Patch 14.3 – Opis zmian //Patch notes


Szczegóły zmiany na patch 14.3.


Czy może być lepszy sposób na rozpoczęcie Festynu Księżyca niż z nowym patchem? Oto patch 14.3! W tym patchu wprowadzamy kolejne modyfikacje bohaterów i przedmiotów, na które miała wpływ restrukturyzacja przedmiotów. Obejmuje to aspekty takie jak obniżenie ogólnych obrażeń eksplozywnych w grze poprzez zmniejszenie obrażeń od efektów przy trafieniu z przedmiotów. Chcemy również zwiększyć wytrzymałość prowadzących z mocą umiejętności (np. Ziggs czy Nidalee), aby zrekompensować zmiany ich głównych przedmiotów. Planujemy też zmodyfikować bohaterów, którzy zbyt dobrze radzili sobie w realiach nowego systemu przedmiotów (np. Rengar, Karma). Ponadto w tym patchu wprowadzamy serię skórek Smoczych Łusek. Mamy dla was także powrót trybu URF i nowe informacje o wprowadzeniu Vanguard. Przypominamy też o wycofaniu wsparcia dla Windows 7, 8 i 8.1.

Patch w skrócie

Lee Sin Niebiańskiej Szali, Lee Sin Boskiej Niebiańskiej Szali, Master Yi Niebiańskiej Szali, Janna Niebiańskiej Szali, Ezreal Niebiańskiej Szali, Kai’Sa Niebiańskiej Szali, Diana Niebiańskiej Szali i Ezreal Niebiańskiej Szali (Prestiżowy) będą dostępni 7 lutego o godz. 21:00 CET.

Ultra Rapid Fire (URF) powróci w patchu 14.3! URF będzie dostępny 7 lutego 2024 r. o godz. 18:00 CET dla EUW, EUN, RU i TR oraz o godz. 21:00 CET dla pozostałych regionów.

Vanguard

W opisie patcha 14.2 wspominaliśmy o wprowadzeniu Vanguard – to autorskie oprogramowanie Riot zapobiegające oszukiwaniu, które będzie wymagane do rozgrywania wszystkich gier League of Legends i Teamfight Tactics. Opóźniamy termin wprowadzenia tej zmiany ze względu na poważne błędy z oknem pojawiającym się w kliencie. Wraz z publikacją patcha 14.3 przeprowadzimy diagnostykę, aby ustalić, czy wasze komputery są gotowe na tę aktualizację. Jeżeli okaże się, że nie, zajrzyjcie do naszego przewodnika rozwiązywania problemów lub skontaktujcie się ze Wsparciem Gracza. Zmiana ta oznacza również, że przesuwamy premierę Vanguard z patcha 14.4 na 14.5. Dzięki temu gracze będą mieli sporo czasu na przygotowanie się i zainstalowanie Vanguard.Jeśli na początku wasz komputer nie przejdzie testu, przeprowadzimy go ponownie później. Sami możecie też przeprowadzić go manualnie poprzez kliknięcie ikony ustawień w prawym górnym rogu i wybranie opcji „Sprawdź kompatybilność” w zakładce „Ogólne” > „Test systemu Vanguard”.Nie będzie to oznaczać, że system Vanguard jest już aktywny czy wykorzystywany przez League. Chcemy wam po prostu dać odpowiednio dużo czasu na przygotowanie, zanim system stanie się obowiązkowy. Aby dowiedzieć się więcej, rzućcie okiem na nasz artykuł Wsparcia Gracza dotyczący systemu Vanguard.

Aktualizacja minimalnych wymagań systemowych

Od środy, 21 lutego (patch 14.4), aktualizujemy nasze minimalne wymagania systemowe i tym samym nie będziemy już wspierać działania League of Legends i Teamfight Tactics na systemach operacyjnych Windows 7, 8 i 8.1. Aby utrzymać stabilność i wydajność naszych gier, czasami musimy odejść od wsparcia starszych systemów operacyjnych, które nie są już w powszechnym użyciu przez naszych graczy. Jeżeli wciąż korzystacie z wymienionych wyżej wersji systemu Windows, rozważcie aktualizację, aby kontynuować grę. Więcej szczegółów znajdziecie na naszej stronie z minimalnymi wymaganiami systemowymi.

Bohaterowie

Aurelion Sol

Q: zmniejszony koszt many; zwiększona liczba ładunków za zadanie obrażeń bohaterowi. W: zmniejszony koszt many; skrócony czas odnowienia; zwiększone obrażenia dodatkowe podczas Q. E: zmniejszone generowanie ładunków Gwiezdnego Pyłu. Zmieniono zalecaną kolejność rozwoju umiejętności z QEW na QWE.

Przedmioty Aureliona Sola nie zachwycają, gdyż Udręka Liandry’ego nie zapewnia już many, a Korona Roztrzaskanej Królowej została usunięta. Bohater ma wysokie koszty many, a jego użytkownicy wolą pasywny i reaktywny styl gry od proaktywności. Uważamy, że gracze będą czerpać więcej frajdy z rozgrywki, jeśli Aurelion Sol będzie zdobywać większość ładunków z proaktywnej walki przeciwko graczom zamiast z biernego farmienia. Będzie to również ogólnie zdrowsze dla rozgrywki, gdyż będzie musiał podejmować ryzyko, aby się skalować. Modyfikujemy jego koszty many, by umożliwić proaktywny styl gry. W przyszłości wyważymy bohatera, skupiając się na kumulowaniu ładunków za pomocą Q+W.

Q – Oddech Światła

  • Koszt many na sekundę: 45/50/55/60/65 pkt. ⇒ 30/35/40/45/50 pkt.
  • Ładunki Gwiezdnego Pyłu za obrażenia zadane bohaterowi: 1 ⇒ 3

W – Astralny Lot

  • Koszt many: 80/85/90/95/100 pkt. ⇒ 50/55/60/65/70 pkt.
  • Czas odnowienia: 22/20,5/19/17,5/16 sek. ⇒ 15/14/13/12/11 sek.
  • Q – obrażenia dodatkowe Oddechu Światła: 14/15,5/17/18,5/20% ⇒ 18/20/22/24/26%

E – Osobliwość

  • Ładunki Gwiezdnego Pyłu za udział w zabójstwie bohatera: 5 ⇒ 2
  • Ładunki Gwiezdnego Pyłu za udział w zabójstwie potężnego potwora: 5 ⇒ 2
  • Ładunki Gwiezdnego Pyłu za udział w zabójstwie stwora oblężniczego: 3 ⇒ 2
  • Ładunki Gwiezdnego Pyłu za udział w zabójstwie dużego potwora: 3 ⇒ 2

Azir

Zmniejszona podstawowa regeneracja zdrowia.

Żołnierze Azira nakładają teraz efekty przy trafieniu, więc jego główną runą stały się Zwinne Nogi. Dzięki nowo odkrytym możliwościom utrzymywania się przy życiu bohatera praktycznie nie da się przegonić z alei. Z tego powodu osłabiamy jego ogólną wytrzymałość, a w szczególności regenerację zdrowia we wczesnej fazie gry, która obecnie jest zbyt wysoka dzięki Zwinnym Nogom.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowa regeneracja zdrowia: 7 pkt. ⇒ 5 pkt.

Brand

Umiejętność bierna: zmniejszone obrażenia zadawane potworom; naprawiony błąd. Q: zmniejszone obrażenia.

Brand jest obecnie całkiem silny z trzech powodów: bardzo szybko czyści dżunglę, ma naturalną Synergię z Udręką Liandry’ego, a bohaterowie mają więcej zdrowia. W tym patchu wyważamy obrażenia jego umiejętności biernej dzięki naprawionemu błędowi. Nadal musimy go nieco osłabić, więc spowalniamy czyszczenie dżungli i obrażenia podstawowe we wczesnej fazie gry.

Umiejętność bierna – Płomień

  • Modyfikator obrażeń zadawanych potworom: 220% ⇒ 200%
  • Naprawiony błąd: Płomień nie zadaje już więcej niż 2% obrażeń od maksymalnego zdrowia przy jednym nałożeniu efektu.

Q – Spalenie

  • Obrażenia: 80/110/140/170/200 pkt. (+65% mocy umiejętności) ⇒ 70/100/130/160/190 pkt. (+65% mocy umiejętności)

Corki

Wydłużony czas działania Paczki. W: skrócony czas odnowienia; zmniejszony koszt many; zwiększone obrażenia. Złowrogość nie jest już wliczana w ramach efektu biernego Zaćmienia.

W tym patchu Corki otrzymuje znaczne osłabienie. Naprawiamy błąd interakcji jego głównego przedmiotu Zaćmienia ze Złowrogością. Cieszymy się, że graczom udało się stworzyć ciekawy zestaw wykorzystujący osobliwe skalowanie Corkiego z przedmiotami. Zamiast powracać do nękającego Corkiego z mocą umiejętnością, chcemy, aby bohater grał agresywniej i podejmował ryzyko związane ze sporadycznym agresywnym używaniem Walkirii. Z naciskiem na sporadyczność.

Umiejętność bierna – Przesyłka Specjalna

  • Czas trwania Paczki: 60 sek. ⇒ 45 sek.

W – Walkiria

  • Czas odnowienia: 20/19/18/17/16 sek. ⇒ 20/18/16/14/12 sek.
  • Koszt many: 100 pkt. ⇒ 80 pkt.
  • Obrażenia na sekundę: 60/90/120/150/180 pkt. (+40% mocy umiejętności) ⇒ 60/90/120/150/180 pkt. (+60% mocy umiejętności)

R – Ogień Zaporowy

  • usuniętoModyfikacja interakcji z przedmiotem: Złowrogość nie jest już wliczana w ramach efektu biernego Zaćmienia.

Ezreal

Q: zmniejszone obrażenia. R: zmniejszone obrażenia.

W patchu 14.2 nieco przesadziliśmy ze wzmocnieniami Ezreala, a tym razem wzmacniamy sporo jego głównych przedmiotów, co oznacza, że musimy nieco osłabić samego bohatera. Ogólnie, w połączeniu ze wzmocnieniami przedmiotów, zmiany te powinny stanowić wzmocnienie w porównaniu z jego mocą w patchu 14.1.

Q – Mistyczny Strzał

  • Obrażenia: 20/45/70/95/120 pkt. (+135% obrażeń od ataku) (+15% mocy umiejętności) ⇒ 20/45/70/95/120 pkt. (+130% obrażeń od ataku) (+15% mocy umiejętności)

R – Celna Salwa

  • Obrażenia: 350/525/700 pkt. (+120% dodatkowych obrażeń od ataku) (+90% mocy umiejętności) ⇒ 325/500/675 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku) (+90% mocy umiejętności)

Illaoi

Umiejętność bierna: zwiększony zasięg macki; zmniejszone obrażenia.

Zmiany mapy wprowadzone w patchu 14.1 spowodowały osłabienie Illaoi głównie ze względu na to, że jej macki zostały zaprojektowane z myślą o starym terenie. W tym patchu wprowadzamy zmiany, dzięki którym jej macki będą skuteczniejsze na nowym Summoner’s Rift. Skuteczność ta umożliwi zadawanie większej ilości obrażeń, więc obniżamy obrażenia macek. W połączeniu zmiany te powinny być neutralne, ale Kapłanką Krakena będzie się teraz grać znacznie przyjemniej.

Umiejętność bierna – Prorok Starszego Boga

  • Zasięg macki: 800 jedn. ⇒ 925 jedn.
  • Obrażenia macki: 10-180 pkt. (zależnie od poziomu, +120% obrażeń od ataku, +40% mocy umiejętności) ⇒ 9-162 pkt. (zależnie od poziomu, +115% obrażeń od ataku, +40% mocy umiejętności)

Karma

R+Q: zmniejszone obrażenia Rozbłysku Duszy.

Karma jest obecnie zbyt silna, gdyż odnosi sukcesy jako górna, środkowa i wspierająca. W związku z nową mocą zapewnianą przez Złowrogość jej superumiejętność ma zbyt krótki czas odnowienia jak na zadawane obrażenia, dlatego osłabiamy obrażenia wybuchu kombinacji R+Q.

R – Mantra

  • Obrażenia Rozbłysku Duszy: 35/140/245/350 pkt. (+70% mocy umiejętności) ⇒ 40/130/220/310 pkt. (+50% mocy umiejętności)

Lillia

Umiejętność bierna: zmniejszone obrażenia. Q: zmniejszone obrażenia.

