Patch 12.19 – Opis zmian //Patch notes
Szczegóły zmiany na patch 12.19.
Wzmocnienia Blitzcranka wojownika? Wzmocnienia Rakana z mocą umiejętności? Czy to rzeczywistość, czy patch 12.9?
W tym patchu wprowadzamy niewielką aktualizację Syndry, więc czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej o jej zmienionych i ulepszonych umiejętnościach! Patch ten obejmuje również nieco wzmocnień dla kombinacji przedmiotów niewpisujących się w metę. Przygotowaliśmy też aktualizację efektów wizualnych Janny, która zdmuchnie was z alei, oraz informacje o rozwiniętym systemie Przepustki wydarzenia. Dzięki za przeczytanie i do zobaczenia na Summoner’s Rift!
Patch w skrócie
Aphelios Duchowego Rozkwitu, Darius Duchowego Rozkwitu, Evelynn Duchowego Rozkwitu, Master Yi Duchowego Rozkwitu, Sett Duchowego Rozkwitu, Soraka Duchowego Rozkwitu, Syndra Duchowego Rozkwitu, Tristana Duchowego Rozkwitu, Yorick Duchowego Rozkwitu oraz Master Yi Duchowego Rozkwitu (Prestiżowy) będą dostępni od 6 października 2022 r.
Bohaterowie
Syndra
Niewielka aktualizacja, zmodyfikowano wszystkie umiejętności.
Syndra już od jakiegoś czasu znajdowała się w dziwnym położeniu. Wcześniej była kluczowym magiem w środkowej alei, lecz próba wyważenia bohaterki w rozgrywkach profesjonalnych doprowadziła do utraty jej wyjątkowej tożsamości, choć drzemał w niej niesamowity potencjał.
Tak oto dotarliśmy do niewielkiej aktualizacji Syndry! Staramy się na nowo oddać uczucie grania bohaterką o nieskończonej mocy: dajemy jej umiejętność bierną, która ulepsza jej pozostałe umiejętności z upływem czasu. Dzięki wprowadzonym zmianom użytkownicy Syndry powinni czuć, że zyskują coraz więcej mocy. Gracze będą mieli dostęp do ciekawych ulepszeń, takich jak eksplozywne kombinacje i wyniszczające efekty kontroli tłumu. Każda umiejętność Syndry otrzyma nowe, potężne efekty po ulepszeniu dzięki umiejętności biernej, a ich ikony również otrzymają nowy wygląd. Wszystkie zmiany są wymienione poniżej. Mamy nadzieję, że ta aktualizacja da wam sporo frajdy i pole do popisu!
Podstawowe statystyki
- Podstawowe zdrowie: 593 pkt. ⇒ 563 pkt.
Umiejętności bierna – Transcendencja
- Aktualizacja umiejętności biernej: Syndra może zebrać do 120 Odłamków Gniewu, zadając wrogim bohaterom obrażenia i zyskując poziomy. Odłamki Gniewu wzmacniają Syndrę i jej umiejętności.
- Mana przywracana przez Odłamki Gniewu: Syndra przywraca 20-215 pkt. many (na poziomach 1-18), gdy zbierze Odłamek z wroga.
- Transcendentna: Po zebraniu 120 Odłamków Syndra zyskuje 15% łącznej mocy umiejętności.
- Syndra może zdobywać Odłamki Gniewu na następujące sposoby:
- Zadawanie obrażeń wrogim bohaterom dwoma umiejętnościami w ciągu 4 sek. zapewnia następującą liczbę Odłamków: 1/2/3 na poziomach 1/11/18 (8 sek. czasu odnowienia na każdy cel).
- Syndra otrzymuje 5 Odłamków Gniewu za każdy awans poziomu.
- Zabicie stwora oblężniczego zapewnia 1 Odłamek Gniewu.
- nowośćNowy wygląd: Po maksymalnym ulepszeniu umiejętności Syndra otrzyma nową ikonę ulepszonej umiejętności.
Q – Mroczna Kula
- Czas odnowienia: 4 sek. ⇒ 7 sek.
- Koszt many: 40/50/60/70/80 pkt. ⇒ 40/45/50/55/60 pkt.
