Patch 13.24 – Opis zmian //Patch notes


Szczegóły zmiany na patch 13.24.


Nadeszła pora, aby zakończyć sezon patchem 13.24!To ostatni patch tego roku, a następnym razem zobaczymy się w patchu 14.1 wraz ze wszystkimi ekscytującymi zmianami rozgrywki. Nie oznacza to, że w tym patchu nic dla was nie mamy.Naszym pierwszym prezentem będzie nowy bohater – Hwei Wizjoner. Dysponuje całą paletą umiejętności i zapewnia graczom możliwość popisania się błyskotliwością podczas wyboru idealnej umiejętności w różnych sytuacjach. Jeśli interesują was złożeni bohaterowie, ten jest w sam raz dla was!W tym patchu nastąpi również wasz upragniony powrót Areny! Wprowadzamy ponad 180 zmian wyważających, dzięki którym Arena będzie lepsza niż kiedykolwiek wcześniej. Dodajemy również możliwość dołączania do kolejki w grupie do 4 graczy lub pełną grupą 8 graczy, dzięki czemu wraz ze znajomymi będziecie mogli przekonać się, kto z was jest najlepszym gladiatorem. Dzięki nowym mechanikom, ulepszeniom i gościnnym występom czeka was sporo nauki i eksperymentów. Koniecznie wejdźcie na Arenę.Ponadto zbliża się ostatni Clash tego roku w ARAM, niesamowita partia nowych skórek Wybrańców Zimy, nowa rotacja sklepu mitycznego i nie tylko. Przeczytajcie pełen opis patcha poniżej i do zobaczenia w 2024!

Patch w skrócie

Hwei Wizjoner ukaże się 6 grudnia 2023 r. o godz. 22:00 CET.

Ashe Crystalis Motus, Camille Crystalis Motus, Thresh Wybraniec Zimy, Senna Wybranka Zimy, Sylas Wybraniec Zimy, Annie Wybranka Zimy, Hecarim Wybraniec Zimy, Lucian Wybraniec Zimy, Hwei Wybraniec Zimy oraz Prestiżowa Camille Wybranka Zimy ukażą się 6 grudnia 2023 r. o godz. 21:00 CET.

Przełączanie rzucania na maksymalnym zasięgu

W tym patchu dodajemy nowe ustawienie, które ma wpływ na sposób, w jaki bohaterowie rzucają swoje umiejętności, gdy gracz wprowadzi polecenie poza maksymalnym zasięgiem. Przejdźcie do Ustawienia > Gra > Przesuń wybrane miejsce użycia umiejętności na skraj maksymalnego zasięgu i BUM. Gdy ustawienie jest włączone, umiejętności będą automatycznie rzucane na maksymalnym zasięgu, jeśli umiejętność została rzucona poza zasięgiem jej rzucenia.

Bohaterowie

Hwei

Każdy symbol powinien coś znaczyć. Zostawcie po sobie ślad – Hwei ukaże się 6 grudnia 2023 r. o godz. 22:00 CET.

  • Umiejętności w skrócie Hweia znajdziecie tutaj!
  • Historia bohatera Hweia znajduje się tutaj!
  • Zwiastun bohatera Hweia znajdziecie tutaj!
  • Spojrzenie na bohatera Hweia znajdziecie tutaj!

Azir

W: zwiększone obrażenia.

Cieszy nas, że Azir może wybrać spośród nowych przedmiotów i że Ząb Nashora nareszcie funkcjonuje tak, jak oczekiwała większość graczy. Przyjrzeliśmy się jego zestawom przedmiotów. Cierpienie + Ząb, Luden + Ząb oraz Korona + Ząb są nieco słabsze niż w ostatnim patchu, dlatego cofniemy pomniejsze osłabienia wprowadzone w patchu 13.23.

Obrażenia

  • W – Powstańcie!: 2-77 pkt. (na poziomach 10-18) (+50/65/80/95/110 pkt.) (+55% mocy umiejętności) ⇒ 2-77 pkt. (na poziomach 10-18) (+50/67/84/101/118 pkt.) (+55% mocy umiejętności)

Braum

Zwiększona podstawowa regeneracja many. R: wydłużony czas działania podrzucenia.

Obecnie Braum różnie sobie radzi podczas starć w alei. Jest bardzo silny jako kontrinicjujący przeciwko obrońcom, ale bardzo słaby w większości starć z bohaterami walczącymi z dystansu, w których nie jest w stanie nic zdziałać. Bohater powinien sprawdzać się najlepiej jako obronny strażnik, ale chcemy, by miał więcej możliwości w starciach, które nie są na jego korzyść. Regeneracja many zapewni mu więcej swobody podczas używania umiejętności, a lepsza Lodowcowa Szczelina pozwoli mu zdziałać więcej poza aleją. Nadal nie będzie to najbardziej optymalne rozwiązanie pod czystą inicjację.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowa regeneracja many: 6 pkt. ⇒ 7 pkt.

R – Lodowcowa Szczelina

  • Minimalny czas działania podrzucenia: 0,3 sek. ⇒ 0,6 sek.
  • Minimalny czas działania podrzucenia celu drugorzędnego: 0,3 sek. ⇒ 0,6 sek.

Briar

Zmniejszony podstawowy pancerz; zwiększone skalowanie z prędkością ataku. Q: zwiększone obrażenia. W: zmniejszona dodatkowa prędkość ataku. E: zmniejszona odporność na obrażenia; zmniejszone leczenie. R: zmniejszone obrażenia; rodzaj obrażeń zmieniony na magiczne.

Briar nadal pożera przeciwników w dżungli, gdyż gracze grają nią coraz lepiej. Musimy więc nieco przytemperować bohaterkę. Osłabiamy wszystkie jej zestawy przedmiotów, ale najbardziej skupiamy się na destrukcji. Zmieniamy rodzaj obrażeń R na magiczne i wzmacniamy nieco jej skalowanie z prędkością ataku. Zmiana skalowania z prędkością ataku oznacza, że ogólna prędkość ataku Briar będzie wyższa, gdy wyposaży się w Łamacz Falangi, ale zachowa podobny poziom z zestawami przedmiotów bez prędkości ataku. Powinno to zrekompensować osłabienie W.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowy pancerz: 32 pkt. ⇒ 30 pkt.
  • Skalowanie z prędkością ataku: 0,644 jedn. ⇒ 0,669 jedn. (Uwaga: prędkość ataku na 1. poziomie pozostaje bez zmian).

Q – Zawrót Głowy

  • Obrażenia: 60/95/130/165/200 pkt. (+80% dodatkowych obrażeń od ataku)  60/90/120/150/180 pkt. (+80% dodatkowych obrażeń od ataku)

W – Krwawy Szał

  • Dodatkowa prędkość ataku: 60/75/90/105/120% ⇒ 55/70/85/100/115%

E – Mrożący Okrzyk

  • Zmniejszenie obrażeń: 40% ⇒ 35%
  • Leczenie: 10/11,5/13/14,5/16% maksymalnego zdrowia ⇒ 9/10/11/12/13% maksymalnego zdrowia

R – Pewna Śmierć

  • Obrażenia: 150/300/450 pkt. (+75% dodatkowych obrażeń od ataku) (+110% mocy umiejętności) obrażeń fizycznych ⇒ 200/375/550 pkt. (+50% dodatkowych obrażeń od ataku) (+120% mocy umiejętności) obrażeń magicznych

Galio

Q: skrócony czas odnowienia.

Powracamy z kolejnymi zmianami Galio, który wciąż radzi sobie za słabo. Ostatnie dwie modyfikacje miały wzmocnić unikalne atuty bohatera, mianowicie: półglobalną superumiejętność oraz wytrzymałość przeciwko magom. Tym razem zapewniamy bohaterowi więcej mocy indywidualnej w postaci krótszego czasu odnowienia Q, aby lepiej radził sobie w pojedynkach. Q to główna umiejętność bohatera służąca do nękania i czyszczenia, dlatego czas odnowienia nie powinien być tak długi jak obecnie.

Q – Wichry Wojny

  • Czas odnowienia: 12/11,5/11/10,5/10 sek. ⇒ 12/11/10/9/8 sek.

Gragas

Umiejętność bierna: czas odnowienia skraca się teraz wraz z poziomem.

W patchu 13.12 wprowadziliśmy osłabienie Gragasa, które wydłużyło czas odnowienia jego umiejętności biernej z 8 do 12 sek. Wprowadzamy aktualizację, dzięki której czas odnowienia będzie się skalował w dół wraz z postępami w grze. Chcemy zapewnić użytkownikom Gragasa częstszy dostęp do umiejętności biernej w późnej fazie gry, aby mógł więcej wytrzymać podczas walk drużynowych i w bocznych alejach. Nie chcemy jednak wrócić do jego potężnej zdolności do utrzymywania się z początku tego roku.

Umiejętność bierna – Happy Hour

  • Czas odnowienia: 12 sek. ⇒ 12/10/8/6 sek. (na poziomach 1/6/11/16)

Ivern

Zmniejszone podstawowe zdrowie. E: zmniejszone spowolnienie.

Czyszczenie dżungli Iverna nie ucierpiało, podczas gdy inni dżunglerzy zostali nieco spowolnieni w patchu 13.20. W rezultacie stał się jednym z lepszych dżunglerów. Chcemy nieco osłabić jego podstawowe zdrowie, aby wyważyć go w stosunku do innych dżunglerów i zwiększyć jego podatność na inwazje. Ponieważ koszt zdrowia Przyjaciela Lasu opiera się na podstawowym zdrowiu Iverna, zmiana ta nie wpłynie na jego zdolność do czyszczenia obozów, chyba że otrzyma obrażenia od wrogów. Oprócz tego osłabiamy nieco spowolnienie Wybuchowego Nasiona, gdyż wpływa na wrogów zbyt mocno, a bohater ma jeszcze inne umiejętności z efektami kontroli tłumu.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe zdrowie: 655 pkt. ⇒ 630 pkt.

E – Wybuchowe Nasiono

  • Spowolnienie: 50/55/60/65/70% ⇒ 45/50/55/60/65%

K’Sante

W: zmniejszony koszt many; zwiększone obrażenia.

Przesadziliśmy z osłabieniem K’Santego w ostatnim patchu, ale jesteśmy zadowoleni z pozostałych elementów jego zestawu umiejętności. Osłabiliśmy bezpieczeństwo w alei zapewniane przez jego Q, a teraz wzmocnimy bohatera, aby Taran był częściej używany podczas fazy gry w alei. Zmniejszamy jego koszt many i zwiększamy zależność bohatera od przyrostu złota poprzez wzmocnienia skalowania.

W – Taran

  • Koszt many: 60/65/70/75/80 pkt. ⇒ 40/45/50/55/60 pkt.
  • Obrażenia: 20/40/60/80/100 pkt. (+50% obrażeń od ataku) (+30% dodatkowego pancerza) (+30% dodatkowej odporności na magię) (+6/7/8/9/10% maksymalnego zdrowia celu) ⇒ 20/40/60/80/100 pkt. (+50% obrażeń od ataku) (+50% dodatkowego pancerza) (+50% dodatkowej odporności na magię) (+6/7/8/9/10% maksymalnego zdrowia celu)

Leona

W: zwiększony dodatkowy pancerz i odporność na magię. R: zwiększone obrażenia.

Leona nie błyszczy już tak jak dawniej i przyda jej się wzmocnienie. Chcemy przywrócić jej blask, dlatego wzmacniamy jej zdolność pójścia na całość. Bohaterka musi bardziej angażować się podczas inicjowania walk niż inni podobni wspierający, a jej zdolność inicjacji jest głównym powodem, dla którego gracze ją wybierają. Obieramy za cel obrażenia jej R oraz pancerz i odporność na magię W w późnej fazie gry, aby zapewnić jej więcej mocy w sposób, który nie wpłynie na jej pierwsze kilka poziomów.

W – Zaćmienie

  • Dodatkowy pancerz: 20/25/30/35/40 pkt. (+20% dodatkowego pancerza) ⇒ 20/27,5/35/42,5/50 pkt. (+20% dodatkowego pancerza)
  • Dodatkowa odporność na magię: 20/25/30/35/40 pkt. (+20% dodatkowej odporności na magię) ⇒ 20/27,5/35/42,5/50 pkt. (+20% dodatkowej odporność na magię)

R – Rozbłysk Słoneczny

  • Obrażenia: 100/175/250 pkt. (+80% mocy umiejętności) ⇒ 150/225/300 pkt. (+80% mocy umiejętności)

Lucian

E: skrócony czas odnowienia.

Lucian obecnie ma problemy w kolejce solo i przyda mu się pomocna dłoń. Ostatnio wprowadziliśmy dwie modyfikacje jego Czujności (której działanie zależy od jego drużyny). Teraz postanowiliśmy wzmocnić Luciana samego w sobie. Skracamy czas odnowienia jego E, gdyż bohater powinien być silny we wczesnej fazie gry. Jego czasy odnowienia mogą zostać skrócone i nadal skalować się do tego samego poziomu w środkowej fazie gry.

E – Bezwzględny Pościg

  • Czas odnowienia: 22/20/18/16/14 sek. ⇒ 19/17,75/16,5/15,25/14 sek.

Mordekaiser

Q: zwiększone obrażenia. R: teraz ujawnia cel przy pierwszym użyciu.

Mordekaiser obecnie nie radzi sobie zbyt dobrze, więc zaglądamy mu pod pancerz. Po pierwsze wprowadzamy usprawnienie, dzięki któremu mgła wojny nie będzie zapobiegać użyciu superumiejętności. Po drugie wzmacniamy skalowanie jego Q z mocą umiejętności, aby mógł śmiało kupować przedmioty z mocą umiejętności w większej liczbie gier zamiast przechodzić na przedmioty dla obrońców.

Q – Unicestwienie

  • Obrażenia: 75/95/115/135/155 pkt. (+5-139 pkt. (zależnie od poziomu)) (+60% mocy umiejętności) ⇒ 75/95/115/135/155 pkt. (+5-139 pkt. (zależnie od poziomu)) (+70% mocy umiejętności)

R – Wymiar Śmierci

  • Możesz uciekać: Rzucenie Wymiaru Śmieci ujawni teraz cel po rozpoczęciu rzucania. Oznacza to, że wejście w zarośla, podczas gdy Mordekaiser rzuca swoje R, nie anuluje już zaklęcia. Uwaga: cel nie będzie ujawniony przez cały czas trwania zaklęcia, więc nadal możecie się ukrywać w zaroślach, jeśli jakieś przejdzie z wami do Wymiaru.

Qiyana

Zwiększona podstawowa mana i przyrost many.

Qiyana to bohaterka z wysokim górnym pułapem umiejętności. Radzi sobie ona powyżej przeciętnej w rozgrywkach na wysokim poziomie umiejętności. Nie spodziewamy się, że uda nam się całkowicie odmienić ten stan rzeczy, ale chcemy sprawić, że gracze będą mogli sobie pozwolić na większy margines błędu. Zauważyliśmy, że często kupuje Manamune, więc wprowadzamy zmiany, które nieco ułatwią graczom życie. Jeśli nie kupicie Manamune, będziecie mieli więcej many i nie będziecie tak bardzo potrzebować Łzy. Natomiast jeśli kupicie Manamune, będziecie mieć większą pulę całkowitej many, co przekłada się na dodatkowe obrażenia od ataku i moc umiejętności. Wszyscy skorzystają! Może poza jej przeciwnikami. Ci mogą przegrać.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowa mana: 325 pkt. ⇒ 375 pkt.
  • Przyrost many: 50 pkt. ⇒ 60 pkt.

Talon

Dystansowe Q teraz również resetuje atak podstawowy Talona.

Kluczem do sukcesu jest konsekwencja.

Q – Noxiańska Dyplomacja

  • Usprawnienie: Gdy Q zostanie użyte z dystansu, będzie teraz resetować atak podstawowy Talona. (Uwaga: aktualizacja została wprowadzona, by umiejętność działała tak samo, jak podczas rzucania z bliska).

Vel’Koz

Naprawione błędy związane z W i E.

Chcieliśmy trochę popracować nad Vel’Kozem, ale nie udało nam się dopracować zmian przed wdrożeniem tego patcha. Część z tych zmian to poprawki błędów, które są już gotowe, dlatego wprowadzamy je wraz z tym patchem.

W – Wyłom Pustki

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pierwsza połowa Wyłomu Pustki zanikała, jeśli Vel’Koz zginął bezpośrednio po użyciu umiejętności.

E – Tektoniczne Rozerwanie

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zaklęcie wygasało, jeśli Vel’Koz użył Błysku lub został odrzucony na maksymalny zasięg.
  • Pocisk Tektonicznego Rozerwania teraz będzie się pojawiać w pierwotnej lokalizacji Vel’Koza, jeśli błyśnie lub zostanie odrzucony podczas rzucenia.

Zeri

Zwiększony przyrost obrażeń od ataku. W: zwiększone obrażenia.

Zeri śmiga po Rift niczym błyskawica, a akumulatory prawie jej się rozładowały, dlatego nieco wzmacniamy jej obrażenia.

Podstawowe statystyki

  • Przyrost obrażeń od ataku: 1,3 pkt. ⇒ 2 pkt.

W – Laserowy Wstrząs

  • Obrażenia: 20/60/100/140/180 pkt. (+130% obrażeń od ataku) (+25% mocy umiejętności) ⇒ 30/70/110/150/190 pkt. (+130% obrażeń od ataku) (+25% mocy umiejętności)

Aktualizacja harmonogramu sezonu rankingowego

2. Split sezonu 2023 kończy się 9 stycznia 2024 r. o godz. 23:59:59 waszego czasu lokalnego.

1. Split sezonu 2024 rozpoczyna się 10 stycznia 2024 r. o godz. 12:00:00 waszego czasu lokalnego – wszędzie z wyjątkiem LA1 i NA1:

  • LA1 zaczyna się 10 stycznia o godz. 9:00 CST.
  • NA1 zaczyna się 10 stycznia o godz. 7:00 PST.

Zmiana sezonu będzie przebiegać podobnie jak wcześniej: kolejki rankingowe zostaną wyłączone na kilka godzin, a ich przywrócenie nastąpi wraz z wprowadzeniem patcha 14.1. Kilka godzin później rozpocznie się 2. Split! Gry rankingowe rozegrane podczas tej przerwy nie będą wliczane do postępów w nowym sezonie.

Transfery pomiędzy odłamkami zostaną wyłączone przed zakończeniem sezonu i włączone po przyznaniu wszystkich nagród na koniec sezonu.

Region Strefa czasowa Koniec sezonu
OC1 Czas wschodnioaustralijski letni (AEDT) 9.01.2024 23:59:59
JP1 Czas japoński (JST) 9.01.2024 23:59:59
KR1 Czas koreański (KST) 9.01.2024 23:59:59
RU Czas moskiewski (MSK) 9.01.2024 23:59:59
EUN1 Czas środkowoeuropejski (CET) 9.01.2024 23:59:59
TR1 Strefa czasowa Stambułu w Turcji (GMT+3) 9.01.2024 23:59:59
EUW1 Czas zachodnioeuropejski (GMT) 9.01.2024 23:59:59
BR1 Strefa czasowa São Paulo w Brazylii (GMT-3) 9.01.2024 23:59:59
LA2 Strefa czasowa Buenos Aires w Argentynie (GMT-3) 9.01.2024 23:59:59
LA1 Czas środkowoamerykański (CST) 9.01.2024 23:59:59
NA1 Czas pacyficzny (PST) 9.01.2024 23:59:59
PH Czas filipiński 9.01.2024 23:59:59
VN Czas indochiński (GMT+7) 9.01.2024 23:59:59
SG Czas singapurski (GMT+8) 9.01.2024 23:59:59
TH Czas indochiński (GMT+7) 9.01.2024 23:59:59
TW Czas tajpejski (GMT+8) 9.01.2024 23:59:59

Wraca tryb Arena

Witajcie, gladiatorzy! Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy się z wami podzielić nowymi przedmiotami, ulepszeniami i aktualizacjami wyważenia, nad którymi pracowaliśmy. Mamy wiele zmian do omówienia! Wszystkie szczegóły znajdziecie poniżej, ale jeśli potrzebujecie skróconej wersji, to przeczytajcie to krótkie podsumowanie wszystkich najważniejszych zmian, których powinniście wypatrywać w Pierścieniach Ognia!

  • Mnóstwo zmian klasowych i indywidualnych zmian wyważenia bohaterów.
  • Hexbramy zostały dodane do wszystkich czterech Aren!
  • Śmierć to jeszcze nie koniec! Po chwili możecie wskrzesić swojego martwego współgracza, stojąc na jego ciele!
  • Usunęliśmy Naafiri, Samirę, Shaco, Viego, Lux, Evelynn i Jhina, ale dodaliśmy występy Sylasa i Thresha!
  • 4 nowe przedmioty!
  • 60 nowych ulepszeń!

Ze względu na sporą liczbę zmian wyważających w tym patchu, ich lista będzie zawierać tylko zmienione wartości liczbowe, a nie kompletne równania.

