Patch 8.12 – Opis zmian //Patch notes


Nadchodzi patch 8.12, a w nim nadal sporo środkowo-sezonowych zmian!


W ostatnim czasie widzieliśmy zmiany magów w patchu 8.9, przemiany dżungli w 8.10 i niedawne modyfikacje strzelców w 8.11. Patch 8.12 kończy ten „śródsezonowy” okres nazwany tak, ponieważ jesteśmy w połowie sezonu, lecz żaden patch nie został jeszcze tak ochrzczony. Znajdziecie tutaj parę finalnych zmian systemowych, ale już skupiamy się na pracach poprawkowych. Plan na czas od teraz do przedsezonu obejmuje głównie wyrównywanie niedoskonałości i korygowanie problemów związanych z wyważeniem, co znaczy, że dopóki nie nadejdzie przedsezon, patche będą wprowadzały mniejsze zamieszanie niż to, które widzieliście na przestrzeni kilku poprzednich miesięcy.

A teraz coś o 8.12! Zmodyfikowaliśmy przedmioty dla wojowników i daliśmy im dwie nowe zabawki. Osąd Atmy i Włócznia Shojin pozwalają wojownikom przekształcić zdobytą we wczesnej fazie gry przewagę na wpływ na walki drużynowe w późnej fazie. Osłabiamy również czas działania sojuszniczych umiejętności zapewniających tarcze i siłę przedmiotów związanych z Bluźnierczym Bożkiem. Celem tych zmian jest sprawienie, żeby granie przeciwko tarczom było bardziej fair.

Dobrej zabawy i powodzenia!

 Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie

Video

Bohaterowie

Elise

Zwiększona prędkość ruchu w Ludzkiej i Pajęczej Postaci. Zwiększone obrażenia W w Ludzkiej Postaci.

Od dłuższego czasu przyglądaliśmy się Elise, ale chcieliśmy zobaczyć, jak wpłynie na nią przeróbka Runicznych Ech w patchu 8.10 i wzmocnienia tego przedmiotu w 8.11. Dużo brakuje jej do przeciętnego dżunglera, który korzysta z Ech, więc mamy wolną drogę na bezpośrednie wzmocnienia.

Podstawowe statystyki

PRĘDKOŚĆ RUCHU W LUDZKIEJ POSTACI325 jedn. ⇒ 330 jedn.
PRĘDKOŚĆ RUCHU W PAJĘCZEJ POSTACI350 jedn. ⇒ 355 jedn.

W — Wybuchowy Pająk

OBRAŻENIA PODSTAWOWE55/95/135/175/215 pkt. ⇒ 60/105/150/195/240 pkt.

Ezreal

Zmniejszony pancerz.

Ezreal wciąż sieje zniszczenie po osłabieniach skalowania, które wprowadziliśmy w połowie poprzedniego patcha, więc ułatwiamy wykurzenie go z alei przed tym, jak będzie mógł kupić sobie swoje przedmioty. W szczególności mamy na myśli Ezreala, który utknie z Łzą Bogini w ekwipunku (potencjalnie nawet z czymś jeszcze gorszym), i przez dłuższy czas nie będzie mógł sobie pozwolić na przedmioty wzmacniające jego obrażenia.

Podstawowe statystyki

PANCERZ25 pkt. ⇒ 22 pkt.

Aktualizacja patcha 8.11

Te zmiany weszły w życie w zeszłym patchu.

PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU3,11 pkt. ⇒ 2,5 pkt.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — WZMACNIAJĄCA SIŁA CZARÓW PRĘDKOŚĆ ATAKU10/12/14% na ładunek ⇒ 10% na ładunek na wszystkich poziomach

Kindred

Zwiększony przyrost prędkości ataku. Zwiększona prędkość ataku Q. Zwiększone obrażenia E.

Ostatnio Kindred ucierpieli przez zmiany Wędrującego Kraba i osłabienia przedmiotów z Zapałem. Kontynuujemy wzmocnienia z ostatniego patcha (skupione na zmodyfikowaniu wczesnych znaków Kindred tak, żeby brały pod uwagę zmiany Kraba), lecz tym razem dajemy im więcej mocy.

Podstawowe statystyki

PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU2,5% ⇒ 3,5%

Q — Taniec Strzał

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU10% ⇒ 25%

E — Narastający Strach

OBRAŻENIA PODSTAWOWE65/85/105/125/145 pkt. ⇒ 80/100/120/140/160 pkt.

Lee Sin

Krótszy czas odnowienia W. Zwiększone obrażenia E.