- Obrażenia magiczne: 70/105/140/175/210 pkt. (+65% mocy umiejętności) ⇒ 70/105/140/175/210 pkt. (+70% mocy umiejętności)
- nowośćTranscendentna Mroczna Kula: Po zebraniu 40 Odłamków Gniewu Q będzie mogło przechowywać do 2 ładunków (Uwaga: 1,25 sek. czasu odnowienia pomiędzy użyciami).
W – Siła Woli
- Zasięg podnoszenia kul: 400 jedn. ⇒ 500 jedn.
- nowośćUciekajcie, bawidełka: Jednostki niebędące Kulami, które Syndra podniesie, nie będą mogły umrzeć pod kontrolą Syndry. Wcześniej istniał mały przedział czasowy, w którym jednostki te mogły umrzeć, gdy były podnoszone. Został usunięty.
- nowośćTranscendentna Siła Woli: Po zebraniu 60 Odłamków Gniewu W będzie zadawać dodatkowe 15% (+1,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) obrażeń nieuchronnych.
E – Precz, Słabeusze
- Czas odnowienia: 18/17/16/15/14 sek. ⇒ 15 sek. na wszystkich poziomach
- Czas działania ogłuszenia: 1,5 sek. ⇒ 1,25 sek.
- Obrażenia magiczne: 85/130/175/220/265 pkt. (+60% mocy umiejętności) ⇒ 75/115/155/195/235 pkt. (+55% mocy umiejętności)
- Kąt E: 34 stopnie ⇒ 56 stopni
- nowośćPrzestrzeń Osobista: Zwiększono prawdopodobieństwo ogłuszenia przez Q celów z krótkiego dystansu.
- usuniętoPoczuj ogień: Mroczne Kule, które pojawiły się po użyciu Precz, Słabeusze, nie są już wystrzeliwane jak pociski.
- nowośćTranscendentne Precz, Słabeusze: Po zebraniu 80 Odłamków Gniewu stożek Precz, Słabeusze zostaje zwiększony (56 stopni ⇒ 84 stopnie) i spowalnia wrogów o 70% na 1,25 sek. (nakładane po początkowych efektach kontroli tłumu).
R – Wyzwolona Moc
- Obrażenia każdej Kuli: 90/140/190 pkt. (+20% mocy umiejętności) ⇒ 90/130/170 pkt. (+17% mocy umiejętności)
- nowośćNowy efekt bierny: Wyzwolona Moc będzie teraz zapewniać Q – Mrocznej Kuli dodatkowe 10/20/30 jedn. przyspieszenia umiejętności.
- nowośćTranscendentna Wyzwolona Moc: Po zebraniu 100 Odłamków Gniewu Wyzwolona Moc będzie wykańczać bohaterów, którzy mają poniżej 15% swojego maks. zdrowia.
Blitzcrank
Zwiększona podstawowa prędkość ataku, zwiększone skalowanie prędkości ataku. W: zwiększony koszt many; zwiększona dodatkowa prędkość ataku; teraz wzmacnia ataki podstawowe, gdy jest aktywne. E: zwiększony koszt many; wydłużony czas działania podrzucenia; zwiększone skalowanie z mocą umiejętności. R: Usunięto limit ładunków efektu biernego; zwiększone skalowanie obrażeń ładunków przy trafieniu z mocą umiejętności; teraz skalowanie z mocą umiejętności użycia zwiększa się wraz z poziomem.
Ciekawostka: pierwotny projekt Blitzcranka zakładał, że będzie wojownikiem! Wielki Golem Parowy odnalazł się w roli wspierającego, ale i tak uważamy, że mógłby używać swych łap do czegoś innego, niż tylko chwytania przeciwników. Wzmacniamy „wojowniczą” stronę zestawu umiejętności Blitzcranka, by lepiej sprawdzał się w roli pojedynkowicza, jednocześnie nie wpływając zbyt negatywnie na jego rolę jako wspierającego. Czas wyposażyć się w skórkę Blitzcrank Bokser i spuścić komuś łomot! Ha. Ha. Ha.
Podstawowe statystyki
- Podstawowa prędkość ataku: 0,625 jedn. ⇒ 0,65 jedn.
- Skalowanie prędkości ataku: 0,625 jedn. ⇒ 0,7 jedn.
