Patch 7.14 jest nieco spokojniejszym cyklem. Pracownicy Riotu zrobili sobie wolne, dlatego zmian jest znacznie mniej niż zazwyczaj, za to jedną z największych atrakcji jest nowy bohater – Kayn. Wraz z nim pojawią się nowe skórki Chroma, oraz zmiany w balansie bohaterów i przedmiotów.
Czołem, Przywoływacze.
Witamy w patchu 7.14. W tym patchu pojawiają się postacie, o których dawno nie słyszeliśmy, poczynając od Singeda, przez Garena, na Dianie kończąc. Cóż, teraz omówimy spis treści w przypadkowej kolejności. Wielu z tych bohaterów od dawna czekało w kolejce do zmian, więc z radością się nimi zajmiemy.
Pochylimy się także nad przedmiotami. Aktualizacja Kolczastej Kolczugi daje wytrzymałym bohaterom dostęp do Głębokich Ran, a Kamizelka Cierniowa jest jednym z jej składników, przypominającym Pochłaniacz Uroków, Rtęciową Szarfę i inne przedmioty z kategorii „jestem składnikiem swojej większej wersji”. Wzięliśmy także na warsztat przedmioty z destrukcją, aby zagwarantować, że zabójcy będą mieli sensowne i satysfakcjonujące wybory.
Na koniec nie możemy zapomnieć o cieniu, który majaczy na horyzoncie. Uważnie wyglądajcie Kayna, chociaż i tak będzie to bez znaczenia, gdy nagle wyłoni się za wami ze ściany.
To nic osobistego.
Bohaterowie
Kayn
Kayn, Żniwiarz Cienia pojawi się na Summoner’s Rift po premierze patcha 7.14. W międzyczasie, dowiedzcie się więcej o Cieniu i jego kosie:
Alistar
R jeszcze bardziej zmniejsza otrzymywane obrażenia.
Alistar zawsze chciał znaleźć się w centrum wydarzeń, ale obecnie musi zostawać tam trochę dłużej, aby w pełni wykorzystać efekty kontroli tłumu. W związku z tym Minotaur musi być trochę bardziej wytrzymały, gdy ruszy do walki.
R — Niezłomna Wola
Caitlyn
Zmniejszona prędkość ataku na poziom.
Nasz cel jest taki sam jak w patchu 7.11: kontynuujemy osłabianie Caitlyn poza jej głównymi specjalnościami (inteligentne rozstawianie pułapek i solidne strzały W Głowę). Nasze poprzednie zmiany, których celem było zmniejszenie obrażeń ciągłych pani Szeryf w późnej fazie gry, były niewystarczające, więc je kontynuujemy.
Podstawowe statystyki
Cho’Gath
E działa tylko przez trzy następne ataki, ale zadaje znacznie więcej obrażeń. Zmniejszony koszt many Q. Wydłużony czas działania uciszenia W na niższych poziomach.
W teorii Migbłystalne Kolce to duży przypływ stałej mocy dla postaci walczącej w zwarciu. W praktyce niska mobilność Cho’Gatha sprawia, że trafienie poruszającego się celu więcej niż tylko kilkoma atakami jest niezwykle trudne. Zmieniamy Migbłystalne Kolce tak, aby Cho’Gath musiał trafić tylko kilkoma atakami, aby wyciągnąć z nich pełną wartość, a do tego dodajemy spowolnienie, aby miał na to większe szanse.
AKTUALIZACJAE — Migbłystalne Kolce
Następne 3 podstawowe ataki Cho’Gatha wystrzeliwują kolce, które zadają obrażenia i spowalniają wszystkie trafione cele.
Q — Rozerwanie
W — Dziki Wrzask
Diana
Prędkość ataku umiejętności biernej aktywuje się przy rzucaniu zaklęć i zwiększa się z poziomem E. Ataki z aktywną umiejętnością bierną przywracają manę. Skrócony czas odnowienia Q na niższych poziomach. Zmniejszony koszt many W na niższych poziomach.