Preferowane przedmioty Lillii są znacznie lepsze od aktualizacji sezonowej. Dają jej dostęp do zdrowia z każdego gniazda przedmiotu oraz zapewniają sporo wszechwampiryzmu, który dobrze współgra z umiejętnościami bohaterki. Podoba nam się, że Lillia jest ogólnie bardziej wytrzymała niż wcześniej. Dzięki temu wyróżnia się na tle innych użytkowników mocy umiejętności. Osłabimy nieco jej obrażenia w późnej fazie gry, a wytrzymałość pozostawiamy bez zmian.

Umiejętność bierna – Wypełniony Snami Kostur

  • Obrażenia od maksymalnego zdrowia: 5% (+1,5% mocy umiejętności) ⇒ 5% (+1,25% mocy umiejętności)

Q – Kwitnące Ciosy

  • Obrażenia: 70/90/110/130/150 pkt. (+90% mocy umiejętności) ⇒ 70/90/110/130/150 pkt. (+70% mocy umiejętności)

Maokai

Zmniejszona podstawowa regeneracja many. Umiejętność bierna: zmniejszone leczenie. Q: skrócony czas odnowienia; zmniejszony koszt many. E: zmniejszony koszt many; zmodyfikowany czas odnowienia. R: wydłużony czas odnowienia.

Maokai w roli wspierającego w końcu może w pierwszej kolejności kupić przedmioty dla obrońcy z prędkością ruchu bez konieczności walki przeciwko mitycznym przedmiotom innych bohaterów. Bardzo go to cieszy. Tak bardzo, że jest obecnie najlepszym wspierającym w grze. Chcemy nieco osłabić jego rolę wspierającego, jednocześnie nie wywierając wpływu na rolę górnego i dżunglera. Osłabimy jego synergię z przedmiotem dla wspierających (zapewniającym procentową regenerację many). Ograniczymy też dostęp do wczesnych sadzonek, zwiększymy zależność od złota i damy możliwość częstszego wciskania Q, co jest ważniejsze dla jego roli górnego i dżunglera.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowa regeneracja many: 7,2 pkt. ⇒ 6 pkt.

Umiejętność bierna – Wyssanie Magii

  • Leczenie zależne od maksymalnego zdrowia: 4-34 pkt. (zależnie od poziomu) + 4-12% (zależnie od poziomu) ⇒ 4-12,8% (zależnie od poziomu)

Q – Cierniowe Uderzenie

  • Czas odnowienia: 8/7,25/6,5/5,75/5 sek. ⇒ 7/6,5/6/5,5/5 sek.
  • Koszt many: 60 pkt. ⇒ 40 pkt.

E – Rzut Sadzonką

  • Czas odnowienia: 14 sek. ⇒ 16/15/14/13/12 sek.
  • Koszt many: 45/55/65/75/85 pkt. ⇒ 60/65/70/75/80 pkt.

R – Uścisk Natury

  • Czas odnowienia: 120/110/100 sek. ⇒ 130/110/90 sek.

Nidalee

Zwiększony przyrost odporności na magię. E: zwiększone leczenie; zwiększona dodatkowa prędkość ataku.

Nidalee została osłabiona w nowym sezonie, więc tym razem ją wzmacniamy! Obrażenia bohaterki są obecnie wysokie, ale brakuje jej wytrzymałości, gdyż wcześniej otrzymywała zdrowie z pierwszych dwóch przedmiotów. Teraz nie otrzymuje go wcale. W tym patchu chcemy zwiększyć leczenie jej E, gdyż mogłoby być nieco lepsze, a także prędkość ataku E, by bohaterka mogła szybciej czyścić fale stworów i obozy w dżungli. Zmiany mają również na celu wzmocnienie jej roli wspierającej, by w późnej fazie gry miała więcej możliwości. Wzmacniamy również przyrost odporności na magię, aby Nidalee była na równi z podobnymi postaciami z mocą umiejętności, które walczą w zwarciu (Lillia, Rumble). Statystyka ta jest dla nich całkiem ważna, w szczególności podczas walk drużynowych.

Podstawowe statystyki

  • Przyrost odporności na magię: 1,3 pkt. ⇒ 1,45 pkt.

E – Pierwotna Moc

  • Minimalne leczenie: 35/50/65/80/95 pkt. (+27,5% mocy umiejętności) ⇒ 50/75/100/125/150 pkt. (+35% mocy umiejętności) (Uwaga: maksymalne leczenie wciąż wynosi dwukrotność minimalnego)
  • Dodatkowa prędkość ataku: 20/30/40/50/60% ⇒ 30/40/50/60/70%

Pyke

Zwiększony podstawowy pancerz. Q: zwiększone obrażenia; zmniejszony koszt many. W: zwiększona dodatkowa prędkość ruchu. E: zwiększone obrażenia.

Pyke nie czuł się jak ryba w wodzie w patchu 14.1, ale zmiany run w 14.2 jeszcze bardziej go osłabiły. Teraz bohater potrzebuje koła ratunkowego. W tym patchu zwiększymy jego wytrzymałość we wczesnej fazie gry i wzmocnimy umiejętności, dzięki którym użytkownicy Pyke’a mogą robić to, czego pragną najbardziej: zabijać i prędko się poruszać.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowy pancerz: 45 pkt. ⇒ 47 pkt.

Q – Kościany Harpun

  • Obrażenia: 100/150/200/250/300 pkt. (+60% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 100/150/200/250/300 pkt. (+75% dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Koszt many: 74/78/82/86/90 pkt. ⇒ 70/75/80/85/90 pkt.

W – Nur w Upiorne Wody

  • Dodatkowa prędkość ruchu: 40% (+1,5% za każdy 1 pkt. destrukcji) ⇒ 45% (+2% za każdy 1 pkt. destrukcji)

E – Widmowy Odpływ

  • Obrażenia: 105/145/185/225/265 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 100/150/200/250/300 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku)

Rengar

Zmniejszone podstawowe zdrowie. Q: zmniejszone dodatkowe obrażenia.

Obrażenia Rengara są zbyt wysokie, gdy zyska przewagę, więc obecnie kotek jest zadowolony, jakby miał nieskończony zapas kocimiętki. Niestety w tym przypadku kotkiem jest Rengar, a kocimiętka to nowe przedmioty z destrukcją. Musimy osłabić zestaw umiejętności Rengara ze względu na nowo odkryte synergie z Pychą, Bluźnierczą Hydrą i Okazją, dzięki którym obrażenia bohatera świetnie się skalują. Osłabiamy też podstawowe zdrowie, co zmniejszy moc bohatera w górnej alei.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe zdrowie: 620 pkt. ⇒ 590 pkt.