W – Zwiększone Obroty
- Koszt many: 75 pkt. ⇒ 85 pkt.
- Dodatkowa prędkość ataku: 30/38/46/54/62% ⇒ 40/53/66/79/92%
- nowośćMagiczny Cios: Ataki wyprowadzane podczas trwania W zadają dodatkowe obrażenia magiczne wynoszące 1% maks. zdrowia celu. Przeciwko jednostkom niebędącym bohaterami obrażenia te są zwiększone o dodatkowe 60-180 pkt. (zależnie od poziomu).
E – Pięść Mocy
- Koszt many: 25 pkt. ⇒ 40 pkt.
- Czas działania podrzucenia: 0,9 sek. ⇒ 1 sek.
- Obrażenia wzmocnionego ataku podstawowego: 200% całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 200% całkowitych obrażeń od ataku (+25% mocy umiejętności)
- nowośćNikt nie jest bezpieczny: Przeciwko jednostkom niebędącym bohaterami ataki podstawowe Blitzcranka wzmocnione E zadają dodatkowo obrażenia równe 150% całkowitych obrażeń od ataku (+125% mocy umiejętności).
R – Pole Statyczne
- Maksymalna liczba ładunków umiejętności biernej: 3 ⇒ bez limitu
- Obrażenia magiczne z ładunków przy trafieniu: 50/100/150 pkt. (+30% mocy umiejętności) ⇒ 50/100/150 pkt. (+30/40/50% mocy umiejętności)
- Obrażenia magiczne: 275/400/525 pkt. (+100% mocy umiejętności) ⇒ 275/400/525 pkt. (+125% mocy umiejętności)
Naprawione błędy
- Nowe hamulce: Naprawiono błąd, w wyniku którego prędkość ruchu W Blitzcranka zanikała w niespójny sposób lub za szybko.
Ekko
Umiejętność bierna: zwiększone obrażenia; zmniejszone obrażenia przeciwko potworom; zwiększona dodatkowa szybkość ruchu na niskich poziomach. R: zwiększone obrażenia na wyższych poziomach; zwiększone skalowanie z mocą umiejętności.
Ekko wypadał raczej słabo w ostatnich kilku patchach. Nie może cofnąć czasu do momentu, gdy siał spustoszenie, ale za to my możemy go nieco wzmocnić w taki sposób, by zadawał większe obrażenia, lecz jego przeciwnicy wciąż byli w stanie go kontrować.
Umiejętność bierna – Rezonans Napędu Z
- Obrażenia od 3 aktywacji efektu: 30-140 pkt. (zależnie od poziomu) (+80% mocy umiejętności) ⇒ 30-140 pkt. (zależnie od poziomu) (+90% mocy umiejętności)
R – Chronostrzaskanie
- Obrażenia magiczne: 150/300/450 pkt. (+150% mocy umiejętności) ⇒ 150/325/500 pkt. (+175% mocy umiejętności)
Fizz
E: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności.
Fizz nie był ostatnio w gorącej wodzie kąpany, co z biologicznego punktu widzenia może i jest dobre dla ryby, ale dla graczy pozostaje rozczarowaniem. Wzmacniamy więc jego kombinację, zwiększając obrażenia jego umiejętności umożliwiającej mu kontrowanie.
E – Psotnik / Rozrabiaka
- Obrażenia magiczne: 70/120/170/220/270 pkt. (+75% mocy umiejętności) ⇒ 70/120/170/220/270 pkt. (+90% mocy umiejętności)
Garen
E: zwiększone obrażenia trafienia krytycznego.
Uważajcie na użytkowników Garena korzystających z przedmiotów zapewniających obrażenia krytyczne, bo chyba wiedzą oni coś, czego my nie wiemy.
E – Osąd
- Obrażenia trafienia krytycznego: 58% (+1% za każde 1% dodatkowych obrażeń trafienia krytycznego) ⇒ 75% (+1% za każde 1% dodatkowych obrażeń trafienia krytycznego)
Jinx
Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku. R: zwiększone obrażenia podstawowe zadawane głównemu celowi.
Jinx nie jest ostatnio sobą. Gdzie się podziały jej chaotyczna energia, wybuchowość i przebojowość? Postanowiliśmy, że musimy jej pomóc i wzmocnić obrażenia podstawowe.
Podstawowe statystyki
- Podstawowe obrażenia od ataku: 57 pkt. ⇒ 59 pkt.
R – SuperMegaRakieta Śmierci!
- Obrażenia podstawowe zadawane głównemu celowi: 250/400/550 pkt. ⇒ 300/450/600 pkt.
Kai’Sa
Umiejętność bierna: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności.
Jak na strzelca, który sprawdza się z różnymi zestawami przedmiotów, Kai’Sa z mocą umiejętności wypada bardzo blado. Zawiniły temu jej poprzednie osłabienia. Wzmacniamy nieco jej zestawy przedmiotów z mocą umiejętności, jednocześnie nie doprowadzając do powrotu taktyki polegającej na spamowaniu W.
Umiejętność bierna – Druga Skóra
- Obrażenia od efektu przy 5 ładunkach: 15% (+5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) brakującego zdrowia celu ⇒ 15% (+6% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) brakującego zdrowia celu
Malphite
W: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności. R: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności.
Malphite jest skałą. Skały są częścią natury. Natura jest magiczna. I właśnie dlatego – dajemy wam magicznego kamienia. Znaczy się, Malphite’a. Wzmacniamy Malphite’a z mocą umiejętności, aby miał nieco więcej mocy do wykańczania przeciwników, którzy jakimś cudem przetrwają jego superumiejętność.
W – Trzask Pioruna
- Obrażenia fizyczne na obszarze w kształcie stożka: 15/25/35/45/55 pkt. (+20% mocy umiejętności) (+15% pancerza) ⇒ 15/25/35/45/55 pkt. (+30% mocy umiejętności) (+15% pancerza)
R – Niepowstrzymana Siła
- Obrażenia magiczne: 200/300/400 pkt. (+80% mocy umiejętności) ⇒ 200/300/400 pkt. (+90% mocy umiejętności)
Master Yi
Zmniejszony przyrost obrażeń od ataku. E: zmniejszone skalowanie z obrażeniami od ataku.
Po ostatnich zmianach Master Yi jest jednym z najlepszych dżunglerów na wszystkich poziomach umiejętności, co oznacza, że udało nam się osiągnąć nasz pierwotny cel! Teraz, gdy bohater ma już więcej kreatywnych możliwości utrzymywania się przy życiu dzięki perfekcyjnie używanej Medytacji i przebiegłym Ciosom Alfa, zadaje za dużo obrażeń. Osłabiamy obrażenia Szermierza Wuju, ponieważ utrzymuje się przy życiu wystarczająco długo, by narobić sporych szkód.
Podstawowe statystyki
- Przyrost obrażeń od ataku: 2,5 pkt. ⇒ 2,2 pkt.
E – Styl Wuju
- Dodatkowe obrażenia nieuchronne: 30/35/40/45/50 pkt. (+35% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 30/35/40/45/50 pkt. (+30% dodatkowych obrażeń od ataku)
Nasus
Q: zwiększony zasięg wzmocnionego ataku. W: zwiększone spowolnienie prędkości ataku. R: zwiększone rozmiary skalują się teraz z poziomem umiejętności; promień obrażeń obszarowych zwiększa się w zależności od rozmiarów Nasusa; zmieniono częstotliwość zadawania obrażeń.
Wcześniej Nasus cieszył się sukcesami na niższym poziomie umiejętności. Podobnie jak w przypadku zmian Yi w patchu 12.13, chcemy zapewnić Nasusowi wzmocnienia skierowane do uzdolnionych graczy, by stał się silniejszy na ich poziomach umiejętności.
Q – Wysysające Uderzenie
- Zasięg wzmocnionego ataku podstawowego: 150 jedn. (25 jedn. dodatkowo) ⇒ 175 jedn. (50 jedn. dodatkowo)
W – Uwiąd
- Spowolnienie prędkości ataku: 50% wartości spowolnienia prędkości ruchu (23,5/29,5/35,5/41,5/47,5%) ⇒ 75% wartości spowolnienia prędkości ruchu (nowe wartości spowolnienia prędkości ataku: 35,25/44,25/53,25/62,25/71,25%)
R – Furia Pustyni
- Powiększony rozmiar: +30% rozmiaru ⇒ +30/35/40% rozmiaru (na poziomach 6/11/16)
- nowośćWielki Piesus: Promień obszaru obrażeń Nasusa zwiększa się teraz w zależności od jego rozmiarów.
- Częstotliwość zadawania obrażeń: Co 1 sek. ⇒ Co 0,5 sek. (uwaga: ogólne obrażenia bez zmian)
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, w wyniku którego obrażenia zadawane w czasie przez Nasusa nie kumulowały się.
Nunu i Willump
R: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności.
Okazuje się, że Nunu z mocą umiejętności istnieje i może wam zrobić krzywdę. Wzmacniamy Nunu z mocą umiejętności, by mógł skuteczniej rozprawiać się z delikatnymi celami wystarczająco odważnymi, by włazić w ciemno w zarośla.
R – Zero Bezwzględne
- Obrażenia magiczne: 625/950/1275 pkt. (+250% mocy umiejętności) ⇒ 625/950/1275 pkt. (+300% mocy umiejętności)
Rakan
Umiejętność bierna: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności. Q: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności.
Istnieje niewielka grupa osób, która uwielbia grać Rakanem z mocą umiejętności – wiedzcie, że o was wiemy. Te wzmocnienia są właśnie dla was. Rakanowi w roli wspierającego również przyda się wsparcie.
Umiejętność bierna – Zwariowane Skrzydła
- Wytrzymałość tarczy: 30-225 pkt. (zależnie od poziomu) (+85% mocy umiejętności) ⇒ 30-225 pkt. (zależnie od poziomu) (+95% mocy umiejętności)
Q – Lśniące Pióro
- Obrażenia magiczne: 70/115/160/205/250 pkt (+60% mocy umiejętności) ⇒ 70/115/160/205/250 pkt. (+70% mocy umiejętności)
Rek’Sai
Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku.
Rek’Sai jest królową dżungli, w szczególności we wczesnej fazie gry, gdzie dzięki ciągłym gankom zyskuje przewagę znacznie skutecznej niż inni dżunglerzy na najwyższym poziomie rozgrywek. Osłabiamy obrażenia zadawane przez bohaterkę w tej fazie gry, by ograniczyć skuteczność i częstotliwość jej ganków.
Podstawowe statystyki
- Podstawowe obrażenia od ataku: 64 pkt. ⇒ 61 pkt.
Ryze
Q: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności. W: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności.
Ryze nie sieje już takiego spustoszenia w rozgrywkach profesjonalnych, jak dawniej. Wzmacniamy jego zestaw umiejętności o dodatkowe obrażenia magiczne, które zwiększą skuteczność jego zestawów przedmiotów z mocą umiejętności.
Q – Przeciążenie
- Obrażenia magiczne: 70/90/110/130/150 pkt. (+50% mocy umiejętności) (+2% dodatkowej many) ⇒ 70/90/110/130/150 pkt. (+55% mocy umiejętności) (+2% dodatkowej many)
W – Runiczne Więzienie
- Obrażenia magiczne: 80/110/140/170/200 pkt. (+60% mocy umiejętności) (+4% dodatkowej many) ⇒ 80/110/140/170/200 pkt. (+70% mocy umiejętności) (+4% dodatkowej many)
Shyvana
W: zwiększone skalowanie ataku obszarowego z obrażeniami od ataku; zwiększone skalowanie dodatkowych obrażeń przy trafieniu z obrażeniami od ataku. E: zmniejszone obrażenia procentu zdrowia ataków podstawowych; zwiększone skalowanie z obrażeniami od ataku, zwiększone skalowanie z mocą umiejętności.
Najlepsze zestawy przedmiotów Shyvany to obecnie te dla obrońcy, pomimo że kiedyś każdy z nas doświadczył śmierci od jej pojedynczego E w ARAM-ie. Wzmacniamy skalowanie z obrażeniami od ataku i mocą umiejętności bohaterki w zamian za obrażenia podstawowe, by wzmocnić jej alternatywne i nieco bardziej ekscytujące zestawy przedmiotów.