Zmiany z ostatniego patcha nie były wystarczające, by Lee Sin podniósł się po zmianach Strażniczego Totemu, więc dajemy mu jeszcze parę wzmocnień.

W — Osłona / Żelazna Wola

CZAS ODNOWIENIA14 sek. ⇒ 12 sek.

E — Nawałnica

OBRAŻENIA PODSTAWOWE70/105/140/175/210 pkt. ⇒ 80/120/160/200/240 pkt.

Poppy

Krótszy czas odnowienia umiejętności biernej w późnej fazie gry. Krótszy czas odnowienia Q, zwiększone skalowanie.

Dajemy Poppy trochę więcej mocy w ciągu całej gry, a w szczególności, kiedy kupuje agresywne przedmioty.

Umiejętność bierna — Żelazna Ambasador

CZAS ODNOWIENIA16/13/10 sek. (na poziomach 1/7/13) ⇒ 16/12/8 sek. (na poziomach 1/7/13)

Q — Uderzenie Młotem

CZAS ODNOWIENIA9/8/7/6/5 sek. ⇒ 8/7/6/5/4 sek.
SKALOWANIE0,8 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku ⇒ 0,9 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku (przypomnienie: dotyczy zarówno rzucenia, jak i wybuchu)

Rumble

Zwiększona wytrzymałość tarczy W. Zwiększone obrażenia R.

Zwiększamy moc Rumble’a jako tyrana alei, sprawiając, że walki będą dla niego bardziej przychylne, i pozwalając mu na łatwiejsze wykorzystywanie przewagi, o ile uda mu się ją zyskać.

W — Tarcza Złomu

PODSTAWOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY80/110/140/170/200 pkt. ⇒ 100/130/160/190/220 pkt.
SKALOWANIE TARCZY0,4 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,5 pkt. mocy umiejętności

R — Wyrównywacz

MAKSYMALNE OBRAŻENIA650/925/1200 pkt. (+1,5 pkt. mocy umiejętności) w ciągu 5 sek. ⇒ 700/1050/1400 pkt. (+1,75 pkt. mocy umiejętności) w ciągu 5 sek.

Sejuani

Lodołamacz zadaje mniej obrażeń przeciwko potworom, ale już nie ma czasu odnowienia w ich przypadku. Więcej jednostek może zostać zamrożonych. Mniejszy koszt many W, teraz posiada skalowanie z mocą umiejętności. Zwiększone obrażenia i skalowanie E.

Sejuani i jej dzik prosili się o wzmocnienia od czasu osłabień dokonanych wcześniej w tym sezonie, więc poprawiamy ich wczesne czyszczenie dżungli i sprawiamy, że będzie bardziej zajmujące. Dajemy im również elastyczność w doborze przedmiotów, pozwalając, by czuli się dobrze przy kupowaniu przedmiotów z mocą umiejętności.

Umiejętność bierna — Gniew Północy

OBRAŻENIA LODOŁAMACZA PRZECIWKO POTWOROM400 stałych pkt. ⇒ 10-20% maksymalnego zdrowia celu (maks. 300 pkt. przeciwko potężnym potworom), tak jak w przypadku innych celów
CELE LODOŁAMACZAWrodzy bohaterowie i potężne/duże potwory ⇒ Wrodzy bohaterowie, potężne/duże/średnie potwory, superstwory i stwory oblężnicze (zobacz opis zmian Odmrożenia poniżej)

W — Furia Zimy

KOSZT80 pkt. many ⇒ 65 pkt. many
NOWOŚĆSKALOWANIE PIERWSZEGO UDERZENIA Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI0,2 pkt. mocy umiejętności
NOWOŚĆSKALOWANIE DRUGIEGO UDERZENIA Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI0,6 pkt. mocy umiejętności

E — Odmrożenie

CELE, KTÓRE MOŻNA ZAMROZIĆWrodzy bohaterowie i potężne/duże potwory⇒ Wrodzy bohaterowie, potężne/duże/średnie potwory, superstwory i stwory oblężnicze
USUNIĘTOCZAS ODNOWIENIA W PRZYPADKU JEDNOSTEK NIEBĘDĄCYCH BOHATERAMI10/9/8 sek. odnowienia na jednostkę niebędącą bohaterem
OBRAŻENIA20/30/40/50/60 pkt. ⇒ 30/45/60/75/90 pkt.
SKALOWANIE0,3 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,6 pkt. mocy umiejętności

Taliyah

Q — kamienie po pierwszym zadają trochę mniej obrażeń bohaterom.

Kiedy wprowadziliśmy patch 8.11, Taliyah nieźle oberwała. Daliśmy jej sporo wzmocnień w połowie patcha, które okazały się zbyt duże i sprawiły, że stała się zbyt mocna. Trochę tonujemy jedno ze wzmocnień z aktualizacji patcha, żeby Tkaczka nie była już solidna jak skała.

Q — Utkana Salwa

OBRAŻENIA PRZECIWKO BOHATEROM60% dla kamieni po pierwszym ⇒ 50% dla kamieni po pierwszym

Aktualizacja patcha 8.11

Te zmiany weszły w życie w zeszłym patchu.

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU56 pkt. ⇒ 58 pkt.
Q — UTKANA SALWA OBRAŻENIA PRZECIWKO BOHATEROM40% dla kamieni po pierwszym ⇒ 60% dla kamieni po pierwszym (teraz jest 50% — zobacz powyżej)
E — ROZPRUTA ZIEMIA OBRAŻENIA DOSKOKU35/45/55/65/75 pkt. (+0,2 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 50/60/70/80/90 pkt. (+0,3 pkt. mocy umiejętności)

Yorick

Krótszy czas odnowienia Q w późnej fazie gry. Istoty Mgły i Mglista Dziewica teraz aktualizują swoje statystyki, gdy statystyki Yoricka się zmieniają.

Jako że Yorick nie ma skalowania z dodatkowymi obrażeniami od ataku w swoim zestawie umiejętności, to zmiana Steraka, która sprawiła, że daje on dodatkowe obrażenia od ataku, a nie podstawowe, osłabiła obrażenia, jakie Pasterz Zagubionych Dusz zadaje dzięki Mocy Trójcy, równocześnie nie zwiększając mocy jego innych umiejętności. (Inni bohaterowie kupujący Steraka i Moc Trójcy, którzy również znaleźli się w tej pozycji, są dużo silniejsi od Yoricka albo mogą zaopatrzyć się w inne przedmioty). Biorąc pod uwagę, że to od zawsze był jedyny dobry ofensywny wybór dla Yoricka, dajemy mu trochę wzmocnień, by zrównoważyć osłabienie, którego nie może uniknąć.

Ogólne

SPÓJRZ NA MNIEIstoty Mgły i Mglista Dziewica teraz aktualizują swoje statystyki, gdy statystyki Yoricka się zmieniają.

Q — Ostatni Rytuał

CZAS ODNOWIENIA7/6,5/6/5,5/5 sek. ⇒ 7/6,25/5,5/4,75/4 sek.

Jhin

Naprawianie błędów.

NAPRAWIONY BŁĄDCzwarty strzał Jhina (Umiejętność bierna — Szept) teraz bierze górę nad modyfikatorem gwarantowanego trafienia krytycznego Klingi Burzy.

Aktualizacja patcha 8.11

Te wszystkie zmiany weszły w życie w zeszłym patchu. Rzućcie okiem na Ezreala i Taliyah, którzy znajdują się powyżej, by zobaczyć ich trochę więcej.

Kai’Sa

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD PLAZMY PRZY TRAFIENIU7-12 pkt. (na poziomach 1-16) ⇒ 4-10 pkt. (na poziomach 1-16)
OBRAŻENIA ZA ŁADUNEK PLAZMY1-9 pkt. (na poziomach 1-17) ⇒ 1-5 pkt. (na poziomach 1-17)
SKALOWANIE PLAZMY Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI0,2/0,25/0,3/0,35/0,4 (za ładunki 1-5) ⇒ 0,1/0,125/0,15/0,175/0,2 (za ładunki 1-5)
W — SZPERACZ PUSTKI SKALOWANIE0,45 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,6 pkt. mocy umiejętności

Pyke

PODSTAWOWA REGENERACJA ZDROWIA5 pkt. co 5 sek. ⇒ 7 pkt. co 5 sek.
PODSTAWOWA MANA380 pkt. ⇒ 415 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ42 pkt. ⇒ 45 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU60 pkt. ⇒ 62 pkt.

Yasuo

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU60 pkt. ⇒ 63 pkt.
Q — NAWAŁNICA STALI OBRAŻENIA KRYTYCZNE150% ⇒ 180%
NAPRAWIONY BŁĄDPołączenie Rękawic Awanturnika i Ostrza Nieskończoności teraz poprawnie zapewnia Yasuo 40% szansy na trafienie krytyczne.

Przedmioty i sojusznicze umiejętności zapewniające tarcze

Ta zmiana ma dwie części: umiejętności, które zapewniają tarcze sojusznikom („otrzymywane tarcze”) i przedmioty, które zwiększają wytrzymałość tarcz. Jeśli chodzi o umiejętności, zaostrzamy wymagania dotyczące rzucania tarcz w odpowiednim momencie. Wrogowie powinni w niektórych przypadkach móc poradzić sobie z tarczami przez wywabienie ich i zaczekanie, aż się skończą, zamiast za każdym razem musieć przebijać się przez nie siłą. Skrócenie czasu działania tarcz sprawi, że ta forma kontrowania stanie się bardziej realna w większej liczbie wypadków i że poprawne używanie zaklęć zapewniających tarcze stanie się ważniejszą umiejętnością do opanowania przez zaklinaczy.

Jeśli chodzi o przedmioty, Bluźnierczy Bożek i jemu podobne od czasu wprowadzenia siły leczenia/tarcz w sezonie 6 miały niewiarygodnie dobry stosunek ceny do statystyk, jakie dają. Ich zadaniem było zaradzenie brakowi przychodu złota wspierających w tamtym czasie, ale ekonomia League of Legends zmieniła się przez te dwa lata. Proste osłabienie statystyk tych przedmiotów sprawi, że będą one sensowniejsze (szczególnie, kiedy zostaną skumulowane ze sobą w późnej fazie gry). Mamy nadzieję, że ta zmiana da zaklinaczom trochę więcej wolności przy wybieraniu przedmiotów, ponieważ kupowanie „przedmiotu niezwiązanego z Bożkiem” jest teraz mniej karzące.

Janna

Tarcza zanika po krótkiej chwili.

W przeciwieństwie do innych otrzymywanych tarcz, Oko Cyklonu daje również dodatkowe obrażenia od ataku, więc przeciwnicy chcą zbić tę tarczę najszybciej, jak tylko mogą. Jeżeli zdecydowalibyśmy się na skrócenie czasu działania, przeczekanie tarczy nie miałoby sensu jako forma kontrowania, ponieważ równałoby się to pozwoleniu osłanianemu przez Jannę prowadzącemu na zachowanie swoich darmowych statystyk. Zbicie tarczy też nie wydawałoby się wtedy dobrą opcją, bo pozbawiałoby się wroga trwającego zdecydowanie krócej wzmocnienia. Z kolei zanikająca tarcza sprawia, że zmniejszanie jej obrażeniami będzie skuteczniejsze, a kompletne zniszczenie jej — nadal satysfakcjonujące.

E — Oko Cyklonu

NOWOŚĆZANIKTarcza Oka Cyklonu teraz zanika w trakcie swojego działania po 0,75 sek. okresu ochrony.

Karma

Krótszy czas działania tarczy.

E — Inspiracja

CZAS DZIAŁANIA TARCZY4 sek. ⇒ 2,5 sek. (dotyczy również E wzmocnionego Mantrą — Nieustępliwości)

Lulu

Krótszy czas działania tarczy.

E Lulu posiada wizualny wskaźnik, który pokazuje wszystkim, przy kim czuwa Pix (…ten wskaźnik to Pix). Dzięki temu możemy skrócić czas działania tarczy Na Pomoc, Pix! bez skracania czasu, jaki Lulu ma na rzucenie Lśniącej Lancy z położenia swojego sojusznika.

E — Na pomoc, Pix!

CZAS DZIAŁANIA TARCZY6 sek. ⇒ 2,5 sek.
CZAS CZUWANIA PIXA PRZY SOJUSZNIKU6 sek. (bez zmian)

Orianna

Krótszy czas działania tarczy.

E — Rozkaz: Chroń

CZAS DZIAŁANIA TARCZY4 sek. ⇒ 2,5 sek.

Bluźnierczy Bożek

Zmniejszone skrócenie czasu odnowienia oraz siła leczenia i tarcz.

SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA10% ⇒ 5%
SIŁA LECZENIA I TARCZ8% ⇒ 5%

Ognisty Trybularz

SIŁA LECZENIA I TARCZ10% ⇒ 8%

Tygiel Mikaela

SIŁA LECZENIA I TARCZ20% ⇒ 15%

Odkupienie

SIŁA LECZENIA I TARCZ10% ⇒ 8%

Bluźnierczy Graal Athene

Więcej obrażeń jest zamienianych na ładunki leczenia.

Ta zmiana po części jest też niewidzialnym wzmocnieniem Kielicha Harmonii. Jako że Bluźnierczy Bożek został osłabiony, Kielich ma szansę stać się jednym z przedmiotów, które kupują zaklinacze. Upewnienie się, że Graal jest wartym zachodu ulepszeniem (szczególnie w świecie, gdzie siła leczenia/tarcz jest mniejsza) przyczyni się do urzeczywistnienia tej możliwości.

STOSUNEK OBRAŻEŃ DO KRWI25% czystych obrażeń ⇒ 35% czystych obrażeń

Przedmioty

USUNIĘTO

Sztandar Dowódcy

Sztandar Dowódcy miał być strategicznym, niszowym przedmiotem, który sam z siebie naciska w alei, zmuszając wrogów do uporania się z tym zagrożeniem, podczas gdy właściciel Sztandaru robi zagrywki gdzieś indziej na mapie. Jednakże istniał tylko w dwóch stanach — albo był rzadko kupowany nawet w sytuacjach, do których go stworzono, albo zanadto wpływał na metę. Usuwamy Sztandar ze sklepu i robimy krok w tył, żeby się zastanowić, czy taki niszowy przedmiot jest zarówno wystarczająco zajmujący, jak i fajny, by miał swoje miejsce w League. Nawet jeśli odpowiedzią na to pytanie jest „tak”, Sztandar będzie wymagał naprawdę dużego nakładu pracy, by mógł powrócić, więc żegnamy się z nim na najbliższą przyszłość.

Gruboskórność Steraka

Bierny efekt przyznaje dodatkowe obrażenia od ataku zamiast podstawowych obrażeń od ataku.

Gruboskórność Steraka była zaprojektowana jako przedmiot dla molochów, ale stała się nierozłączną parą z Mocą Trójcy, ponieważ zapewnia więcej podstawowych obrażeń od ataku, a nie dodatkowe obrażenia od ataku. Dla większości bohaterów, którzy ją kupują (jeśli chodzi o wyjątki, zobaczcie opis zmian Yoricka powyżej), sprawienie, że Sterak będzie dawał dodatkowe obrażenia od ataku, jest swego rodzaju osłabieniem. Ci bohaterowie zyskają obrażenia dzięki skalowaniu swoich umiejętności z obrażeniami od ataku, a nie dzięki aktywacji Czaroostrza. Z drugiej strony molochy (i szturmowcy), którzy nie kupują Mocy Trójcy będą mogli zrobić lepszy użytek ze Steraka niż przedtem.

GIGANTYCZNA SIŁAPrzyznaje 50% podstawowych obrażeń od ataku jakowięcej podstawowych obrażeń od ataku ⇒ dodatkowe obrażenia od ataku

Paszcza Malmortiusa

Naprawianie błędów.

NAPRAWIONY BŁĄDTarcza Paszczy teraz znowu poprawnie działa przez pełne 5 sek.

Runy

Precyzja
Czarnoksięstwo
Dominacja

Rozwój Myśli

Naprawianie błędów.

NAPRAWIONY BŁĄDWielu bohaterów, których superumiejętności korzystają ze zwierzątek albo mają wiele aktywacji (np. Talon cofający swoje ostrza przy R — Napaści z Cienia albo Riven rzucająca drugą cześć swojej superumiejętności, czyli R2 — Cięcie Wiatru), teraz poprawnie otrzymuje skrócenie czasu odnowienia z Rozwoju Myśli za udziały w zabójstwach, które miały miejsce, gdy ich superumiejętności wciąż były aktywne.

Pomoc przy ostatnich ciosach

Będziemy zmniejszać tę wartość w ciągu kilku najbliższych patchów.

UŁATWIENIEJeżeli do zabicia stwora zabraknie ci 4 pkt. ⇒ 3 pkt. obrażeń, to i tak zadasz mu ostatni cios.

Wrażenia nowych graczy

Zaktualizowaliśmy nasze samouczki! Na początku tylko wybrani nowi gracze będą mogli z nich skorzystać, więc jeżeli jakiś damski głos wciąż mówi waszemu znajomemu, żeby kupił Kolczastą Kolczugę na Ashe, uzbrójcie się w cierpliwość! Wszyscy będą mogli czerpać wrażenia z nowego samouczka, kiedy uruchomimy go w 100%.