Aktualizacje rozgrywki

Hexbramy

  • Do wszystkich 4 Pierścieni Ognia dodaliśmy Hexbramy. Działają jak na Hextechowym Rift i Howling Abyss. Mają 7 sek. czasu odnowienia.

Stan zabicia / wskrzeszanie

  • Gdy bohater umrze pierwszy raz w danej rundzie, przechodzi w stan zabicia na 11-8 sek. (w zależności od rundy), po czym można go wskrzesić. Jeśli sojusznik będzie stał w pobliżu takiego sojusznika przez 3 sek., zostanie on wskrzeszony i uleczony, co przywróci 150+75 pkt. zdrowia co poziom.
  • Czas działania wskrzeszenia jest łączony. Jeśli spędzicie 1 sek. obok sojusznika, opuścicie go i wrócicie, wystarczy postać jeszcze 2 sek., by go wskrzesić.
  • Czas trwania wskrzeszania zmniejsza się w zależności od leczenia / siły tarcz wskrzeszającego oraz w oparciu o różnicę w zdrowiu pomiędzy drużyną wskrzeszającego a wrogą drużyną.
  • Po wskrzeszeniu gracz staje się niewrażliwy, niemożliwy do obrania za cel i nie może atakować oraz rzucać zaklęć przez 0,75 sek. Wskrzeszony gracz otrzyma również 30% zmniejszenia obrażeń, 75% prędkości ruchu i 50% zanikającej nieustępliwości w ciągu 3 sek. (lub 2,25 sek. po zakończeniu niewrażliwości).
  • Wskrzeszenie sojusznika nie jest możliwe, gdy jest wskrzeszany innym efektem lub umiejętnością, np. R Zileana, umiejętnością bierną Zaca czy Aniołem Stróżem.

Występy

  • Następujące występy zostały usunięte: Naafiri, Samira, Shaco, Viego, Lux, Evelynn i Jhin.
  • Dodano następujące występy: Sylas (na początku rundy Sylas zastępuje Ucieczkę Przywoływacza losową superumiejętnością jednokrotnego użytku) i Thresh (Thresh czasami będzie rzucać latarnią. Latarnia nieustannie zapewnia tarczę i można ją wybrać, by przyciągnęła gracza do Thresha).

Nowe przedmioty

  • Miecz Kwitnącego Świtu: 40 pkt. mocy umiejętności, 200 pkt. zdrowia, 15% siły leczenia i tarcz, 15 jedn. przyspieszenia umiejętności. Bierne – Ożywienie: Zyskujesz 1,2% prędkości ataku za każde 1% siły leczenia i tarcz. Bierne – Miętówka: Przy trafieniu leczy sojuszniczego pobliskiego bohatera z najniższym poziomem zdrowia o 15-45 pkt. (+10% dodatkowych obrażeń od ataku) (+7% mocy umiejętności).
  • Konsternacja: 70 pkt. mocy umiejętności, 8% prędkości ruchu, 22% przebicia pancerza, 30% przebicia odporności na magię. Bierne – Pogromca Olbrzymów: Zadajesz do 32% dodatkowych obrażeń bohaterom, którzy mają więcej maksymalnego zdrowia od ciebie.
  • Piekielny Toporek: 40 pkt. obrażeń od ataku, 12 pkt. destrukcji, 15% wszechwampiryzmu. Bierne – Zwęglenie: Przy trafieniu lub zadaniu obrażeń za pomocą umiejętności do użycia leczy o 2% bieżącego zdrowia celu i nakłada 1 ładunek podpalenia, które zadaje obrażenia fizyczne równe 12% dodatkowych obrażeń od ataku (+10% mocy umiejętności) (+2% brakującego zdrowia) na sekundę przez 4 sek.
  • Bezsłowna Obietnica: 60 pkt. mocy umiejętności, 15% siły leczenia i tarcz, 25 jedn. przyspieszenia umiejętności. Użycie – Obietnica: Złóż sojusznikowi Obietnicę (90 sek. czasu odnowienia). Bierne – Obietnica: Zyskujesz 20% mocy umiejętności od sojusznika, któremu złożono Obietnicę, i zapewniasz mu 20% swojego przyspieszenia umiejętności.

Aktualizacje ulepszeń

  • Gdy dwóch bohaterów ma to samo ulepszenie, zostaje ono usunięte z puli.
  • Do puli ulepszeń dodano 60 opcji! Nie udostępnimy ich tutaj, gdyż większą frajdą jest odkrycie ich w grze. GLHF!

Zmiany kolejki

  • Maksymalny rozmiar grupy: 2 graczy ⇒ 4 graczy (Uwaga: podczas dołączania do kolejki w grupie 3 graczy grupa otrzyma możliwość wyboru, kto zostanie dobrany z losowym graczem).
  • Ograniczenia rankingowe: Gracze z Gladiatorską Rangą mogą dołączyć do kolejki tylko z graczami z taką rangą. ⇒ Gracze z rankingiem 8100 lub wyższym mogą dołączyć do kolejki tylko z 1 innym graczem, a gracze muszą być w zakresie 1000 punktów rangi od siebie, by wspólnie dołączyć do kolejki.
  • Prywatne dobieranie przeciwników: Pełna grupa 8 graczy może wspólnie dołączyć do kolejki i rozegrać grę nierankingową. Prywatne mecze nie mają ograniczeń rankingowych.

Zmiany systemu rankingowego

  • Ranking Areny został zresetowany. Wszyscy gracze rozpoczną grę w kręgu Drewna z rangą 500 pkt.
  • Złoty krąg: 3200 pkt. ⇒ 3300 pkt.
  • Ranga Gladiatorska: 3800 pkt. ⇒ 4000 pkt.

Ogólne modyfikacje wyważenia

  • Dodatkowe zdrowie dla bohaterów walczących w zwarciu: 200-700 pkt. (zależnie od poziomu)
  • ⇒ 50-900 pkt. (zależnie od poziomu)
  • Dodatkowe zdrowie dla bohaterów walczących z dystansu: 300-800 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 150-1150 pkt. (zależnie od poziomu)
  • Dodatkowe pancerz i odporność na magię dla bohaterów walczących w zwarciu: 4-8 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 8-36 pkt. (zależnie od poziomu)
  • Dodatkowe pancerz i odporność na magię dla bohaterów walczących z dystansu: 2-4 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 2-16 pkt. (zależnie od poziomu)
  • Premia do prędkości ataku dla bohaterów walczących z dystansu: 20% na wszystkich poziomach ⇒ usunięto

Modyfikacje wyważenia bohaterów

Aatrox

  • Czas ładowania E: 26-10 sek. ⇒ 22-10 sek.
  • Leczenie procentowe E: 18-24% ⇒ 20-32%
  • Leczenie procentowe wzmocnionego E podczas superumiejętności: 20-36% ⇒ 24-44%
  • Zwiększone leczenie R: 25-45% ⇒ 30-60%
  • Dodatkowe obrażenia od ataku R: 20-45% ⇒ 30-55%.

Akali

  • Przyrost zdrowia: 111 pkt. ⇒ 121 pkt.
  • Obrażenia Q: 50-150 pkt. (+60% mocy umiejętności) (+65% całkowitych obrażeń od ataku) ⇒ 60-180 pkt. (+70% mocy umiejętności) (+75% całkowitych obrażeń od ataku)
  • Przyspieszenie umiejętności W: +30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia W: 20 sek. ⇒ 15 sek.

Akshan

  • Przyrost zdrowia: 105 pkt. ⇒ 115 pkt.
  • Przyrost obrażeń od ataku: 3 pkt. ⇒ 3,7 pkt.
  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku E: 17,5% ⇒ 22,5%

Alistar

  • Przyspieszenie umiejętności W: -30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia W: 14-10 sek. ⇒ 26-16 sek.
  • Przyspieszenie umiejętności W: -30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia R: 120-80 sek. ⇒ 180-120 sek.

Annie

  • Modyfikator zadawanych obrażeń: -5% ⇒ 0%
  • Modyfikator otrzymywanych obrażeń: +5% ⇒ 0%
  • Przyrost zdrowia: 102 pkt. ⇒ 92 pkt.
  • Czas działania ogłuszenia umiejętności biernej: 1,25-1,75 sek. (zależnie od poziomu) ⇒ 1-1,5 sek.
  • Obrażenia Q: 70-210 pkt. (+75% mocy umiejętności) ⇒ 60-200 pkt. (+65% mocy umiejętności)
  • Obrażenia W: 70-250 pkt. (+85% mocy umiejętności) ⇒ 60-220 pkt. (+75% mocy umiejętności)

Ashe

  • Obrażenia W: 20-80 pkt. (+100% obrażeń od ataku) ⇒ 25-105 pkt. (+120% obrażeń od ataku)
  • Czas działania ogłuszenia R: 1-3,5 sek. ⇒ 1,5-4,5 sek.
  • Skalowanie z mocą umiejętności R: 120% ⇒ 200%

Bard

  • Dzwonki za każde ulepszenie umiejętności biernej: 5 ⇒ 4
  • Skalowanie z mocą umiejętności biernej: 0,3 pkt. ⇒ 0,5 pkt.

Blitzcrank

  • Przyrost zdrowia: 109 pkt. ⇒ 139 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności Q: +40 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia Q: 20-16 sek. ⇒ 13-9 sek.

Braum

  • Przyrost zdrowia: 112 pkt. ⇒ 132 pkt.
  • Przyrost prędkości ataku: 3,5% ⇒ 4,5%
  • Dodatkowe pancerz i odporność na magię W Brauma: 20-40 pkt. (+36% dodatkowego pancerza / odporności na magię) ⇒ 20-60 pkt. (+45% dodatkowego pancerza / odporności na magię)
  • Dodatkowe pancerz i odporność na magię W sojuszników: 20-40 pkt. (+12% dodatkowego pancerza / odporności na magię) ⇒ 20-60 pkt. (+16% dodatkowego pancerza / odporności na magię)

Briar

  • Przyrost zdrowia: 100 pkt. ⇒ 90 pkt.
  • Przyrost pancerza: 4,2 pkt. ⇒ 3,2 pkt.
  • Obrażenia podstawowe Q: 60-220 pkt. ⇒ 50-190 pkt.
  • Osłabienie pancerza Q: 10-26% ⇒ 10-20%
  • Dodatkowa prędkość ataku W: 60-120% ⇒ 60-100%
  • Procentowe leczenie W – Przekąszenia: 36-60% ⇒ 36-48%
  • Obrażenia R: 150-450 pkt. (+75% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 150-400 pkt. (+90% dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Dodatkowy pancerz / odporność na magię R: 20% obrażeń od ataku ⇒ 10% obrażeń od ataku

Cassiopeia

  • Przyrost zdrowia: 104 pkt. ⇒ 94 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności W: -30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia W: 24-16 sek. ⇒ 28-20 sek.
  • Obrażenia R: 150-350 pkt. (+50% mocy umiejętności) ⇒ 100-250 pkt. (+40% mocy umiejętności)

Cho’Gath

  • Przyspieszenie umiejętności Q: +25 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia Q: 6 sek. ⇒ 5 sek.
  • Przyspieszenie umiejętności W: +30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia R: 80-60 sek. ⇒ 60-40 sek.

Corki

  • Podstawowe zdrowie: 105 pkt. ⇒ 100 pkt.
  • Obrażenia na sekundę Paczki: 30-100 pkt. (zależnie od poziomu) (+200% dodatkowych obrażeń od ataku) (+24% mocy umiejętności) ⇒ 30-100 pkt. (zależnie od poziomu) (+100% dodatkowych obrażeń od ataku) (+16% mocy umiejętności)
  • Czas odnowienia W: 20-16 sek. ⇒ 23-19 sek.
  • Skalowanie W z mocą umiejętności na sekundę: 40% ⇒ 60%
  • Przyspieszenie umiejętności E: -30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Obrażenia R: 80-150 pkt. (+15-75% obrażeń od ataku) (+12% mocy umiejętności) ⇒ 70-140 pkt. (+10-60% obrażeń od ataku) (+20% mocy umiejętności)

Draven

  • Ładunki umiejętności biernej na rundę: 100 ⇒ 50
  • Ładunki umiejętności biernej za każde złapanie: 10 ⇒ 5
  • Skalowanie z obrażeniami od ataku dodatkowych obrażeń Q: +75-115% dodatkowych obrażeń od ataku ⇒ +70-110% dodatkowych obrażeń od ataku

Evelynn

  • Przyrost zdrowia Q: 98 pkt. ⇒ 128 pkt.
  • Obrażenia Q: 35-55 pkt. (+30% mocy umiejętności) ⇒ 35-75 pkt. (+35% mocy umiejętności)
  • Obrażenia dodatkowe Q przeciwko oznaczonemu celowi: 25-65 pkt. (+30% mocy umiejętności) ⇒ 30-70 pkt. (+40% mocy umiejętności)
  • Przyspieszenie umiejętności W: +20 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia W: 15-11 sek. ⇒ 13-9 sek.
  • Czas odnowienia R: 120-80 sek. ⇒ 90-60 sek.

Ezreal

  • Prędkość ataku umiejętności biernej na każdy ładunek: 0,1 jedn. ⇒ 0,15 jedn.
  • Skalowanie z obrażeniami od ataku Q: 135% ⇒ 140%
  • Skalowanie z mocą umiejętności Q: 17% ⇒ 20%
  • Obrażenia podstawowe W: 80-300 pkt. ⇒ 110-350 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności E: +15 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia E: 26-14 sek. ⇒ 18-10 sek.
  • Skalowanie z mocą umiejętności E: 80% ⇒ 90%
  • Skalowanie z mocą umiejętności R: 95% ⇒ 110%

Fiora

  • Modyfikator zadawanych obrażeń: -5% ⇒ 0%
  • Przyrost zdrowia: 99 pkt. ⇒ 89 pkt.
  • Przyrost obrażeń od ataku: 3,3 pkt. ⇒ 2,8 pkt.
  • Obrażenia Q: 70-110 pkt. (+90-110% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 55-95 pkt. (+70-90% dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Przyspieszenie umiejętności W: -20 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia W: 24-16 sek. ⇒ 28-20 sek.

Galio

  • Przyrost zdrowia: 126 pkt. ⇒ 136 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności W: +30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia W: 18-14 sek. ⇒ 15-11 sek.
  • Skalowanie wytrzymałości tarczy W: 10% ⇒ 15-25%
  • Obrażenia podstawowe R: 150-350 pkt. ⇒ 200-600 pkt.

Heimerdinger

  • Modyfikator zadawanych obrażeń: -5% ⇒ 0%
  • Przyrost zdrowia: 101 pkt. ⇒ 86 pkt.
  • Skalowanie z mocą umiejętności strzału działka Q: 35% ⇒ 25%
  • Skalowanie z mocą umiejętności promienia działka Q: 55% ⇒ 45%
  • Przyspieszenie umiejętności E: -30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia E: 11 sek. ⇒ 15 sek.

Illaoi

  • Modyfikator otrzymywanych obrażeń: +5% ⇒ 0%
  • Przyrost zdrowia: 109 pkt. ⇒ 99 pkt.
  • Przyrost obrażeń od ataku: 5 pkt. ⇒ 4 pkt.

Ivern

  • Czas odnowienia Q: 14-10 sek. ⇒ 16-12 sek.
  • Wytrzymałość tarczy E: 85-245 pkt. (+50% mocy umiejętności) ⇒ 80-220 pkt. (+45% mocy umiejętności)
  • Obrażenia E: 70-150 pkt. (+80% mocy umiejętności) ⇒ 60-120 pkt. (+70% mocy umiejętności)
  • Stopień spowolnienia E: 50-70% ⇒ 40-60%

Jax

  • Przyrost zdrowia: 100 pkt. ⇒ 90 pkt.
  • Przyrost obrażeń od ataku: 4,25 pkt. ⇒ 4 pkt.
  • Obrażenia podstawowe W: 50-190 pkt. ⇒ 30-130 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności E: -30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia E: 15-9 sek. ⇒ 20-14 sek.
  • Obrażenia podstawowe efektu biernego R: 60-160 pkt. ⇒ 50-130 pkt.
  • Obrażenia podstawowe użycia R: 150-350 pkt. ⇒ 100-250 pkt.

Jhin

  • Skalowanie z prędkością ruchu i ataku trafienia krytycznego umiejętności biernej: 40% ⇒ 80%
  • Obrażenia podstawowe Q: 65-245 pkt. ⇒ 70-310 pkt.
  • Skalowanie z obrażeniami od ataku Q: 0,6-1 pkt. ⇒ 0,8-1,2 pkt.
  • Obrażenia podstawowe W: 60-200 pkt. ⇒ 70-250 pkt.
  • Czas działania unieruchomienia W: 1,25-2,25 sek. ⇒ 1,75-3,25 sek.
  • Stopień spowolnienia E: 35% ⇒ 50%
  • Obrażenia podstawowe R: 100-400 pkt. ⇒ 144-444 pkt.
  • Skalowanie z obrażeniami od ataku R: 0,25 pkt. ⇒ 0,44 pkt.
  • Czas odnowienia R: 120-90 sek. ⇒ 45-15 sek.

Jinx

  • Przyrost zdrowia: 105 pkt. ⇒ 115 pkt.
  • Przyrost obrażeń od ataku: 3,15 pkt. ⇒ 3,75 pkt.
  • Obrażenia W: 10-210 pkt. (+160% obrażeń od ataku) ⇒ 10-250 pkt. (+200% obrażeń od ataku)
  • Czas odnowienia R: 70-40 sek. ⇒ 50-30 sek.

Kai’Sa

  • Przyrost zdrowia: 102 pkt. ⇒ 95 pkt.
  • Przyrost obrażeń od ataku: 2,6 pkt. ⇒ 2,2 pkt.
  • Obrażenia pojedynczego pocisku Q: 40-100 pkt. (+50% dodatkowych obrażeń od ataku) (+20% mocy umiejętności) ⇒ 40-100 pkt. (+40% dodatkowych obrażeń od ataku) (+15% mocy umiejętności)

Kalista

  • Całkowite skalowanie z obrażeniami od ataku Q: 105% ⇒ 135%

Kayle

  • Modyfikator zadawanych obrażeń: -5% ⇒ 0%
  • Obrażenia fali umiejętności biernej: 20-41 pkt. (zależnie od poziomu) (+25% mocy umiejętności) (+10% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 20-41 pkt. (zależnie od poziomu) (+17% mocy umiejętności) (+7% dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Procent spowolnienia Q: 26-50% ⇒ 15-35%
  • Prędkość ruchu W: 24-40% ⇒ 15-35%
  • Obrażenia efektu biernego E: 10-30 pkt. (+20% mocy umiejętności) (+10% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 5-25 pkt. (+14% mocy umiejętności) (+7% dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Przyspieszenie umiejętności W: -100 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia R: 160-80 sek. ⇒ 320-160 sek.
  • Obrażenia podstawowe R: 50-150 pkt. ⇒ 150-300 pkt.

Kayn

  • Modyfikator zadawanych obrażeń: -5% ⇒ 0%
  • Modyfikator otrzymywanych obrażeń: -5% ⇒ 0%
  • Kule umiejętności biernej na rundę: 25 ⇒ 30
  • Czas spędzony poza walką do zresetowania umiejętności biernej Skrytobójcy: 8 sek. ⇒ 4 sek.
  • Dodatkowe obrażenia magiczne umiejętności biernej Skrytobójcy: 15-45% (zależnie od poziomu) ⇒ 30-60% (zależnie od poziomu)
  • Obrażenia Q Darkina: 5% ⇒ 4% maksymalnego zdrowia celu
  • Obrażenia Q Darkina: 3,5% ⇒ 3% maksymalnego zdrowia za każde dodatkowe 100 pkt. obrażeń od ataku
  • Czas odnowienia E Skrytobójcy: 10 sek. ⇒ 7 sek.
  • Prędkość ruchu E Skrytobójcy: 70% ⇒ 100%
  • Obrażenia R Darkina: 10% ⇒ 7% za każde dodatkowe 100 pkt. obrażeń od ataku
  • Dodatkowy zasięg rzucenia i pojawienia się R Zabójcy: 200 jedn. ⇒ 400 jedn.

Kha’Zix

  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku umiejętności biernej: 0,4 pkt. ⇒ 0,55 pkt.
  • Spowolnienie umiejętności biernej: 25% ⇒ 35%
  • Dodatkowy czas odnowienia zwracany przy odizolowanym celu wyewoluowanego Q: 45% ⇒ 60%
  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku podstawowego Q: 110% ⇒ 140%
  • Leczenie W: 55-135 pkt. (+50% mocy umiejętności) ⇒ 100-300 pkt. (+100% mocy umiejętności)
  • Czas odnowienia E: 20-12 sek. ⇒ 12-8 sek.
  • Czas na ponowne użycie R: 12 sek. ⇒ 18 sek.
  • Czas działania ukrywania się wyewoluowanego R: 2 sek. ⇒ 3 sek.
  • Liczba użyć wyewoluowanego R: 3 ⇒ 4

Kindred

  • Przyrost obrażeń od ataku: 3,25 pkt. ⇒ 2,75 pkt.
  • Przyrost prędkości ataku: 3,5% ⇒ 3%
  • Obrażenia E: 80-160 pkt. (+80% dodatkowych obrażeń od ataku) (+5% brakującego zdrowia) (+0,5% brakującego zdrowia na oznaczenie) ⇒ 80-160 pkt. (+80% dodatkowych obrażeń od ataku) (+2% brakującego zdrowia) (+0,5% brakującego zdrowia na oznaczenie)

Kog’Maw

  • Modyfikator zadawanych obrażeń: -5% ⇒ 0%
  • Przyrost obrażeń od ataku: 3,1 pkt. ⇒ 2,3 pkt.
  • Przyrost prędkości ataku: 2,65 jedn. ⇒ 2,25 jedn.
  • Osłabienie pancerza i odporności na magię Q: 23-31% ⇒ 15-25%
  • Skalowanie z mocą umiejętności Q: 70% ⇒ 100%
  • Spowolnienie E: 30-50% ⇒ 20-60%
  • Skalowanie z mocą umiejętności E: 70% ⇒ 90%
  • Skalowanie z mocą umiejętności R: 35% ⇒ 45%

K’Sante

  • Przyrost zdrowia: 115 pkt. ⇒ 130 pkt.
  • Obrażenia podstawowe Q: 30-150 pkt. ⇒ 40-200 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności E: -20 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia E: 10,5-8,5 sek. ⇒ 9-7 sek.
  • Czas odnowienia R: 120-80 sek. ⇒ 90-60 sek.

LeBlanc

  • Przyrost zdrowia: 111 pkt. ⇒ 121 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności W: +15 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia: 18-10 sek. ⇒ 16-8 sek.
  • Przyspieszenie umiejętności W: +15 jedn. ⇒ 0 jedn.

Lee Sin

  • Podstawowe zdrowie: 645 pkt. ⇒ 725 pkt.
  • Przyrost zdrowia: 105 pkt. ⇒ 120 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności Q: +30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia Q: 10-6 sek. ⇒ 8,5-4,5 sek.
  • Wytrzymałość tarczy W: 60-300 pkt. ⇒ 70-350 pkt.

Lux

  • Przyrost zdrowia: 99 pkt. ⇒ 114 pkt.
  • Skalowanie umiejętności biernej z mocą umiejętności: 35% ⇒ 45%
  • Obrażenia Q: 80-240 pkt. (+60% mocy umiejętności) ⇒ 110-270 pkt. (+65% mocy umiejętności)
  • Czas odnowienia Q: 11-9 sek. ⇒ 10-8 sek.
  • Wytrzymałość tarczy W: 40-100 pkt. (+35% mocy umiejętności) ⇒ 60-180 pkt. (+45% mocy umiejętności)

Maokai

  • Skrócenie czasu odnowieniu przy użyciu zaklęcia lub zostaniu trafionym: 4 sek. ⇒ 3 sek.
  • Obrażenia Q: 70-270 pkt. (+2-4% maksymalnego zdrowia) (+40% mocy umiejętności) ⇒ 40-160 pkt. (+2-4% maksymalnego zdrowia) (+60% mocy umiejętności)
  • Czas odnowienia W: 13-9 sek. ⇒ 15-11 sek.

Master Yi

  • Przyrost obrażeń od ataku: 2,2 pkt. ⇒ 1,7 pkt.
  • Obrażenia Q: 30-150 pkt. (+50% obrażeń od ataku) ⇒ 20-120 pkt. (+40% obrażeń od ataku)
  • Obrażenia podstawowe E: 30-50 pkt. ⇒ 20-40 pkt.

Miss Fortune

  • Przyrost obrażeń od ataku: 2,4 pkt. ⇒ 3,6 pkt.
  • Przyrost zdrowia: 103 pkt. ⇒ 113 pkt.
  • Skalowanie z mocą umiejętności Q: 0,35 pkt. ⇒ 0,55 pkt.
  • Skalowanie E z mocą umiejętności na sekundę: 60% ⇒ 90%
  • Skalowanie R z mocą umiejętności na falę: 25% ⇒ 35%

Naafiri

  • Przyrost zdrowia: 120 pkt. ⇒ 140 pkt.
  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku ogarów umiejętności biernej: 4,5% ⇒ 6%
  • Obrażenia pierwszego użycia Q: 35-75 pkt. (+20% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 45-95 pkt. (+25% dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Minimalne obrażenia drugiego użycia Q: 30-90 pkt. (+40% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 40-100 pkt. (+45% dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Obrażenia od krwawienia Q: 30-150 pkt. (+80% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 40-200 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Uzdrowienie Q: 45-105 pkt. (+40% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 60-150 pkt. (+50% dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Wytrzymałość tarczy R: 125-525 pkt. (+50% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 250-750 pkt. (+70% dodatkowych obrażeń od ataku)

Nami

  • Skalowanie z mocą umiejętności Q: 50% ⇒ 70%
  • Obrażenia W: 60-220 pkt. (+55% mocy umiejętności) ⇒ 75-255 pkt. (+65% mocy umiejętności)
  • Leczenie W: 55-135 pkt. (+25% mocy umiejętności) ⇒ 70-230 pkt. (+30% mocy umiejętności)

Nautilus

  • Przyrost zdrowia: 100 pkt. ⇒ 120 pkt.
  • Czas odnowienia umiejętności biernej na każdy cel: 6 sek. ⇒ 5 sek.
  • Wytrzymałość tarczy W: 50-90 pkt. (+8-12% maksymalnego zdrowia) ⇒ 80-160 pkt. (+9-13% maksymalnego zdrowia)
  • Obrażenia w czasie W: 30-70 pkt. (+40% mocy umiejętności) ⇒ 40-100 pkt. (+55% mocy umiejętności)

Nunu i Willump

  • Przyspieszenie umiejętności Q: +30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia Q: 12-8 sek. ⇒ 9-5 sek.
  • Maksymalne skalowanie z mocą umiejętności W: 150% ⇒ 250%

Ornn

  • Wzmocnienie statystyk umiejętności biernej za każdy ulepszony przedmiot mityczny: 4% ⇒ 6%
  • Ornn może teraz wzmocnić statystyki tylko za ulepszenie maksymalnie dwóch przedmiotów mitycznych w każdej grze. Jeśli Ornn lub jego współgracz zdobędzie mityczne ulepszenie, limit zostanie zwiększony do 5.
  • Gracze nie mogą kupić już kopii tego samego przedmiotu mitycznego z mitycznym ulepszeniem po ulepszeniu pierwszego.

Pantheon

  • Przyrost zdrowia: 109 pkt. ⇒ 120 pkt.
  • Czas odnowienia Q: 11-8 sek. ⇒ 10-7 sek.
  • Czas odnowienia R: 180-150 sek. ⇒ 60-40 sek.

Poppy

  • Przyspieszenie umiejętności W: -30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia W: 20-12 sek. ⇒ 26-16 sek.
  • Przyspieszenie umiejętności E: -50 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia E: 14-10 sek. ⇒ 21-15 sek.

Pyke

  • Przyspieszenie umiejętności: +20 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Podstawowe zdrowie: 670 pkt. ⇒ 740 pkt.
  • Przyrost zdrowia: 110 pkt. ⇒ 125 pkt.
  • Czas odnowienia E: 15-11 sek. ⇒ 13-9 sek.

Qiyana

  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku umiejętności biernej: 0,3 pkt. ⇒ 0,5 pkt.
  • Skalowanie umiejętności biernej z mocą umiejętności: 0,3 pkt. ⇒ 0,5 pkt.
  • Dodatkowa prędkość ruchu w zaroślach Q: 20% ⇒ 40%
  • Czas działania unieruchomienia w rzece Q: 0,5 sek. ⇒ 1 sek.
  • Obrażenia podstawowe E: 50-210 pkt. ⇒ 70-270 pkt.
  • Czas odnowienia R: 120 pkt. ⇒ 80 pkt.

Quinn

  • Przyrost zdrowia: 107 pkt. ⇒ 122 pkt.
  • Przyrost obrażeń od ataku: 2,7 pkt. ⇒ 3,7 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności W: +100 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia W: 50-30 sek. ⇒ 20-10 sek.

Rammus

  • Przyrost zdrowia: 94 pkt. ⇒ 109 pkt.
  • Czas odnowienia Q: 16-6 sek. ⇒ 11-5 sek.
  • Skalowanie z mocą umiejętności Q: 125% ⇒ 150%
  • Czas odnowienia R: 90 pkt. ⇒ 40 pkt.

Rek’Sai

  • Przyrost zdrowia: 99 pkt. ⇒ 119 pkt.
  • Przyrost obrażeń od ataku: 3 pkt. ⇒ 4 pkt.
  • Obrażenia Q podczas Zanurzenia: 60-200 pkt. (+50% dodatkowych obrażeń od ataku) (+70% mocy umiejętności) ⇒ 70-270 pkt. (+70% dodatkowych obrażeń od ataku) (+130% mocy umiejętności)

Renekton

  • Czas odnowienia W: 16-8 sek. ⇒ 18-10 sek.

Rengar

  • Obrażenia dodatkowe Q: 30-150 pkt. (+0-20% obrażeń od ataku) ⇒ 40-200 pkt. (+5-25% obrażeń od ataku)
  • Wzmocnione skalowanie Q: 40% ⇒ 55%
  • Obrażenia zamieniane na szare zdrowie W: 50% ⇒ 60%
  • Obrażenia W: 50-170 pkt. (+80% mocy umiejętności) ⇒ 60-220 pkt. (+95% mocy umiejętności)
  • Skalowanie z mocą umiejętności wzmocnionego W: 80% ⇒ 105%
  • Czas odnowienia R: 110/100/90 sek. ⇒ 80/70/60 sek.
  • Dodatkowa prędkość ruchu R: 40-60% ⇒ 50-90%

Samira

  • Przyrost obrażeń od ataku: 3,3 pkt. ⇒ 2,8 pkt.
  • Przyrost prędkości ataku: 3,3 jedn. ⇒ 2,8 jedn.
  • Obrażenia podstawowe R: 5-25 pkt. ⇒ 5-15 pkt.

Sejuani

  • Przyrost zdrowia: 114 pkt. ⇒ 144 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności Q: +20 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia Q: 19-13 sek. ⇒ 17-11 sek.
  • Obrażenia Q: 90-290 pkt. (+60% mocy umiejętności) ⇒ 110-350 pkt. (+110% mocy umiejętności)
  • Czas odnowienia R: 130-90 sek. ⇒ 80-60 sek.

Senna

  • Ładunki umiejętności biernej na rundę: 6,25 ⇒ 7,5

Shaco

  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku umiejętności biernej: 25% ⇒ 35%
  • Przyspieszenie umiejętności Q: -30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia Q: 12-10 sek. ⇒ 14-12 sek.
  • Obrażenia podstawowe Q: 25-65 pkt. ⇒ 45-125 pkt.
  • Czas działania przestraszenia W: 0,5 sek. ⇒ 0,5-1 sek.
  • Czas odnowienia W: 15 sek. ⇒ 17 sek.

Shyvana

  • Modyfikator zadawanych obrażeń: -5% ⇒ 0%
  • Przyrost zdrowia: 104 pkt. ⇒ 94 pkt.
  • Czas odnowienia Q: 8-6 sek. ⇒ 9-7 sek.
  • Obrażenia od każdego draśnięcia W: 20-60 pkt. (+20% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 15-45 pkt. (+15% dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Obrażenia procenta zdrowia przy trafieniu E: 3% ⇒ 2,5%

Sion

  • Podstawowy czas działania ogłuszenia Q: 1,25 sek. ⇒ 1,75 sek.
  • Skalowanie minimalnych obrażeń od ataku Q: 45-75% ⇒ 60-100%
  • Skalowanie maksymalnych obrażeń od ataku Q: 135-225% ⇒ 180-300%
  • Kumulowanie W: Otrzymuje 800 ładunków w ciągu 8 rund. ⇒ Otrzymuje 1200 ładunków w ciągu 8 rund.
  • Obrażenia podstawowe E: 65-205 pkt. ⇒ 80-300 pkt.
  • Skalowanie z mocą umiejętności E: 0,55 pkt. ⇒ 0,8 pkt.
  • Minimalne obrażenia podstawowe R: 200-350 pkt. ⇒ 250-750 pkt.
  • Maksymalne obrażenia podstawowe R: 600-1400 pkt. ⇒ 700-2100 pkt.

Sivir

  • Skalowanie z obrażeniami od ataku Q: 80-100% ⇒ 90-130%

Skarner

  • Obrażenia Q: 1-3% maksymalnego zdrowia (+20% obrażeń od ataku) (+30% mocy umiejętności) ⇒ 1-2,5% maksymalnego zdrowia (+20% obrażeń od ataku) (+40% mocy umiejętności)
  • Czas działania ogłuszenia E: 1,25 sek. ⇒ 1 sek.

Talon

  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku umiejętności biernej: 2,1 pkt. ⇒ 3,0 pkt.
  • Skalowanie z obrażeniami od ataku Q: 100% dodatkowych obrażeń od ataku ⇒ 130% dodatkowych obrażeń od ataku
  • Spowolnienie W: 40%-60% ⇒ 50-70%
  • Początkowe obrażenia podstawowe W: 40-80 pkt. ⇒ 60-120 pkt.
  • Obrażenia podstawowe przy powrocie W: 50-170 pkt. ⇒ 75-225 pkt.
  • Czas odnowienia ściany E: 160-60 sek. ⇒ 22-6 sek.
  • Prędkość ruchu R: 40-70% ⇒ 60-100%
  • Czas odnowienia R: 100-60 sek. ⇒ 80-60 sek.

Taric

  • Przyspieszenie umiejętności E: -50 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia E: 16-12 sek. ⇒ 22-16 sek.

Teemo

  • Obrażenia Q: 80-260 pkt. (+80% mocy umiejętności) ⇒ 70-230 pkt. (+70% mocy umiejętności)
  • Czas działania oślepienia Q: 2-3 sek. ⇒ 1,5-2,5 sek.

Thresh

  • Przyrost zdrowia: 120 pkt. ⇒ 130 pkt.
  • Skalowanie z mocą umiejętności Q: 90% ⇒ 120%
  • Skalowanie z obrażeniami od ataku efektu biernego E: 80-200% ⇒ 100-300%
  • Skalowanie z mocą umiejętności R: 100% ⇒ 130%

Twisted Fate

  • Obrażenia Q: 60-220 pkt. (+90% mocy umiejętności) ⇒ 70-270 pkt. (+100% mocy umiejętności)
  • Skalowanie z mocą umiejętności E: 50% ⇒ 40%
  • Obrażenia podstawowe E: 65-165 pkt. ⇒ 65-265 pkt.

Twitch

  • Modyfikator zadawanych obrażeń: -5% ⇒ 0%
  • Przyrost zdrowia: 100 pkt. ⇒ 80 pkt.
  • Przyrost obrażeń od ataku: 3,1 pkt. ⇒ 2,1 pkt.
  • Przyrost prędkości ataku: 3,38 jedn. ⇒ 2,88 jedn.
  • Skalowanie umiejętności biernej z mocą umiejętności: 3% ⇒ 4%
  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku na ładunek E: 0,35 pkt. ⇒ 0,3 pkt.
  • Skalowanie z mocą umiejętności na ładunek E: 0,3 pkt. ⇒ 0,35 pkt.
  • Dodatkowe obrażenia od ataku R: 10-30 pkt. ⇒ 30-50 pkt.

Udyr

  • Skalowanie maksymalnego zdrowia z obrażeniami od ataku Q: 0,0004 pkt. ⇒ 0,0003 pkt.
  • Skalowanie maksymalnego zdrowia z obrażeniami od ataku Q2: 0,0007 pkt. ⇒ 0,006 pkt.
  • Skalowanie tarczy z mocą umiejętności W: 40% ⇒ 60%
  • Skalowanie leczenia przy trafieniu z mocą umiejętności W: 8% ⇒ 12%
  • Obrażenia podstawowe Burzy R: 20-92 pkt. ⇒ 25-125 pkt.
  • Skalowanie z mocą umiejętności Burzy R: 0,00035 pkt. ⇒ 0,00050 pkt.

Urgot

  • Przyrost obrażeń od ataku: 4 pkt. ⇒ 3 pkt.
  • Przyrost zdrowia: 102 pkt. ⇒ 92 pkt.
  • Przyrost pancerza: 5,45 pkt. ⇒ 4,75 pkt.
  • Znamię Ognia, Mocne Ciosy, Światełko i Ciepełko oraz Anioł Odkupienia zadają teraz 50% obrażeń podczas działania W.

Varus

  • Czas odnowienia Q: 16-12 sek. ⇒ 13-9 sek.
  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku E: 90% ⇒ 110%

Vayne

  • Przyrost zdrowia: 103 pkt. ⇒ 93 pkt.
  • Przyrost prędkości ataku: 3,3% ⇒ 3%
  • Przyrost obrażeń od ataku: 2,35 pkt. ⇒ 1,95 pkt.
  • Obrażenia dodatkowe Q: 60-100% obrażeń od ataku ⇒ 50-90%
  • Dodatkowe obrażenia od ataku R: 25-55 pkt. ⇒ 10-30 pkt.

Volibear

  • Przyrost pancerza: 5,2 pkt. ⇒ 4,2 pkt.
  • Skalowanie z mocą umiejętności przy trafieniu umiejętności biernej: 50% ⇒ 40%
  • Czas odnowienia Q: 14-10 sek. ⇒ 16-12 sek.
  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku Q: 120% ⇒ 60%
  • Leczenie W: 20-80 pkt. (+8-20% brakującego zdrowia) ⇒ 10-70 pkt. (+6-18% brakującego zdrowia)
  • Wytrzymałość tarczy E: 14% maksymalnego zdrowia (+75% mocy umiejętności) ⇒ 11% maksymalnego zdrowia (+65% mocy umiejętności)
  • Obrażenia E: 80-200 pkt. (+80% mocy umiejętności) (+11-15 pkt. maksymalnego zdrowia) ⇒ 60-160 pkt. (+70% mocy umiejętności) (+9-13% maksymalnego zdrowia)

Warwick

  • Przyspieszenie umiejętności E: -20 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia E: 15-11 sek. ⇒ 18-14 sek.

Wukong

  • Skalowanie z obrażeniami od ataku Q: 0,45 pkt. ⇒ 0,35 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności W: -30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia W: 22-14 sek. ⇒ 26-18 sek.
  • Skalowanie z obrażeniami od ataku na sekundę R: 1,375 pkt. ⇒ 1,1 pkt.

Xayah

  • Przyrost obrażeń od ataku: 3,5 pkt. ⇒ 2,6 pkt.
  • Przyrost prędkości ataku: 3,9 jedn. ⇒ 3,7 jedn.
  • Przyrost zdrowia: 107 pkt. ⇒ 97 pkt.
  • Czas odnowienia Q: 10-8 sek. ⇒ 10-5 sek.
  • Obrażenia dodatkowe W: 20% ⇒ 15%
  • Obrażenia E: 50-90 pkt. (+60% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 40-80 pkt. (+50% dodatkowych obrażeń od ataku)

Xerath

  • Przyrost zdrowia: 106 pkt. ⇒ 121 pkt.
  • Obrażenia podstawowe W: 60-200 pkt. ⇒ 85-225 pkt.
  • Minimalny czas działania ogłuszenia E: 0,75 sek. ⇒ 1,25 sek.
  • Maksymalny czas działania ogłuszenia E: 2,25 sek. ⇒ 2,5 sek.
  • Czas odnowienia E: 13-11 sek. ⇒ 11-9 sek.

Yorick

  • Skalowanie z obrażeniami od ataku ghuli umiejętności biernej: 0,25 pkt. ⇒ 0,2 pkt.
  • R: zdrowie Mglistej Dziewicy zmniejszone o 30%.

Yuumi

  • Skalowanie z mocą umiejętności Q: 20% ⇒ 25%
  • Skalowanie z mocą umiejętności wzmocnionego Q: 30% ⇒ 37,5%
  • Dodatkowa siła leczenia/tarcz W: 5-15% ⇒ 10-25%
  • Wytrzymałość tarczy E: 80-180 pkt. (+30% mocy umiejętności) ⇒ 100-200 pkt. (+40% mocy umiejętności)

Zed

  • Obrażenia podstawowe Q: 70-210 pkt. ⇒ 80-280 pkt.
  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku umiejętności Q: 1,1 pkt. ⇒ 1,3 pkt.
  • Czas odnowienia W: 20-17 sek. ⇒ 16-13 sek.
  • Wzmocnienie obrażeń R: 25-55% ⇒ 30-60%

Ziggs

  • Przyrost zdrowia: 106 pkt. ⇒ 121 pkt.
  • Skalowanie umiejętności biernej z mocą umiejętności: 50% ⇒ 65%
  • Obrażenia Q: 95-295 pkt. (+65% mocy umiejętności) ⇒ 125-325 pkt. (+75% mocy umiejętności)
  • Przyspieszenie umiejętności W: +30 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Czas odnowienia W: 20-12 sek. ⇒ 14-10 sek.
  • Obrażenia R (niewzmocnione): 200-400 pkt. (+73% mocy umiejętności) ⇒ 250-550 pkt. (+85% mocy umiejętności)
  • Obrażenia R (wzmocnione): 300-600 pkt. (+110% mocy umiejętności) ⇒ 375-825 pkt. (+127,5% mocy umiejętności)

Zoe

  • Przyrost zdrowia: 106 pkt. ⇒ 121 pkt.

Modyfikacje wyważenia przedmiotów

Wszystkie przedmioty z destrukcją oprócz Kolekcjonera

  • Podstawowe statystyki zostały zmniejszone, aby odpowiadały wartościom na Summoner’s Rift +4 pkt. destrukcji, o ile poniżej nie zapisano inaczej.

Osąd Atmy

  • Zdrowie: 700 pkt. ⇒ 800 pkt.

Aksjomatyczny Łuk

  • Wzmocnienie obrażeń superumiejętności: 25% ⇒ 20%

Ostrze Zniszczonego Króla

  • Obrażenia od ataku: 40 pkt. ⇒ 35 pkt.
  • Obrażenia przy trafieniu procenta bieżącego zdrowia: 11/8% (w zwarciu / z dystansu) ⇒ 9/6% (w zwarciu / z dystansu)

Korona Roztrzaskanej Królowej

  • Moc umiejętności: 100 pkt. ⇒ 80 pkt.

Demoniczny Uścisk

  • Moc umiejętności: 75 pkt. ⇒ 45 pkt.

Boski Łamacz

  • Procent obrażeń od maksymalnego zdrowia przy walce w zwarciu: 4% ⇒ 3%
  • Obrażenia od ataku: 35 pkt. ⇒ 30 pkt.

Mroczne Ostrze Draktharru

  • Limit wzmocnienia obrażeń umiejętności biernej: 16% ⇒ 25%

Echa Helii

  • Przyspieszenie umiejętności: 30 jedn. ⇒ 40 jedn.
  • Zdrowie: 200 pkt. ⇒ 400 pkt.
  • Leczenie odłamka: 40-160 pkt. ⇒ 60-210 pkt.
  • Obrażenia odłamka: 45-270 pkt. ⇒ 60-310 pkt.

Zaćmienie

  • Obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Procent obrażeń od efektów od maksymalnego zdrowia: 6% ⇒ 4%
  • Przebicie pancerza mitycznego efektu biernego: 5% ⇒ 4%
  • Destrukcja: 16 pkt. ⇒ 12 pkt.

Ostrze Nocy

  • Zdrowie: 325 pkt. ⇒ 375 pkt.

Złodziej Esencji

  • Obrażenia od ataku: 55 pkt. ⇒ 60 pkt.

Zasłona Równości

  • Maksymalne zdrowie: 300 pkt. ⇒ 400 pkt.
  • Wzmocnienie obrażeń: 20% ⇒ 25%

Wieczna Zmarzlina

  • Czas odnowienia 30 sek. ⇒ 20 sek.
  • Zdrowie: 400 pkt. ⇒ 500 pkt.
  • Moc umiejętności: 70 pkt. ⇒ 80 pkt.

Siła Natury

  • Zdrowie: 400 pkt. ⇒ 450 pkt.
  • Dodatkowa odporność na magię przy maksymalnej liczbie ładunków: 30 pkt. ⇒ 50 pkt.

Potęga Wichury

  • Obrażenia od ataku: 55 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • Prędkość ataku: 25% ⇒ 40%

Chłeptacz Posoki

  • Zdrowie: 300 pkt. ⇒ 400 pkt.
  • Leczenie zależne od brakującego zdrowia za każdego bohatera: 8% ⇒ 10%

Róg Strażnika

  • Maksymalne zdrowie: 200 pkt. ⇒ 350 pkt.

Stalowe Serce

  • Skalowanie z maksymalnym zdrowiem przy aktywacji: 6% ⇒ 7%
  • Konwersja obrażeń od efektów na stałe maksymalne zdrowie: 10% ⇒ 12%

Miecz-Pistolet Hextech

  • Moc umiejętności: 80 pkt. ⇒ 100 pkt.
  • Obrażenia od ataku: 40 pkt. ⇒ 50 pkt.

Hextechowy Pas Rakietowy

  • Przebicie odporności na magię: 9 pkt. ⇒ 12 pkt.
  • Czas odnowienia: 40 sek. ⇒ 25 sek.

Skupienie Horyzontalne

  • Wszystkie modyfikacje statystyk zostały cofnięte.
  • Zdrowie: 300 pkt. ⇒ 150 pkt.
  • Moc umiejętności: 90 pkt. ⇒ 100 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn. ⇒ 15 jedn.
  • Obrażenia dodatkowe przy aktywacji: 15% ⇒ 10%

Nieśmiertelny Łuklerz

  • Wytrzymałość tarczy: 320-530 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 400-680 pkt. (zależnie od poziomu)

Imperialny Mandat

  • Moc umiejętności: 60 pkt. ⇒ 80 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 30 jedn. ⇒ 35 jedn.
  • Początkowe obrażenia od efektów: 50-90 pkt. ⇒ 70-170 pkt.
  • Obrażenia od efektów sojusznika: 100-160 pkt. ⇒ 130-230 pkt.

Przysięga Rycerska

  • Procent przekierowanych obrażeń: 10/20% przy wzmocnieniu ⇒ 8/16% z dystansu i 12/24% w zwarciu

Pogromca Krakenów

  • Obrażenia od ataku: 40 pkt. ⇒ 45 pkt.

Cierpienie Liandry’ego

  • Zadaje do 15% dodatkowych obrażeń magicznych w zależności od dodatkowego zdrowia celu od 0-1250 pkt. ⇒ 12% od 0-4000 pkt. (było zbyt silne, gdyż każdy otrzymywał dużo darmowego dodatkowego zdrowia ze wzmocnienia statystyk)

Pozdrowienia Lorda Dominika

  • Przebicie pancerza: 35% ⇒ 30%

Nawałnica Luden

  • Moc umiejętności: 100 pkt. ⇒ 80 pkt.

Śmiertelne Przypomnienie

  • Przebicie pancerza: 35% ⇒ 30%

Nocny Żniwiarz

  • Przyspieszenie umiejętności: 25 jedn. ⇒ 40 jedn.

Widmowy Tancerz

  • Prędkość ataku przy maksymalnej liczbie ładunków: 30% ⇒ 50%

Szpon Ciemnego Typa

  • Obrażenia od efektów zostały wzmocnione, by odpowiadały wartościom na Rift (skalowanie z mocą umiejętności zostało nieco wzmocnione).

Odkupienie

  • Zdrowie: 300 pkt. ⇒ 400 pkt.

Szczelinotwórca

  • Zdrowie: 300 pkt. ⇒ 450 pkt.

Rytuał Ruiny

  • Tarcza ma teraz 30% skalowania z dodatkowymi obrażeniami od ataku.

Kryształowy Kostur Rylai

  • Moc umiejętności: 85 pkt. ⇒ 70 pkt.
  • Zdrowie: 475 pkt. ⇒ 400 pkt.

Wężowy Kieł

  • Obrażenia od ataku: 55 pkt. ⇒ 65 pkt.
  • Zmniejszenie wytrzymałości tarczy dla bohaterów walczących z dystansu: 35% ⇒ 50%

Uraza Seryldy

  • Przebicie pancerza: 40% ⇒ 35%

Płomień Cienia

  • Przebicie odporności na magię zależne od bieżącego zdrowia celu: 10-20 pkt. ⇒ 15-25 pkt.

Pieśń Bitewna Shurelyi

  • Prędkość ruchu użycia: 30% ⇒ 50%
  • Czas odnowienia: 75 sek. ⇒ 30 sek.

Kosa Statikka

  • Obrażenia podstawowe od efektów: 100-200 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 100-280 pkt. (zależnie od poziomu)
  • Skalowanie z mocą umiejętności: 60% (bez zmian)

Klinga Burzy

  • Prędkość ataku: 15% ⇒ 25%

Łamacz Falangi

  • Obrażenia od ataku: 50 pkt. ⇒ 60 pkt.

Słoneczna Egida

  • Skalowanie ze zdrowiem każdego draśnięcia: 1,75% ⇒ 2,5%

Miecz Kwitnącego Świtu

  • Wartość leczenia: 20-60 pkt. (+12% dodatkowych obrażeń od ataku) (+8% mocy umiejętności) ⇒ 15-45 pkt. (+10% dodatkowych obrażeń od ataku) (+7% mocy umiejętności)
  • Zdrowie: 300 pkt. ⇒ 200 pkt.
  • Moc umiejętności: 60 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Prędkość ataku za każdy 1% siły leczenia/tarcz: 1,5% ⇒ 1,2%

Kolosalna Hydra

  • Dodatkowe zdrowie zamienione na obrażenia od ataku: 2% ⇒ 1,5%
  • Zdrowie: 500 pkt. ⇒ 400 pkt.

Moc Trójcy

  • Zdrowie: 200 pkt. ⇒ 333 pkt.
  • Obrażenia od ataku: 30 pkt. ⇒ 33 pkt.

Widmowe Ostrze Youmuu

  • Destrukcja umiejętności biernej zmniejszona do 10-20 pkt. (zależnie od poziomu).

Modyfikacje wyważenia ulepszeń

Szukacie listy nowych ulepszeń? Co byłoby w tym fajnego? Najlepiej będzie, jeśli wkroczycie na Arenę i zobaczycie, jakie ulepszenia dostajecie. Eksperymentujcie i zobaczcie, co działa najlepiej. Podróż to połowa zabawy.

  • Usunięte ulepszenia: Zapiąć Pasy, Ewokacja, Ekspresowa Dostawa, Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów, Objawienie Zhonyi

Ekspresowe Czarowanie

  • Przyspieszenie umiejętności na każde użycie: 8 pkt. ⇒ 9 pkt.

Sztandar Dowódcy

  • Wzmocnienie statystyk: 20% ⇒ 25%

Ciało Astralne

  • Zdrowie: 1000 pkt. ⇒ 1250 pkt.

Krąg śmierci

  • Zamiana leczenia na obrażenia: 50% ⇒ 70%

Mistrz Kombinacji

  • Podstawowa prędkość ruchu dla bohaterów walczących z dystansu: 20% ⇒ 30%
  • Podstawowa prędkość ruchu dla bohaterów walczących w zwarciu: 30% ⇒ 40%
  • Maksymalne przyspieszenie: 60% ⇒ 80%
  • Obrażenia Elektryzacji: 50-250 pkt. (zależnie od poziomu) (+45% dodatkowych obrażeń od ataku) (+30% mocy umiejętności) ⇒ 60-300 pkt. (+55% dodatkowych obrażeń od ataku) (+40% mocy umiejętności)

Zabójca do Wynajęcia

  • Wzmocnienie obrażeń: 15% ⇒ 20%

Odwaga Kolosa

  • Podstawowa wytrzymałość tarczy: 200 pkt. ⇒ 100-400 pkt. (zależnie od poziomu)

Chyżość

  • Prędkość ataku: 50% ⇒ 60%

Znaczenie Ziemi

  • Obrażenia zmniejszone o 17%.

Poczuj Pieczenie

  • Obrażenia Podpalenia: 70-410 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 100-600 pkt. (zależnie od poziomu)
  • Stopień spowolnienia: 30% ⇒ 50%

Wstydliwa Przyjemność

  • Leczenie: 4% maksymalnego zdrowia ⇒ 10-180 pkt. (zależnie od poziomu) + 2% maksymalnego zdrowia

Piekielny Przewodnik

  • Skalowanie z mocą umiejętności: 10% ⇒ 6%

Błyskawiczne Ciosy

  • Obrażenia od ataku za każdą 1 jedn. prędkości ataku: 30 pkt. ⇒ 25 pkt.

Mistyczny Cios

  • Zwrot czasu odnowienia: 1 sek. ⇒ 1,25 sek.

OK, Bumerangu

  • Obrażenia: 45-225 pkt. (zależnie od poziomu) (+25% dodatkowych obrażeń od ataku) (+17% mocy umiejętności) ⇒ 40-200 pkt. (+22% dodatkowych obrażeń od ataku) (+15% mocy umiejętności)

Męstwo Banity

  • Pancerz i odporność na magię za każdy ładunek: 15 pkt. ⇒ 12 pkt.

Wytrwałość

  • Podstawowa regeneracja: 600% ⇒ 800%
  • Wzmocniona regeneracja: 1200% ⇒ 1600%

Niezwykła Nikczemność

  • Czas odnowienia na każdą aktywację umiejętności: 0,75 sek. ⇒ 0,5 sek.
  • nowość Jeśli zostanie wzięta w drugiej rundzie ulepszeń, zaczyna z 40 pkt. mocy umiejętności.

Karczemne Zabijakowanie

  • Leczenie: 2% maksymalnego zdrowia ⇒ 5-90 pkt. (zależnie od poziomu) + 1% maksymalnego zdrowia

Nieprzerwane Przywracanie

  • Podstawowe leczenie za każde 1000 jedn. przebytego dystansu: 30-150 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 20-120 pkt. (zależnie od poziomu)
  • Skalowanie z maksymalnym zdrowiem za każde 1000 jedn. przebytego dystansu: 2,5% ⇒ 2%

Żarliwa Jutrzenka

  • Obrażenia: 24-160 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 40-200 pkt. (zależnie od poziomu)

Wolnowar

  • Całkowite obrażenia od krwawienia: 2,5% ⇒ 1,75% maksymalnego zdrowia użytkownika

Grom Dźwiękowy

  • Stopień spowolnienia: 40% ⇒ 30%
  • Obrażenia: 40-160 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 30-150 pkt. (zależnie od poziomu)

Pochłanianie Dusz

  • Kradzież życia przy trafieniu krytycznym: 30% ⇒ 20%

Duchowe Powiązanie

  • Przekierowywane obrażenia: 25% ⇒ 15%
  • Skopiowane leczenie: 45% ⇒ 50%

Wojenna Symfonia

  • Siła adaptacyjna za ładunek Zdobywcy: 2-4,5 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 3-5,5 pkt. (zależnie od poziomu)
  • Leczenie po redukcji obrażeń Zdobywcy: 8/5% (w zwarciu / z dystansu) ⇒ 10/8% (w zwarciu / z dystansu)
  • Prędkość ataku za każdy ładunek (w zwarciu): 10-15% ⇒ 13-18%
  • Prędkość ataku za każdy ładunek (z dystansu): 5-9% ⇒ 8-12%

Obrona albo Nic

  • Zmniejszenie obrażeń: 30% ⇒ 25%

Tłuczek

  • Destrukcja: 15 pkt. ⇒ 10 pkt.

Okrutnik

  • Całkowity procent obrażeń podpalenia od maksymalnego zdrowia: 5% ⇒ 4%

Genialny Cel

  • Obrażenia: 200-700 pkt. (zależnie od poziomu) (+100% dodatkowych obrażeń od ataku) (+90% mocy umiejętności) ⇒ 250-750 pkt. (+140% dodatkowych obrażeń od ataku) (+100% mocy umiejętności)

Świadome Poświęcenie

  • Bieżąca zmiana na tarczę: 30% ⇒ 25%

Nowe wyzwania Areny

  • Śmietanka: Zadaj bohaterom najwięcej obrażeń w grze.
  • Pantofle do Tańca: Uniknij pięciu umiejętności mierzonych (dystansowe umiejętności nienamierzane) w ciągu 8 sek.
  • Podwojenie: Zdobywaj podwójne zabójstwa.
  • Mur: Przyjmij na siebie 10 000 pkt. czystych obrażeń od bohaterów w jednej walce bez umierania.
  • Na Przekór: Zdobywaj zabójstwa, gdy w pobliżu znajduje się więcej wrogich bohaterów niż sojuszniczych.
  • Jestem przy tobie!: Uratuj sojusznika, który otrzymałby śmiertelne obrażenia, lecząc go lub osłaniając tarczą.

Zmiany wyważenia w trybie ARAM

Osłabienia

  • Riven: nałożone tarcze: 120% ⇒ 100%

Wzmocnienia

  • Ashe: zadane obrażenia: 90% ⇒ 100%

Clash – Puchar ARAM

Nadchodzi pora na ostatni turniej Clash tego roku. Nie ma lepszego sposobu na świętowanie tej chwili niż starcie na Howling Abyss!

  • Początek zapisów: 4 grudnia o godz. 11:00 (czasu lokalnego)
  • Dni turnieju: 9 i 10 grudnia, 16:00-19:00 (czasu lokalnego, zależnie od regionu)

Rotacja mitycznego sklepu

Już dostępne

  • PROJEKT: Irelia (Prestiżowa)
  • Kai’Sa z K/DA (Prestiżowa)
  • Master Yi Duchowego Rozkwitu (Prestiżowy)
  • Lux z Akademii Bojowej (Prestiżowa)
  • Hextechowy Alistar
  • Hextechowy Malzahar
  • Mityczna Barwa Smoka Burzy Lee Sina
  • Mityczna Barwa Riven Zwiastunki Brzasku
  • Ashe Crystalis Motus
  • Odzyskana Barwa (Ashe Crystalis Motus) + Ikona
  • Emotka Ashe Crystalis Motus
  • Skórka totemu Crystalis Motus
  • Ikona Mitycznej Esencji Wybrańców Zimy 2022
  • Ikona Mitycznej Esencji Festynu Księżyca 2023
  • Ikona Mitycznej Esencji Wróżkowego Dworu 2023
  • Ikona Mitycznej Esencji Mrocznej Sepii 2023
  • Ikona Mitycznej Esencji Duchowego Wojownika 2023
  • Ikona Mitycznej Esencji Mistrzostw 2023
  • Torba z Różnościami Wróżkowego Dworu 2023

Opuszczają Mityczny Sklep

  • Janna z Cyberaureolą (Prestiżowa)
  • Evelynn z K/DA (Prestiżowa)
  • Adeptka Arkanów Zoe (Prestiżowa)
  • Aatrox Krwawego Księżyca (Prestiżowy)
  • Hextechowy Kog’Maw
  • Hextechowy Swain
  • Neo Jax z PAX
  • Taliyah Crystalis Motus
  • Odzyskana Barwa (Taliyah Crystalis Motus) + Ikona
  • Emotka Taliyah Crystalis Motus
  • Ikona + Mityczna Barwa Pogromcy Galaktyki Zeda
  • Ikona + Mityczna Barwa Senny w Samo Południe

Naprawione błędy i drobne zmiany

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe przy trafieniu Q – Jadowitego Ugryzienia nie odtwarzały się prawidłowo, gdy Elise była w Pajęczej postaci.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego R Dravena wykańczało go, gdy zostało użyte bardzo blisko wroga, a ilość zgromadzonego złota z umiejętności biernej była wyższa niż jego bieżące zdrowie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pióra wzmocnionego ataku podstawowego Xayah ulegały zniszczeniu podczas trafienia doskakującego celu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty wizualne kałuży W – Udręczonego Cienia Morgany nie pojawiały się dla wrogów, jeśli umiejętność została użyta wewnątrz terenu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe Q Evelynn nie odtwarzały się, gdy były użyte blisko celu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Neeko mogła odziedziczyć atrybuty dwóch różnych jednostek jednocześnie, przez co czasami miała 2,5 prędkości ataku.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ulepszone przedmioty mityczne Ornna nie zapewniały kumulujących się unikalnych efektów biernych przedmiotów, takich jak Różdżka Wieków czy Ostrze Gniewu Guinsoo.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Viego nie był w stanie zamienić broni, jeśli przejął Apheliosa.

Naprawione błędy elementów kosmetycznych

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt wizualny ognia Hextechowej Annie chwilowo znikał podczas jej animacji bezczynności.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Pogromca Popiołów Sylas, Wilk Bojowy Sylas, PROJEKT: Sylas (Prestiżowy) i model klona PROJEKT-u: Sylasa miały uszkodzone tekstury podczas kradzieży superumiejętności Shaco, jeśli Shaco miał następujące skórki: Duchowy Wojownik (Prestiżowy), Duchowy Wojownik, Wybraniec Zimy, Koszmar Miasta Zbrodni i Adept Arkanów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Senna w Samo Południe nie miała animacji przejścia podczas kończenia animacji biegu Obrony Terytorialnej.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt wizualny Cienia Świtu (R) PROJEKT-u: Senny nie był ucinany przy zmianie elewacji, gdy umiejętność była rzucana z niższej pozycji.

Nadchodzące skórki i Barwy

W tym patchu pojawią się następujące skórki:

Ashe Crystalis Motus

Camille Wybranka Zimy

Thresh Wybraniec Zimy

Senna Wybranka Zimy

Sylas Wybraniec Zimy

Annie Wybranka Zimy

Hecarim Wybraniec Zimy

Lucian Wybraniec Zimy

Hwei Wybraniec Zimy

Camille Wybranka Zimy (Prestiżowa)

W tym patchu pojawią się następujące Barwy:

Ashe Crystalis Motus

Camille Wybranka Zimy

Thresh Wybraniec Zimy

Senna Wybranka Zimy

Sylas Wybraniec Zimy

Annie Wybranka Zimy

Hecarim Wybraniec Zimy

Lucian Wybraniec Zimy

Hwei Wybraniec Zimy


Podziel się ze znajomymi!