Przed nami kolejny patch i kolejna dawka błędów i problemów zaserwowana przez Riot. W przypadku napotkania problemów z patchem, zachęcamy do odwiedzenia tego wątku. Jeżeli sami znaleźliście jakiś błąd, napiszcie o nim w komentarzu. W przypadku problemów nie zapomnij najpierw skorzystać z narzędzia naprawczego Hextech.
- Poważny problem z DirectX i zawieszającą się grą (rozwiązanie problemu)
- Wystarczy przejść do pliku game.cfg (C:\Riot Games\League of Legends\Config) zmieniając wartość WindowMode z 0 na 1
- Przywołanie Rift Heralda może zostać przerwane efektami CC
- Spadek FPSów w każdej grze
- Aktywacja Gargoyle Stoneplate daje bonus 40% zdrowia zamiast maksymalnej ilości zdrowia
- Okno gry nie trzyma się góry/niektóre opcje resetują się
- Gry nie wyświetlają się w historii meczy
- Wyjście z gry, może skutkować tym, że do niej już nie powrócimy
- Po zdobyciu bonusowego punktu umiejętności dzięki zaktualizowanemu talizmanowi, na 18 poziomie gra będzie sugerowała ulepszenie umiejętności [obrazek]
- Ult Maokaia jest znowu aktywny, jeżeli bohater zginie podczas jego użycia.
- Darius nie może auto atakować, jeżeli zmieni cel na inny podczas używania W
- Pasek zadań zasłania grę podczas wczytywania się w trybie bez ramkowym [obrazek]
- Ramki za gry rankingowe nie wyświetlają się w profilu
- Użycie Redemption na Inhibitor lub Nexus nie pokazuje zasięgu
- Rift Herald może utknąć w ścianie Taliah
Postaramy się aktualizować ten wpis, jeżeli będą pojawiać się błędy warte uwagi.