W – Wypalenie
- Obrażenia magiczne od każdego draśnięcia: 10/16,25/22,5/28,75/35 pkt. (+10% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 10/16,25/22,5/28,75/35 pkt. (+15% dodatkowych obrażeń od ataku)
- Dodatkowe obrażenia magiczne przy trafieniu: 5/8,125/11,25/14,375/17,5 pkt. (+5% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 5/8,125/11,25/14,375/17,5 pkt. (+7,5% dodatkowych obrażeń od ataku)
E – Ognisty Podmuch
- Obrażenia ataków podstawowych przeciwko oznaczonym wrogom: 3,75% maks. zdrowia celu ⇒ 3,5% maks. zdrowia celu
- Obrażenia: 60/100/140/180/220 pkt. (+30% obrażeń od ataku) (+70% mocy umiejętności) ⇒ 60/100/140/180/220 pkt. (+40% obrażeń od ataku) (+90% mocy umiejętności)
- Dodatkowe obrażenia Postaci Smoka: Dodatkowo 100-160 pkt. (zależnie od poziomu) (+30% obrażeń od ataku) (+30% mocy umiejętności) ⇒ Dodatkowo 75-135 pkt. (zależnie od poziomu) (+30% obrażeń od ataku) (+30% mocy umiejętności) (Uwaga: są to obrażenia dodatkowe, niewykluczające podstawowych obrażeń E)
Sona
Q: zwiększone obrażenia podstawowe. E: zwiększone spowolnienie Akordu Potęgi.
Wyczucie rytmu Siła Sony ostatnio spadła, więc wzmacniamy bohaterkę we wczesnej fazie gry, by podkręcić frajdę z nękania wrogów.
Q – Hymn Odwagi
- Obrażenia podstawowe: 40/70/100/130/160 pkt. ⇒ 50/80/110/140/170 pkt.
E – Pieśń Prędkości
- Spowolnienie Akordu Potęgi: 40% (+4% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 50% (+4% za każde 100 pkt. mocy umiejętności)
Tahm Kench
Q: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności. W: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności.
Tahm Kench z mocą umiejętności raczej nie funkcjonował w grze… do teraz. Może.
Q – Smagnięcie Językiem
- Obrażenia magiczne: 80/130/180/230/280 pkt. (+70% mocy umiejętności) (+aktywacja Smakosza 8-60 pkt. (zależnie od poziomu)) (+3% dodatkowego zdrowia) ⇒ 80/130/180/230/280 pkt. (+90% mocy umiejętności) (+aktywacja Smakosza 8-60 (zależnie od poziomu)) (+3% dodatkowego zdrowia)
W – Nur w Otchłań
- Obrażenia za każdy ładunek: 100/135/170/205/240 pkt. (+100% mocy umiejętności) ⇒ 100/135/170/205/240 pkt. (+125% mocy umiejętności)
Twitch
Umiejętność bierna: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności. E: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności.
Dość sporo graczy lubi grać Twitchem z mocą umiejętności – pamiętamy również o was. Zasmradzajcie Summoner’s Rift, magiczne Szczury Zarazy.
Umiejętność bierna – Śmiertelny Jad
- Obrażenia za każdy ładunek: 1/2/3/4/5 pkt. (zależnie od poziomu) (+2,5% mocy umiejętności) ⇒ 1/2/3/4/5 pkt. (zależnie od poziomu) (+3% mocy umiejętności)
E – Skażenie
- Obrażenia magiczne za każdy ładunek: 35/50/65/80/95 pkt. (+35% dodatkowych obrażeń od ataku) (+33% mocy umiejętności) ⇒ 35/50/65/80/95 pkt. (+35% dodatkowych obrażeń od ataku) (+35% mocy umiejętności)
Udyr
Q: przebudzone zadaje teraz minimalną wartość obrażeń stworom.
Zmiany w ostatnich patchach osłabiły Udyra na górnej alei znacznie bardziej, niż było to zamierzone. Stwory, lepiej uważajcie, to wzmocnienie oznacza, że Udyr nadchodzi właśnie PO WAS.
Q – Dziki Szpon
- nowośćStrzeżcie się, stwory: Przebudzony Dziki Szpon zadaje teraz minimalne obrażenia w wysokości 40-160 pkt. zależnie od obecnego poziomu na każde uderzenie błyskawicy.
Przedmioty
Zaćmienie
Zaćmienie stało się popularnym wyborem wśród osiłków i ogólnie radzi sobie lepiej niż inne przedmioty mityczne dla wojowników. Już od dawna jest to również najlepszy przedmiot mityczny z destrukcją dla zabójców i użytkowników destrukcji walczących z dystansu. Osłabiamy ogólną moc przedmiotu i próbujemy wprowadzić zmiany, dzięki którym będzie miał statystyki odpowiadające wojownikom. Nadal jednak chcemy, by Zaćmienie dobrze sprawdzało się w rękach zabójców.
- Dodatkowe obrażenia od ataku: 55 pkt. ⇒ 60 pkt.
- Destrukcja: 18 pkt. ⇒ 12 pkt.
Aktualizacje efektów wizualnych
Janna
W tym patchu wprowadzamy aktualizację efektów wizualnych Janny!
- Dodano nowy wizualny wskaźnik dla Q Janny, który pokaże sojusznikom kierunek Tornada.
- Podstawowa Janna: Całkowita przeróbka.
- Burzowa Janna: Tak jak w przypadku podstawowej.
- Hextechowa Janna: Całkowita przeróbka.
- Lodowa Królowa Janna: Całkowita przeróbka.
- Zwycięska Janna: Całkowita przeróbka.
- Pogodynka Janna: Całkowita przeróbka.
- Fnatic Janna: Taka sama jak podstawowa, ale różni się efektami W.
- Czarodziejka Gwiazd Janna: Dodano efekt trafienia do Q, mała aktualizacja Tornada, nowy efekt wizualny leczenia R.
- Janna Świętego Miecza: Dodano efekt trafienia do Q, mała aktualizacja Tornada, nowy efekt wizualny leczenia R.
- Czarująca Janna: Dodano efekt trafienia do Q, mała aktualizacja Tornada, nowy efekt wizualny leczenia R.
- Janna Strażniczka Pustyni: Dodano efekt trafienia do Q, mała aktualizacja Tornada, nowy efekt wizualny leczenia R.
- Wojownicza Królowa Janna: Dodano efekt trafienia do Q, nowy efekt wizualny leczenia R.
- Kryształowa Róża Janna: Dodano efekt trafienia do Q, nowy efekt wizualny leczenia R.
- Janna z Cyberaureolą: Dodano efekt trafienia do Q, nowy efekt wizualny leczenia R.
- Janna z Cyberaureolą (Prestiżowa): Dodano efekt trafienia do Q, nowy efekt wizualny leczenia R.
Clash z motywem
Tworzenie drużyn na drugi tydzień Clashu Mistrzostw rozpocznie się 10 października, a rozgrywki odbędą się 15 i 16 października. Oprócz trofeum, banera i logo z innych turniejów pod tym szyldem, Clash Mistrzostw zapewnia też dodatkową nagrodę w postaci kapsuły łupów!
Kapsuła łupów będzie zawierać następujące przedmioty:
- Dla uczestników wydarzenia Clash Mistrzostw z biletami ulepszonymi, którzy zajmą od 1. do 7. miejsca: (1) trwała skórka Mistrzostw.
- Dla wszystkich uczestników wydarzenia Clash Mistrzostw (zarówno dla posiadaczy biletów podstawowych, jak i ulepszonych), którzy zdobędą 1. miejsce: (1) Kapsuła Mistrzostw.
- Dla uczestników wydarzenia Clash Mistrzostw z biletami ulepszonymi, którzy zajmą od 8. do 15. miejsca: (1) odłamek skórki Mistrzostw.
Ewolucja Przepustki wydarzenia
Rozpoczęła się ostatnia faza modernizacji zawartości mitycznej! Wraz z początkiem wydarzenia Mistrzostw 2022 gracze będą mogli zapoznać się z nowym sklepem wydarzenia i przepustką.
STRONA WYDARZENIA
Wszystkie treści związane z wydarzeniem zostały przeniesione w jedno, łatwo dostępne miejsce! Gdy tu przejdziecie (używając specjalnej ikony wydarzenia na górze klienta), będziecie mogli znaleźć wszystko to, czego szukacie na temat sklepu wydarzenia, Przepustki wydarzenia, nagród i nie tylko.
SKLEP WYDARZENIA
Tak jak wcześniej, będziecie mogli wydawać tokeny wydarzenia na ekskluzywną zawartość Mistrzostw 2022 w sklepie wydarzenia. W celu ułatwienia wam odnalezienia tych nagród, które chcecie odebrać najbardziej, dodaliśmy pasek nawigacyjny po lewej stronie sklepu, dzięki któremu szybko przejdziecie do kategorii takich jak barwy, ramki i inne.
PRZEPUSTKA WYDARZENIA
Ogólnie rzecz biorąc, Przepustki wydarzeń są takie same. Za rozgrywanie gier i wykonywanie misji możecie zdobywać nagrody. Wszyscy będą mieli dostęp do darmowych nagród, a posiadacze przepustki odblokują dostęp do dodatkowego zestawu nagród premium. Zauważycie jednak niewielką zmianę w sposobie otrzymywania nagród. Nowy system śledzi kamienie milowe nagród, dzięki czemu możecie zdobywać postępy i odbierać odblokowane elementy. Pamiętajcie o odebraniu ich przed zakończeniem wydarzenia!
MISJE WYDARZENIA
Nagrody odbiera się teraz ze ścieżki kamieni milowych, a misje wydarzenia zapewniać będą PD wydarzenia, dzięki którym możecie dokonywać postępów i zdobywać nagrody. W rezultacie wszyscy gracze będą mieli dostęp do wszystkich misji, niezależnie od tego, czy posiadają Przepustkę wydarzenia, czy nie. Bez obaw, jeśli zdecydujecie się na zakup przepustki po osiągnięciu kilku kamieni milowych, wciąż będziecie mogli odebrać nagrody, które odblokowaliście.
TOKENY WYDARZENIA
Tokeny są przyznawane przy każdym kamieniu milowym ze ścieżki i nadal można je wymienić na zawartość dostępną tylko w wydarzeniu. Ponieważ Mistrzostwa 2022 to OGROMNE wydarzenie, zwiększyliśmy liczbę tokenów, które zdobywacie na ścieżce kamieni milowych. Dodaliśmy 100 darmowych tokenów, które są rozdzielone na różne kamienie milowe.
Co więcej, gracze, którzy ukończą ścieżkę kamieni milowych, będą mogli kontynuować grę i zdobywać tokeny w nieskończoność – od 51. kamienia milowego dostępne są powtarzalne kamienie milowe. Dodaliśmy licznik przedstawiający, ile razy ukończyliście ten fragment ścieżki, więc nie przestawajcie grać i zdobywajcie nagrody!
INFORMACJE DODATKOWE
Zapoznajcie się z FAQ Przepustki wydarzenia i sklepu wydarzenia oraz artykułem Wsparcia Gracza dotyczącym Mistrzostw 2022, by uzyskać szczegóły dotyczące zmian Przepustki wydarzenia. Bawcie się dobrze i powodzenia!
Naprawione błędy i drobne zmiany
- Obniżono progi dla wyzwania „Tablica wyników”, by łatwiej było je ukończyć. Nowa liczba zwycięstw: 3 dla Żelaza, 10 dla Brązu, 20 dla Srebra, 30 dla Złota, 50 dla Platyny, 75 dla Diamentu i 100 dla Mistrza.
- Obrażenia wykończenia podczas używania Kolekcjonera jako Jhin będą wyświetlały 4444 zamiast 999 lub 9999.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ikony Cho’Gatha i Akshana w interfejsie wyświetlały się błędnie lub w niewłaściwym rozmiarze.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wyzwania „Dwie pieczenie na jednym ogniu” i „Dwie pieczenie na jednym ogniu: 2022” nie postępowały w prawidłowy sposób.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postępy w wyzwaniu „Niebezpieczne przedsięwzięcie” były uzyskiwane tylko wtedy, gdy gracz został zabity przez wrogiego dżunglera we własnej dżungli.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego opis wyzwań nie pojawiał się po najechaniu kursorem na wyzwania w menu personalizacji tożsamości.
Nadchodzące skórki i Barwy
Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki:
W tym patchu pojawią się następujące Barwy: