Patch 9.15 – Opis zmian //Patch notes


Patch 9.15 i szczegółowy opis zmian w nadchodzącej aktualizacji.


Cześć! Kilka następnych patchów będzie raczej na luzie, bo ostatni (9.14) był tak potężny, że zakrawał o czwartą gęstość.

W tym patchu pochylamy się nad naszą najnowszą bohaterką, Qiyaną, i paroma innymi bohaterami, którzy zostali zmienieni w poprzednim patchu, takimi jak Swain i Poppy. Przygotowaliśmy również nieco wzmocnień dla postaci, którym przy obecnym stanie gry przydałby się zastrzyk energii.

Dobrej zabawy i powodzenia!

Hanna „shio shoujo” Woo Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie

PROJEKT: Pyke, Irelia, Warwick, Jinx i Akali będą dostępni 1 sierpnia 2019.

Bohaterowie

Evelynn

Zmniejszony zwrot czasu odnowienia Q przy trafianiu potworów.

Zmniejszamy szybkość czyszczenia dżungli przez Evelynn, szczególnie we wczesnej fazie gry.

Q — Kolec Nienawiści

SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA 60% przy trafianiu potworów 50% przy trafianiu potworów

Galio

Umiejętność bierna skaluje się ze skróceniem czasu odnowienia; zwiększone obrażenia. Zwiększone obrażenia E.

Zabraliśmy sporo mocy kombinacjom Galio, na których zazwyczaj polegał. Ale teraz zyska więcej, jeśli uda mu się trafić trudniejszymi w użyciu umiejętnościami, takimi jak jego E.

Umiejętność bierna — Uderzenie Kolosa

nowośćCZAS ODNOWIENIA 5 sek. na wszystkich poziomach 5 sek., modyfikowane przez skrócenie czasu odnowienia
OBRAŻENIA 15-180 pkt. (na poziomach 1-18) 15-200 pkt. (na poziomach 1-18)

E — Cios Sprawiedliwości

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 80/120/160/200/240 pkt. 90/130/170/210/250 pkt.

Graves

Zwiększony pancerz E za każdy ładunek.

Graves ogólnie nie radzi sobie najlepiej, więc poprawiamy jego wytrzymałość, żeby nie ginął tak łatwo we wczesnej fazie gry i żeby czuł się bardziej komfortowo w potyczkach.

E — Rozpęd

PANCERZ ZA KAŻDY ŁADUNEK 5/7,5/10/12,5/15 pkt. 8/11/14/17/20 pkt.

Karma

Zmniejszona wytrzymałość tarczy wzmocnionego E.

W patchu 9.13 wycofaliśmy się z dłuższej premii do prędkości ruchu zapewnianej przez E. Nie wystarczyło to, by ograniczyć obecność bohaterki w rozgrywkach profesjonalnych do dopuszczalnego poziomu, więc osłabiamy ją jeszcze raz.

Wzmocnione E — Nieustępliwość

DODATKOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 30/90/150/210 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności) 25/80/135/190 pkt. (+0,5 pkt. mocy umiejętności)

Kha’Zix

Zwiększone obrażenia podstawowe Q.

Chcieliście zmiażdżyć robaka, to teraz robak zmiażdży was.

Q — Zakosztuj Ich Strachu

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 50/75/100/125/150 pkt. 60/85/110/135/160 pkt.

LeBlanc

Zwiększone podstawowe obrażenia unieruchomienia E.

Doprowadzenie do unieruchomienia wroga za pomocą E LeBlanc powinno mieć większe znaczenie w późnej fazie gry. Od teraz nagroda za takie zagranie będzie adekwatna do wiążącego się z nim ryzyka.

E — Eteryczne Łańcuchy

PODSTAWOWE OBRAŻENIA UNIERUCHOMIENIA 60/90/120/150/180 pkt. 70/110/150/190/230 pkt.

Lee Sin

Zwiększone obrażenia podstawowe Q.

Lee Sin wypada słabo w rękach większości zawodników w kolejce solo i choć częściej widujemy go w wyższych kręgach, to jego wyraźne słabe strony i kontry do niego sprawiają, że wybieranie go jest ryzykowne niezależnie od poziomu umiejętności graczy. Wzmacniamy go trochę, co powinno pomóc wszystkim grającym nim koneserom kolejki solo.

Q — Fala Dźwięku/Uderzenie Rezonansu

OBRAŻENIA PODSTAWOWE FALI DŹWIĘKU 50/75/100/125/150 pkt. 55/80/105/130/155 pkt.
MINIMALNE OBRAŻENIA UDERZENIA REZONANSU 50/75/100/125/150 pkt. 55/80/105/130/155 pkt.
MAKSYMALNE OBRAŻENIA UDERZENIA REZONANSU 100/150/200/250/300 pkt. 110/160/210/260/310 pkt.

