Patch 7.12 – Opis zmian //Patch notes


Reklama

Patch 7.12 przyniesie nam sporo zmian, zwłaszcza w balansie bohaterów, a przede wszystkim przedmiotów. Nie zabraknie innych nowości, takich jak nowych skórek Riven i Yasuo oraz bardzo możliwe, że ujrzymy nowy system misji.

Witajcie, przyjaciele.

7.12 to pierwszy patch od dość dawna, w którym nie ma nowego lub zaktualizowanego bohatera, ale nie oznacza to, że będziemy się obijać. Koniecznie musicie przeczytać jedną rzecz przed pobraniem patcha 7.12: sprawdźcie zmiany przedmiotów dla wspierających. Chcemy stworzyć większą różnorodność kupowanych przedmiotów między obronnymi wspierającymi a zaklinaczami. Zmiany te wprowadzimy począwszy od kosztów a skończywszy na pełnej przeróbce Zwiastuna Zeke’a (obecnie Konwergencja Zeke’a). Poza tym mamy sporo poprawek wyważających, zarówno dla kilku niedawnych pacjentów, jak i twarzy, których nie widzieliśmy od dawna.

Mamy także trochę zmian poza rozgrywką! To pierwszy patch, który będzie w pełni obsługiwał system 10 banów i nie możemy się doczekać, żeby zobaczyć, jak będzie rozwijać się meta banów. Punkty za kontrolę tłumu obiecane w środku sezonu wreszcie się pojawiają! Na koniec mamy stylową parę legendarnych skórek dla Riven i Yasuo — solowe aleje nigdy nie prezentowały się tak dobrze.

To tyle, jeśli chodzi o wstęp! Ruszajcie do boju, bohaterowie.

Paul „Aether” Perscheid Phillip „Costy” Costigan Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman Lucas „Luqizilla” Moutinho

Bohaterowie

Camille

Skrócony czas odnowienia umiejętności biernej. Zwiększone obrażenia Q2.

Minęło trochę czasu, od kiedy odebraliśmy Camille trochę mocy i sprawiliśmy, że ma też słabsze strony. Teraz, gdy Stalowy Cień jest w lepszym położeniu, jeżeli chodzi o wyważenie umiejętności i frustrację ze strony przeciwników, czujemy, że możemy ją trochę wzmocnić. Skrócenie czasu odnowienia Defensywy Adaptacyjnej na wczesnych poziomach daje Camille więcej okazji na agresywną grę w alei, a przywrócenie wcześniej odebranych obrażeń Protokołu Precyzji sprawi, że będzie ostra przez całą grę.

Umiejętność bierna — Defensywa Adaptacyjna

CZAS ODNOWIENIA20/15/10 sek. 16/13/10 sek.

Q — Protokół Precyzji

OBRAŻENIA OPÓŹNIONEGO DRUGIEGO UDERZENIA180% 200%

Corki

Lekko zwiększona prędkość ataku. Lekko zwiększone podstawowe obrażenia od ataku. Ataki podstawowe zadają więcej obrażeń magicznych niż fizycznych.

Ostatni raz, gdy widzieliśmy Corkiego bombardującego Summoner’s Rift, robił to na środku, posiadając absurdalne zdolności do nękania i czyszczenia fal, co jest niezwykle pożądane na tej pozycji. Wprowadziliśmy kilka zmian, aby troszkę go przytemperować, ale w efekcie stał się zasadniczo nielotem. Nadarzyła się okazja, aby mu pomóc: podoba nam się obsadzenie go jako strzelca w dolnej alei, zadającego obrażenia magiczne. Nasze działania mają wzmocnić jego pozycję, dzięki czemu łatwiej da się go zaakceptować podczas wyboru w dolnej alei, przy jednoczesnym nakierowaniu go w stronę zadawania obrażeń magicznych.

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU0,625 jedn. 0,638 jedn.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU56 pkt. 58 pkt.

Umiejętność bierna — Uzbrojenie Hextech

OBRAŻENIA ATAKÓW PODSTAWOWYCH50% fizyczne, 50% magiczne 20% fizyczne, 80% magiczne

W — Walkiria

NOWOŚĆPRZYGOTOWANIEBomba Fosforowa i Ogień Zaporowy mogą być zbuforowane podczas lotu Walkirii.

Ivern

Zmniejszone obrażenia E.

Ivern jest bardzo silny, a wraz z nadchodzącymi zmianami Bluźnierczego Graala Athene (czytajcie niżej), uważamy, że stanie się jeszcze silniejszy. W związku z tym wyprzedzająco obniżamy obrażenia Wybuchowego Nasiona.

E — Wybuchowe Nasiono

OBRAŻENIA60/90/120/150/180 pkt. 50/70/90/110/130 pkt.

Jax

W daje teraz dodatkowy zasięg.

Używanie Wzmocnionego Uderzenia, aby zresetować podstawowy atak, jest chlebem powszednim Jaxa, więc dodajemy trochę zasięgu, aby styl walki był płynniejszy.

W — Wzmocnione Uderzenie

NOWOŚĆDODATKOWY ZASIĘGJeżeli Jax użyje Wzmocnionego Uderzenia, aby wzmocnić podstawowy atak, zyska 50 jedn. zasięgu.

Jhin

Podstawowe obrażenia Q zmniejszone, ale zwiększone skalowanie. Zwiększone podstawowe obrażenia R.

W czasach, gdy trafienie jednym pociskiem superumiejętności Jhina w zasadzie gwarantowało trafienie resztą, wysokie podstawowe obrażenia były przesadą. Teraz, gdy jego superumiejętność jest mniej niezawodna, możemy przywrócić mu trochę obrażeń.

Q — Tańczący Granat

OBRAŻENIA PODSTAWOWE50/75/100/125/150 pkt. 45/70/95/120/145 pkt.
SKALOWANIE0,3/0,35/0,4/0,45/0,5 pkt. całkowitych obrażeń od ataku 0,4/0,45/0,5/0,55/0,6 pkt. całkowitych obrażeń od ataku

R — Kurtyna!

OBRAŻENIA PODSTAWOWE KAŻDEGO STRZAŁU40/100/160 pkt. 50/115/180 pkt.

Karma

Zmniejszona wytrzymałość tarczy E. Zmniejszona wytrzymałość tarczy E wzmocnionego Mantrą na drugim celu.

Karma jest bardzo silna, a wraz z nadchodzącymi zmianami Bluźnierczego Graala Athene (czytajcie niżej), uważamy, że stanie się jeszcze silniejsza. W związku z tym wyprzedzająco zmniejszamy zdolność Inspiracji do tak dobrego chronienia przed obrażeniami.

E — Inspiracja

TARCZA70/100/130/160/190 pkt. 70/95/120/145/170 pkt.

E wzmocnione Mantrą — Nieustępliwość

TARCZA NA DRUGIM CELU50% tarczy na głównym celu 30% tarczy na głównym celu

Kindred

Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku. Zmniejszony koszt many E.

W ostatnim patchu wprowadziliśmy dość znaczące zmiany dla Kindred, które miały uczynić z nich lepszego strzelca-dżunglera. Mimo że zawsze upływa dość sporo czasu, zanim gracze przyzwyczają się do dużych zmian w zestawie umiejętności bohatera, Kindred mieli większe problemy, niż się spodziewaliśmy. Te zmiany to czyste zwiększenia mocy, a gdy gracze w końcu przyzwyczają się do zmiany stylu gry, powinniśmy zobaczyć Kindred jako prawdziwych Wiecznych Łowców.

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU54 pkt. 57 pkt.

W — Wilczy Szał

PRĘDKOŚĆ DOSKOKU WILKA1200 jedn. 1400 jedn.
OKRES ŁASKICzas działania obszaru zaczyna się liczyć, gdy Wilk dotrze w miejsce rzucenia. Użycie Tańca Strzał, gdy Wilk zmierza do celu, spowoduje skrócenie czasu odnowienia.

E — Narastający Strach

KOSZT70 pkt. many 50 pkt. many

Malzahar

Obrażenia Q i R zmniejszone na wyższych poziomach.

Teraz, gdy Malzahar powrócił do środkowej alei i skupia się na zadawaniu obrażeń, trochę zmieniamy zadawane przez niego obrażenia w późnej fazie gry.

Q — Zew Pustki

OBRAŻENIA70/110/150/190/230 pkt. 70/105/140/175/210 pkt.

R — Uścisk Piekieł

OBRAŻENIA PROMIENIA125/250/375 pkt. 125/225/325 pkt.
SKALOWANIE PROMIENIA1,15 pkt. mocy umiejętności 1,10 pkt. mocy umiejętności
NAPRAWIONY BŁĄDRtęciowa Szarfa i Rtęciowy Bułat teraz prawidłowo usuwają tylko przygważdżający efekt Uścisku Piekieł. Obrażenia promienia nadal będą zadawane, dopóki cel Malzahara pozostaje w zasięgu (1250 jednostek).

Rakan

Tarcza z umiejętności biernej prawidłowo wchodzi teraz w interakcję z efektami wzmacniającymi tarcze.

Okazało się, że umiejętność bierna Rakana nie skalowała sie z efektami wzmacniającymi tarcze, których Uwodziciel (jako zaklinacz) na ogół ma sporo. Przepraszamy, ptaszyno.

Umiejętność bierna — Zwariowane Skrzydła

WZMOCNIENIE-NAPRAWATeraz prawidłowo odnosi korzyści z efektów wzmacniających leczenie i wytrzymałość tarcz (np. przedmioty powiązane z Bluźnierczym Bożkiem, Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów).

Drobne naprawy błędów

SZYBKA PRZEJRZYSTOŚĆCzas odnowienia R — Lotności wyświetla się teraz prawidłowo dla sojuszników w interfejsie.

Rek’Sai

Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku. Zwiększony wzrost pancerza. Zwiększone obrażenia Wynurzenia W. R lepiej trafia w cele.

Aktualizacja umiejętności Rek’Sai pozostawiła ją w dość słabym położeniu. Chcemy przywrócić trochę niezawodności jej umiejętnościom, więc zwiększamy zasięg namierzania Pośpiechu Pustki i podbijamy podstawowe statystyki.

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU55,628 pkt. 57,5 pkt.
PRZYROST PANCERZA3,4 pkt. 3,75 pkt.

Zanurzone W — Wynurzenie

SKALOWANIE0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 0,8 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

R — Pośpiech Pustki

NAMIERZANIE CELUZnacznie trudniej jest teraz uniknąć Pośpiechu Pustki. Cel Rek’Sai nie powinien być w stanie opuścić obszaru zadania obrażeń bez znacznej prędkości ruchu (lub doskoku/Błysku).

Rumble

Nagrzanie zmniejsza się wolniej. Dłuższy czas odnowienia Q na wczesnych poziomach, zwiększone obrażenia, zadaje mniejsze obrażenia stworom. Zwiększona wytrzymałość tarczy W i krótszy czas działania. Zwiększone spowolnienie i obrażenia E.

Chcemy, aby przeciwnicy Rumble’a mieli bardziej wyraźne okazje do nawiązania z nim walki podczas fazy gry w alei. Krótki czas odnowienia Ogniopluja umożliwiał Rumble’owi stałe zagrażanie bohaterom bez otrzymywania obrażeń od stworów podczas wymian ciosów (ciekawostka: obrażenia od umiejętności nie przyciągają uwagi stworów), przez co przeciwnicy nie mieli okazji do wykorzystania sytuacji. Zmieniamy też system Nagrzania, aby był bardziej intuicyjny i łatwiejszy dla nowych graczy.

Umiejętność bierna — Tytan ze Złomowiska

ROZPOCZĘCIE ZMNIEJSZANIA SIĘ NAGRZANIA3 sek. (4, jeśli użyto Ogniopluja) 4 sek.
TEMPO ZMNIEJSZANIA SIĘ NAGRZANIA0,5 sek. 1 sek.
WARTOŚĆ ZMNIEJSZANIA SIĘ NAGRZANIA5 pkt. przy każdym zmniejszeniu przez 5 zmniejszeń, potem 10 pkt. przy każdym zmniejszeniu 10 pkt. przy każdym zmniejszeniu

Q — Ogniopluj

OBRAŻENIA ZADAWANE STWOROM100% 75%
CZAS ODNOWIENIA6 sek. na wszystkich poziomach 10/9/8/7/6 sek.
OBRAŻENIA PODSTAWOWE75/135/195/255/315 pkt. 135/180/225/270/315 pkt.
SKALOWANIE1,0 pkt. mocy umiejętności 1,1 pkt. mocy umiejętności

W — Tarcza Złomu

CZAS DZIAŁANIA2 sek. 1,5 sek.
PODSTAWOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY50/80/110/140/170 pkt. 80/110/140/170/200 pkt.

E — Elektroharpun

OBRAŻENIA PODSTAWOWE45/70/95/120/145 pkt. 60/85/110/135/160 pkt.
SPOWOLNIENIE30/40/50/60/66% 30/40/50/60/70%

Xayah

Nie może atakować podczas rzucania Q, dłuższy czas odnowienia W.

Xayah zadaje trochę zbyt dużo obrażeń podczas dłuższych walk drużynowych w późnej fazie gry, więc zmniejszamy trochę dostępność jej wzmocnienia.

Q — Bliźniacze Sztylety

USUNIĘTOPOTRÓJNE SZTYLETY?Xayah nie może już atakować podczas rzucania Bliźniaczych Sztyletów.

W — Zabójcze Upierzenie

CZAS ODNOWIENIA16/15/14/13/12 sek. 20/19/18/17/16 sek.

Zac

Zmniejszone obrażenia W i E.

Zac zadaje dość wysokie obrażenia jak na obrońcę, więc zajmujemy się tym. Jesteśmy pewni, że się po tym pozbiera.

W — Niestabilna Materia

OBRAŻENIA40/55/70/85/100 pkt. 30/45/60/75/90 pkt.

E — Elastyczna Proca

OBRAŻENIA80/130/180/230/280 pkt. 60/110/160/210/260 pkt.

Obieranie celów przez zwierzątka Heimerdingera i Zyry

Zajmujemy się luką, która umożliwiała Heimerdingerowi i Zyrze „atakowanie” celów, gdy faktycznie tego nie zrobili. Umożliwiało im to omijanie pewnego ryzyka związanego ze wskazaniem celu wieżyczkom/roślinom: stanie w miejscu do momentu faktycznego wykonania ataku i przyciąganie uwagi stworów.

KONTYNUACJAHeimerdinger i Zyra muszą teraz faktycznie wykonać podstawowy atak, aby nakazać wieżyczkom i roślinom skupienie się na celu. Wydanie rozkazu ataku i natychmiastowe anulowanie go nie spowoduje już obrania celu.

Przedmioty dla wspierających

Aktualnie Naszyjnik Żelaznych Solari i Odkupienie są tak potężną parą, że większość wspierających uważa, że musi je kupić jako pierwsze. To dość skutecznie uniemożliwia im dostęp do reszty przedmiotów w wielu grach, szczególnie biorąc pod uwagę inne inwestycje wspierających we wczesnej fazie gry (buty, przedmiot dający złoto, Kamień Widzenia). Ogólna siła Naszyjnika i Odkupienia jest w porządku, ale pozostałe przedmioty nie mogą rywalizować z ich niezwykłą synergią. Naszyjnik zapewnia waszej drużynie wytrzymałość, aby mogła pozostać w walce, a Odkupienie nagradza was za robienie tego.

Zmieniamy oba przedmioty, aby stanowiły mniej idealną kombinację, i zwiększamy ich synergię z innymi przedmiotami dla wspierających. Zasadniczo, Odkupienie powinno przypominać specjalizację kluczową dla zaklinaczy i Naszyjnik dla obrońców. Nic nie powstrzymuje jednego zestawu wspierających od sięgnięcia po przedmioty innej klasy, ale różnorodność kupowanych przedmiotów powinna być większa między klasami.

Naszyjnik Żelaznych Solari

Zmniejszona podstawowa wytrzymałość tarczy. Do tarczy dodano skalowanie od dodatkowego zdrowia.

Naszyjnik Żelaznych Solari umożliwia obrońcom zwiększenie wytrzymałości drużyny — idealnie sprawdza się podczas ich własnej inicjacji lub kontrinicjacji. Jednakże aktualnie jest to najlepszy przedmiot dla wszystkich wspierających, a nie tylko obrońców. Łączymy wytrzymałość tarczy Naszyjnika z typowymi dla obrońców statystykami, aby sprawić, że jeżeli będziecie chcieli uzyskać jej pełną siłę, będziecie musieli w nie zainwestować.

TARCZA70-665 pkt. (na poziomach 1-18) 65-434 pkt. (+2-36% dodatkowego zdrowia rzucającego) (na poziomach 1-18)
PRZYPOMNIENIENaszyjnik wybiera teraz wyższy poziom pomiędzy rzucającym a celem, aby określić skalowanie tarczy — to pozostało bez zmian. Nowe skalowanie od dodatkowego zdrowia zawsze opiera się na dodatkowym zdrowiu rzucającego.

Odkupienie

Zmniejszenie zdrowia i regeneracji zdrowia. Zwiększona regeneracja many. Zmniejszone leczenie, ale skaluje się lepiej ze wzmocnieniami leczenia.

Odkupienie daje zaklinaczom dostęp do leczenia — jednej z mocnych stron ich klasy — które świetnie sprawdza się podczas walk drużynowych, ale aktualnie jest najlepsze dla wszystkich wspierających, a nie tylko zaklinaczy. Solidne leczenie jest fajne u uzdrowicieli, ale gdy jest tak łatwo dostępne dla obrońców, obie klasy tracą na swojej wyjątkowości. Łączymy siłę leczenia Odkupienia z typowymi dla zaklinaczy statystykami, aby sprawić, że jeżeli będziecie chcieli uzyskać jej pełną siłę, będziecie musieli w nie zainwestować.

ZDROWIE300 pkt. 200 pkt.
REGENERACJA ZDROWIA+75% podstawowej regeneracji zdrowia +50% podstawowej regeneracji zdrowia
REGENERACJA MANY+125% podstawowej regeneracji many +150% podstawowej regeneracji many
LECZENIE65-490 pkt. (poziomy 1-18) 30-370 pkt. (poziomy 1-18)
NOWOŚĆUBERLECZENIESiła leczenia Odkupienia jest teraz trzykrotnie wzmacniana przez efekty zwiększające siłę leczenia i tarcz.
NOWOŚĆ

Konwergencja Zeke’a

Teraz powstaje z Egidy Legionu zamiast ze Wzmacniających Ksiąg. Umiejętność bierna tworzy teraz spowalniającą burzę po aktywacji, zamiast dawać moc umiejętności i szansę na trafienie krytyczne.

Gdy przyjrzeliśmy się przedmiotom dla wspierających, zauważyliśmy wiele możliwości na wzmocnienie strażników przez zaktualizowanie Konwergencji Zeke’a. Strażnicy wyróżniają się podczas ochraniania pobliskich bohaterów i chcieliśmy dać im przedmiot, który będzie to idealnie przedstawiał. Przysięga Rycerska sprawdza się dobrze w pomaganiu im przy ochranianiu wybranych celów, ale uznaliśmy, że możemy dać im przedmiot, który sprawi, że jeszcze bardziej będzie im się opłacało ich ochraniać. W związku z tym zmieniamy statystyki Zeke’a, aby lepiej pasowały do obrońców.

Martwiliśmy się także, że sam przedmiot może być zbyt skomplikowany do użycia, co mogło prowadzić do wielu niezamierzonych aktywacji — pomimo potężnego efektu, jeżeli został użyty prawidłowo. Sprawiamy, że efekt użycia jest znacznie wygodniejszy do wykorzystania, aby zagwarantować, że nie będziecie czuć, że wydaliście 2400 szt. złota na coś ryzykownego.

NAZWAZwiastun Zeke’a Konwergencja Zeke’a
ŁĄCZNY KOSZT2250 szt. złota 2400 szt. złota
PRZEPISLodowcowy Całun + Wzmacniająca Księga + Wzmacniająca Księga + 380 szt. złota Egida Legionu + Lodowcowy Całun + 400 szt. złota
USUNIĘTOMOC UMIEJĘTNOŚCINie daje już 50 pkt. mocy umiejętności.
PANCERZ30 pkt. 60 pkt.
NOWOŚĆODPORNOŚĆ NA MAGIĘ30 pkt.
SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA10% (niezmienione)
MANA250 pkt. (niezmienione)

Efekty przedmiotu

NOWOŚĆUNIKALNE BIERNEUżycie superumiejetności w pobliżu sojusznika otacza cię burzą lodową i podpala podstawowe ataki sojusznika na 10 sek. (45 sek. odnowienia). Przeciwnicy znajdujący się wewnątrz burzy lodowej są spowolnieni o 20%, a ataki twojego sojusznika podpalają cel, zadając mu 50% dodatkowych obrażeń magicznych w ciągu 2 sek.
NOWOŚĆUNIKALNE BIERNEPrzymierze Mrozu i Ognia: Zaatakowanie podpalonego wroga za pomocą podstawowego ataku zapala burzę lodową, która zadaje 40 pkt. obrażeń magicznych co sekundę i spowalnia o 40% przez 3 sek.
USUNIĘTOŁADUNKIZwiastun Konwergencja Zeke’a nie zyskuje już ładunków wraz z upływem czasu ani nie aktywuje się zależnie od liczby ładunków, i nie daje 20% dodatkowej mocy umiejętności lub 50% szans na trafienie krytyczne po aktywacji.
OGRANICZENIE POWIĄZANIA Z PRZEWODNIKIEM60 sek. odnowienia Nie można zmienić celu powiązania, gdy Przymierze Mrozu i Ognia się odnawia. Efekt użycia nie może być użyty na sojuszniku, z którym jest się powiązanym, ani na sojuszniku powiązanym przez inną Konwergencję Zeke’a.

Bluźnierczy Graal Athene

Teraz zamienia regenerację many na moc umiejętności. Mniejsze skrócenie czasu odnowienia.

Athene jest teraz w dość dziwnym miejscu. 20% skrócenia czasu odnowienia i regeneracja zdrowia i many sprawiają, że przedmiot wydaje się dobry we wczesnej fazie gry. Jednakże rywalizuje on z Naszyjnikiem i Odkupieniem, które to raczej nie oddadzą pierwszego miejsca w kolejce zakupów. Zamiast przesadnie wzmacniać Athene, aby lepiej się sprawdzał we wczesnej fazie gry, zmieniamy go na przedmiot skalujący jak Zabójczy Kapelusz Rabadona, dla zaklinaczy.

MOC UMIEJĘTNOŚCI40 pkt. 30 pkt.
REGENERACJA MANY+75% podstawowej regeneracji many +100% podstawowej regeneracji many
SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA20% 10%
TEMPO ZDOBYWANIA KRWI20% obrażeń zadanych bohaterom przed redukcją25% obrażeń zadanych bohaterom przed redukcją
NOWOŚĆDYSONANSDaje 5 pkt. mocy umiejętności za każde +25% podstawowej regeneracji many
USUNIĘTOHARMONIANie daje już +25% podstawowej regeneracji zdrowia za każde +25% podstawowej regeneracji many

Sztandar Dowódcy

Szybkonogi ma sens w przypadku przedmiotu oblężniczego.

PRZEPISEgida Legionu + Lodowcowy Całun + 100 szt. złota Egida Legionu + Płaszcz Brzytwodzioba + 200 szt. złota
ŁĄCZNY KOSZT2200 szt. złota (niezmienione)
NOWOŚĆREGENERACJA ZDROWIA+125% podstawowej regeneracji zdrowia
USUNIĘTOMANANie daje już 400 pkt. many.
NOWOŚĆUNIKALNE BIERNESzybkonogi: Daje premię do prędkości ruchu, zwiększającą się do 20% w ciągu 2 sek. w pobliżu wież, zniszczonych wież i Bram Pustki.

Przysięga Rycerska

Obrońcy lubią skrócenie czasu odnowienia, nie?

PRZEPISKryształowy Karwasz + Kamizelka Kolcza + 850 szt. złota Rozgrzany Klejnot + Kamizelka Kolcza + 700 szt. złota
NOWOŚĆSKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA10%
USUNIĘTOREGENERACJA ZDROWIANie daje już +100% podstawowej regeneracji zdrowia

Słuszna Chwała

Od teraz tworzy się ją z Lodowcowego Całunu, a nie z Katalizatora Eonów. Nova spowalniająca nie może być aktywowana ręcznie i aktywuje się automatycznie w pobliżu wrogich bohaterów.

Katalizator Eonów — dzięki Wieczności — jest dobrym przedmiotem dla bohaterów, którzy chcą brać udział w długich walkach, w których mogą jak najlepiej wykorzystać efekt odnawiania many i zdrowia. Z drugiej strony, Słuszna Chwała jest przedmiotem dla bohaterów, którzy chcą zaczynać walki natychmiast. Połączenie obu tych rzeczy sprawiało, że Słuszna Chwała była trochę zbyt silna, więc usuwamy Katalizator z przepisu i zastępujemy go Lodowcowym Całunem. Zupełnie osobno, dodajemy więcej sposobów na kontrowanie efektu użycia, aby lepiej grało się przeciwko komuś z tym przedmiotem.

PRZEPISKatalizator Eonów + Kryształowy Karwasz + 750 szt. złota Lodowcowy Całun + Kryształowy Karwasz + 950 szt. złota
ZDROWIE500 pkt. 400 pkt.
NOWOŚĆPANCERZ30 pkt.
NOWOŚĆSKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA10%
USUNIĘTOUNIKALNE BIERNENie posiada już biernego efektu Katalizatora Eonów, Wieczności.
NOWOŚĆUNIKALNE UŻYCIENova spowolnienia aktywuje się teraz automatycznie, gdy wrogi bohater znajduje się blisko ciebie.
USUNIĘTOUNIKALNE UŻYCIENova spowolnienia nie może być teraz aktywowana ręcznie.

Lodowcowy Całun

Zmniejszona cena oraz pancerz.

KOSZT SKOMPLETOWANIA350 szt. złota 250 szt. złota
ŁĄCZNY KOSZT1000 szt. złota 900 szt. złota
PANCERZ25 pkt. 20 pkt.

Lodowa Rękawica

KOSZT SKOMPLETOWANIA650 szt. złota 750 szt. złota
ŁĄCZNY KOSZT2700 szt. złota (niezmienione)

Mroźne Serce

KOSZT SKOMPLETOWANIA650 szt. złota 750 szt. złota
ŁĄCZNY KOSZT2700 szt. złota (niezmienione)

Płaszcz Brzytwodzioba

Zmniejszona cena oraz pancerz.

PRZEPISKoralik Odrodzenia + Kamizelka Kolcza + 250 szt. złota Koralik Odrodzenia + Lekka Szata + 450 szt. złota
ŁĄCZNY KOSZT1200 szt. złota 900 szt. złota
PANCERZ40 pkt. 30 pkt.

Omowy Niszczyciel

KOSZT SKOMPLETOWANIA650 szt. złota 950 szt. złota
ŁĄCZNY KOSZT2650 szt. złota (niezmienione)

Portal Zz’Rot

KOSZT SKOMPLETOWANIA780 szt. złota 1080 szt. złota
ŁĄCZNY KOSZT2700 szt. złota (niezmienione)

Przedmioty powiązane ze Starożytną Monetą

Kilka usprawnień do mechaniki monet.

SKĄPSTWOBohaterowie nie będą już zbierać monet many, gdy mają pełną manę.
OFERTA OGRANICZONA CZASOWOMonety posiadają teraz graficzne wskaźniki, które pokazują, kiedy są bliskie zniknięcia.

Talizman Wstąpienia

Mniejszy koszt.

ŁĄCZNY KOSZT2400 szt. złota 2200 szt. złota
KOSZT SKOMPLETOWANIA350 szt. złota 450 szt. złota

Przedmioty powiązane z Reliktową Tarczą

Usprawnienia i wzmocnienie-naprawa Reliktowej Tarczy i jej ulepszeń.


Naprawiony błąd

WZMOCNIENIE-NAPRAWANagroda za misje przedmiotów powiązanych z Reliktową Tarczą teraz prawidłowo odnosi korzyści z efektów wzmacniających leczenie i wytrzymałość tarcz (np. przedmioty powiązane z Bluźnierczym Bożkiem, Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów).

Aktualizacje efektów graficznych

PIĘKNEKula będąca graficznym wskaźnikiem naładowania Łupów Wojennych została zaktualizowana, aby była bardziej runiczna i mniej odwracała uwagę.
PIĘKNETarcza będąca graficznym wskaźnikiem naładowania przedmiotów powiązanych z Reliktową Tarczą została zaktualizowana, aby była bardziej w stylu Targonu.
PIĘKNETarcza będąca graficznym wskaźnikiem naładowania przedmiotów powiązanych ze Zboczem Góry także została zaktualizowana, aby była bardziej w stylu Targonu.

Efekty graficzne postępów misji dla wspierających

Te aktualizacje statusu występowały trochę zbyt często.

FRAGMENT GWIAZDYEfekty graficzne prezentujące postępy w misjach pojawiają się cojedną piątą jedną trzecią postępów ku ukończeniu.

Przedmioty początkowe

Pierścień Dorana

Efekt bierny jest teraz unikalny.

Kupowanie kilku Pierścieni Dorana umożliwiało bohaterom ominięcie jednego z problemów podczas fazy gry w alei, w tym wypadku regeneracji many, i ciągłe nacieranie, przez co spychali przeciwników pod wieżę bez żadnych konsekwencji, nawet jeżeli zostali z tyłu. To bardzo niefajne, Nautilusie.

NOWOŚĆMANA, PROSZĘOdzyskiwanie many za zabijanie stworów jest teraz UNIKALNE.

Tarcza Dorana

Większy koszt.

Tarcza Dorana powinna być przedmiotem startowym, gdy musicie mierzyć się z nękaniem na wczesnych poziomach, ale na chwilę obecną jest to najlepszy przedmiot niezależnie od sytuacji. Teraz kupicie o miksturę mniej, co powinno zmniejszyć skuteczność samej tarczy, jak i sprawić, że trudniej będzie poradzić sobie z gankami oraz z przeciwnikiem idącym na całość.

KOSZT400 szt. złota 450 szt. złota

Odnawialna Mikstura

Zmieniamy ikonę, aby nie przypominała już innego przedmiotu za 150 szt. złota, który przywraca zdrowie.

PIĘKNEIkona została zaktualizowana!

Statystyki po zakończeniu meczu

Dodajemy coraz więcej statystyk, aby sprawić, że na ekranie podsumowania rozgrywki poczujecie się (prawdopodobnie) tak samo super, jak podczas gry, która do niego prowadziła.

KAPRYSY PRZEZNACZENIADodaliśmy punktację za kontrolę tłumu: zsumowany czas działania wszystkich efektów kontroli tłumu, które zostały przez ciebie nałożone podczas gry.

Rotacyjny tryb gry

Łowy Krwawego Księżyca pojawią się w rotacji od 21:00 CEST 16.06.2017 r. — 13:00 CEST 27.06.2017 r. Składajcie w ofierze Duchy, Demonicznych Heroldów i wrogich bohaterów, aby zyskiwać punkty i wzmocnienie Demonicznego Znaku, które sprawia, że stajecie się niewidzialni.

Tylko 21 najbardziej okrutnych bohaterów jest dostępnych podczas Łowów (10 z nich będzie darmowych do grania, gdy Krwawy Księżyc pojawi się na niebie).

Pomyślnych łowów.

Czat i znajomi

Ułatwiamy śledzenie tego, kto się do was odzywał i kiedy.

NOWOŚĆPOPULARNOŚĆPasek „Więcej nieprzeczytanych” pojawi się, jeżeli macie nieprzeczytane wiadomości wyżej lub niżej na liście znajomych. Kliknięcie paska spowoduje automatyczne przejście do powiadomienia o wiadomości. To ustawienie może zostać wyłączone za pomocą zakładki „Czat i znajomi” w menu Ustawienia.
DATYHistoria czatu ponownie podaje daty, jeżeli jest rozciągnięta na kilka dni. To ustawienie może zostać wyłączone za pomocą zębatki Ustawienia w oknie czatu. (Uwaga: Wyłączenie daty dla jednej rozmowy wyłączy je dla wszystkich rozmów!)

Progres poziomów przywoływacza

Wprowadziliśmy drobne poprawki do procesu awansowania na poziomach 1-30, aby gracze mogli awansować płynniej, zamiast nagłych skoków doświadczenia przy poziomach 5., 10. i 20. Całkowita ilość doświadczenia potrzebnego na awans 1-30 jest odrobinę niższa.

Naprawione błędy

  • Przeciwnicy znajdujący się pod wpływem uroku Ahri lub Rakana nie będą szli w złą stronę, jeżeli rzucą zaklęcie tuż przed tym, jak trafi ich urok.
  • Efekt przy trafieniu Ostrza Zniszczonego Króla nie nakłada już ładunku Czarnego Tasaka.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że redukcja obrażeń Metalizacji Kamiennej Płyty Gargulca nakładała się dwukrotnie w przypadku podstawowych ataków Corkiego.
  • R — Lodowy Grobowiec Lissandry nie wariuje już, jeżeli tarcza magii, pod której wpływem znajduje się ona (np. Całun Banshee), zostanie zniszczona w ciągu 0,25 sek. od rozpoczęcia rzucania.
  • W — Zabawka Niespodzianka Shaco teraz prawidłowo ujawnia się z zarośli i mgły wojny, gdy zostanie aktywowana.
  • E — Granat Burzy Elektronowej CH-2 Heimerdingera teraz prawidłowo ładuje promienie pobliskich wieżyczek, nawet jeżeli zabije przeciwnika.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że w niektórych językach opis R — Wyzwolonej Mocy Syndry zawierał informacje o mechanice w fazie testów, która nigdy nie została wypuszczona.
  • Tahm Kench nie może już użyć umiejętności W — Pożarcie na przywołanym Heroldzie.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Porażenie przywołanego Herolda.
  • Akali może teraz prawidłowo aktywować dodatkowe obrażenia i przywrócenie energii za pomocą Q — Znaku Zabójcy po użyciu go na przywołanym Heroldzie.
  • Zasygnalizowanie Herolda nie powoduje już wyświetlenia błędnego komunikatu w czacie.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Q — Czasowstrzymywacz Ekko wpływał na zbyt duży obszar podczas powrotu, gdy Ekko jest martwy.
  • Q — Czasowstrzymywacz Ekko teraz prawidłowo nakłada Umiejętność bierną — Rezonans Napędu Z podczas powrotu, gdy Ekko jest martwy.
  • Wskaźnik zasięgu aury Maski Otchłani przedstawia teraz rzeczywisty zasięg.
  • Wypowiedź Cybernetycznej Caitlyn przy zabiciu Gnara nie jest teraz słyszana przez wszystkich na mapie.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Cybernetyczna Caitlyn mogła zrobić się niebieska na resztę meczu, jeżeli została spolimorfowana przez W — Fanaberię Lulu podczas walki.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Lulu mogła zrobić się tak samo niebieska, gdy rzuciła W — Fanaberię na przeciwnika, który został trafiony W — Pułapką na Yordla sojuszniczej Cybernetycznej Caitlyn.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że rozwinięte części ciała Kha’Zixa graficznie cofały się do podstawowego stanu, gdy polimorfia z W — Fanaberii Lulu przestała działać.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że dźwięk Powrotu Zapomnianego Jayce’a tracił synchronizację z animacją, gdy przeciwnicy utracili, a potem odzyskali, wizję na nim podczas przygotowywania.
  • Jayce Świetlanego Młota teraz prawidłowo odtwarza elektryczny dźwięk, gdy jego E — Brama Przyspieszenia pojawia się i znika.
  • Końcówka dźwięku Powrotu DJ Sony odtwarza się teraz ciągle.
  • Efekt graficzny śmierci PROJEKTU: Yi odtwarza się teraz prawidłowo podczas animacji śmierci.
  • Efekt dźwiękowy pękania kul podczas animacji śmierci odtwarza się teraz prawidłowo dla klasycznej skórki Syndry oraz Damy Karo.
  • Yasuo w Samo Południe teraz prawidłowo wypowiada swoje dialogi podczas rzucania E — Zamaszystego Cięcia.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że śmiech Veigara nie odtwarzał się prawidłowo, gdy zadał śmiertelny cios za pomocą R — Przedwiecznego Wybuchu.

Nadchodzące wydarzenie

Wydarzenie VS. zacznie się w trakcie tego patcha. Świat na krawędzi zniszczenia oczekuje na odkupienie przez Chaos lub Porządek. Zanurzcie się w sam środek monumentalnej legendy i wpłyńcie na jej zakończenie, wykonując specjalne misje. Wypełnianie misji daje Tokeny, które pomogą wyłonić zwycięzcę oraz mogą być wykorzystane do stworzenia wyjątkowych łupów z wydarzenia.

Nikt nie ucieknie przed przeznaczeniem, ale można je określić.

Reklama

Podziel się ze znajomymi!