom od teraz się zmniejsza; zmieniony obszar trafienia. W1: czas rzucenia jest teraz stały. W2: obrażenia skalują się teraz z szansą na trafienie krytyczne; zwiększony zasięg i prędkość pocisku; od teraz oznacza wrogów jako wyzwanych.
Mamy dla Xina dwa zestawy zmian: jeden wycelowany w wariant z obrażeniami od ataku, a drugi – z mocą umiejętności, aby otworzyć wrota do nowych zestawów przedmiotów. Trochę tego jest, ale podzieliliśmy opis zmian Xina, aby łatwiej było się w nim odnaleźć.
Na pierwszy ogień idzie Xin Zhao z obrażeniami od ataku, którego wszyscy znają i kochają: demaciański wojownik z silnym duchem, dzierżący jeszcze silniejszą włócznię. Jako zawadiaka najlepiej odnajduje się w potyczkach, więc chcemy doszlifować jego zalety, dając mu narzędzia do wydłużenia kombinacji i rozpoczynania pojedynków. Z nowymi, kreatywnymi sposobami na dotarcie do wrogów będzie się wydawał wzmocniony, a nawet zuchwały na tyle, aby wskakiwać do walk drużynowych i potyczek.
Umiejętność bierna – Zdecydowanie
LECZENIE10-112 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒7-92 pkt. (na poziomach 1-18)
NAPRAWIONY BŁĄDXin Zhao od teraz poprawnie pochłania ładunki umiejętności biernej – Zdecydowania po trafieniu atakiem podstawowym tuż po użyciu W – Z Wiatru Grom.
Q – Cios Trzech Szponów
DODATKOWE OBRAŻENIA20/28/36/44/52 pkt.⇒16/25/34/43/52 pkt.
W – Z Wiatru Grom
CZAS ODNOWIENIA12/11/10/9/8 sek.⇒12/10,5/9/7,5/6 sek.
KOSZT45 pkt. many⇒60 pkt. many
ZMNIEJSZONE OBRAŻENIA PRZECIWKO STWOROM50%⇒50%-0% (na poziomach 1-16)
CZAS RZUCENIA CIĘCIA0,5-0,4 sek. (zależnie od prędkości ataku)⇒0,5 sek.
nowośćMNOŻNIK OBRAŻEŃ PCHNIĘCIAObrażenia pchnięcia od teraz zwiększają się o maks. 33% zależnie od szansy na trafienie krytyczne.
ZASIĘG PCHNIĘCIA900 jedn.⇒1000 jedn.
PRĘDKOŚĆ POCISKU PCHNIĘCIA5000 jedn.⇒6250 jedn.
nowośćNOWE ZAGROŻENIE NA HORYZONCIEPchnięcie od teraz oznacza wrogich bohaterów i potwory jako wyzwanych oraz ujawnia ich na 3 sek.
zaktualizowanoEFEKT WIZUALNYObszar trafienia od teraz rozciąga się nieco za Xin Zhao, by zachować przejrzystość graficzną.
E – Zuchwała Szarża
nowośćTO MA BYĆ WYZWANIE?Zasięg rzucenia Zuchwałej Szarży zwiększa się do 1100 jedn. przeciwko wyzwanym celom.
Zmiany Xin Zhao z mocą umiejętności
Umiejętność bierna: zwiększone skalowanie leczenia z mocą umiejętności. W2: obrażenia skalują się teraz z mocą umiejętności. R: skaluje się teraz z mocą umiejętności.
Ale czekajcie, a co, jak Xin zechce trochę namieszać? Na przykład odłożyć włócznię i założyć kapelusz czarodzieja? Przed przeróbką Xin Zhao z mocą umiejętności pojawiał się okazjonalnie wraz z nietypowym zestawem przedmiotów i cechował się zupełnie innym stylem gry niż wersja z obrażeniami od ataku. Te zmiany mają na celu przywrócić Xina z mocą umiejętności do łask, ale mimo to spodziewamy się, że zestawy przedmiotów z obrażeniami od ataku będą górowały.
Umiejętność bierna – Zdecydowanie
SKALOWANIE LECZENIA Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI40% mocy umiejętności⇒55% mocy umiejętności
W – Z Wiatru Grom
nowośćSKALOWANIE OBRAŻEŃ PCHNIĘCIA50% mocy umiejętności
R – Garda Półksiężyca
nowośćSKALOWANIE OBRAŻEŃ100% obrażeń od ataku⇒100% obrażeń od ataku, 110% mocy umiejętności
Przedmioty
Przedmioty z leczeniem
Wartość systemowego leczenia z run i przedmiotów nadal jest zbyt wysoka, więc przenosimy nieco mocy z eksplozywnego leczenia do innych obszarów.
Nieśmiertelny Łuklerz
KRADZIEŻ ŻYCIA12%⇒10%
usuniętoKRADZIEŻ ŻYCIA LINII ŻYCIANieśmiertelny Łuklerz nie zapewnia już 15% kradzieży życia na 8 sek.
nowośćLINIA ŻYCIANieśmiertelny Łuklerz zapewnia 13-35 pkt. obrażeń od ataku po aktywacji.
WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY250-700 pkt.⇒300-800 pkt.
Ostrze Zniszczonego Króla
KRADZIEŻ ŻYCIA12%⇒10%
OBRAŻENIA SYFONU40-120 pkt. (na poziomach 1-18)⇒40-150 pkt. (na poziomach 1-18)
Gruboskórność Steraka
zaktualizowanoZEW KRWIPo zadaniu lub otrzymaniu obrażeń od wrogich bohaterów pierwszy ładunek leczy cię o [2% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu | 1,2% w przypadku bohaterów walczących z dystansu] maks. zdrowia, ta wartość zmniejsza się o 50% za każdy kolejny ładunek, w ciągu 6 sek.
Chcemy, aby gracze sięgali po różnorodne mityczne przedmioty z mocą umiejętności, dlatego sprawiamy, żeby Cierpienie i Nawałnica były bardziej użyteczne dla magów. Dzięki tej zmianie magowie z obrażeniami eksplozywnymi powinni częściej wybierać ten przedmiot przeciwko wytrzymałym drużynom.
usuniętoPRZEBICIE ODPORNOŚCI NA MAGIĘ UDRĘKICierpienie nie zapewnia już 5% przebicia odporności na magię co sekundę przeciwko palącym się celom.
nowośćDODATKOWE OBRAŻENIA UDRĘKICierpienie Liandry’ego zapewnia teraz maks. 12% dodatkowych obrażeń magicznych przeciwko bohaterom w zależności od ich dodatkowego zdrowia (maks. 1250 pkt. dodatkowego zdrowia).
Jak w przypadku Cierpienia Liandry’ego, dorzucamy kolejny mityczny przedmiot z mocą umiejętności do kotła. Powinien być lepszym wyborem dla bohaterów, którzy zadają obrażenia rozłożone w czasie.
nowośćCZAS ODNOWIENIA ECHAZadawanie obrażeń wrogim bohaterom za pomocą umiejętności skraca czas odnowienia Echa o 0,5 sek. (maks. 3 sek. na użycie umiejętności).
Naramiennik Poszukiwacza i Roślinna Bariera zbyt dobrze wykonywały swoją robotę, trzymając skalujących się z mocą umiejętności bohaterów z dala od niebezpieczeństwa podczas fazy gry w alei, co przysłoniło ich zamierzone słabości i przyczyniło się do powstania wyjątkowo nudnej mety. Osłabiamy te przedmioty ze średniej półki, jednocześnie zachowując poziom mocy legendarnych przedmiotów, które z nich powstają (Klepsydra Zhonyi, Całun Banshee).
Patrząc na liczby, Odnowienie Kamienia Księżycowego stało się dominującym wyborem wśród zaklinaczy, dlatego wzmacniamy Pieśń Bitewną, nadając jej jeszcze bardziej chwytliwy rytm.
Jakimś cudem czas odnowienia Łamacza Falangi był dłuższy od Żelaznego Bicza, więc to naprawiamy. Aby zrekompensować utratę mocy, zmniejszamy jego koszt.
Jako że gracze zaczęli sobie uświadamiać, że istnieje sensowny wybór pośród mitycznych przedmiotów dla obrońców, możemy z powrotem wzmocnić Słoneczną Egidę, biorąc pod uwagę, że jest to jeden z gorszych przedmiotów z tej kategorii.
PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI15 jedn.⇒20 jedn.
WZRASTAJĄCE OBRAŻENIA POŻOGI10% na sek., do maks. 60%⇒12% na sek., do maks. 72%
Sprawiamy, że szybkie kupowanie tego przedmiotu będzie mniej opłacalne, zwiększając zarówno jego koszt, jak i efekt bierny.
MOC UMIEJĘTNOŚCI65 pkt.⇒70 pkt.
KOSZT400 szt. złota⇒600 szt. złota
Zmiany obozów w dżungli
Ostatnie zmiany dżungli ucięły sporą ilość doświadczenia, więc rekompensujemy te zmiany wzmocnieniem Porażenia (niżej) i starego, dobrego Ponurnika. To powinno poprawić niektóre ścieżki, pomóc dżunglerom zdobywać 3. poziom po wyczyszczeniu 3 obozów i utrzymać ich przy życiu.
Ponurnik
LECZENIE60-230 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒90-243 pkt. (na poziomach 1-18)
DOŚWIADCZENIE125/128,13/134,38/143,75/156,25/168,75 pkt. (na poziomach 1/3/4/5/7/9)⇒135/138,38/145,13/155,25/168,75/182,25 pkt. (na poziomach 1/3/4/5/7/9)
Wraz ze wzmocnieniem Ponurnika i osłabieniem Krwiożerczego Łowcy dodajemy nieco podstawowego leczenia, aby niezbyt wytrzymali dżunglerzy nie mieli problemów z utrzymaniem się w dżungli.
Odnosimy się do nieintuicyjnych i frustrujących sytuacji związanych z Teleportacją, jak na przykład teleportowanie się i pędzenie do alei po wczesnej śmierci. W ramach rekompensaty wzmacniamy ten czar, aby nadal był solidnym narzędziem do tworzenia okazji.
zaktualizowanoZNOWU WYRUSZAMY Z DOMUTeleportacja od teraz usuwa efekty Wyruszenia z Domu i Obrony Terytorialnej.
DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU30/40/50% (na poziomach 1/6/11)⇒50%
CZAS ODNOWIENIA420-240 sek. (na poziomach 1-18)⇒420-210 sek. (na poziomach 1-18)
Kolejna zmiana z zakresu poprawek dotyczących leczenia: Krwiożerczy Łowca wyróżniał się jako silna runa służąca do utrzymywania się, więc go osłabiamy.
usuniętoPODSTAWOWY WSZECHWAMPIRYZMKrwiożerczy Łowca nie zapewnia już podstawowo 1% wszechwampiryzmu.
WSZECHWAMPIRYZM ZA KAŻDY ŁADUNEK1,7%⇒1,5%
Aktualizacje sklepu w grze
Sklep jest przekonany, że może osiągnąć Złoto w tym roku, jeśli poświęci na to odpowiedni czas. W międzyczasie oto kilka aktualizacji.
Składniki przedmiotów z dużą liczbą ścieżek przedmiotów nie będą już na siebie nachodzić. Dzieci Kołczanu Południa mogą odetchnąć z ulgą.
Sygnalizowanie statystyki wszechwampiryzmu będzie od teraz pokazywało prawidłowe wartości zamiast błędnych. Tak powinno być od początku, prawda?
nowośćSZYBKI SKRÓT Możecie szybko wybrać przedmioty z ekwipunku, gdy sklep jest otwarty, wciskając odpowiadający im skrót klawiszowy. Wyzwólcie swojego wewnętrznego zakupowicza wyścigowego!
