Patch 8.16 – Opis zmian //Patch notes


Przed nami opis zmian w patchu 8.16.


Witajcie w patchu 8.16, w którym wzmacniamy paru obrońców, a niektórzy bohaterowie terroryzujący Summoner’s Rift w ostatnim czasie zostają ciut osłabieni.

Po pierwsze, zauważyliśmy, że obrońcy nie radzą sobie najlepiej na Rift. Nie chcemy wkładać mocy w ich przedmioty, więc wykorzystujemy tę okazję, by dodać trochę podstawowej mocy ich zestawom umiejętności. Po drugie, jest kilku odstających bohaterów takich jak Aatrox, Fizz i Tryndamere, którym trzeba się przyjrzeć.

Ponadto zaczynamy dwupatchowy test alfa Nexus Blitz, nowego, eksperymentalnego trybu gry. Będzie miał premierę niedługo po opublikowaniu patcha, więc weźcie sprawy w swoje ręce i rozwalcie Nexus wrogów!

Dobrej zabawy i powodzenia!

 Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie

Test alfa Nexus Blitz

Niedługo po opublikowaniu patcha zaczniemy czterotygodniowy test alfa Nexus Blitz, nowego, eksperymentalnego trybu gry. Przeczytajcie ogłoszenie fazy alfa, żeby dowiedzieć się wszystkiego o tym trybie gry!

Bohaterowie

Aatrox

Zmniejszone leczenie biernego efektu E przeciwko celom niebędącym bohaterami. Zmniejszona liczba ładunków przyznawanych przy rozwinięciu E. Dłuższy czas odnowienia R na niższych poziomach.

Już prawie udało nam się doprowadzić poziom mocy Aatroxa do ładu, ale wciąż musimy obniżyć jego siłę w alei, żeby nie był aż tak dużym tyranem.

E — Doskok Umbry

BIERNE LECZENIE PRZECIWKO CELOM NIEBĘDĄCYM BOHATERAMI33%  15%
LICZBA ŁADUNKÓW PRZY ROZWINIĘCIU2  1

R — Zagłada Świata

CZAS ODNOWIENIA140/130/120 sek.  160/140/120 sek.

Fizz

Zmniejszone skalowanie obrażeń W. Zmniejszone skalowanie obrażeń R.

Trochę za bardzo wzmocniliśmy Fizza w poprzednim patchu, więc odbieramy mu odrobinę jego nowo nabytej mocy.

W — Trójząb

SKALOWANIE OBRAŻEŃ EFEKTU UŻYCIA0,6 pkt. mocy umiejętności  0,5 pkt. mocy umiejętności
SKALOWANIE OBRAŻEŃ EFEKTU PRZY TRAFIENIU0,4 pkt. mocy umiejętności 0,35 pkt. mocy umiejętności

R — Mącenie Wody

SKALOWANIE OBRAŻEŃ GUPIKA0,9 pkt. mocy umiejętności  0,8 pkt. mocy umiejętności
SKALOWANIE OBRAŻEŃ GRYZAKA1,1 pkt. mocy umiejętności  1,0 pkt. mocy umiejętności
SKALOWANIE OBRAŻEŃ GIGALODONA1,3 pkt. mocy umiejętności  1,2 pkt. mocy umiejętności

Hecarim

Zwiększone obrażenia podstawowe Q na wyższych poziomach. Zwiększone skalowanie obrażeń Q.

Na chwilę obecną Hecarim jest dość słaby, ale chcemy być uważni przy wzmacnianiu go. Trochę więcej ciągłych obrażeń powinno pomóc mu błyszczeć w środkowej fazie gry, jednocześnie nie robiąc z niego potwora biorącego wszystkich na strzała.

Q — Szał

OBRAŻENIA PODSTAWOWE55/90/125/160/195 pkt.  55/95/135/175/215 pkt.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ0,6 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku  0,7 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Orianna

Zmniejszona podstawowa odporność na magię.

