Patch 12.5 TFT: dlaczego zagości w grze na dłużej?


Patch 12.5 będzie aktywny przez 4 tygodnie, gdy my rzucimy się w wir spotkań, dyskusji i planowania.


Patch 12.5 będzie aktywny przez cztery tygodnie (a nie dwa jak nasze standardowe patche), podczas gdy my wszyscy w Riot poświęcimy się wspólnym spotkaniom, dyskusjom i wyznaczaniu celów dla całej firmy. Aby dowiedzieć się, dlaczego nie będziemy aktywni w sieci i jak to wpłynie na wszystkie gry Riot, zajrzyjcie tutaj.

Skoro już wiecie, że przez jakiś czas będziemy jakby AFK, pomówmy o naszych planach stworzenia zdrowej i stabilnej mety na cztery tygodnie w patchu 12.5:

Aktualizacja patcha 12.4 w środku tygodnia: Niniejszym zdradzam, że nasz plan jest już w trakcie realizacji *przebieranie palcami*. 22 lutego wypuściliśmy bardzo duży patch w środku tygodnia, który osłabia hexpertów, innowatorów, Rek’Sai, Sejuani, Ekko, Vex, Zaca, Irelię, Renatę Glasc, Sivir i Silco, uderzając w najsilniejsze i najczęściej wykorzystywane kompozycje. Chociaż ten patch w środku tygodnia był potrzebny, aby zachować jak najlepsze wyważenie Neonowych Nocy, pozwolił nam także rozdzielić większe zmiany, które w innym wypadku musiałyby poczekać do patcha 12.5. Co ważniejsze ta aktualizacja daje nam czas na przyjrzenie się zmianom mety i ocenienie, czy się sprawdzają, czy nie — zbieramy w ten sposób cenne dane, które pozwolą nam lepiej przygotować implementację patcha 12.5.

Cele patcha 12.5: Naszymi celami, jeśli chodzi o patch 12.5, jest stworzenie warunków dla rozwoju jak największej liczby skutecznych strategii, tak abyście mieli co badać i odkrywać podczas patcha, który zostanie z wami na dłużej. Dlatego poza długą listą osłabień, możecie spodziewać się w nim więcej wzmocnień niż w statystycznym patchu. Bo przecież im więcej wariantów prowadzenia rozgrywki będziecie mieli podczas tej dłuższej przerwy między patchami, tym lepiej! Poza otwarciem pola dla większej liczby jednostek i cech, kładziemy też duży nacisk na wyważenie ulepszeń: serią osłabień zbyt silnych obecnie ulepszeń bojowych, wzmocnieniami ulepszeń zabawnych, ale radzących sobie słabiej, oraz przywróceniem ulepszenia Przybij Piątkę, które może pojawić się tylko jako trzecie ulepszenie i daje pięć losowych jednostek 5. kategorii!

Aktualizacja patcha 12.5 w środku tygodnia: Dodając więcej zmian niż w standardowym patchu, chcemy odświeżyć wasze doświadczenia, mając nadzieję, że dzięki temu te cztery tygodnie będą dla was pełne odkryć i pozwolą kończyć gry w pierwszej czwórce (oby!). Zdajemy sobie jednak sprawę z ryzyka związanego z wprowadzeniem tych zmian. Na przykład wzmocnienie Branda, Dravena i Zeri może przenieść Wytwornych z kategorii „D” do kategorii „wszyscy w poczekalni mnie chcą”. Cóż, będziemy pilnie monitorować takie sytuacje podczas pierwszego tygodnia po wypuszczeniu patcha i zamierzamy szybko reagować poprzez wprowadzenie aktualizacji w środku tygodnia, jeśli cokolwiek zaburzy wyważenie. Jeśli zdecydujemy się ją wprowadzić, dojdzie do tego najpóźniej do 21:00 CET we wtorek, 8 marca. Zajrzyjcie na nasz kanał na Twitterze lub sprawdźcie opis patcha, aby dowiedzieć się więcej,

Jak możecie pomóc: To bardzo łatwe. Po prostu grajcie i eksperymentujcie, gdy tylko pojawi się patch 12.5! Im więcej gier będziemy mogli przeanalizować, tym lepsze dane zgromadzimy, aby odpowiedzieć sprawną i skuteczną aktualizacją w środku tygodnia, jeśli zajdzie taka potrzeba. Zatem pokażcie swój geniusz w TFT i spróbujcie namieszać w grze, a jeśli uda się wam coś zepsuć, będziemy czekali w gotowości z narzędziami w dłoniach!


Podziel się ze znajomymi!