PolscyGracze.pl
Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord

Patch 7.20 – Opis zmian //Patch notes

Patch 7.19 to czas reworku Evelynn, bohaterka będzie dostępna w nowej odsłonie. Zostaną dodane także cztery nowe skórki bohaterów. W tym cyklu ilość zmian została mocno ograniczona.

Witajcie w kolejnym patchu, drużyno.

Jeżeli macie wrażenie, że ktoś się za wami skrada, to prawdopodobnie wcale wam nie odbija. Nadeszła aktualizacja Evelynn, która przedstawia Modliszkę Uścisk Śmierci w zupełnie nowy sposób. Jeżeli znajdziecie się po złej stronie Kolca Nienawiści albo trzech, mamy coś na pocieszenie: w tym patchu na całym świecie wprowadzamy system emotek, dzięki któremu będziecie mogli na wiele nowych sposobów pokazać zarówno sojusznikom, jak i wrogom co tak naprawdę czujecie.

Jeżeli chodzi o wyważanie, 7.20 jest dość lekkim patchem, przynajmniej w porównaniu z poprzednim. Ciężko pracujemy nad przygotowaniem gry pod zrekonstruowane runy, a biorąc pod uwagę, jak bardzo wstrząśnie to League, w patchach wolimy skupić się na innych istotnych rzeczach, takich jak poniższa aktualizacja Steraka.

To wszystko, jeśli chodzi o ten patch! Powodzenia na Summoner’s Rift, szczególnie, jeżeli nie możecie się wyspać ze względu na granie w League oraz oglądanie Mistrzostw.

 Paul „Aether” Perscheid Phillip „Costy” Costigan Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman Lucas „Luqizilla” Moutinho

Patch w skrócie

Jeśli obserwujecie naszą stronę na Facebooku, powinniście poznać ten filmik. Stwierdziliśmy, że sprawdzimy, co się stanie, jeśli umieścimy go też w opisie patcha!

Emotki

Emotki pojawią się w tym patchu! Sprawdźcie poświęcony im artykuł, aby uzyskać informacje o odblokowaniu, wybieraniu i używaniu emotek, oraz nasze FAQ, jeśli macie jakieś dodatkowe pytania lub problemy.

Wszyscy otrzymają emotkę „Łapka w górę” za darmo z okazji premiery!

Korzystajcie z nich rozważnie.


Kolekcja

ZMIEŃ SWÓJ EKWIPUNEKPrzypisuj emotki do koła emotek w zakładce Kolekcji. Koło emotek ma pięć miejsc oraz dwa dodatkowe na emotki, które automatycznie uruchomią się na początku gry oraz na końcu w przypadku wygranej.

Używanie emotek

DAJCIE IM ZNAĆUżywajcie koła emotek w grze (domyślnie przypisanego do klawisza T).
LĄDUJESZ NA MOJEJ LIŚCIE IGNOROWANYCHOpcja „Wycisz emotki wrogów” została dodana do menu. Możliwe jest także indywidualne wyciszanie emotek graczy za pośrednictwem tablicy wyników.
WYCISZANIE MAESTRIIEmotki maestrii bohaterów stają się częścią systemu emotek, więc opcja „Wycisz emotki wrogów” wyciszy także emotki maestrii bohaterów. Emotki maestrii będą także podlegały pod spamowanie / łamanie zasad związanych z emotkami.

Sklep

ZASŁUGUJECIE NA TOWszyscy dostają emotkę „Łapka w górę”!
PEŁEN WACHLARZ EMOCJIPowiększajcie kolekcję, kupując emotki w zakładce Emotki w sklepie. Przy premierze pojawi się 25 emotek, a kolejne będziemy dodawać z czasem.

Bohaterowie

Evelynn

Evelynn, Uścisk Śmierci zostanie zaktualizowana przy premierze patcha 7.20! Aby dowiedzieć się więcej, sprawdźcie następujące odnośniki:

Udajcie się do działu „Dodatki” w ujawnieniu bohaterki, do którego odnośnik znajdziecie wyżej, aby zobaczyć zaktualizowane portrety jej podstawowego wyglądu i skórek w wysokiej rozdzielczości!

Brand

Brand odzyskuje manę, gdy zabija jednostki stojące w Płomieniach.

Minęło sporo czasu, od kiedy widzieliśmy, jak Brand spopiela przeciwników w środkowej alei. Zużywanie many jest jednym z jego poważniejszych problemów: wysokie koszty ograniczają mu możliwości nękania w dolnej alei, ale solowy Brand musi je płacić, ponieważ jest zmuszony czyścić fale stworów. Danie Płomieniowi Zemsty jego własnej wersji biernego efektu Pierścienia Dorana doda mu trochę więcej pary, jednocześnie nie wywołując eksplozji w dolnej alei. Nie rozwiąże to wszystkich problemów Branda, ale jest ważnym krokiem w stronę podsycenia jego ognia na środku.

Umiejętność bierna — Płomień

NOWOŚĆPODSYCANIEBrand zyskuje 6/8/10/12/14/16/18 pkt. many (na poziomach 1/3/6/9/12/15/18), gdy zabije jednostkę stojącą W Płomieniach. (Jeżeli umiejętności Branda zabiją jednostkę zanim stanie ona W Płomieniach, bohater nie odzyska many).

Graves

Zwiększona regeneracja zdrowia. Zwiększone skalowanie pierwszego strzału.

Graves nie zyskuje przewagi w sytuacjach, w których powinien. Banita ciągle przegrywa we wczesnej fazie gry i nie jest w stanie odpowiednio się rozkręcić, aby móc dyktować tempo rozgrywki. Mając trochę więcej zdrowia i obrażeń, Graves powinien czyścić dżunglę bez idealnej mechaniki gry, a do tego robić to trochę szybciej, dzięki czemu będzie się odpowiednio skalował.

Podstawowe statystyki

REGENERACJA ZDROWIA1,34 pkt. (6,67 pkt. co 5 sek.)  1,6 pkt. (8 pkt. co 5 sek.)

Q — To Koniec!

SKALOWANIE PIERWSZEGO STRZAŁU0,8 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 1,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Karma

Zwiększony zwrot czasu odnowienia Mantry przy trafianiu wrogów.

Jednym z kluczy do mistrzowskiej gry Karmą jest zoptymalizowanie używania Mantry w każdej sytuacji, a dzięki tym zmianom będzie mogła robić to częściej. Dopóki Karma będzie atakowała wrogich bohaterów, będzie mogła częściej korzystać z Mantry w późnej fazie gry.

Umiejętność bierna — Rosnący Ogień

SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA MANTRY2/2,5/3 sek. za każdego trafionego bohatera (1/1,25/1,5 sek. dla podstawowych ataków)  2/3/4 sek. za każdego trafionego bohatera (1/1,5/2 sek. dla podstawowych ataków)

Ornn

W zadaje obrażenia od maksymalnego zdrowia zamiast od aktualnego. E lepiej trafia w teren. Ponowne użycie R jest teraz natychmiastowe.

Ornn dużo przeszedł od czasu premiery kilka patchów temu i mimo że nie chcemy teraz wprowadzać wielkich zmian w jego mocy, pragniemy odrobinę usprawnić jego rozgrywkę. Zmiana obrażeń Ognistego Miecha z obrażeń od aktualnego zdrowia na te od maksymalnego zdrowia pomoże mu wykańczać przeciwników mających mało zdrowia. Ponadto zajmujemy się dziwnymi przypadkami, w których Żarliwa Szarża nie trafiała w teren, mimo że całość wyglądała na trafienie, a także usprawniamy korzystanie z Zewu Boga Kuźni w sytuacjach, kiedy Ornn przekierowuje barana.

W — Ognisty Miech

OBRAŻENIA15/17,5/20/22,5/25% aktualnego zdrowia celu 12/14/16/18/20% maksymalnego zdrowia celu

E — Żarliwa Szarża

ZASIĘG KOLIZJI Z TERENEMObszar trafienia Ornna plus 100 dodatkowych jednostek zasięgu  150 dodatkowych jednostek zasięgu

R — Zew Boga Kuźni

USUNIĘTOCZAS RZUCENIA PONOWNEJ AKTYWACJIUderzenie barana nie jest już rzucane przez 0,35 sek.

Tahm Kench

Obrażenia umiejętności biernej zwiększone i skaluje się ona na wcześniejszych poziomach. Tahm może szybciej wypluć Pożarte cele. Podmorska Podróż nie uniemożliwia już Tahmowi użycia Pożarcia przez krótki czas.

Tahm dużo tracił ze względu na blokady Pożarcia i Podmorskiej Podróży, przez które nie mógł podejmować szybkich decyzji. Zmniejszenie tych ograniczeń powinno odpowiednio wzmocnić Rzecznego Króla. Dodajemy mu także trochę więcej obrażeń na Smakoszu, szczególnie jeżeli chodzi o to, jak szybko może uzyskać dostęp do maksymalnych obrażeń umiejętności.

Umiejętność bierna — Smakosz

OBRAŻENIA ZA KAŻDY ŁADUNEK1/1,25/1,5% maksymalnego zdrowia Tahma na poziomach 1/11/16  1,25/1,5/1,75% maksymalnego zdrowia Tahma na poziomach 1/7/13
MAKSYMALNE OBRAŻENIA3/3,75/4,5% maksymalnego zdrowia Tahma 3,75/4,5/5,25% maksymalnego zdrowia Tahma

W — Pożarcie

BLOKADA WYPLUCIA2 sek.  1 sek.
NAPRAWIONY BŁĄDNaprawiono błąd z kombinacją Smagnięcie Językiem + Pożarcie, który sprawiał, że jeżeli Smagnięcie Językiem zadało dość obrażeń, aby zabić stwora, wyplucie go nie robiło nic.

R — Podmorska Podróż

USUNIĘTOSZCZĘKOŚCISKPożarcie nie jest już zablokowane przez 1 sek. po teleportacji.

Azir

Wygląda na to, że aktualizacja Azira przyjęła się dobrze. Będziemy się przyglądać rozwojowi sytuacji, ale w międzyczasie wprowadzamy poprawione efekty graficzne dla nowego zwiększenia prędkości ataku z Powstańcie!

Ogólne

PIASKOWE WIDOKIEfekty graficzne premii do prędkości ataku Azira po przywołaniu trzeciego żołnierza zostały usprawnione dla podstawowego Azira i wszystkich jego skórek.

Taliyah

W — Sejsmiczny Wstrząs

WSKAŹNIKWskaźnik rzucania został zmieniony, aby pokazywać obszar działania przepchnięcia zamiast samego kierunku.

Aktualizacja patcha 7.19 — Janna

Prezentujemy zmiany Janny dla wszystkich, którzy mogli je przegapić między patchami. Mimo że sam patch 7.20 nie wprowadza żadnych dodatkowych zmian, będziemy uważnie się jej przyglądać.

Jeżeli jesteście ciekawi, co spowodowało te zmiany, założyliśmy temat na forach mniej więcej w tym samym czasie, w którym została wprowadzona aktualizacja Janny.

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU335 jedn.  320 jedn.
PODSTAWOWE ZDROWIE525 pkt.  500 pkt.
PODSTAWOWA MANA409,52 pkt.  350 pkt.

Umiejętność bierna — Pomyślne Wiatry

DODATKOWE OBRAŻENIA MAGICZNE35% dodatkowej prędkości ruchu 15/25/35% dodatkowej prędkości ruchu na poziomach 1/7/13

W — Zefir

KOSZT40/50/60/70/80 pkt. many  50/60/70/80/90 pkt. many

E — Oko Cyklonu

WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY80/120/160/200/240 pkt.  70/105/140/175/210 pkt.

Przedmioty

AKTUALIZACJA

Gruboskórność Steraka

Zwiększony procent podstawowych obrażeń od ataku. Zwiększone zdrowie. Linia Życia nie zwiększa już procentowo podstawowych obrażeń od ataku, a zamiast tego daje nieustępliwość.

Gruboskórność Steraka ma być jednym z kluczowych przedmiotów dla molochów, razem z Pancerzem Umrzyka. Podczas gdy Pancerz Umrzyka pozwala molochom obejść ich wrodzone problemy z poruszaniem i ułatwić wejście do walki, Gruboskórność Steraka jest przedmiotem, który ma im umożliwić pozostanie w tej walce. Obecnie tego nie robi.

Jedną z największych słabości molochów jest ich podatność na kontrolę tłumu. Bez żadnych sposobów na szybkie zbliżenie się do celu często są przez niego trzymani na dystans przez całą walkę. Nowa Gruboskórność Steraka ma rozwiązać ten problem, a pomoże w tym dodanie do Linii Życia nieustępliwości. Dodatkowo uważamy, że Gruboskórność Steraka mogłaby być mocniejsza, więc zwiększamy jej podstawowe statystyki, a w szczególności podstawowe obrażenia od ataku.

Jednakże z powodu tych zmian musimy uczynić Gruboskórność Steraka przedmiotem tylko dla walczących w zwarciu. Ze zwiększonymi obrażeniami stałaby się przedmiotem atrakcyjnym dla strzelców, którzy mają już dość narzędzi chroniących ich przed zabójcami. Dodanie Steraka byłoby przesadą. Inną grupą, o której warto wspomnieć w tym wypadku, są bohaterowie korzystający z Mocy Trójcy — tacy jak Camille i Jax. Efekt Czaroostrza Mocy Trójcy oraz zwiększony mnożnik podstawowych obrażeń od ataku Steraka są atrakcyjną kombinacją, ale biorąc pod uwagę niższe podstawowe obrażenia od ataku tych bohaterów oraz to, że otrzymają mniejszą tarczę z Linii Życia (mniej dodatkowego zdrowia), jesteśmy w stanie pozwolić im na eksperymentowanie — przynajmniej na razie.

PRZEPISPięść Jaurima + Długi Miecz + 1050 szt. złota  Pięść Jaurima + Kilof + Rubinowy Kryształ + 725 szt. złota
ŁĄCZNY KOSZT2600 szt. złota  3200 szt. złota
ZDROWIE400 pkt.  450 pkt.
USUNIĘTOZAWSZE JESTEM WKURZONYNie daje już dodatkowych % podstawowych obrażeń od ataku na 8 sekund po aktywacji Linii Życia.
ZWIĘKSZENIE PODSTAWOWYCH OBRAŻEŃ OD ATAKU30%  50%
NOWOŚĆBLISKI KONTAKTDo kupienia tylko przez bohaterów walczących w zwarciu. Bohaterowie zmieniający sposoby walki odnoszą korzyści z premii do podstawowych obrażeń od ataku tylko, gdy walczą w zwarciu. Tarcza utrzymuje się przez zmianę z walki w zwarciu na dystansową.
NOWOŚĆCHWILATarcza zaczyna zanikać po 0,75 sek.
NOWOŚĆJESTEM MOLOCHEMTeraz daje 30% nieustępliwości na 8 sekund przy aktywacji Linii Życia.

Pięść Jaurima

Zwiększone stałe zdrowie. Liczba ładunków potrzebnych do napełnienia Pięści Jaurima została zmniejszona.

Pięść Jaurima trochę za długo osiąga pełnię mocy. O nic więcej tu nie chodzi.

ZDROWIE150 pkt.  200 pkt.
MAKSYMALNA LICZBA ŁADUNKÓW30 pkt.  20 pkt. (nadal 5 pkt. zdrowia za każdy ładunek)

Linia Starożytnej Monety

Monety przywracają mniej many.

Przywracanie many przez Starożytną Monetę ma umożliwić wspierającym używanie swoich umiejętności, pod warunkiem, że chcą zaryzykować wejście w falę stworów, aby zebrać monety. Zabrzmi to dziwnie, ale monety przywracają tyle many, że wspierający nie są zainteresowani podejmowaniem ryzyka. Jeżeli niebieskie monety są zbyt skuteczne, wspierający mogą sobie pozwolić na odpuszczenie kilku z nich, jednocześnie posiadając dość many, aby utrzymać się w alei. Po co ryzykować otrzymanie obrażeń (albo nawet śmierć), jeżeli nie jest się nawet blisko zużycia całej many?

W związku z tym zmniejszamy ilość many przywracaną przez Monetę, aby koszt przegapienia jednej z nich był dotkliwszy, ponieważ posiadacze Monety będą musieli lepiej zbierać niebieskie monety, aby pozostać w alei. Dzięki temu przeciwnicy będą mogli łatwiej zmusić użytkowników Monety do powrotu do bazy — albo ze względu na niski poziom zdrowia (otrzymali obrażenia podczas zbierania monet), albo many (nie zbierali monet).

NAGRODA ZA NIEBIESKIE MONETY10% brakującej many (min. 15 pkt.)  6% brakującej many (min. 10 pkt.)

Ostrze Złodziejki Czarów

Zwiększona moc umiejętności.

Dajemy wspierającym korzystającym z Ostrza Złodziejki Czarów trochę więcej mocy we wczesnej fazie gry. Pamiętacie, jak dopiero co powiedzieliśmy, że użytkownicy Monety będą musieli częściej podchodzić do fali stworów? Ukarzcie ich za to.

Zwróćcie uwagę, że nie jest to +5 pkt. mocy umiejętności do każdegoprzedmiotu w linii Ostrza, tylko do niego samego.

MOC UMIEJĘTNOŚCI5 pkt.  10 pkt.

Skalniaki

WYGŁADZENIE SKAŁWygładzono animację rozpadania Skalniaków.

Tarcze magii

Kontynuacja zmian z ostatniego patcha w nowym kodzie tarcz magii.

NAPRAWIONY BŁĄDNaprawiono szereg identycznych błędów, które sprawiały, że niektóre przygotowywane umiejętności (np. R — Burza Lodu Anivii) były przerywane przez tarcze magii.

Honor

Centrum głosowania na organizacje charytatywne

Głosujcie na wybraną organizację charytatywną w zakładce „Głosuj na organizację charytatywną” w kliencie.

Zbieramy pieniądze dla trzech organizacji charytatywnych (i na pulę nagród Mistrzostw), sprzedając Mistrzowską Ashe i Totem Mistrzostw 2017. Uruchomcie więc klienta i zagłosujcie na wybraną organizację. Zwycięska organizacja otrzyma 50% puli, a reszta zostanie podzielona między pozostałe. Siła waszych głosów zależy od poziomu honoru!

GŁOSOWAŁEMZagłosujcie na preferowaną organizację charytatywną w zakładce „Głosuj na organizację charytatywną” w kliencie przed zakończeniem Mistrzostw.
MNOŻNIK HONORUHonorowa gra wzmacnia wasze demokratyczne prawa.
  • Poziom 3. i niższy: mnożnik x1;
  • Poziom 4.: mnożnik x1,5;
  • Poziom 5.: mnożnik x2.

Ekran podsumowania rozgrywki

Podczas zwykłego głosowania na honor chcieliśmy jeszcze wyraźniej zaznaczyć, którzy sojusznicy jeszcze nie oddali głosu na końcu gry, abyście nie czekali na głosy, które nie nadejdą.

CZY TO BYŁO GG CZY GG <3Po prawej stronie ekranu podsumowania rozgrywki widać teraz, którzy sojusznicy jeszcze głosują na honor.

Udostępnianie zestawów przedmiotów

Zestawy przedmiotów mogą być teraz importowane i eksportowane.

Nagłówek mówi wszystko. Mówiąc szczerze, wszyscy znajdziecie więcej sposobów na wykorzystanie udostępniania przedmiotów, niż moglibyśmy wymienić, więc zaszalejcie i dajcie znać, jak to się sprawuje.


Eksportowanie

TO ALBO TOKliknięcie przycisku eksportowania pozwoli wybrać między „Skopiowaniem do schowka” i „Eksportowaniem do pliku”.
MASOWA PRODUKCJAMożliwe jest masowe eksportowanie zestawów przedmiotów w zakładce „Przedmioty” poprzez zaznaczanie okienek koło tylu zestawów przedmiotów, ilu tylko chcecie. „Kopiuj do schowka” kopiuje dane wszystkich wybranych zestawów przedmiotów, a „Eksportuj do pliku” tworzy jeden plik zawierający wszystkie wybrane zestawy przedmiotów.
NADCIĄGAJĄPojedyncze zestawy przedmiotów także mogą być eksportowane poprzez ekran edytowania zestawów przedmiotów.
KTO UMIESZCZA ZHONYĘ NA 4?!Preferowane przydziały przedmiotów do gniazd nie są zachowywane podczas eksportowania zestawów przedmiotów.

Importowanie

TO ALBO TOKliknięcie przycisku importowania w zakładce „Przedmioty” pozwoli wybrać między „Wklejeniem skopiowanego zestawu” i „Wybraniem pliku”.
ŁATWE WKLEJANIE„Wklej skopiowany zestaw” otwiera małe okienko tekstowe obok przycisku importowania. Zestawy przedmiotów importują się automatycznie natychmiast po wklejeniu.
TO NIE ZŁOŚLIWE OPROGRAMOWANIEKliknięcie „Wybierz plik” otwiera przeglądarkę plików na komputerze. Nie przestraszcie się!

Rotacyjny tryb gry

Mroczna Gwiazda: Osobliwość będzie dostępna od 21:00 CEST 13.10.2017 r. do 13:00 CEST 17.10.2017 r. oraz od 20:00 CEST 20.10.2017 r. do 13:00 CEST 24.10.2017. Grajcie jako Thresh Mrocznej Gwiazdy w meczu 3 na 3 w Cosmic Ruins z Threshem Mrocznej Gwiazdy jako komentatorem i nastrojową muzyką.

  • Wrzucajcie graczy i Kraby Otchłani do czarnej dziury na środku mapy, aby zdobywać punkty.
  • Im mniej zdrowia macie, tym dalej polecicie, ale nie zginiecie przez utratę zdrowia.
  • Drużyna, która jako pierwsza zdobędzie 100 punktów, wygrywa rundę. A kto wygra dwie rundy, wygrywa mecz.

Osobliwość wzywa. Czy odpowiesz na jej wezwanie?

Dopalacze Walki w ARAM

Dopalacze Walki będą tymczasowo niedostępne, ponieważ będziemy wprowadzać poprawki do trybu ARAM. Włączymy je z powrotem za kilka patchów.

BRAK DOPALANIADopalacze Walki w ARAM są tymczasowo wyłączone.

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty dźwiękowe umiejętności czasami zapętlały się w nieskończoność, gdy postać wyłaniała się z mgły wojny. (Patrzymy na ciebie, Corki!).
  • Q — Połamane Skrzydła Riven nie mogą już jednocześnie zniszczyć tarczy magii i zadać obrażeń w niektórych sytuacjach.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że licznik jedzenia R — Uczty Cho’Gatha niedokładnie naliczał potwory z dżungli.
  • Bierny efekt Daniny z Roszczenia Królowej Lodu nie działa już dziwnie w interakcji z wieżami.
  • Opis R — Duszących Cierni Zyry prawidłowo wyświetla teraz premię do obrażeń roślin wzmocnionych Duszącymi Cierniami.
  • Opis rozwinięcia Q — Rozjemcy z Piltover Caitlyn teraz prawidłowo wyświetla zwiększenie współczynnika całkowitych obrażeń od ataku przy awansach.
  • Naprawiono kilka nieprecyzyjnych lub błędnych tekstów i wypowiedzi komentatora, które pojawiały się podczas oglądania powtórki.
  • Efekty dźwiękowe Q — Ciosu Alfa Yi Wiecznego Miecza nie są już słyszalne, gdy zostanie trafiony podczas korzystania z W — Medytacji.
  • Efekty dźwiękowe bezczynności Dravena w Centrum Uwagi nie są już słyszalne w trakcie jego animacji Powrotu.
  • Kreator Viktor znowu posiada efekty dźwiękowe żartu, prowokacji i tańca.
  • Efekty dźwiękowe Powrotu Dravena w Centrum Uwagi nie tracą już synchronizacji z animacją po zmianie położenia kamery.
  • Trafienie krytyczne Umiejętności biernej — Miłosnego Klepnięcia Arcade Miss Fortune nie odtwarza już efektu dźwiękowego trafienia krytycznego jej podstawowej skórki.

Nadchodzące skórki i Barwy

Następujące Barwy pojawią się wraz z patchem 7.20:

Talon Smocze Ostrze (Ametyst)

Talon Smocze Ostrze (Kocie oko)

Talon Smocze Ostrze (Szmaragd)

Talon Smocze Ostrze (Obsydian)

Talon Smocze Ostrze (Perła)

Talon Smocze Ostrze (Szafir)

Kosmiczny Pirat Gangplank (Rubin)

Kosmiczny Pirat Gangplank (Perła)

Kosmiczny Pirat Gangplank (Szafir)

Kosmiczny Pirat Gangplank (Tanzanit)

Kosmiczny Pirat Gangplank (Obsydian)

  • Ten Dobry / Taliyah main.

    Oks, kilka dni i info na temat nowych skinów, go Talijaa

  • Canzas

    Kurva, na tym tango miała być biała, a nie niebieska : Co to? Pierdolony avatar? :C

    • Bez Kappy

      wydaje mi sie ze po prostu na skinspotlight nie ma filmiku ze zaktualizowanym skinem
      a autorowi nie chcialo sie szukac ss z nowej eve lub nie widzial kippo

  • Sebosz

    To w końcu 7.19 czy 7.20?
    Do Annie wstawiony jest zły filmik.
    A te emotki to do czego? Już wprowadzają tę funkcję?

  • Małgośka Bandura

    To we wtorek patch?

    • xxXardaSxx

      Jutro o 3

      • Małgośka Bandura

        dzieki

  • Gabio95

    Ja z taką propozycją, żeby nie przekładać prędkości dodawania postów nad jakość, serio, to może mylić graczy, którzy chcą mieć rzetelne informacje i to po polsku…
    Ornn – Bellows Breath (W) initial fire damage change from [15/17.5/20/22.5/25% of enemy’s current health] to [12/14/16/18/20% of enemy’s max health]
    Z aktualnego HP na Max HP zrobili obrażenia…
    Jaki jest sens wstawiania postów i informowania graczy jako pierwsi, skoro i tak trzeba wejść gdziekolwiek indziej aby sprawdzić rzeczywiste zmiany.

  • Annyoung

    o fck

  • xxXardaSxx

    Proponuje dawać link do https://www.youtube.com/watch?v=CRGn0GZnzCQ zawsze jak jest patch to może więcej się dowiedzą ludzie :D