Aktualizacja emotek

Dostępność emotek

KOSZT450 RP ⇒ 350 RP
DZIĘKIJeżeli kupiliście emotkę za 450 RP między 9:01 CEST 29 maja a 8:59 CEST 12 czerwca, zwrócimy wam różnicę w cenie. Ta częściowa refundacja powinna pojawić się na waszych kontach do 26 czerwca. (Pytania? Udajcie się do FAQ Wsparcia Gracza.)
NAPRAWDĘ DZIĘKIŻeby podziękować tym, którzy kupili jakiekolwiek emotki przed patchem 8.12, przyznamy wam animowaną emotkę Szacuneczek z Pingu. Można ją też stworzyć z 5 klejnotów od 26 czerwca do 11 lipca.
Szacuneczek
NOWOŚĆTAJEMNICZE TOKENY EMOTEKTajemnicze Tokeny Emotek przyznają losową, nieposiadaną emotkę. Będą one od czasu do czasu dostępne do kupienia w sklepie za 195 RP.
REGULARNE WYPRZEDAŻE EMOTEKEmotki starsze niż sześć miesięcy dołączą do regularnego harmonogramu wyprzedaży skórek.

Usprawnienia

NOWOŚĆDYMKIKiedy współgracze, którzy są poza twoim ekranem, użyją emotki, pokaże się ona w małym dymku obok ich portretu na interfejsie. (Ta funkcja może zostać wyłączona z poziomu menu opcji).
NOWOŚĆNOWE MIEJSCA NA AUTOMATYCZNIE ODPALANE EMOTKIDodano miejsca na automatycznie odpalane emotki przy pierwszej krwi i asie.
ZRÓBCIE HAŁASWszystkie emotki mają teraz własne dźwięki.
AKTUALIZACJA KOLEKCJIMożecie teraz przejrzeć, posortować i kupić emotki, których nie posiadacie, bezpośrednio z kolekcji.
NOWOŚĆTAJEMNICZE TOKENY EMOTEKTajemnicze Tokeny Emotek przyznają losową, nieposiadaną emotkę. Będą one od czasu do czasu dostępne do kupienia w sklepie za 195 RP.
REGULARNE WYPRZEDAŻE EMOTEKEmotki starsze niż sześć miesięcy dołączą do regularnego harmonogramu wyprzedaży skórek.

Nowe emotki

Następujące emotki pojawią się wraz z tym patchem:

Ups / Okej / Radosny Pingu / Do Boju Drużyno! / Podekscytowany Kotek

Zgarnijcie wszystkie pięć w Zestawie Drużynowych Emotek za 925 RP, zanim przestanie być dostępny o 8:59 CEST 11 lipca 2018.

Naprawione błędy

  • Pociski Corkiego z Huraganu Runaana są teraz poprawnie zmieniane tak, by częściowo zadawały nieuchronne obrażenia bohaterom, kiedy trafiają krytycznie, gdy Corki posiada Ostrze Nieskończoności i już nie są zmieniane tak, by częściowo zadawały nieuchronne obrażenia jednostkom niebędącym bohaterami.
  • Ivern nie może już przygotowywać i użyć Umiejętności biernej — Przyjaciela Lasu na małym wilku albo brzytwodziobie, by szybko je zebrać po próbie przygotowania i użycia jej na dużym potworze z tego samego obozu.
  • Naprawiono rzadki błąd, w którym Wędrujący Krab czasami regenerował pierwszy przypadek zadanych mu obrażeń.
  • Bohaterowie walczący na dystans teraz poprawnie zadają obrażenia aktywacją Miażdżącego Ciosu Pancerza Umrzyka.
  • Przywrócono efekty wizualne E — Wystrzel Sieć Cybernetycznej Caitlyn.
  • Ikona Totemu Herbu Koguta już nie jest niewyśrodkowana w wyborze bohaterów.

Nadchodzące skórki i Barwy

Następujące skórki pojawią się wraz z tym patchem. Żeby zgarnąć te portrety w pełnej rozdzielczości, ściągnijcie aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:

Rozgrywający Lee Sin (Cytryn)
Rozgrywający Lee Sin (Szmaragd)
Rozgrywający Lee Sin (Szafir)
Rozgrywający Lee Sin (Akwamaryn)
Rozgrywający Lee Sin (Tanzanit)
Rozgrywający Lee Sin (Obsydian)
Rozgrywający Lee Sin (Różowy kwarc)

Stoper Rammus (Rubin)
Stoper Rammus (Różowy kwarc)
Stoper Rammus (Szmaragd)
Stoper Rammus (Szafir)
Stoper Rammus (Akwamaryn)
Stoper Rammus (Tanzanit)
Stoper Rammus (Obsydian)


Podziel się ze znajomymi!