Q – Dzikość

  • Obrażenia dodatkowe: 30/60/90/120/150 pkt. (+0/5/10/15/20% obrażeń od ataku) ⇒ 30/60/90/120/150 pkt. (+0/3,75/7,5/11,25/15% obrażeń od ataku)
  • Wzmocnione obrażenia dodatkowe: 30-235 pkt. (zależnie od poziomu) (+40% obrażeń od ataku) ⇒ 30-235 pkt. (zależnie od poziomu) (+30% obrażeń od ataku)

Shaco

Zmniejszony przyrost regeneracji many. W: zmniejszony koszt many; zwiększone obrażenia dodatkowe zadawane potworom; Czerwie nie niszczą już Zabawek Niespodzianek jednym atakiem. E: zwiększony koszt many. R: drobne zmiany.

Shaco sieje postrach w sercach dolnych, jednak uważamy, że wszyscy na mapie powinni bać się go jednakowo, dlatego wprowadzamy modyfikacje zmniejszające jego moc w roli wspierającego, ale zwiększające ją w roli dżunglera. Wzmocnienia Zabawki Niespodzianki pomogą mu szybciej czyścić dżunglę i zachować przy tym więcej zdrowia, w szczególności w przypadku zestawów przedmiotów z mocą umiejętności, które radzą sobie gorzej od pozostałych. Osłabienia many powinny ograniczyć jego możliwości w zakresie nękania wrogów w alei, jednocześnie sprawiając, że Shaco w dżungli całkowicie porzuci przedmioty z maną.

Podstawowe statystyki

  • Przyrost regeneracji many: 0,45 pkt. ⇒ 0,35 pkt.

W – Zabawka Niespodzianka

  • Koszt many: 70 pkt. na wszystkich poziomach ⇒ 70/65/60/55/50 pkt.
  • Obrażenia dodatkowe przeciwko potworom: 10/20/30/40/50 pkt. ⇒ 20/35/50/65/80 pkt.
  • Czerwioodporność: Czerwie nie niszczą już Zabawek Niespodzianek jednym atakiem.

E – Zatrute Sztylety

  • Koszt many: 65 pkt. ⇒ 75 pkt.

R – Halucynacje

  • PUF: Klon Shaco tworzy teraz pomarańczowy efekt, gdy przemieszcza się z powrotem do Shaco lub gdy się teleportuje.
  • Zegar klona: Czas trwania klona jest teraz widoczny w interfejsie.
  • Naprawiony błąd: Klon Shaco nie traci już celu ataku podstawowego podczas rzucania zaklęć.

Shyvana

Q: zwiększone wzmocnione obrażenia od ataku; zwiększona dodatkowa prędkość ataku. W: zwiększona dodatkowa prędkość ruchu.

Usunęliśmy Nocnego Żniwiarza z gry, ale Shyvana z mocą umiejętności była popularna już wcześniej i zostanie na dłużej dzięki oddanym jej graczom. Wiemy, że lubią oni kupować dla bohaterki przedmioty z mocą umiejętnością, więc chcemy zachować skuteczność takich zestawów.

Q – Podwójne Ugryzienie

  • Obrażenia dodatkowe wzmocnionego ataku: 100% obrażeń od ataku (+35% mocy umiejętności) ⇒ 100% obrażeń od ataku (+50% mocy umiejętności)
  • Dodatkowa prędkość ataku: 40/45/50/55/60% ⇒ 50/55/60/65/70%

W – Wypalenie

  • Dodatkowa prędkość ruchu: 30/35/40/45/50% (+0,8% mocy umiejętności) ⇒ 30/35/40/45/50% (+0,12% mocy umiejętności)

Taliyah

Q: zwiększone obrażenia. E: skrócony czas odnowienia.

Taliyah nie była w stanie odnaleźć się w nowym sezonie przez brak dostępu do przyspieszenia umiejętności. Zajmujemy się kwestią przyspieszenia poprzez skrócenie czasu odnowienia E. Chcemy również, by bohaterka była skuteczniejsza we wczesnej fazie gry w roli środkowej i dżunglerki, więc wzmacniamy jej Q, co zawsze jest mile widziane.

Q – Utkana Salwa

  • Obrażenia: 50/70/90/110/130 pkt. (+50% mocy umiejętności) ⇒ 60/78/96/114/132 pkt. (+50% mocy umiejętności)

E – Rozpruta Ziemia

  • Czas odnowienia: 16/15,5/15/14,5/14 sek. ⇒ 14 sek. na wszystkich poziomach

Teemo

Q: drobne poprawki.

Q – Oślepiająca Strzałka

  • Drobna zmiana: Oślepienie Q Teemo będzie teraz nakładane na cele trafione przez Q natychmiastowo, dzięki czemu Teemo nie otrzyma obrażeń od ataku podstawowego po nałożeniu oślepienia. Czas działania oślepienia będzie teraz spójny z czasem działania osłabienia nad paskiem zdrowia celu.

Trundle

Zmniejszone podstawowe zdrowie. Q: zmniejszone obrażenia.

Trundle radzi sobie całkiem nieźle dzięki wzmocnieniom otrzymanym w patchu 13.23. Uważamy, że skok mocy w środkowej fazie gry i lepsze synergie z Mocą Trójcy są na korzyść bohatera. Osłabiamy jego moc we wczesnej fazie gry, zmniejszając jego podstawowe zdrowie i stałe obrażenia Q.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe zdrowie: 686 pkt. ⇒ 650 pkt.

Q – Chaps

  • Dodatkowe obrażenia od ataku: 20/40/60/80/100 pkt. (+15/25/35/45/55% obrażeń od ataku) ⇒ 10/30/50/70/90 pkt. (+15/25/35/45/55% obrażeń od ataku)

Twitch

E: drobne poprawki.

E – Skażenie

  • Drobna zmiana: Jeśli Twitch użyje E w chwili wyczerpania trucizny na wrogu, zada obrażenia zależne od liczby ładunków na wrogu w momencie wyczerpania trucizny. Dzięki temu użycie E pozwoli na nieco większy margines błędu.

Wukong

Q: zwiększony dodatkowy zasięg. E: skrócony czas odnowienia.

Wukong obecnie radzi sobie słabo, w szczególności w górnej alei. Zapewniamy bohaterowi nieco więcej wigoru. Chcemy zwiększyć jego możliwości, więc zwiększamy dodatkowy zasięg Q na wczesnych poziomach, by umożliwić mu lepszą wymianę ciosów z wrogami. Wprowadzamy również wzmocnienie współczynnika dodatkowych obrażeń od ataku, gdyż osłabienie pancerza zapewniane przez Q straciło wartość po usunięciu odłamka pancerza w ostatnim patchu. Poza tym skracamy czas odnowienia E, gdyż bohater bardzo polega na tym zaklęciu, a jego zestaw przedmiotów stracił dostęp do przyspieszenia umiejętności.

Q – Miażdżący Cios

  • Dodatkowy zasięg: 75/100/125/150/175 jedn. ⇒ 135/145/155/165/175 jedn.
  • Dodatkowe obrażenia fizyczne: 20/45/70/95/120 pkt. (+45% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 20/45/70/95/120 pkt. (+55% dodatkowych obrażeń od ataku)

E – Cios Nimbu

  • Czas odnowienia: 10/9,5/9/8,5/8 sek. ⇒ 10/9,25/8,5/7,75/7 sek.

Yorick

Umiejętność bierna: zmniejszony zasięg odciągania ghuli; ghule zyskują teraz dodatkową prędkość ruchu, gdy wracają do Yoricka. Q: zmodyfikowane leczenie; zmniejszony koszt many. E: krótszy czas rzucania. R: zmodyfikowane dodatkowe obrażenia podczas atakowania celu Mglistej Dziewicy.

W związku z wprowadzeniem nowych przedmiotów uznaliśmy, że pora odświeżyć klasyczne zestawy osiłka dla Yoricka, które zapewnią mu więcej wytrzymałości. Dzięki temu bohater będzie mógł walczyć w pierwszej linii. Przy okazji chcieliśmy usprawnić doświadczenie z rozgrywki, wprowadzając drobne modyfikacje ghuli.

Umiejętność bierna – Pasterz Dusz

  • Zasięg odciągania ghuli: 2000 jedn. ⇒ 1600 jedn.
  • nowośćPrędkość podczas powrotu: Ghule zyskują teraz dodatkową prędkość ruchu, gdy wracają do Yoricka. Premia do prędkości ruchu jest zależna od dystansu pomiędzy ghulami a Yorickiem.

Q – Ostatni Rytuał

  • Leczenie: 10-68 pkt. (zależnie od poziomu), podwojone poniżej 50% zdrowia ⇒ 10-68 pkt. (zależnie od poziomu) (+4/5/6/7/8% brakującego zdrowia), zmniejszone o połowę przeciwko jednostkom niebędącym bohaterami
  • Koszt many: 25 pkt. ⇒ 20 pkt.

E – Żałobna Mgła

  • Czas rzucenia: 0,33 sek. ⇒ 0,25 sek.

R – Chluba Wysp

  • Obrażenia dodatkowe podczas atakowania celu Mglistej Dziewicy: 3/6/9% maksymalnego zdrowia (ograniczone do 100/200/300 pkt. przeciwko potworom), 2 sek. czasu odnowienia ⇒ 2/2,5/3% maksymalnego zdrowia (ograniczone do 100 pkt. przeciwko potworom), brak czasu odnowienia

Zeri

Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku. R: skrócony czas odnowienia. Zaktualizowano polecane przedmioty.

Zeri jest zszokowana modernizacją systemu przedmiotów. Gracze wybierają teraz Eksperymentalny Hexpierśnik, by uzyskać dostęp do przyspieszenia superumiejętności. Bohaterce przyda się nieco wsparcia na wszystkich poziomach umiejętności. Wzmocnimy jej podstawowe obrażenia od ataku i czas odnowienia superumiejętności, co docenią wszyscy gracze. Zeri nie będzie również tak bardzo uzależniona od Hexpierśnika. Zaktualizowaliśmy też rekomendowane przedmioty dla bohaterki, co również powinno przyczynić się do zwiększenia jej skuteczności.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe obrażenia od ataku: 53 pkt. ⇒ 56 pkt.

R – Piorunujący Strzał

  • Czas odnowienia: 100/85/70 sek. ⇒ 80/75/70 sek.

Ziggs

Zwiększony podstawowy pancerz, zwiększony przyrost pancerza. W: skrócony czas odnowienia.

Ziggs stracił w tym sezonie sporo wytrzymałości. Jest to spowodowane głównie utratą 200 pkt. zdrowia przez jego główne przedmioty, czyli Uścisk Serafina i Płomień Cienia. Nie przywrócimy bohaterowi całego zdrowia bezpośrednio, ale zapewnimy mu więcej wytrzymałości z neutralnych źródeł pancerza. Skracamy również czas odnowienia jego W, gdyż wymaga ona umiejętności od graczy, jeśli chcą zapewnić bohaterowi bezpieczeństwo.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowy pancerz: 18 pkt. ⇒ 21 pkt.
  • Przyrost pancerza: 4,5 pkt. ⇒ 4,7 pkt.

W – Ładunek Kumulacyjny

  • Czas odnowienia: 24/21/18/15/12 sek. ⇒ 20/18/16/14/12 sek.

Zyra

Zmniejszona podstawowa regeneracja many; zwiększony przyrost. Q: zmniejszony koszt many. W: zwiększone ładunki nasion przy udziale w zabójstwie stworów i potworów.

Zyra w roli wspierającej nie potrzebuje dużych pokładów many, gdyż zyskuje sporo regeneracji z przedmiotu dla wspierających. W związku z tym po utracie przyspieszenia umiejętności przez Udrękę Liandry’ego (która nie ma wpływu na umiejętność bierną bohaterki) oraz many (której bohaterka nie potrzebuje jako wspierająca) Zyra z chęcią kupowała przedmioty zapewniające więcej obrażeń i zdrowia. Jeśli chodzi o Zyrę w roli środkowej, to obie te statystyki są dla niej ważne. W tym patchu chcemy zmniejszyć przepaść pomiędzy poziomami mocy jej ról wspierającej, środkowej oraz dżunglerki. Cieszy nas, że jej główną rolą jest wsparcie, ale pragniemy umożliwić entuzjastom bohaterki skuteczną rozgrywkę w innych rolach. Modyfikujemy jej pulę many, by zachęcić do częstszego rzucania Q i zrekompensować nieco utratę przyspieszenia umiejętności w alei. Zyra będzie nadążała za pozostałymi środkowymi i będzie mogła częściej używać swoich głównych zaklęć.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowa regeneracja many: 13 pkt. ⇒ 7 pkt.
  • Przyrost regeneracji many: 0,4 pkt. ⇒ 0,8 pkt.

Q – Śmiercionośne Kolce

  • Koszt many: 70 pkt. ⇒ 55 pkt.

W – Szybki Wzrost

  • Progresja ładunków nasion przy udziale w zabójstwie stworów i potworów: 20% ⇒ 35%

Przedmioty

Złodziej Esencji

Wraz z nowym systemem przedmiotów destrukcja stała się znacznie lepszą statystyką. W szczególności dotyczy to dolnych. W połączeniu z ogólnymi zmianami tempa rozgrywki w porównaniu z 13. sezonem strzelcy opierający się na efektach przy trafieniu i trafieniach krytycznych są nieco słabsi niż wcześniej. Poniższe zmiany mają na celu systematyczne zwiększenie mocy tych bohaterów, aby nie mieli poczucia, że jedynymi przedmiotami wartymi zakupu są te, które zapewniają destrukcję.

  • Obrażenia od ataku: 55 pkt. ⇒ 60 pkt.

Ostrze Gniewu Guinsoo

Podobnie jak w przypadku zmian Złodzieja Esencji i Kolekcjonera wprowadzonych w tym patchu, poniższa zmiana ma zwiększyć moc bohaterów opartych o efekty przy trafieniu i trafienia krytyczne. Przedmiot powinien stanowić alternatywę dla zestawów z destrukcją.

  • Przepis: Wzmacniająca Księga + Ogniolubny Topór + Długi Miecz + 1050 szt. złota ⇒ Wzmacniająca Księga + Wygięty Łuk + Kilof + 1025 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 30 pkt. ⇒ 35 pkt.
  • Moc umiejętności: 30 pkt. ⇒ 35 pkt.

Kadłubołamacz

Naprawiamy błąd Kadłubołamacza, przywracając jeden z kluczowych elementów mocy przedmiotu, którego wcześniej brakowało.

  • Naprawiony błąd: Naprawiono błąd, w wyniku którego wzmocnienie Kadłubołamacza dla stworów przestawało działać, jeśli w pobliżu był sojuszniczy bohater.

Kaeniczna Powłoka

Kaeniczna Powłoka jest najlepszym przedmiotem z odpornością na magię, który przyćmiewa pozostałe możliwości, takie jak Oblicze Ducha czy Siła Natury. Przedmiot miał być zwykłym źródłem odporności na magię, więc musi być całkiem silny, ale przyda mu się osłabienie.

  • Siła tarczy magii: 20% maksymalnego zdrowia ⇒ 18% maksymalnego zdrowia
  • Czas odnowienia tarczy: 12 sek. bez otrzymania obrażeń ⇒ 15 sek. bez otrzymania obrażeń

Różdżka Wieków

Wielu bohaterów z mocą umiejętności wybiera teraz przedmioty z obrażeniami eksplozywnymi, takie jak Płomień Cienia czy Przepływ Burzy. Chcemy mieć pewność, że przedmioty oferujące więcej wytrzymałości wciąż będą skuteczne i godne wyboru. Wielu bohaterów z mocą umiejętności, którzy nie są zabójcami, powinno z chęcią kupować statystyki inne niż czyste obrażenia eksplozywne. Chcemy mieć pewność, że przedmioty te będą wyglądać kusząco.

  • Zdrowie: 350 pkt. ⇒ 400 pkt.
  • Mana: 300 pkt. ⇒ 400 pkt.

Kolekcjoner

Podobnie jak w przypadku zmian Złodzieja Esencji i Ostrza Gniewu Guinsoo wprowadzonych w tym patchu, poniższa zmiana ma zwiększyć moc bohaterów opartych o efekty przy trafieniu i trafienia krytyczne. Przedmiot ma stanowić alternatywę dla zestawów z destrukcją.

  • Obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 55 pkt.

Widmowe Ostrze Youmuu

W nowym sezonie więcej bohaterów walczących z dystansu sięga po przedmioty z destrukcją, więc musimy je nieco osłabić. Bohaterowie walczący z dystansu wykorzystują prędkość ruchu oferowaną przez ten przedmiot, aby przed długi czas pozostawać w walkach drużynowych. Jednocześnie zwiększają swoją przeżywalność, przez co zyskują zbyt wiele z jednego przedmiotu jak na klasę, dla której prędkość ruchu jest niezwykle cenną statystyką.

  • Dodatkowa prędkość ruchu poza walką: 40 jedn. ⇒ 40 jedn. (w zwarciu) / 20 jedn. (na dystans)
  • Dodatkowa prędkość ruchu efektu użycia: 20% ⇒ 20% (w zwarciu) / 15% (na dystans)

Zmiany przedmiotów z mocą umiejętności i obrażeń od efektów

Jednym z naszych celów w tym patchu jest zmniejszenie obrażeń zadawanych przez efekty przedmiotów, szczególnie w późnej fazie gry. Chcemy przez to zmniejszyć ogólne obrażenia eksplozywne w grze. Zależy nam na zachowaniu ogólnej mocy przedmiotów, gdyż są dobrze wyważone, więc wzmocnimy tylko niektóre z nich, by zrekompensować osłabienia ich efektów użycia. Uważamy, że bohaterowie powinni zadawać obrażenia eksplozywne, o ile wskazują na to ich umiejętności, a nie jeśli ich źródłem są głównie przedmioty (był to jeden z głównych problemów z przedmiotami mitycznymi). Wprowadzenie zmian popchnie system przedmiotów we właściwym kierunku. Wiele z tych przedmiotów nadal musi się lekko skalować, aby nadążyć za przyrostem odporności na magię wrogich bohaterów. Z tego powodu zachowaliśmy współczynniki skalowania.Przyjrzeliśmy się obrażeniom od efektów i zauważyliśmy, że bohaterowie zużywający mnóstwo many zaopatrują się w skuteczne przedmioty, ale są nieco za słabi. Obniżamy koszt przedmiotów z maną, aby ci bohaterowie mogli szybciej odczuć skok mocy zapewniany przed te przedmioty.

Kostur Archanioła / Uścisk Serafina

  • Łączny koszt: 3000 szt. złota ⇒ 2900 szt. złota
  • Koszt skompletowania: 500 szt. złota ⇒ 400 szt. złota

Echa Helii

  • Obrażenia za każdy odłamek: 55 pkt. ⇒ 45 pkt.
  • Leczenie za każdy odłamek: 20 pkt. ⇒ 40 pkt.

Alternator Hextech

  • Obrażenia Wysokich Obrotów: 50-125 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 65 pkt. na wszystkich poziomach

Hextechowy Pas Rakietowy

  • Obrażenia Ponaddźwiękowości: 125 pkt. (+15% mocy umiejętności) ⇒ 100 pkt. (+10% mocy umiejętności).

Pogromca Krakenów

  • Obrażenia Powalenia: 35-85 pkt. (na poziomach 8-18, +65% całkowitych obrażeń od ataku, +60% mocy umiejętności) ⇒ 140-310 pkt. (na poziomach 8-18)

Zmora Licza

  • Obrażenia Czaroostrza: 100% podstawowych obrażeń od ataku (+50% mocy umiejętności) ⇒ 75% podstawowych obrażeń od ataku (+50% mocy umiejętności)

Towarzysz Luden

  • Łączny koszt: 3000 szt. złota ⇒ 2900 szt. złota
  • Koszt skompletowania: 700 szt. złota ⇒ 600 szt. złota
  • Moc umiejętności: 90 pkt. ⇒ 95 pkt.
  • Obrażenia Ognia: 40 pkt. (+8% mocy umiejętności) ⇒ 45 pkt. (+4% mocy umiejętności)

Złowrogość

  • Łączny koszt: 2800 szt. złota ⇒ 2700 szt. złota
  • Koszt skompletowania: 700 szt. złota ⇒ 600 szt. złota
  • Obrażenia na sekundę: 60 pkt. (+6% mocy umiejętności) ⇒ 60 pkt. (+5% mocy umiejętności)
  • Osłabienie odporności na magię: 6-12 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 10 pkt. na wszystkich poziomach

Bluźniercza Hydra

  • Obrażenia efektu biernego – Rozpłatania: 40% obrażeń od ataku (w zwarciu) / 20% obrażeń od ataku (na dystans) ⇒ 50% obrażeń od ataku (w zwarciu) / 25% obrażeń od ataku (na dystans)
  • Obrażenia przeciwko celom poniżej 50% maksymalnego zdrowia efektu użycia – Heretycznego Rozpłatania: 150% całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 130% całkowitych obrażeń od ataku

Kosa Statikka

  • Łączny koszt: 3000 szt. złota ⇒ 2700 szt. złota
  • Koszt skompletowania: 400 szt. złota ⇒ 100 szt. złota
  • Obrażenia zadawane bohaterom przez Rażenie Prądem: 100-180 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 90 pkt. na wszystkich poziomach

Klinga Burzy

  • Obrażenia Gromu: 90 pkt. (+25% całkowitych obrażeń od ataku) ⇒ 100 pkt.
  • Dodatkowa prędkość ruchu Gromu: 1 sek. ⇒ 1,5 sek.

Przepływ Burzy

  • Moc umiejętności: 90 pkt. ⇒ 95 pkt.
  • Obrażenia Nawałnicy: 100-200 pkt. (na poziomach 1-18) (+20% mocy umiejętności) ⇒ 140 pkt. (+20% mocy umiejętności)

Rozdarte Niebo

  • Obrażenia od ataku: 55 pkt. ⇒ 45 pkt.
  • Zdrowie: 300 pkt. ⇒ 450 pkt.

Kolosalna Hydra

  • Zdrowie: 500 pkt. ⇒ 550 pkt.
  • Obrażenia zadawane głównemu celowi przez efekt użycia – Kolosalny Półksiężyc: 6% maksymalnego zdrowia (w zwarciu) / 3% maksymalnego zdrowia (na dystans) ⇒ 4% maksymalnego zdrowia (w zwarciu) / 2% maksymalnego zdrowia (na dystans)

Zmiany systemowe

Herold

Nowy Herold okazał się zbyt trudny w kontrolowaniu, w szczególności ze względu na to, że gracze dopiero uczą się sterowania. Nieco zwiększamy zwrotność Herolda i wprowadzamy drobne wzmocnienia. (Uwaga: Jeśli wskaźnik kierunku Herolda zniknie bez kliknięcia go, nie zaakceptuje on wejściowych sygnałów kierunku. Pracujemy nad usunięciem tego błędu, więc na razie prosimy o klikanie wskaźnika).

  • nowośćWolny początek: Przez pierwsze 3 sek. po pojawieniu się Herold oferuje świetną swobodę ruchu i łatwiej nim skręcać. Następnie co każde 2 sek. Herold traci zwrotność i zwiększa się jego szybkość ruchu.
  • Obrażenia kolizji ze ścianą: Zderzenie się ze ścianą podczas jazdy na Heroldzie zada mu obrażenia wynoszące tyle samo, co w przypadku zderzenia się z wieżą. ⇒ Zderzenie się ze ścianą podczas jazdy na Heroldzie zada mu 20% obrażeń otrzymywanych podczas zderzenia się z wieżą.
  • Nie mamy całej gry: Przyspieszono animację pojawienia się Herolda o 1 sek. w przypadku przyzwania przez gracza.

Zmiany wyważenia w trybie ARAM

Osłabienia

  • Briar: zadawane obrażenia: 105% ⇒ 100%
  • Karma: siła przyznawanych i otrzymywanych tarcz: 110% ⇒ 100%; zadawane obrażenia: 105% ⇒ 100%
  • Twisted Fate: zadawane obrażenia: 120% ⇒ 100%

Wzmocnienia

  • Ashe: czas odnowienia W: 18 sek. na wszystkich poziomach ⇒ 18/17,5/17/16,5/16 sek.
  • Hwei: Przyspieszenie umiejętności 0 jedn. ⇒ 20 jedn.
  • Sivir: czas odnowienia Q: 10/9,5/9/8,5/8 sek. ⇒ 14/13/12/11/10 sek.; zadawane obrażenia: 85% ⇒ 92%
  • Zed: zadawane obrażenia: 100% ⇒ 105%

Zmiany przedmiotów

  • Złowrogość: obrażenia Klątwy na sekundę: 60 pkt. (+6% mocy umiejętności) ⇒ 40 pkt. (+2,8% mocy umiejętności)
  • Rozdarte Niebo: leczenie efektu biernego: 140% podstawowych obrażeń od ataku (+6% brakującego zdrowia) ⇒ 120% podstawowych obrażeń od ataku (+4% brakującego zdrowia)
  • Przepływ Burzy: obrażenia Nawałnicy: 100-200 pkt. (na poziomach 1-18) (+20% mocy umiejętności) (w zwarciu) / 75-150 pkt. (na poziomach 1-18) (+15% mocy umiejętności) (na dystans) ⇒ 100 pkt. (+15% mocy umiejętności) (w zwarciu) / 75 pkt. (+11,25% mocy umiejętności) (na dystans)

Rotacja mitycznego sklepu

Opuszczają mityczny sklep

  • Wysłannik Smoków Rakan (Prestiżowy)

Systemy behawioralne

  • Po zgłoszeniu gracza za obrażanie słowne i/lub mowę nienawiści na koniec gry wyskoczy okienko, z poziomu którego możecie z łatwością zablokować gracza lub zmienić ustawienia czatu. Jeśli nie chcecie, aby okienko wyskakiwało za każdym razem, możecie zaznaczyć opcję „Nie pokazuj więcej tej wiadomości”. Jeśli będziecie chcieli przywrócić wyskakujące okienko, możecie to zrobić przez Ustawienia > Czat i znajomi.
  • Zwiększone czasy trwania większości kar za niewłaściwe zachowanie na czacie.

Naprawione błędy i drobne zmiany

Szybka Gra

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre Barwy nie były wyświetlane w okienku Szybkiej Gry.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego runy mogły być edytowane w kolejce.
  • Poprawiono zasady poddawania się w Szybkiej Grze.

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego muzyka w legowisku Barona nie zatrzymywała się po wyjściu z legowiska.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kara Łowcy Potworów wliczała stwory zabite przez przedmiot dla wspierających.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego umiejętność bierna Kindred czasami oznaczała statuetki Pychy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Briar nakładała 2 ładunki swojej umiejętności biernej za pomocą Q.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Aurelion Sol otrzymywał ładunki Gwiezdnego Pyłu z Larw Pustki.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Rozdarte Niebo wpływało tylko na wrogów w tym samym wymiarze, co gracz w chwili zakupu przedmiotu (chodzi o Mordekaisera).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Uzdrowienie przywoływacza anulowało ataki podstawowe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Konwergencja Zeke’a była w stanie spowalniać wrogów, choć powinni oni być odporni na spowolnienia i efekty kontroli tłumu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego E Twisted Fate’a nie kumulowało się na inhibitorach i Nexusach.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Caitlyn mogła dwukrotnie użyć W Głowę podczas użycia Kolosalnej Hydry.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego W Twitcha i E Varusa niszczyły tarcze magii wcześniej, niż powinny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Stalowe Serce wyświetlało się w sekcji przyspieszenia umiejętności w sklepie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt dźwiękowy ataku podstawowego Kai’Sy był opóźniony, jeśli bohaterka zużyła 4 ładunki plazmy przy bardzo wysokiej prędkości ataku.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego tarcze Czerwi zanikały i nie pojawiały się po określonym czasie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego licznik leczenia Kryptokwiatu nie wliczał zdrowia przywróconego posiadaczowi przedmiotu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie Herolda wyświetlało dwie wiadomości na czacie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ulepszenie Ornna Złowrogości, Wrogość Mas, nie miało licznika zadanych obrażeń.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Czerwie Pustki można było odciągnąć dalej, niż powinno to być możliwe, jeśli ich agresja została rozdzielona.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego licznik obrażeń zadanych bohaterom Przepływu Burzy wyświetlał jedynie obrażenia zadane wszystkim wrogom przez efekt bierny przedmiotu, a nie tylko obrażenia zadane bohaterom.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego księga czarów Hweia przestawała działać podczas rzucania umiejętności poza maksymalnym zasięgiem przy jednoczesnym wciśnięciu R w celu anulowania podczas rzucania.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego R Udyra nie aktywowało Mgły Nienawiści Złowrogości.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli ponownie kupić Strzaskanego Naramiennika w widoku składników Klepsydry Zhonyi.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego E Smoldera zapewniało przedłużoną wizję jednostek niewidzialnych i zakamuflowanych, jeśli umiejętność trafiła je chociaż raz.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Q Smoldera spamowało efekt wizualny wykończenia, jeśli Tryndamere miał niski poziom zdrowia i jego R było aktywne.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Kadłubołamacz nie działał na symulowanych atakach, np. W Urgota.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego cień Smoldera nie pojawiał się w pobliżu jego miejsca Powrotu po ukończeniu przygotowania.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Q Rengara wykorzystywało animację ataku podstawowego, jeśli było aktywne przy użyciu Krwiożerczej Hydry.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt wizualny R Orianny czasami nie był widoczny podczas rzucenia na Nocturne’a, zanim ten pojawił się w zasięgu wizji.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Neeko i Viego kopiowali jedynie efekt wizualny rogu Smoldera poziomu 1.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego występowały różne problemy z przenikaniem związane ze Smolderem.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego animacja odrodzenia Aureliona Sola szybko się odtwarzała, jeśli jego W zostało przerwane przez efekt kontroli tłumu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pasek zdrowia Smoldera był źle umieszczony podczas jego animacji pojawienia się.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre efekty obrażeń w czasie nie aktywowały efektu biernego Czarownego Pląsu.

Nadchodzące skórki i Barwy

W tym patchu pojawią się następujące skórki:

Lee Sin Niebiańskiej Szali

Lee Sin Boskiej Niebiańskiej Szali

Master Yi Niebiańskiej Szali

Janna Niebiańskiej Szali

Ezreal Niebiańskiej Szali

Kai’Sa Niebiańskiej Szali

Diana Niebiańskiej Szali

Ezreal Niebiańskiej Szali (Prestiżowy)

W tym patchu pojawią się następujące Barwy:

Lee Sin Niebiańskiej Szali

Master Yi Niebiańskiej Szali

Janna Niebiańskiej Szali

Ezreal Niebiańskiej Szali

Kai’Sa Niebiańskiej Szali

Diana Niebiańskiej Szali


Podziel się ze znajomymi!