Orianna jest najlepsza w trzymaniu wrogów na dystans za pomocą zasięgu swojej Kuli i zapewnianej przez nią kontroli tłumu. Chcemy upewnić się, że kiedy jej wrogowie skrócą dystans, będą mieli większą szansę na dokonanie zabójstwa.

Podstawowe statystyki

ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ30 pkt.  26 pkt.

Quinn

Zmniejszony przyrost obrażeń od ataku.

Jedyną rzeczą większą od prędkości ruchu Valora są obrażenia eksplozywne Quinn, a te dwie cechy w połączeniu ze sobą dają jej wrogom mało czasu na reakcję, nawet gdy spodziewają się ataku ze strony Skrzydeł Demacii.

Podstawowe statystyki

PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU3 pkt.  2,4 pkt.

Rakan

Zmniejszony pancerz i zdrowie.

Wysoka mobilność i wytrzymałość zawsze były problematycznym połączeniem w naszej grze, a Rakan stał się dominującym wyborem z tego powodu. Osłabiamy jego wytrzymałość we wczesnej fazie gry, by uczynić go gorszym w większej liczbie zestawień.

Podstawowe statystyki

ZDROWIE510 pkt.  480 pkt.
PANCERZ36 pkt.  33 pkt.

Taliyah

Zmniejszona prędkość ruchu. Dłuższy czas odnowienia W na niższych poziomach. Ściana R już nie zapewnia wizji.

Zdolność Taliyah do przepychania alei i biegania po mapie nakłada zbyt wielką presję na inne aleje. Zabieramy również trochę ukrytej mocy z jej superumiejętności.

Podstawowe statystyki

PRĘDKOŚĆ RUCHU340 jedn.  335 jedn.

W — Sejsmiczny Wstrząs

CZAS ODNOWIENIA12 sek.  16/15/14/13/12 sek.

R — Ściana Tkaczki

USUNIĘTOWIZJAŚciana już nie zapewnia wizji.

Trundle

Zmniejszone obrażenia podstawowe Q na wyższych poziomach. Zwiększone skalowanie obrażeń Q na wyższych poziomach. Krótszy czas trwania wyssania obrażeń od ataku.

Potencjał Trundle’a w wymianach ciosów jest zbyt wysoki, nawet jeżeli nasz Król Trolli nie kupuje przedmiotów z obrażeniami.

Q — Chaps

OBRAŻENIA PODSTAWOWE20/40/60/80/100 pkt.  20/30/40/50/60 pkt.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ1,0/1,05/1,1/1,15/1,2 pkt. całkowitych obrażeń od ataku  1,0/1,1/1,2/1,3/1,4 pkt. całkowitych obrażeń od ataku
CZAS TRWANIA WYSSANIA OBRAŻEŃ OD ATAKU8 sek.  5 sek.

Tryndamere

Dłuższy czas odnowienia E na wyższych poziomach.

To wzmocnienie sprawiło, że Tryndamere zbyt dobrze trzymał się blisko swoich celów, więc je cofamy.

E — Wirujące Cięcie

CZAS ODNOWIENIA13/11,5/10/8,5/7 sek.  13/12/11/10/9 sek.

Wukong

Zmniejszone obrażenia podstawowe Q. Zmniejszone skalowanie obrażeń Q.

Obrażenia eksplozywne Wukonga są zbyt wysokie jak na bohatera, który posiada zarówno doskok, jak i niewidzialność, by skrócić czas wrogów na reakcję.

Q — Miażdżący Cios

OBRAŻENIA PODSTAWOWE30/60/90/120/150 pkt.  10/40/70/100/130 pkt.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ1,1/1,2/1,3/1,4/1,5 pkt. całkowitych obrażeń od ataku  1,0/1,1/1,2/1,3/1,4 pkt. całkowitych obrażeń od ataku

Zoe

Zmniejszone obrażenia umiejętności biernej na każdym poziomie. Zmniejszone skalowanie obrażeń W.

Zoe powinna zadawać mniej obrażeń, kiedy pudłuje swoimi umiejętnościami mierzonymi.

Umiejętność bierna — Więcej Iskierek!

OBRAŻENIA PODSTAWOWE NA POZIOMACH 1-612/15/20/25/30/35 pkt. 10/12/16/20/24/28 pkt.
OBRAŻENIA PODSTAWOWE NA POZIOMACH 7-1048/53/67/73 pkt. 34/40/46/52 pkt.
OBRAŻENIA PODSTAWOWE NA POZIOMACH 11-1479/86/93/100 pkt. 60/68/76/84 pkt.
OBRAŻENIA PODSTAWOWE NA POZIOMACH 15-18109/117/126/135 pkt. 94/104/114/124 pkt.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ0,325 pkt. mocy umiejętności  0,2 pkt. mocy umiejętności

W — Złodziejka Czarów

SKALOWANIE OBRAŻEŃ0,55 pkt. mocy umiejętności  0,4 pkt. mocy umiejętności

Obrońcy

Obrońcy nie radzili sobie najlepiej w ostatnich patchach, więc wykorzystujemy tę okazję, by wsadzić trochę więcej wytrzymałości w ich zestawy umiejętności.

Amumu

Bierny efekt E teraz skaluje się z dodatkowym pancerzem i odpornością na magię.

E — Histeria

NOWOŚĆDODATKOWE ZMNIEJSZENIE OBRAŻEŃ3% dodatkowego pancerza + 3% odporności na magię
PODSTAWOWE ZMNIEJSZENIE OBRAŻEŃ2/4/6/8/10 pkt. (bez zmian)

Leona

Krótszy czas odnowienia W na wyższych poziomach.

W — Zaćmienie

CZAS ODNOWIENIA14 sek.  14/13/12/11/10 sek.

Nautilus

Trochę zmniejszona podstawowa wytrzymałość tarczy W na niższych poziomach, a zwiększona na wyższych. Zmniejszone skalowanie W z maksymalnym zdrowiem na wyższych poziomach. Krótszy czas działania i odnowienia W.

W — Gniew Tytana

PODSTAWOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY65/70/75/80/85 pkt. 60/70/80/90/100 pkt.
SKALOWANIE TARCZY9/11/13/15/17% maksymalnego zdrowia 9/10/11/12/13% maksymalnego zdrowia
CZAS DZIAŁANIA10 sek.  6 sek.
CZAS ODNOWIENIA18 sek.  12 sek.

Rammus

Zwiększony dodatkowy pancerz i odporność na magię W.

W — Kula Obronna

DODATKOWY PANCERZ50/60/70/80/90%  60/70/80/90/100%
DODATKOWA ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ25/30/35/40/45%  30/35/40/45/50%

Sion

Zwiększony przyrost zdrowia W.

W — Kuźnia Dusz

MAKSYMALNY PRZYROST ZDROWIA Z WROGÓW3 pkt.  4 pkt.
MAKSYMALNY PRZYROST ZDROWIA Z DUŻYCH WROGÓW10 pkt.  15 pkt.

Tahm Kench

Krótszy czas działania spowolnienia i odnowienia Q. Krótszy czas trwania W na wyższych poziomach. Znacznie dłuższy czas odnowienia W. Zmniejszony koszt many W. Czas odnowienia W jest teraz skracany o połowę w przypadku pożarcia wroga.

Q — Smagnięcie Językiem

CZAS DZIAŁANIA SPOWOLNIENIA2 sek.  1,5 sek.
CZAS ODNOWIENIA6 sek.  5 sek.

W — Pożarcie/Wyplucie

CZAS TRWANIA POŻARCIA4/4,5/5/5,5/6 sek.  4 sek.
CZAS TRWANIA POŻARCIA WROGICH BOHATERÓWW połowie tak długi jak w przypadku pożarcia sojusznika (bez zmian)
CZAS ODNOWIENIA14/13/12/11/10 sek.  28/25/22/19/16 sek.
NOWOŚĆMNIAMCzas odnowienia jest skracany o połowę w przypadku pożarcia wroga.
KOSZT90 pkt. many  60 pkt. many

Runy

Runy zadające obrażenia eksplozywne

Wysokie obrażenia eksplozywne, które są w systemie run, generalnie zniekształciły destrukcję i tempo gry, więc zabieramy obrażenia najbardziej problematycznym runom.

Przywołanie Aery

Zmniejszone obrażenia podstawowe na niższych poziomach. Zwiększona podstawowa wartość tarczy na niższych poziomach.

OBRAŻENIA PODSTAWOWE15-40 pkt. (na poziomach 1-18)  10-40 pkt. (na poziomach 1-18)
PODSTAWOWA WARTOŚĆ TARCZY30-80 pkt. (na poziomach 1-18)  35-80 pkt. (na poziomach 1-18)

Elektryzacja

Zmniejszone obrażenia podstawowe. Zmniejszone skalowanie obrażeń.

OBRAŻENIA PODSTAWOWE50-220 pkt. (na poziomach 1-18)  30-180 pkt. (na poziomach 1-18)
SKALOWANIE OBRAŻEŃ Z OBRAŻENIAMI OD ATAKU0,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku
SKALOWANIE OBRAŻEŃ Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI0,3 pkt. mocy umiejętności  0,25 pkt. mocy umiejętności
CZAS ODNOWIENIA50-25 sek. (na poziomach 1-18)  25-20 sek. (na poziomach 1-18)

Chyżość

Zmniejszony stosunek zamiany prędkości ruchu na adaptacyjne statystyki.

OBRAŻENIA OD ATAKU9,6% dodatkowej prędkości ruchu  6% dodatkowej prędkości ruchu
MOC UMIEJĘTNOŚCI16% dodatkowej prędkości ruchu  10% dodatkowej prędkości ruchu

Cios Poniżej Pasa

Zmniejszone obrażenia podstawowe na niższych poziomach.

OBRAŻENIA PODSTAWOWE15-40 pkt.  8-40 pkt.

Niespodziewane Uderzenie

Zmniejszona destrukcja i przebicie odporności na magię.

DESTRUKCJA10 pkt.  7 pkt.
PRZEBICIE ODPORNOŚCI NA MAGIĘ8 pkt.  6 pkt.

Poparzenie

Zmniejszone obrażenia podstawowe. Krótszy czas odnowienia.

OBRAŻENIA PODSTAWOWE20-60 pkt.  10-30 pkt.
CZAS ODNOWIENIA20 sek.  10 sek.

Czary przywoływacza

Uzdrowienie

Krótszy czas odnowienia.

W patchu 8.6 Uzdrowienie wypierało inne opcje w środkowej alei, więc wydłużyliśmy jego czas odnowienia. To zmusiło zarówno strzelców, jak i środkowych do korzystania z Teleportacji (która miała dużo większy wpływ na metę), więc cofamy osłabienie Uzdrowienia.

CZAS ODNOWIENIA270 sek.  240 sek.

Poziom przywoływacza

Możecie teraz chwalić się swoim poziomem przywoływacza i obwódką na banerze w poczekalniach gier.

Poczekalnia po grze

ZW., ŁAZIENKAJeżeli jesteście w umówionej grupie, stan każdego gracza wyświetli się nad przyciskiem „Zagraj ponownie”.

Naprawione błędy

  • Gracze nie otrzymują już blokady na tworzenie niestandardowych gier, jeżeli opuścili wybór bohaterów.

Nadchodzące skórki i Barwy

Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Twój sklep powraca!

Spersonalizowane oferty wróciły i będą dostępne od 20:00 CEST 16 sierpnia do 8:59 CEST 31 sierpnia 2018 r.


Podziel się ze znajomymi!