Lissandra

Zwiększone podstawowe zdrowie i przyrost zdrowia. Zwiększone skalowanie R z mocą umiejętności.

Pomagamy Lissandrze, zwiększając jej wytrzymałość we wczesnej fazie gry i obrażenia w późnej.

Podstawowe statystyki

ZDROWIE 518 pkt. 550 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 87 pkt. 90 pkt.

R — Lodowy Grobowiec

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 60% mocy umiejętności 75% mocy umiejętności

Lucian

Zwiększone obrażenia podstawowe R na wyższych poziomach.

Lucian jest niezły we wczesnej i środkowej fazie gry, ale mógłby być bardziej przydatny w późniejszych etapach rozgrywki. Wzmacniamy jego superumiejętność, żeby miał jednak trochę większy wpływ na te późniejsze etapy.

R — Rzeź

OBRAŻENIA PODSTAWOWE KAŻDEGO STRZAŁU 20/35/50 pkt. 20/40/60 pkt.

Malphite

Zwiększone spowolnienie Q. Zwiększone podstawowe, frontalne obrażenia obszarowe W.

Nasze zmiany w patchu 9.14 miały być średniej wielkości wzmocnieniem, ale przesadziliśmy z ostrożnością i nie osiągnęliśmy zamierzonego efektu. Dajemy Malphite’owi więcej mocy i naprawiamy parę błędów.

Q — Sejsmiczny Odłamek

SPOWOLNIENIE 15/20/25/30/35% 20/25/30/35/40%

W — Trzask Pioruna

PODSTAWOWE FRONTALNE OBRAŻENIA OBSZAROWE 20/35/50/65/80 pkt. 30/45/60/75/90 pkt.
NAPRAWIONY BŁĄD Frontalne obrażenia obszarowe będą teraz aktywować efekt Talizmanu Łowcy.

R — Niepowstrzymana Siła

NAPRAWIONY BŁĄD Niepowstrzymana Siła zostanie rzucona na maksymalną odległość, gdy gracz spróbuje użyć jej poza zasięgiem.

Poppy

Zwiększona prędkość ruchu W.

Okazuje się, że zmiany z poprzedniego patcha jednak minimalnie zmniejszyły skuteczność Poppy w kolejce solo, więc wzmacniamy ją trochę, żeby wszystko się wyrównało.

W — Niezłomna Postawa

PRĘDKOŚĆ RUCHU 35% 40%

Qiyana

E nie zadaje już obrażeń celom poza zasięgiem tej umiejętności. Czas odnowienia R teraz się skaluje. Pakiety lecznicze w trybie ARAM dają jej Rzeczne Zaklęcie.

Zmodyfikowaliśmy E Qiyany, żeby jego zasięg był czytelniejszy, kiedy cele uciekają za pomocą Błysku lub doskoku. Teraz nawet jeśli Qiyana użyje Bezczelności, kiedy wrogowie wciąż są w jej zasięgu, nie powinni otrzymać oni obrażeń, jeśli wizualnie znajdują się poza zasięgiem w momencie skończenia rzucania umiejętności. Aktualizujemy też czas odnowienia jej superumiejętności do normalnego poziomu, jako że gracze mieli już wystarczająco dużo czasu, żeby nauczyć się jej używać.

W — Rzeźbienie Ziemi

RZECZNE ZAKLĘCIE W ARAM-IE Qiyana może teraz wzmocnić swoją broń Rzecznym Zaklęciem dzięki pakietom leczniczym na Howling Abyss.

E — Bezczelność

ZASIĘG OBRAŻEŃ Teraz zadaje obrażenia tylko wtedy, gdy cele znajdują się w odległości 250 jedn. od miejsca, w którym kończy się doskok. (Wrogowie, którzy doskokiem lub Błyskiem uciekną z zasięgu, unikną obrażeń Bezczelności).

R — Oszałamiający Pokaz Talentu

CZAS ODNOWIENIA 100 sek. 120/100/80 sek.

Rumble

Zmniejszona wytrzymałość tarczy W.

Rumble nie powinien być w stanie tak łatwo negować obrażeń we wczesnej fazie gry.

W — Tarcza Złomu

PODSTAWOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 100/130/160/190/220 pkt. 80/110/140/170/200 pkt.
PODSTAWOWA WYTRZYMAŁOŚĆ WZMOCNIONEJ TARCZY 150/195/240/285/330 pkt. 120/165/210/255/300 pkt.

Soraka

Zwiększone obrażenia podstawowe Q.

W porównaniu z innymi zaklinaczami Soraka wypada teraz raczej blado. Zwracamy jej Q trochę obrażeń, szczególnie że zwiększyliśmy jego czas odnowienia.

Q — Deszcz Gwiazd

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/95/130/165/200 pkt. 75/110/145/180/215 pkt.

R — Życzenie

NAPRAWIONY BŁĄD R — Życzenie Soraki teraz poprawnie zaczyna się odnawiać, kiedy bohaterka zginie podczas rzucania go.

Swain

Zasięg Q cofnięty do poziomu sprzed zmiany z patcha 9.14.

Wracamy do starego zasięgu Q Swaina, ponieważ zdarzały się nieciekawe sytuacje, w których pudłował Ręką Śmierci po przyciągnięciu wroga unieruchomionego za pomocą E, które złapało wroga na maksymalnym zasięgu.

Q — Ręka Śmierci

ZASIĘG POCISKÓW 625 jedn. 725 jedn.

Syndra

Obrażenia R za każdą kulę zwiększone na wyższych poziomach.

W miarę trwania gry Syndrze jest coraz trudniej wejść w zasięg pożądanego celu. Zwiększamy nagrodę, jaką otrzyma w późnej fazie gry, gdy uda jej się dosięgnąć ważnego wroga.

R — Wyzwolona Moc

OBRAŻENIA PODSTAWOWE KAŻDEJ KULI 90/135/180 pkt. 90/140/190 pkt.

Vayne

Zwiększone obrażenia E, kiedy wbije się wroga w ścianę; obrażenia są teraz nakładane natychmiastowo.

Wbicie wroga w ścianę za pomocą E Vayne jest jednym z najlepszych sposobów na pokazanie poziomu swoich umiejętności, kiedy gra się tą bohaterką, więc zwiększamy nagrodę i satysfakcję płynące z takiego zagrania. Usuwamy również problem, który najbardziej daje się we znaki, gdy Vayne próbuje zadać ostatni cios. Obrażenia Potępienia są teraz nakładane od razu, żeby stwory, które powinny od nich umrzeć, robiły to natychmiast, a nie przeżywały i były odrzucane do tyłu (przez co mogły oberwać strzałem wieży).

E — Potępienie

OBRAŻENIA OD WBICIA W ŚCIANĘ 100% obrażeń Potępienia 150% obrażeń Potępienia
OBRAŻENIA Obrażenia Potępienia są teraz nakładane od razu, a nie po odrzuceniu.

Xerath

Wyrównany zasięg R.

Podkreślamy, że Xerath jest magiem dalekosiężnym, dając mu dostęp do jego najbardziej wyjątkowej cechy (szalonego zasięgu) na wcześniejszym etapie gry.

R — Tajemny Rytuał

ZASIĘG 3200/4400/5600 jedn. 5000 jedn.

Banery zwycięstwa/porażki

Użytkownicy komputerów Mac, radujcie się! Banery zwycięstwa lub porażki pod koniec każdej gry nie będą już statyczne. Teraz otrzymacie ich nowe, animowane wersje niezależnie od tego, czy gracie na PC, czy na Macu. Ponadto animacje tych banerów będą odpowiednio skalować się z ustawioną jakością efektów wizualnych.

Usunięcie klasycznego kursora

Podobnie jak ukochany odtwarzacz kaset VHS, którego nie mogliście już dłużej trzymać w szafie, stara brązowa rękawica również musi odejść.

Naprawione błędy

  • Niewzmocnione ataki podstawowe Dravena teraz poprawnie zadają obrażenia w R — Wymiarze Śmierci Mordekaisera.
  • R — Wtargnięcie Umbry Kayna teraz poprawnie zaczyna się odnawiać, jeśli cel zginie, gdy Kayn znajduje się wewnątrz niego.
  • Odliczanie czasu odnowienia R — Ostatniej Iskry Lux teraz poprawnie wyświetla się, gdy zginie ona podczas rzucania tego zaklęcia.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że E — Obłędny Duet Irelii i E — Senna Bańka Kłopotów Zoe nie mogły zostać wymierzone poprawnie na Howling Abyss i w rzece na Summoner’s Rift.
  • Użycie Q — Arkanopulsu Xeratha, E — Rozprutej Ziemi Taliyah, E — Bramy Przyspieszenia Jayce’a i E — Hextechowych Min Ziggsa już nie sprawia, że bohaterowie na ekranie lub niekiedy poza nim zatrzymują się na chwilę.
  • E — Shunpo Katariny teraz poprawnie liczy się do aktywacji Elektryzacji oraz Pędu Fazowego i można go użyć w R — Wymiarze Śmierci Mordekaisera.
  • Umiejętność bierna — Miłosne Klepnięcie Miss Fortune nie zapewnia już dodatkowego ładunku Elektryzacji.
  • Kombinacja Gragasa składająca się z E — Natarcia i ataku podstawowego przyznaje teraz odpowiednią liczbę ładunków Elektryzacji i Zdobywcy.
  • Umiejętność bierna — Czyste Cięcia Xayah nakłada teraz poprawną liczbę ładunków Elektryzacji w zależności od liczby ataków podstawowych.

Nadchodzące skórki i Barwy

Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:


Podziel się ze znajomymi!