Więcej naprawionych błędów i ulepszeń wydajności.
Clash Noxusu
Po Zaun tematem kolejnego turnieju Clash będzie… Noxus! Na pierwszy weekend turnieju zapraszamy 20 i 21 marca, a drugi – 3 i 4 kwietnia. Tworzenie drużyn na pierwszy weekend jest możliwe od 15 marca.
Wsparcie dla DX11
W poprzednim roku opublikowaliśmy artykuł, w którym mówiliśmy o nadchodzącej zmianie i wsparciu dla DX11. W końcu nadszedł czas, by ją wprowadzić! W przypadku problemów podczas wdrażania tej opcji dajemy graczom możliwość powrotu do DX9, którą znajdziecie w ustawieniach klienta League > Opcje Gry > Preferuj klasyczny tryb DX9.
KLIENT LEAGUE: Napisano od nowa kod, który odpowiadał za ciągłe wyskakiwanie powiadomień dotyczących fragmentów klucza (będziemy się temu dalej przyglądać).
KLIENT LEAGUE: Naprawiono problem z danymi obecności graczy, w wyniku którego osoby w poczekalni nie widniały jako online i/lub ich ikony przywoływacza nie aktualizowały się po zmianie.
KLIENT LEAGUE: Poprawiono rozmiar obrazków nagród za honor.
KLIENT LEAGUE: Odnaleziono brakujące obrazki niektórych opisów misji.
KLIENT LEAGUE: Gracze mogą teraz wyłączyć powiadomienia o nowej zawartości w Kolekcji w ustawieniach.
Poprawiono formatowanie tekstu i nazewnictwo w opisie Teleportacji.
W – Piekielne Ostrze Kassadina od teraz prawidłowo zapewnia ładunki many z Łzy Bogini.
Łupieżca Tarcz Wężowego Kła nie nakłada się już na stwory i wieże.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że drugi atak W – Wirującego Ostrza Samiry czasami nie zadawał obrażeń.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że czas odnowienia efektu biernego Całunu Banshee, Uchylenia, nie wyświetlał się w ekwipunku gracza.
Naprawiono dwa błędy, które sprawiały, że ataki z W – Czystki Urgota i umiejętności biernej – Miotacza Światła Luciana nie liczyły się jako osobne ataki przy kumulowaniu Manamune, przy trafieniu Muramaną, Huraganem Runaana i Krwiożerczą Hydrą.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt bierny Syzygium Ornna, Wiecznie Wschodzący Księżyc, nie zaczynał się odnawiać, jeśli bohater używał podstawowych ataków, posiadając w ekwipunku Czarny Tasak.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt bierny Gruboskórności Steraka, Zew Krwi, nie leczył jego użytkownika za każdego bohatera, z którym walczył.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty przy trafieniu Muramany nie były nakładane co 3 ataki, gdy gracz miał Ostrze Gniewu Guinsoo.
Shyvana od teraz prawidłowo zyskuje dodatkową regenerację Furii z Podniebnych Smoków i Duszy Podniebnego Smoka.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że kliknięcie prawym przyciskiem myszy na Długi Miecz w przepisie Kołczanu Południa w ramach przepisów Nieśmiertelnego Łuklerza, Potęgi Wichury lub Pogromcy Krakenów prowadziło do przypadkowego zakupu Sztyletu, który znajduje się obok.
R – Burza Lodu Anivii nie wyłącza się już po użyciu Hextechowego Pasa Rakietowego.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że trzeci obszarowy atak Stokrotki błędnie brał pod uwagę obrażenia od ataku Iverna zamiast Stokrotki.
Nadchodzące skórki i Barwy
UWAGA: W rezultacie głosowania graczy w mediach społecznościowych następujące nazwy skórek zostały zaktualizowane: Pszczółka Yuumi → Bzzuumi, Pszczółka Malzahar → Malbzzahar. Nazwa „Pszczółka Kog’Maw” nie uległa zmianie, zgodnie z rezultatem głosowania.