Diana to bohaterka z podzieloną osobowością, coś pomiędzy zabójcą i szturmowcem, postacią walczącą w alei i dżunglerem. Podczas gdy taka wielozadaniowość sprawdza się u niektórych bohaterów, wiele razy widzieliśmy, co się dzieje, gdy zabójca może być wytrzymały albo gdy szturmowiec może masakrować przeciwników. To sprawia, że Dianę ciężko wyważać z patcha na patch, ponieważ nie możemy skupić jej na jednej osobowości, dopóki nie damy jej narzędzi, dzięki którym będzie sprawdzać się w tej roli. (Czytajcie: potrzebuje aktualizacji).
W międzyczasie gołym okiem widać, że Diana nie wpasowuje się nigdzie. Zajmujemy się dwoma aspektami Diany, które są prawdziwe niezależnie od przyjętego stylu gry. Zmniejszamy jej problemy z maną i lepiej nagradzamy za skupianie się na rzucaniu zaklęć i atakowaniu — tę stronę jej rozgrywki wspieramy z chęcią.
Umiejętność bierna — Ostrze Księżycowej Poświaty
Q — Cios Półksiężyca
W — Księżycowa Kaskada
E — Zew Księżyca
Fiora
Zmniejszona prędkość ruchu z umiejętności biernej. R nie daje już premii do prędkości ruchu Tańca Fechmistrzyni w pobliżu celu.
Atakowanie Wrażliwych Punktów czyni Fiorę niezwykle potężną, ale jej przeciwnicy znajdują się w zbyt słabym położeniu, aby ją przed tym powstrzymać. Gdy Fiora atakuje pojedyncze Wrażliwe Punkty, premia do prędkości ruchu z Tańca Fechmistrzyni często pozwala jej uciec przed kontratakiem. Gdy Fiora użyje superumiejętności, premia do prędkości ruchu daje jej zbyt dużo luzu, jeżeli chodzi o wymanewrowanie przeciwnika, zanim w ogóle uderzy w dowolny Wrażliwy Punkt. W obu przypadkach trzeba zmniejszyć premię do prędkości ruchu Fiory, aby przeciwnicy mogli nawiązać z nią równorzędną walkę.
Umiejętność bierna — Taniec Fechmistrzyni
R — Wielkie Wyzwanie
Garen
Modernizacja umiejętności biernej (i wzmocnienie). W daje teraz zmniejszenie obrażeń i nieustępliwość na chwilę po użyciu, a E ma zwiększone skalowanie od obrażeń od ataku na obrót.
Garen umożliwia przeciwnikom dobre kontrowanie go, gdy nauczą się trzymać go na dystans. To sprawia, że Garen nie bardzo może coś na to poradzić, przez co przebieg starcia jest często dość jednostronny. Zmieniamy Odwagę, aby Garen był trochę mniej prostolinijny, dzięki czemu najlepsi grający nim będą mogli się popisać. Skoro jesteśmy przy Garenie, skorzystaliśmy z okazji, aby zmodernizować jego umiejętność bierną, zmieniając ją z ulepszanej trzykrotnie do takiej, która zmienia się raz mniej więcej w czasie zakończenia fazy gry w alei.
Ogólnie rzecz biorąc, uważamy, że można jeszcze zrobić sporo, aby uczynić Garena skuteczniejszym, więc potraktujcie te zmiany jako początek większych prac nad nim.
Umiejętność bierna — Wytrwałość
W — Odwaga
E — Osąd
Rammus
Samospowolnienie W zmniejszone.
Samospowolnienie Kuli Obronnej okazało się zbyt problematyczne dla grających Rammusem, więc zmniejszamy je. Dodatkowo w tym patchu aktualizujemy Kolczastą Kolczugę, która będzie gorzej współgrała z umiejętnością bierną Pancerznika (mniej pancerza i mniejsze skalowanie od niego), więc przyda mu się jakieś wzmocnienie.
W — Kula Obronna
Singed
Nowa umiejętność bierna zwiększa prędkość ruchu podczas mijania innych bohaterów. Zwiększone podstawowe zdrowie oraz jego skalowanie. Podstawowe obrażenia Q zmniejszone, zwiększone skalowanie od mocy umiejętności. W teraz uziemia przeciwników, którzy się w nim znajdują.
Singed nie znajduje się na naszej liście VGU w najbliższym czasie, więc chcieliśmy znaleźć okazję do uwspółcześnienia jego umiejętności. Największe problemy, jakimi chcieliśmy się zająć: brak w elastyczności kupowania przedmiotów i jego problemy z łatwo uciekającymi bohaterami.
Wzmocniona Pawęż sprawiała, że Singed polegał na przedmiotach z maną, aby zyskiwać wytrzymałość. Teraz zwiększamy jego podstawową wytrzymałość, aby mógł swobodniej dobierać przedmioty. Nowa umiejętność bierna gwarantuje, że Singed będzie mógł zbliżyć się do celu i trzymać się go tak, jak powinien to robić bohater walczący w zwarciu.
Mimo że Toksyczne Ślizganie powinno mu pomóc zbliżyć się do przeciwników, Singed wciąż ma problemy z bohaterami, którzy mogą łatwo uciec. Substancja Klejąca uziemia tych, którzy w niej stoją, co powinno dać Singedowi okazję na dorwanie tych bohaterów.
Na koniec zmieniamy obrażenia Śladu Trucizny z podstawowych wartości na skalujące się, aby Singed czuł się lepiej podczas kupowania obrażeń, gdy zyska przewagę, zamiast zawsze uważać, że Słuszna Chwała jest najlepszym zakupem.
Podstawowe statystyki
NOWOŚĆUmiejętność bierna — Toksyczne Ślizganie
Q — Ślad Trucizny
W — Substancja Klejąca
E — Rzut
R — Mikstura Obłędu
Taric
Skalowanie Q zwiększone na niższych poziomach. Q leczy więcej; aktualizacja modelu ładunków. Czas odnowienia E jest wyższy na początku, niższy później. E zadaje więcej obrażeń i ogłusza na taki sam czas na wszystkich poziomach.
Mimo że superumiejętność Tarica czyni go jednym z najlepszych wspierających w późnej fazie gry, to we wczesnej fazie gry jest zdecydowanie zbyt słaby. Gwiezdne Muśnięcie nie sprawdza się na niższych poziomach, ale rozwijanie go może okazać się kiepskim pomysłem, ponieważ jego koszt many znacznie się zwiększa. Główne działanie Gwiezdnego Muśnięcia pozostaje bez zmian, ale aktualizujemy większość szczegółów, aby była to znacznie bardziej satysfakcjonująca umiejętność.
Aktualizujemy także Rozbłysk. Jest nim dość trudno trafić i Taric wystawia się na ataki, gdy spudłuje, więc musi wychodzić znacznie lepiej na wymianach ciosów, gdy uda mu się trafić.
Podstawowe statystyki
Q — Gwiezdne Muśnięcie
E — Rozbłysk
Yorick
Zmniejszone podstawowe obrażenia Istot Mgły we wczesnej fazie gry. Zwiększone zdrowie Mglistej Dziewicy w późnej fazie gry. Istoty Mgły reagują lepiej, groby działają spójniej.
Yorick dobrze sobie radzi we wczesnej fazie gry, ale im dłużej trwa gra, tym trudniejsze staje się życie Pasterza Dusz. Chcemy wspierać jego dywersje w środkowej i późnej fazie gry, więc zwiększamy wytrzymałość Dziewicy w późnej fazie gry oraz skracamy czas odnowienia, aby mogła pojawiać się częściej.
Umiejętność bierna — Pasterz Dusz
R — Chluba Wysp
Aktualizacja patcha 7.13
Te zmiany zostały wprowadzone w trakcie patcha 7.13. Ponownie umieszczamy je tutaj dla wszystkich, którzy przegapili je przy aktualizacji opisu patcha 7.13.
Nunu
Zac
Przedmioty
Kolczasta Kolczuga
Od teraz daje zdrowie. Nakłada też na atakujących Głębokie Rany.
Przeciwko bohaterom i drużynom, które skupiają się na leczeniu i efektach regeneracji, wytrzymali bohaterowie walczący w zwarciu czasami wydają się szkodzić swojej drużynie, służąc za baterie dla zdrowia. Podczas gdy magowie mają Morellonomicon, a pozostali prowadzący Wezwanie Kata, aby mogli eliminować skupiające się na leczeniu zagrożenia, chcieliśmy mieć pewność, że bohaterowie walczący w zwarciu mogą przynajmniej zmusić mogących utrzymać się przy życiu zadających obrażenia do poszukania leczenia w innym miejscu.
Kamizelka Cierniowa
Zmiana Kolczastej Kolczugi czyni z niej dobrą odpowiedź na drużyny skupiające się na leczeniu, ale jej cena jest zbyt wysoka, aby mogła służyć do szybkiej reakcji na nagłe zagrożenie. Wprowadzamy Kamizelkę Cierniową, aby bierny efekt Kolców był dostępny za mniejszą ilość złota. To sytuacja, którą znacie z innych przedmiotów: Pochłaniacz Uroków ulepszany do Paszczy Malmortiusa, Rtęciowa Szarfa ulepszana do Rtęciowego Bułata itd.
Przedmioty powiązane ze Starożytną Monetą
Nagroda za zadanie daje teraz premię do prędkości ruchu zbliżającym się sojusznikom, zamiast wczesnego punktu umiejętności.
Mimo że wczesny punkt umiejętności był wyjątkową i nowatorską nagrodą za zadanie Starożytnej Monety, nie pasował jednak do tego, co główni użytkownicy Monety chcieli robić: wprowadzać swoją drużynę do walk i wyprowadzać ją z walk. Zastępujemy ją bardziej znajomym efektem, który umożliwia wspierającym służenie za drogowskaz dla współgraczy, dzięki czemu łatwiej im wybrać korzystne miejsce na walkę drużynową.
Omen Randuina
Zaktualizowany przepis. Zapewnia więcej zdrowia.
Omen Randuina to przydatny przedmiot, jeśli zamierzacie kontrować bohaterów bazujących na trafieniach krytycznych. Do tej pory był jednak nieco słabszy, niż powinien. Zapewniamy mu lepszy stosunek ceny do jakości i zmieniamy przepis, by pozwolić na łatwiejsze poruszanie się w stronę akcji lub przeciwną w zależności od sytuacji.
Aktualizacja polecanych przedmiotów
Zaktualizowaliśmy strony z domyślną rekomendacją przedmiotów dla niektórych bohaterów (głównie wspierających), by odzwierciedlić zmiany, którym poddane zostały przedmioty na przestrzeni sezonu.
Przedmioty z destrukcją
Ogólne uwagi
Naszym początkowym celem przy wprowadzaniu destrukcji było zapewnienie graczom lepszej kontroli nad wpływem stałego przebicia pancerza w różnych momentach gry oraz oddzielenie przedmiotów dla zabójców od przedmiotów przeznaczonych dla innych bohaterów zadających obrażenia fizyczne. W tym momencie przedmioty z destrukcją są dość słabe i nie dają zabójcom wielkiego wyboru w kwestii kombinacji przedmiotów (głównie opłaca się jak najszybciej zaopatrzyć w Widmowe Ostrze w każdej grze).
W teorii Widmowe Ostrze Youmuu (wsparcie wędrowania) i Mroczne Ostrze Draktharru (obrażenia efektu, odebranie wizji) powinny być wybierane na początku równie często jako czysto ofensywne ulepszenia Sztyletu. W praktyce jednak Mroczne Ostrze nie domaga niemal na każdym froncie. Wyrównujemy atrybuty obu tych przedmiotów w zakresie przepisu, ceny i statystyk, by zapewnić bardziej atrakcyjną alternatywę.
W rezultacie tych zmian Widmowe Ostrze na powrót staje się jedynym pośród przedmiotów z przebiciem pancerza zapewniającym prędkość ruchu. Po odebraniu przedmiotom tworzonym na podstawie Sztyletu wpływu na mobilność musieliśmy zapewnić im inny sposób na zapewnianie zabójcom przewagi. Zmiana skalowania destrukcji z poziomu przeciwnika na poziom własnego bohatera wypełnia tę lukę, równocześnie posuwając nas naprzód w drodze do osiągnięcia pierwotnego celu poprzez zmniejszenie jej skuteczności w rękach dolnych (którzy zazwyczaj wolniej zdobywają kolejne poziomy).
Na koniec: w skrócie ulepszenia Sztyletu utraciły obrażenia od ataku na rzecz destrukcji. Dążyliśmy do tego samego, co podczas prac nad wytrzymałością w środku sezonu: przerzuceniem siły z poziomu generalnych statystyk (obrażenia od ataku) na poziom statystyk specjalistycznych (destrukcja).
Ząbkowany Sztylet
Umiejętność bierna została zaktualizowana, by zapewniać następnej użytej umiejętności dodatkowe obrażenia po zabiciu jednostki.
Umiejętność bierna Łowca Głów nagradza zabójców za zaplanowane wymiany ciosów i próby zabójstw, dodając pewną ilość obrażeń do ich kombinacji, jeśli przed przejściem do ofensywy zadadzą ostatni cios stworowi lub potworowi. Łowca Głów sprawdza się także jako narzędzie do czyszczenia fal stworów i obozów w dżungli dla bohaterów z umiejętnościami obszarowymi, pozwalając na szybsze wędrowanie, wspierane wcześniej przez prędkość ruchu Sztyletu.
Dodatkowy kontekst: Łowca Głów to w zasadzie lekko skorygowana oryginalna umiejętność bierna Sztyletu. Podczas gdy jej poprzednia wersja zapewniała skromniejszy, stały efekt najbardziej przydatny do nękania przeciwnika z dystansu (aktywujący się przy podstawowych atakach i zaklęciach oddziałujących na jeden cel), nowa ma większy efekt z czasem odnowienia, który aktywuje się przy użyciu dowolnej umiejętności zadającej obrażenia. Łowca Głów jest lepiej przystosowany dla zabójców od oryginału i powinien dawać im większe możliwości działania.
Sztylet Kłusownika
Dziedziczy zmiany Ząbkowanego Sztyletu. To dopiero istotnie przyspieszy oczyszczanie alei i obozów!
Mroczne Ostrze Draktharru
Teraz powstaje z Młota Bojowego Caulfielda, a nie z K. W. Miecza i przyznaje czas odnowienia. Zmniejszony koszt. Więcej destrukcji, mniej obrażeń od ataku. Efekt Nocnego Łowcy skaluje się z poziomem, a nie z destrukcją.
Mroczne Ostrze posiada najtrudniejszy przepis ze wszystkich ulepszeń Sztyletu, a także bierny efekt najbardziej skuteczny w przypadku budowania bohatera na porcelanowe działo (przez co zabójcy w walkach narażeni są na szybką śmierć, zanim zdążą wykonać całą swoją kombinację). Oba te czynniki sprawiają, że przedmiot jest nieatrakcyjny jako pierwszy zakup, a Ostrze Youmuu pozostaje jedyną opcją dla każdego zabójcy nastawionego na obrażenia od ataku. Aby Mroczne Ostrze sprawdzało się lepiej, dajemy mu koszt i przepis Youmuu oraz sprawiamy, że Nocny Łowca będzie przydatny, nawet jeśli Mroczne Ostrze będzie jedynym przedmiotem z destrukcją, który kupi dany zabójca.
