Poznaliśmy pełny opis zmian w aktualizacji 8.20!
Witajcie w patchu 8.20. Znajdziecie tutaj aktualizację najlepiej ubranego, najbardziej brawurowego, genialnego, wysportowanego, skazanego na chwałę i przystojnego odkrywcy, Ezreala! (To jego słowa). Jego styl gry nie przeszedł aż tak drastycznej przemiany jak w przypadku aktualizacji innych bohaterów, ale będziecie wyglądać o niebo lepiej, miotając umiejętnościami mierzonymi i zgarniając łupy. Mapa wciąż nie będzie wam potrzebna.*
*Prosimy, zawsze patrzcie na swoją minimapę.
A tak poza tym to ten patch nie jest zbyt rewolucyjny, ponieważ za kulisami zmieniamy tempo i zamiast zajmować się wyważaniem na Mistrzostwa, bierzemy się za przygotowania przedsezonowe. Przede wszystkim modyfikujemy parę rzeczy tak, aby były trochę mniej zabójcze we wczesnej/środkowej fazie gry. Jest też Nami i Sion, którzy powinni umierać przynajmniej od czasu do czasu (a nie nigdy).
To by było na tyle! Wracajcie do wspinania się w rankingu i oglądania Mistrzostw!
Patch w skrócie
Bohaterowie
Ezreal
W zostało przerobione.
Aktualizacja bohatera zapewnia Odkrywcy z Powołania znaczne ulepszenia w zakresie wizualnym, dźwiękowym i fabularnym. Aktualizacja Ezreala różni się od innych VGU, jeśli chodzi o rozgrywkę — jego zestaw umiejętności przetrwał próbę czasu i jedyną umiejętnością, która potrzebowała przeprojektowania, było jego W — Strumień Esencji. Na tle zaklęć, które czynią z Ezreala asa miotania zaklęć, Strumień Esencji wydawał się nienadzwyczajny, o ile w ogóle dostrzegało się jego efekty. Daliśmy Odkrywcy z Powołania nowe W, które lepiej pasuje do jego zestawu umiejętności, a nawet oznacza dla grających Ezrealem nowe decyzje do podjęcia.
Nie możemy nie wspomnieć o Ezrealu korzystającym z mocy umiejętności, czyli o stylu gry, który chcemy zachować w tej aktualizacji. Choć nowy Strumień Esencji w praktyce działa inaczej od przenikającej przez jednostki umiejętności mierzonej, to wciąż ma niezłego kopa, jeżeli posiada się przedmioty podnoszące moc umiejętności. Nowe W zapewnia również Ezrealowi z mocą umiejętności dużo większe obrażenia przeciwko budowlom oraz sprawia, że Magiczne Przejście jest solidniejsze.
Ogólne
NOWOŚĆW — Strumień Esencji
Ezreal wystrzeliwuje kulę, która przykleja się do pierwszego trafionego bohatera lub celu. Trafienie kuli umiejętnością lub atakiem wysadzi ją. Wysadzenie kuli umiejętnością zwraca manę.
Q — Mistyczny Strzał
E — Magiczne Przejście
R — Celna Salwa
Umiejętność bierna — Wzmacniająca Siła Czarów
Ahri
Dłuższy czas odnowienia R na niższych poziomach.
Zważywszy na to, z jaką łatwością Ahri potrafi zamienić przewagę we wczesnej fazie gry na szybkie zwycięstwo, zmniejszamy częstotliwość, z jaką Lisica o Dziewięciu Ogonach może atakować przeciwników w alei za pomocą Widmowej Szarży. Powinno to ułatwić nieco wrogiemu środkowemu opanowanie sytuacji, a wrogiej drużynie da więcej szans na wyeliminowanie Ahri, kiedy jej doskoki będą się odnawiać.
R — Widmowa Szarża
Evelynn
Zmniejszone obrażenia wzmocnionego E na niższych poziomach. Zmniejszone obrażenia R.
Evelynn zbyt łatwo przychodzi zabijanie wrogów bez Pokuszenia, szczególnie we wczesnej i środkowej fazie gry.
E — Smagnięcie
R — Ostatnia Pieszczota
Graves
Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku.
Zważywszy na skalowanie Gravesa, może on zbyt łatwo przejąć kontrolę we wczesnej fazie gry, nawet jak na bohatera zorientowanego na tę fazę.
Podstawowe statystyki
Jhin
Umiejętność bierna nie skaluje się już z Nawałnicą Mieczy, kiedy Jhin jest poza walką.
Niech nie zmyli was łatka „naprawionego błędu” — to dość znacznie osłabia Jhina z Nawałnicą Mieczy. Dodatkowa prędkość ataku zwiększa zarówno obrażenia od ataku, jak i prędkość ruchu, które Jhin zyskuje dzięki trafieniom krytycznym. Większość bohaterów pozostałaby względnie obojętna na 75-125% dodatkowej prędkości ataku Nawałnicy Mieczy, która wzmacnia pierwszy atak podstawowy, ale Jhin czerpał rzeczywiste korzyści z tego błędu.
Umiejętność bierna — Szept
Nami
Zmniejszone leczenie W.
Sprawiamy, że Nami i jej prowadzący będą mniej odporni na zagrożenie ze strony agresywnych duetów w dolnej alei.
W — Pływy Morskie
Sion
Zmniejszona podstawowa regeneracja zdrowia.
Mniejsza regeneracja zdrowia oznacza, że Sion będzie musiał bardziej polegać na swojej tarczy i dodatkowym zdrowiu pochodzącym z zadawania ostatnich ciosów stworom, żeby jego zdrowie w alei pozostawało na wysokim poziomie.
Podstawowe statystyki
Runy
Mroczne Żniwa
Zmniejszone obrażenia podstawowe.
Chcemy zachować skalowanie Mrocznych Żniw do późnej fazy gry, ale runa ta nie powinna jednocześnie być najlepszym wyborem, jeśli chodzi o zadawanie obrażeń we wczesnej/środkowej fazie gry.
Wymogi kwalifikacyjne do nagród na koniec sezonu
Dodaliśmy do waszych profilów ikonę, dzięki której możecie sprawdzić, czy kwalifikujecie się do otrzymania tegorocznej Zwycięskiej skórki. Najedźcie na nią, aby przekonać się, co otrzymacie!
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd polegający na tym, że Umiejętność bierna — Bojowy Rytm Jarvana IV w połączeniu z efektem biernym Tiamatu zadawała mniej obrażeń, niż powinna.
- Przywrócono wiele efektów wizualnych do paru skórek Vi.
- Efekt bierny E — Ładunku Wybuchowego Tristany nie zadaje już zmniejszonych obrażeń, kiedy zostanie aktywowany przez gwarantowane trafienie krytyczne Klingi Burzy.
- Wyskoczenie z brzucha Tahma Kencha prosto na R — Ścianę Tkaczki Taliyah nie powoduje już utraty kontroli nad bohaterem na dłuższy czas.
- Pasek ładowania nie wyświetla już dziwnego tekstu, kiedy Nautilus rzuca Q — Zakotwiczenie.
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem: