Patch 9.12 – Opis zmian //Patch notes


Patch 9.12, oto co nowego tym razem zaserwował Riot.


Cześć, witajcie w patchu 9.12! Jestem nim szczególnie podekscytowany, bo mój kumpel wreszcie przestanie gadać o przerobionym Mordekaiserze. Jeszcze o tym nie słyszeliście? Mordekaiser znowu jest numerem jeden, huehue.

W tym patchu mamy też dla was szóstą (a może już siódmą?) „przeróbkę” Ryze’a, więcej zmian dla naszej zbyt potężnej kotki i ogólne osłabienia dla Sylasa. Robimy też użytek z systemu wyważania, który opublikowaliśmy, i będziemy odnosić się do niego przy wyjaśnianiu niektórych zmian, więc koniecznie go sprawdźcie, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście! (Odnośnik do niego znajdziecie w sekcji poniżej).

Na koniec przygotowaliśmy kolejną porcję zmian wyważających w trybie ARAM dla entuzjastów Howling Abyss oraz parę pięknych aktualizacji efektów wizualnych Lulu, Amumu, Tryndamere’a i Ziggsa.

Czytajcie dalej, żeby ogarnąć, co i jak!

 Hanna „shio shoujo” Woo Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie

https://www.youtube.com/watch?v=5jhfNeVJ0Cg

Jhin Mrocznego Kosmosu, Shaco Mrocznej Gwiazdy i Karma Mrocznej Gwiazdy będą dostępni od 13 czerwca 2019 roku.

System wyważania

W zeszłym tygodniu zaprezentowaliśmy system wyważania bohaterów, czyli źródło informacji dla graczy o tym, jak zespół ds. wyważania podchodzi do wzmacniania/osłabiania bohaterów w poszczególnych patchach. W przyszłości będziemy odnosić się do zasad, pułapów i grup odbiorców z tamtego wpisu przy wyjaśnianiu zmian zawartych w opisie patcha. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, cały wpis dotyczący systemu wyważania bohaterów znajdziecie tutaj.

Bohaterowie

Mordekaiser

Żelazny Upiór

Niepowstrzymany moloch powrócił z zaświatów i jest gotowy podbić krainę żywych w patchu 9.12!

Portrety Mordekaisera w wysokiej rozdzielczości są dostępne w Kompozycjach Pulpitu League!

Ryze

Zmniejszona liczba poziomów Q, usunięta tarcza, dodatkowe obrażenia zależą teraz od R. W teraz spowalnia, a premia z Fluktuacji Magii zmienia spowolnienie w unieruchomienie.

Kiedy Ryze trafi w odpowiednie ręce, niezwykle dobrze ukrywa swoje słabe strony. Do tego jeśli znajdzie się w skoordynowanej drużynie, zyskuje naprawdę dużo. Profesjonaliści uwielbiają takich bohaterów i dlatego Ryze ostatnimi czasy był tak silnym wyborem w rozgrywkach profesjonalnych. Lekko ograniczamy jego mocne strony, żeby zmniejszyć jego obecność na najwyższych szczeblach rywalizacji, ale jednocześnie pomagamy graczom, którzy chcieliby nim pograć, choć wykonywanie kombinacji nie wychodzi im zbyt dobrze.

Usuwamy jego tarczę, więc będzie miał mniej sposobów na przeżycie w trudnych dla niego zestawieniach. Zmieniamy również jego efekt kontroli tłumu na spowolnienie, więc przeciwnicy, którzy padną ofiarą ganku, będą mogli łatwiej wymknąć się z sytuacji 2 na 1 (mówimy głównie o wypadkach, kiedy Ryze używa Błysku, po czym rzuca Runiczne Więzienie). W ramach ogólnych modyfikacji sprawiamy, że będzie atrakcyjniejszy dla mniej doświadczonych graczy, ale dodajemy mu też trochę głębi, ponieważ odtąd Fluktuacja Magii zawsze będzie przeskakiwać z głównego celu na inne cele, a Zagięcie Czasoprzestrzeni zyskało efekt bierny z odrobiną skalowania. Jest też wiele zmian liczbowych, które mają zrównoważyć to wszystko. Normalnie nie nazwalibyśmy tego przeróbką, ale skoro w grę wchodzi Ryze, to nagniemy zasady. Czekamy na siódmą (ósmą?) przeróbkę!

Podstawowe statystyki

MANA400 pkt.  300 pkt.
REGENERACJA MANY6 pkt.  8 pkt.

Q — Przeciążenie

POZIOMY6  5
OBRAŻENIA60/85/110/135/160/185 pkt.  80/105/130/155/180 pkt.
USUNIĘTOTARCZANie daje już tarczy po zużyciu 2 run.
ZAKTUALIZOWANOPREMIA DO OBRAŻEŃ40/50/60/70/80% (zależnie od poziomu Fluktuacji Magii)  10/40/70/100% (zależnie od poziomu Zagięcia Czasoprzestrzeni)
DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU25/28/31/34/37/40%  20/25/30/35/40%

W — Runiczne Więzienie

SKALOWANIE1% dodatkowej many  4% dodatkowej many
KOSZT50/60/70/80/90 pkt. many  40/55/70/85/100 pkt. many
PODSTAWOWY EFEKT KONTROLI TŁUMUUnieruchomienie na 0,75 sek. Spowolnienie o 35% na 1,5 sek.
PREMIA Z FLUKTUACJI MAGIIDłuższy czas trwania unieruchomienia Zmienia spowolnienie w unieruchomienie

E — Fluktuacja Magii

OBRAŻENIA70/90/110/130/150 pkt.  60/80/100/120/140 pkt.
KOSZT60/70/80/90/100 pkt. many  40/55/70/85/100 pkt. many
NOWOŚĆSKAKANKATeraz zawsze przeskakuje z głównego celu na inne cele.
USUNIĘTOCOŚ MI PRZESKOCZYŁOPrzeskakiwanie nie zadaje już obrażeń.
USUNIĘTOAKCJA FLUKTUACJANie rozprzestrzenia już Fluktuacji na pobliskich wrogów po zabiciu jednostki dotkniętej Fluktuacją.

R — Zagięcie Czasoprzestrzeni

POZIOMY2  3
NOWOŚĆZAGIĘCIE OBRAŻEŃDodatkowe obrażenia Przeciążenia zadawane celom dotkniętym Fluktuacją zwiększone do 40/70/100%.
NOWOŚĆPRAWIEPortal zostanie natychmiast rzucony na maksymalną odległość, gdy spróbujecie rzucić go poza zasięgiem.
MINIMALNY ZASIĘG RZUCENIA730 jedn.  1000 jedn.
MAKSYMALNY ZASIĘG RZUCENIA1750/3000 jedn.  3000 jedn.
CZAS ODNOWIENIA180 sek.  210/180/150 sek.

Sylas

Umiejętność bierna przechowuje teraz do 2 ładunków, zwiększone obrażenia podstawowe, obrażenia obszarowe są mniej skuteczne przeciwko stworom. Zmniejszone obrażenia wybuchu Q i obszar działania w przypadku stworów. Zwiększone leczenie W. Zmodyfikowana tarcza E, dłuższy czas odnowienia na wyższych poziomach.

Sylas wciąż jest dobrym bohaterem w wyższych kręgach mimo tego, że nie radzi sobie najlepiej w rękach większości innych graczy. Uderzamy w te części jego zestawu umiejętności, które są potężniejsze w rozgrywkach profesjonalnych, takie jak to, że może osłonić się tarczą, kiedy chce, a także jego obszarowe czyszczenie fal.

Umiejętność bierna — Petrucytowa Eksplozja

NOWOŚĆŁADUNKITeraz przechowuje do 2 ładunków, które zostaną zużyte przez następne ataki podstawowe.
OBRAŻENIA PODSTAWOWE5-47,5 pkt. (na poziomach 1-18)  9-60 pkt. (na poziomach 1-18)
NOWOŚĆSTWORY TO PRZYJACIELEZadaje o 70% mniej obrażeń stworom.

Q — Smagnięcie Łańcuchem

OBRAŻENIA WYBUCHU45/70/95/120/145 pkt. (+0,60 pkt. mocy umiejętności)  40/60/80/100/120 pkt. (+0,40 pkt. mocy umiejętności)
OBSZAR WYBUCHU200 jedn. w przypadku stworów  180 jedn. w przypadku stworów

W — Królobójca

LECZENIE60/80/100/120/140 pkt. (+0,4 pkt. mocy umiejętności) 70/90/110/130/150 pkt. (+0,50 pkt. mocy umiejętności)

E — Ucieczka/Uprowadzenie

USUNIĘTOTARCZA UCIECZKISylas nie osłania się już tarczą na 2 sek. przy pierwszym użyciu.
CZAS ODNOWIENIA18/16/14/12/10 sek.  18/17/16/15/14 sek.
NOWOŚĆTARCZA UPROWADZENIANa 2 sek. przyznaje tarczę o wytrzymałości 80/115/150/185/220 (+1,0 pkt. mocy umiejętności) pkt. po trafieniu bohatera lub potwora.

Yuumi

Zwiększone podstawowe zdrowie. Zmniejszony zwrot many z umiejętności biernej na niższych poziomach, zmniejszona wytrzymałość tarczy. Zmodyfikowana współdzielona siła adaptacyjna W, doskok można teraz przerwać każdym efektem kontroli tłumu.

Granie przeciwko zdolnym Yuumi jest strasznie frustrujące i rzadko nadarza się okazja, żeby je zaatakować — a coraz więcej graczy zaczyna rozumieć, jak grać Yuumi. Mając to na uwadze, cofamy niektóre wzmocnienia z aktualizacji zeszłego patcha, które daliśmy jej przy premierze, i zmniejszamy jej wytrzymałość, żeby miała jakieś słabe strony. Naprawiliśmy też kilka błędów i wprowadziliśmy usprawnienia!

Podstawowe statystyki

ZDROWIE432,36 pkt.  480 pkt.

Umiejętność bierna — Pac i Blok

ZWROT MANY40-160 pkt. (na poziomach 1-18)  30-160 pkt. (na poziomach 1-18)
WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY80-360 pkt. (+0,40 pkt. mocy umiejętności)  80-300 pkt. (+0,30 pkt. mocy umiejętności)

Q — Grasujący Pocisk

NAPRAWIONY BŁĄDNaprawiono błąd powodujący, że pocisk czasami nie pojawiał się przy kursorze, tak jak powinien.

W — Ty i Ja!

ZABIĆ KOTAWrogowie teraz otrzymują asysty przy zabiciu Yuumi, nawet jeśli zadadzą obrażenia tylko sojusznikowi, do którego Yuumi jest przywiązana.
ZAKTUALIZOWANOWSPÓŁDZIELONA SIŁA ADAPTACYJNA5/9/13/17/21% siły adaptacyjnej sojusznika, do którego jest przywiązana  5/7/9/11/13 pkt. stałej siły adaptacyjnej (+4/7/10/13/16% siły adaptacyjnej sojusznika, do którego jest przywiązana)
PSIA KOŚĆDoskok Yuumi można przerwać podrzuceniami i odrzuceniami Doskok Yuumi można przerwać każdym unieruchamiającym efektem kontroli tłumu
NAPRAWIONY BŁĄDNaprawiono błąd powodujący, że Yuumi przypadkowo zrywała więź z jednym sojusznikiem, próbując przywiązać się do innego bohatera poza jej zasięgiem.

Usprawnienia

TRYB OBSERWATORAPierścienie pokazujące zasięg Q, W i R Yuumi nie wyświetlają się już w trybie obserwatora.
NA PALUSZKACHYuumi ma teraz ekranowy efekt wizualny ukrycia oraz przezroczysty model, kiedy przywiąże się do ukrywającego się bohatera.
BIŻUTERIA SADAKOSojusznika, do którego przywiązana jest Yuumi, otacza teraz widoczny tylko dla niej pierścień.

Proste zmiany dotyczące bohaterów

Aatrox

Czas odnowienia umiejętności biernej skaluje się teraz z poziomem. Premia do leczenia R obejmuje teraz tylko samoleczenie.

Kontynuujemy pracę nad Aatroxem po zmianach z patcha 9.9, ponieważ na chwilę obecną zbyt często leczy się on w alei (dzięki umiejętności biernej), a w późnej fazie gry inni leczą go o zbyt duże wartości (patrz: koty na książkach i miotaczki bananów).

Umiejętność bierna — Styl Siewcy Śmierci

CZAS ODNOWIENIA15 sek.  24-12 sek. (na poziomach 1-18)

R — Zagłada Świata

PREMIA DO LECZENIAKażde leczenie  Tylko samoleczenie

Ashe

Krótszy czas odnowienia W.

Ashe przydałoby się trochę mocy, więc wzmacniamy umiejętność, której najczęściej używa do trzymania wrogów na dystans.

W — Salwa

CZAS ODNOWIENIA15/12,5/10/7,5/5 sek.  14/11,5/9/6,5/4 sek.

Caitlyn

Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku.

To wzmocnienie zdecydowanie jest niewielkie, ale z Caitlyn staramy się obchodzić ostrożnie, bo wiemy, że jest w stanie zupełnie zdominować metę.

Podstawowe statystyki

OBRAŻENIA OD ATAKU58 pkt.  60 pkt.

Irelia

Dłuższy czas odnowienia E, zmniejszony zasięg.

Jako że Irelia dominuje w rozgrywkach profesjonalnych, sprawiamy, że będzie musiała płacić wyższą cenę, gdy nie uda jej się ogłuszyć wrogów Obłędnym Duetem. Za sprawą zmniejszonego zasięgu tej umiejętności będzie musiała też więcej ryzykować, idąc na całość.

E — Obłędny Duet

CZAS ODNOWIENIA14/13/12/11/10 sek.  18/16,5/15/13,5/12 sek.
ZASIĘG850 jedn.  775 jedn.

Karma

Zwiększone spowolnienie Q. Zmniejszony koszt E, czas trwania premii do prędkości ruchu wydłużony tak, by odpowiadał czasowi działania tarczy.

Dajemy Karmie więcej narzędzi, które pomogą jej przeżyć, w szczególności, kiedy jest sama.

Q — Wewnętrzny Płomień

SPOWOLNIENIE25%  35%

E — Inspiracja

KOSZT60/65/70/75/80 pkt. many  50/55/60/65/70 pkt. many
CZAS TRWANIA PREMII DO PRĘDKOŚCI RUCHU1,5 sek.  2,5 sek. (teraz odpowiada czasowi działania tarczy)

Lulu

Zaktualizowane efekty wizualne wszystkich umiejętności. Zwiększona wytrzymałość tarczy E, zmniejszony koszt na wyższych poziomach.

Te wzmocnienia pomogą Lulu w roli wspierającej i dzięki nim znowu będzie bohaterką wartą wzięcia pod uwagę. Zaktualizowaliśmy też jej efekty wizualne, żeby używana przez nią magia była bardziej wyjątkowa, a rozgrywka bardziej czytelna.

Aktualizacje efektów wizualnych

ATAK PODSTAWOWYNowe, bardziej fioletowe pociski i efekty trafienia.
WSZYSTKIE SKÓRKIPoprawiono efekty wszystkich skórek, żeby pasowały do nowych efektów podstawowej skórki.
LULU TRESERKA SMOKÓWPix strzela teraz małymi, różowymi kulami ognia.

E — Na pomoc, Pix!

WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY70/105/140/175/210 pkt.  80/115/150/185/220 pkt.
KOSZT60/70/80/90/100 pkt. many  60/65/70/75/80 pkt. many
EFEKTY WIZUALNEPoprawiono tarczę (na sojusznikach), teleportację Pixa i efekty trafienia (na wrogach).

Umiejętność bierna — Pix, Duszek Towarzysz

EFEKTY WIZUALNEPoprawiono pociski Pixa.

Q — Lśniąca Lanca

EFEKTY WIZUALNENowe, bardziej fioletowe pociski i efekty trafienia.

W — Fanaberia

EFEKTY WIZUALNEPoprawiono efekt wzmocnienia (sojuszników) i efekty pocisków oraz trafienia (na wrogach).

R — Szalony Rozrost

EFEKTY WIZUALNEDodano wróżkowy pyłek, zupełnie nowy, śliczny efekt obszarowy, oraz poprawiono efekty trafienia wrogów i spowolnienia.

Master Yi

Naprawiono błąd związany z umiejętnością bierną Mastera Yi.

Umiejętność bierna — Podwójne Uderzenie

NAPRAWIONY BŁĄDNaprawiono błąd sprawiający, że ładunki Podwójnego Uderzenia Mastera Yi utrzymywały się przez 3 sekundy zamiast 4.

Nautilus

Zmniejszone obrażenia podstawowe Q na niższych poziomach.

Zmniejszamy obrażenia pójścia na całość Nautilusa na początku gry, ponieważ aktualnie jest zbyt silny na wyższych poziomach rozgrywek.

Q — Zakotwiczenie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE100/145/190/235/280 pkt. 80/130/180/230/280 pkt.

Zac

Zwiększone obrażenia podstawowe W. Zmodyfikowano odległość odrzucenia i pojawianie się jego kapek.

Zac po zmianach z patcha 9.11 jest znacznie słabszy. Chcemy, żeby jego superumiejętność była bliższa pierwotnej wersji i sprawiamy, że będzie szybciej czyścił dżunglę na początku gry, bo idzie mu to dość wolno.

W — Niestabilna Materia

OBRAŻENIA PODSTAWOWE15/30/45/60/75 pkt.  25/40/55/70/85 pkt.

R — Hop, do Góry!

ODLEGŁOŚĆ ODRZUCENIA400 jedn. zasięgu od Zaca  250 jedn. zasięgu od miejsca, gdzie cel został trafiony
KAPKI Z PODZIAŁU KOMÓRKOWEGOKapka pojawia się, gdy Zac, odbijając się, trafi dowolnego wrogiego bohatera po raz pierwszy (dodatkowe kapki nie pojawiają się po kolejnym trafieniu tego samego bohatera)  Kapka pojawia się za każdym razem, gdy Zac, odbijając się, trafi jednego lub więcej wrogich bohaterów (kapka pojawi się po trafieniu tego samego bohatera)

Przedmioty

Mikstura Skażenia

Wyrównane dodatkowe obrażenia magiczne.

Mikstura Skażenia jest zbyt dobrą i zbyt popularną opcją w rozgrywkach na najwyższych poziomach umiejętności. Osłabiamy jej moc o oczko, żeby inne przedmioty też miały okazję zabłysnąć.

DODATKOWE OBRAŻENIA MAGICZNE15-30 pkt. (na poziomach 1-18) w ciągu 3 sek.  15 pkt. na wszystkich poziomach w ciągu 3 sek.

Zmiany wyważające w trybie ARAM

Zmieniliśmy system przeliczania odpowiadający za przydzielanie wam ocen maestrii bohaterów po zakończeniu gry, żeby lepiej odzwierciedlał niuanse trybu ARAM. Do tego przygotowaliśmy też więcej osłabień i wzmocnień!

OCENA MAESTRII PO ZAKOŃCZENIU GRYZmieniono system przeliczania, żeby był lepiej dopasowany do trybu ARAM.

Osłabienia

FIORA+8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń  Bez zmian w porównaniu z innymi trybami
JHIN-5% zadawanych obrażeń  -8% zadawanych obrażeń
KASSADIN+10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  -5% otrzymywanych obrażeń
KATARINA+8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
LUX-10% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń  -10% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń
NIDALEE+15% zadawanych obrażeń  +12% zadawanych obrażeń
QUINN+10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń
REK’SAI+18% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +12% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
SEJUANI-10% otrzymywanych obrażeń  -8% otrzymywanych obrażeń
SONA-10% zadawanych obrażeń, -15% leczenia, -15% wartości tarcz, +12% otrzymywanych obrażeń  -15% zadawanych obrażeń, -18% leczenia, -18% wartości tarcz, +15% otrzymywanych obrażeń
TAHM KENCH+8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń  -5% otrzymywanych obrażeń
TALON+10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  -5% otrzymywanych obrażeń
TRUNDLEBrak zmian  +5% otrzymywanych obrażeń
MORDEKAISER+5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  Bez zmian w porównaniu z innymi trybami

Wzmocnienia

CORKIBrak zmian  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
ELISE+5% zadawanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
FIZZ+5% zadawanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
GALIO+5% otrzymywanych obrażeń  Bez zmian w porównaniu z innymi trybami
ILLAOI+5% otrzymywanych obrażeń  Bez zmian w porównaniu z innymi trybami
JARVAN IVBrak zmian  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
KARTHUS-8% zadawanych obrażeń  -6% zadawanych obrażeń
KLEDBrak zmian  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
NOCTURNE+5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń
RIVEN+5% zadawanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
SWAIN-6% zadawanych obrażeń, +6% otrzymywanych obrażeń  -5% zadawanych obrażeń
YORICK-5% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń  -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń

Aktualizacje efektów wizualnych

Amumu

Ta aktualizacja ma na celu podkreślić związek Amumu z Shurimą i poprawić przejrzystość jego rozgrywki. Staraliśmy się, żeby jego efekty były jak najbardziej zbliżone do efektów z jego teledysku!

ATAK PODSTAWOWYNowe efekty trafienia.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — PRZEKLĘTY DOTYKPoprawiono już istniejące efekty.
Q — RZUT BANDAŻEMDodano delikatny efekt, który pokazuje szerokość pocisku, i rozjaśniono czubek pocisku.
W — ROZPACZTeraz pokazuje odbicie, a obszar trafienia jest lepiej zarysowany. Dodano nowy, bardziej skondensowany efekt trafienia.
E — HISTERIANowy, piaskowy efekt obszarowy, lepiej zarysowany obszar trafienia.
R — KLĄTWA SMUTNEJ MUMIIWięcej piasku i prawdziwych run z Shurimy.
WSZYSTKIE SKÓRKIPoprawiono efekty wszystkich skórek, żeby pasowały do nowych efektów podstawowej skórki.
SMUTNY ROBOT AMUMUDodano nowe, robotowe efekty do wszystkich jego umiejętności.

Tryndamere

Poprawiliśmy jego umiejętności głównie po to, żeby zredukować szum wizualny, ale dodaliśmy mu też trochę freljordzkiego smaczku.

ATAK PODSTAWOWYNowe efekty trafienia i zmodyfikowany ślad, który pozostawia za sobą jego broń.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — BITEWNY SZAŁNowy efekt wskaźnika szału.
Q — ZEW KRWILepiej widoczny efekt leczenia i zmniejszony szum wizualny.
W — PRZEŚMIEWCZY OKRZYKDodano efekt rzucenia, który pokazuje zasięg.
E — WIRUJĄCE CIĘCIEDodano nowy efekt, który pokazuje rzeczywistą szerokość obszaru trafienia.
R — NIEZMORDOWANY SZAŁNowe efekty włączenia i wzmocnienia.
WSZYSTKIE SKÓRKIPoprawiono efekty wszystkich skórek, żeby pasowały do nowych efektów podstawowej skórki.
TRYNDAMERE Z DEMONICZNYM MIECZEMNowe, OOOOOGNISTEEEEEEE efekty.

Ziggs

Całkowicie odnowiliśmy efekty wizualne Ziggsa, skupiając się na pokazaniu rzeczywistej wielkości obszarów trafienia jego umiejętności i sprawieniu, żeby nasz Hextechowy Saper spełniał współczesne standardy.

PODSTAWOWE EFEKTYNowe, iskrzące się pociski i efekty trafienia.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — KRÓTKI LONTEfekty trafienia wzmocnionych ataków są bardziej wybuchowe, pociski bardziej się iskrzą.
Q — SKACZĄCA BOMBAWięcej iskier, nowy pocisk, a wybuch pozostawia teraz po sobie krater, który pokazuje rozmiar obszaru trafienia.
W — ŁADUNEK KUMULACYJNYNowa eksplozja, która pozostawia po sobie krater, nowy ruch w górę, który podkreśla podrzucenie, nowe efekty trafienia, wskaźniki efektu obszarowego zmodyfikowane tak, żeby odpowiadały obszarowi trafienia.
E — HEXTECHOWE MINYDodano delikatny ślad ciągnący się za pociskami i wskaźnik zasięgu min. Ponadto miny zostawiają po sobie małe kratery przy trafieniu. I oczywiście więcej iskier!
R — MEGAPIEKIELNA BOMBAGRZYB ATOMOWY I WIĘCEJ ISKIER! Nowe efekty rzucenia, efekty trafienia, efekty obszarowe, wskaźniki i pociski.
SZALONY NAUKOWIEC ZIGGSWięcej bąbelków i zielonej mazi.
BASENOWY ZIGGSZmniejszono szum wizualny jego umiejętności i zmodyfikowano je, by lepiej pasowały do reszty skórek z tej serii.
ŚNIEŻNY ZIGGSZmniejszono szum wizualny jego umiejętności i dodano nieco ciepła jego pociskom i wybuchom.
MISTRZ ARKANÓW ZIGGSDodano krater do jego superumiejętności i zaktualizowano jej wskaźnik, żeby odpowiadał wskaźnikowi superumiejętnośći podstawowej skórki.
ZIGGS Z ODYSEIDodano krater do jego superumiejętności.

Naprawione błędy

  • Opis Q — Kłów Bestii Warwicka zawiera teraz właściwe skalowanie z mocą umiejętności.
  • Nagrody za split wyświetlają się teraz na pancerzu rankingowym podczas ekranu wczytywania.
  • Migotanie informujące o tym, że głosowanie w sprawie poddania się dobiega końca, nie pojawia się już ponownie, gdy czas minie w przypadku graczy, którzy już zagłosowali.
  • Okienko służące do oddawania głosów w sprawie poddania się może być teraz przesuwane.
  • Zmodyfikowano oszczepy z Q — Rzutu Oszczepem Nidalee Łowczyni Głów tak, żeby daltoniści mogli lepiej je widzieć.
  • Q — Tańczący Granat Jhina teraz poprawnie przeskakuje na inne cele, nawet jeśli jego obrażenia zostaną zablokowane przez E — Tarczę Magii Sivir.

Nadchodzące skórki i Barwy

Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:


Podziel się ze znajomymi!