Widmowe Ostrze Youmuu
Zapewnia jeszcze więcej prędkości ruchu. Więcej destrukcji, mniej obrażeń obrażeń od ataku.
Tożsamość Widmowego Ostrza jako ulepszenia Sztyletu nastawionego na mobilność zostaje wzmocniona dzięki temu, że jest teraz jedynym z nich zapewniającym prędkość ruchu. Jako że posiada już statystyki, na których zależy zabójcy zadającemu obrażenia fizyczne (obrażenia od ataku, destrukcję i skrócenie czasu odnowienia), nie musieliśmy w nim nic więcej zmieniać.
Ostrze Nocy
Daje zdrowie zamiast odporności na magię. Więcej destrukcji.
Ostrze Nocy posiada na rynku przedmiotów z odpornością na magię dla łatwych do zabicia bohaterów silną konkurencję w postaci Paszczy Malmortiusa i Rtęciowego Bułata. Konkurencję, z którą nierzadko przegrywa. Zamieniamy więc odporność na magię na zdrowie, by zabójcy mogli kupić Ostrze Nocy oraz Paszczę lub Bułat, czyniąc go tym samym skutecznym przeciwko drużynom nastawionym na obrażenia fizyczne. To rozwiązanie ma jednak wadę: dodatkowe zdrowie utrudnia maksymalizację premii Pogromcy Olbrzymów z Pozdrowień Lorda Dominika (zwłaszcza, jeśli zakupi się także Czarny Tasak).
Skalniaki
Średniej wielkości Skalniaki mogą teraz stanowić cel Porażenia!
Średnie Skalniaki zadają na tyle dużo obrażeń i posiadają na tyle dużo zdrowia, że używanie na nich Porażenia wcale nie wydaje się być marnotrawstwem, zatem postanowiliśmy wam to umożliwić.
Umiejętności zapewniające wizję
W League of Legends spora liczba umiejętności zapewnia wizję, czy to za pomocą osłabień nakładanych na trafianych bohaterów, czy też przez przywołany obiekt, który przyznaje wizję wokoło siebie, Umiejętności takie jak Sokole Oko muszą dawać wizję, bo takie jest ich zadanie. Zaczynamy od odebrania wizji niektórym tworzonym przez bohaterów przeszkodom terenowym (takim jak Kolumna Lodu), które mimo że są przeznaczone do czegoś innego, to z jakiejś przyczyny zapewniają i wizję. Z drugiej jednak strony skuteczność Siewcy Zarośli zależy od tego, czy wejdzie w niego sojusznik. W tym więc przypadku zapewniana wizja ma sens, ale zbyt duży zasięg. W przyszłych patchach zamierzamy przyjrzeć się umiejętnościom dającym wizję, by dać większą spójność doświadczeniu „o-o, oni mnie widzą!”.
- Umiejętność E — Kolumna Lodu Trundle’a nie zapewnia już wizji wokół obszaru swojego działania.
-
Zasięg umiejętności Iverna W — Siewca Zarośli został zmieniony: 1600 jedn. ⇒ 800 jedn.
- Umiejętność W — Krystalizacja Anivii nie zapewnia już wizji wokół obszaru swojego działania.
Kolejkowanie ataków i umiejętności
Wiele umiejętności ma za zadanie przybliżyć bohaterów do ich wrogów na odległość umożliwiającą atak. W takich sytuacjach często dodajemy na końcówkę umiejętności rozkaz ataku, by zapobiec bezczynności bohatera po przybliżeniu się do celu. Jednak z powodu sposobu, w jaki działa kolejkowanie w League, ten rozkaz ataku nadpisuje próbę dodania kolejnej umiejętności do kolejki podczas rzucania pierwszej umiejętności. Zmodyfikowaliśmy niektóre umiejętności, by ukryty rozkaz ataku nie nadpisywał polecenia użycia drugiej umiejętności, lecz wciąż działał w przypadku braku kolejnego polecenia. Dajcie nam znać, jeśli uważacie, że coś pominęliśmy!
Poprawione umiejętności:
- Aatrox: Q — Mroczny Lot
- Amumu: Q — Rzut Bandażem
- Darius: E — Pochwycenie
- Ekko: E — Skok Fazowy i Chronostrzaskanie
- Elise: Q Pajęczej Postaci — Jadowite Ugryzienie
- Evelynn: E — Zdruzgotanie
- Irelia: Q — Fala Ostrzy
- Kha’Zix: Q — Zakosztuj Ich Strachu
- Kindred: E — Narastający Strach
- Lee Sin: Q — Uderzenie Rezonansu
- Maokai: W — Spaczone Natarcie
- Pantheon: W — Egida Zeonii
- Poppy: E — Bohaterska Szarża
- Rek’Sai: R — Pośpiech Pustki
- Talon: Q — Noxiańska Dyplomacja
Rankingowa elastyczna
Sytuacja z piekła rodem — z trudem wspinacie się po szczeblach rankingowej kolejki elastycznej z grupą znajomych, a potem cały wysiłek idzie na marne, bo ktoś przedostał się do kolejnego kręgu przed całą resztą. Działo się tak często w grupach w okolicach Diamentu, gdzie ograniczenia stają się surowsze. Zmniejszamy więc obowiązujące dotychczas w meczach elastycznych ograniczenia dotyczące wysokiego MMR.
Rotacyjny tryb gry
Mroczna Gwiazda: Osobliwość będzie dostępna od 21:00 CEST 14.07.2017 do 13:00 CEST 18.07.2017 oraz od 20:00 CEST 21.07.2017 do 13:00 CEST 25.07.2017. Grajcie jako Thresh Mrocznej Gwiazdy w meczu 3 na 3 w Cosmic Ruins z Threshem Mrocznej Gwiazdy jako komentatorem i nastrojową muzyką.
- Wrzucajcie graczy i Kraby Otchłani do czarnej dziury na środku mapy, aby zdobywać punkty.
- Im mniej zdrowia macie, tym dalej polecicie, ale nie zginiecie przez utratę zdrowia.
- Drużyna, która jako pierwsza zdobędzie 100 punktów, wygrywa rundę. A kto wygra dwie rundy, wygrywa mecz.
Osobliwość wzywa. Czy odpowiesz na jej wezwanie?
Aktualizacje skórek SKT T1 2016
Wszystkie skórki SKT T1 2016 otrzymały własne efekty dźwiękowe! Ponadto dodano efekty wody do obrazka ekranu ładowania skórki SKT T1 Nami.
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że pierwszy kruk R — Krwiożerczego Stada Swaina pojawiał się przy platformie startowej niebieskiej drużyny.
- Widmowy Tancerz nie uniemożliwia już umiejętnościom niektórych bohaterów (głównie efektom maskującym) ignorowania kolizji z jednostkami, gdy w okolicy nie ma bohaterów wroga (warunek aktywacji immunitetu na kolizję Widmowego Tancerza).
- Rek’Sai teraz prawidłowo oznacza cele R — Pośpiechu Pustki nawet wtedy, gdy obrażenia zostaną całkowicie zablokowane przez tarczę.
- Wybuchowe Szyszki nie syczą już, gdy zostaną aktywowane przez zanurzoną Rek’Sai z maksymalnego zasięgu ataku.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Umiejętność bierna — Lodowy Strzał Ashe zadawała dodatkowe obrażenia inhibitorom.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre efekty utraty kontroli (Przestraszenie, Ucieczka, Prowokacja, Odrzucenie i Urok) nie anulowały R — Burzy Lodu Anivii.
- Gdy Zilean podchodzi na odpowiednią odległość do sojusznika, by aktywować Umiejętność bierną — Czas w Butelce, nie rzuca już zamiast tego ostatnio użytej umiejętności po znalezieniu się w zasięgu. Coś tam, coś tam, żarcik o czasie.
- Wskaźnik zasięgu E — Zagięcia Czasu Zileana został dopasowany do faktycznego zasięgu umiejętności.
- Wskaźnik zasięgu Q — Przebijającego Światła Luciana został dopasowany do faktycznego zasięgu umiejętności.
- Drugie trafienie W — Furii Zimy Sejuani nie liczy się już jako oddzielne rzucenie zaklęcia.
- Płaszcz Brzytwodzioba można teraz kupić na Howling Abyss. Technicznie rzecz biorąc, nie był to błąd, ale tak to wyglądało, skoro wchodzi w skład Sztandaru Dowódcy.
- Twitch nie staje się już na stałe przezroczysty, jeśli Anioł Stróż aktywuje się podczas działania kamuflażu Q — Zasadzki.
- Przycisk blokowania poziomu narzędzia treningowego pokazuje teraz poprawnie stan aktywności, gdy jest włączony.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że strona profilowa czasami pokazywała niższy ranking niż twój najwyższy.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że LeaverBuster i ankiety nie pojawiały się po głosowaniu honoru.
- Gratulacje z powodu otrzymania trzech lub więcej głosów honoru teraz będą się ukazywać graczom korzystającym z trybu niskich wymagań.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że przyciski do głosowania honoru wyświetlały się na ekranie podsumowania rozgrywki.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że podczas zmiany ekranu głosowania honoru na ekran podsumowania rozgrywki pojawiał się niebieski pasek.
- Ramka ekranu wczytywania w stylu retro Kog’Mawa Renifera od teraz wyświetla się poprawnie posiadaczom skórki.
- Włosy skórki SKT T1 Nami nie drgają już na początku jednej z jej animacji bezczynności.
- W — Równoległa Konwergencja skórki SKT T1 Ekko nie korzysta już z podstawowych efektów graficznych, gdy tarcza Ekko pochłania obrażenia lub kiedy aktywują się dodatkowe obrażenia przeciwko celom o niskim poziomie zdrowia.
- Efekty cząsteczkowe Q — Rzutu Toporem SKT T1 Olafa nie przypominają już wielkiej dyskoteki, gdy Rzut Toporem trafi ruchomy cel.
- Przywrócono linie dialogowe Taliyah z Freljordu związane z W — Sejsmicznym Wstrząsem.
- Przywrócono efekty dźwiękowe podstawowych umiejętności Łamaczki Serc Orianny.
- Linie dialogowe Mecha Zero Siona odtwarzają się teraz przy zabósjtwach.
- Żart Śnieżnego Ziggsa nie odtwarza się już od nowa przy końcu animacji.
- Odtwarzana na początku gier muzyka Czarodziejek Gwiazd nie nakłada się już na muzykę DJ Sony na początku rozgrywki.
- Cukierkowy Król Ivern nie kradnie już efektów dźwiękowych prowokacji Jhina podczas animacji swojej własnej prowokacji.
- Efekt graficzny płatków śniegu Q — Mrocznej Kuli Śnieżnej Syndry wyświetla się teraz prawidłowo na średnich i niższych ustawieniach.
- Tekstury modelu Gotyckiej Orianny nie zmieniają się już w zależności od tego, czy trzyma Kulę, czy nie.
- Skórka totemu Mechs vs. Minions nie ma już nienaturalnie jasnego cienia w oknie wyboru skórki totemu na ekranie wyboru bohaterów.
Nadchodzące skórki i Barwy
Następujące Barwy pojawią się wraz z patchem 7.14: