Patch 9.21 – Opis zmian //Patch notes


Opis zmian w patchu 9.21! Sprawdźcie jakie zmiany pojawią się w grze!


Cześć. 10-lecie — i po 10-leciu! Udało się wam obejrzeć transmisję naszego zespołu? Fantastycznie było odpowiedzieć na wasze pytania, zagrać z niektórymi z was i naprawić parę błędów, na które nakierowaliście nas na forach (link po angielsku). Dziękujemy za udział w tamtym wyjątkowym dniu.

Mamy nadzieję, że spodobały się wam informacje o wszystkich świetnych rzeczach, które wkrótce trafią do League of Legends, wliczając w to przedsezonowe zmiany, do których nawiązywaliśmy przez parę ostatnich patchów. Większość czasu przeznaczymy na przygotowanie się do wprowadzenia aktualizacji rozgrywki „Żywioły powstają”, co nie zmienia faktu, że w tym patchu znalazło się kilka sporych zmian — np. znowu pochyliliśmy się nad bohaterami, którzy przeszli znaczne metamorfozy w patchu 9.20.

Od wszystkich przeszłych, teraźniejszych i przyszłych autorów opisów patcha — dziękujemy za super 10 lat. Oby kolejne 10 było równie pełne głupich żartów, zawoalowanych odniesień i komentarzy o braku zmian dla któregoś z bohaterów!

Hanna „shio shoujo” Woo

Patch w skrócie

Video

Czarująca Miss Fortune, Hrabia Kassadin i Pomocnik Wiedźmy Blitzcrank będą dostępni 24 października 2019 r.

Bohaterowie

Garen

Zmniejszone podstawowe obrażenia zadawane przez każdy obrót E.

Osłabiamy Garena po zmianach, które dotknęły go w patchu 9.20. Choć zmiana ta może się wydawać ogromna, skalowanie pozostało bez zmian, więc nie powinniście odczuć tego jako potężnego osłabienia.

E — Osąd

PODSTAWOWE OBRAŻENIA ZADAWANE PRZEZ KAŻDY OBRÓT8/12/16/20/24 pkt. 4/8/12/16/20 pkt.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ ZADAWANYCH PRZEZ KAŻDY OBRÓT0-8,2 pkt. (na poziomach 1-18) (+32/34/36/38/40% obrażeń od ataku) (bez zmian)

Kayn

Zwiększone obrażenia Q, zwiększone skalowanie zmodyfikowanych obrażeń Rhaasta, zmniejszone dodatkowe obrażenia zadawane potworom.

Na chwilę obecną obie formy Kayna nie radzą sobie najlepiej, więc zmieniamy jego obrażenia tak, żeby mocniej okładał bohaterów, niezależnie od tego, którą z nich wybierze.

Q — Koszące Cięcie

OBRAŻENIA60/80/100/120/140 pkt. 75/95/115/135/155 pkt.
SKALOWANIE ZMODYFIKOWANYCH OBRAŻEŃ RHAASTA0,5 pkt. całkowitych obrażeń od ataku 0,55 pkt. całkowitych obrażeń od ataku.
DODATKOWE OBRAŻENIA ZADAWANE POTWOROM55 pkt. 40 pkt.

Kog’Maw

Zaokrąglone w górę podstawowe statystyki. Zwiększone obrażenia podstawowe Q i E.

Aktualnie rzucanie E Kog’Mawa nie daje satysfakcji, nawet kiedy trafi. Zamiast zmniejszyć koszt jego E lub innych umiejętności na niższych poziomach, zwiększamy ich wartość, żeby Kog’Maw wciąż mógł podejmować ryzyko i otrzymywać za to adekwatną nagrodę.

Podstawowe statystyki

Zaokrąglanko.

MANA322,22 pkt. 325 pkt.
REGENERACJA MANY8,676 pkt. 8,75 pkt.

Q — Żrąca Plwocina

OBRAŻENIA PODSTAWOWE80/130/180/230/280 pkt. 90/140/190/240/290 pkt.

E — Szlam Pustki

OBRAŻENIA PODSTAWOWE60/105/150/195/240 pkt. 75/120/165/210/255 pkt.

Lulu

Zwiększone obrażenia i wytrzymałość tarczy E na wyższych poziomach.

Lulu mogłaby lepiej odnajdywać się w środkowej fazie gry. Chcemy, żeby Pix oferował więcej w walkach i żeby gracze mieli do podjęcia więcej wyborów, które stają się ważniejsze w miarę skalowania się Lulu.

E — Na pomoc, Pix!

WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY80/115/150/185/220 pkt. 80/120/160/200/240 pkt.
OBRAŻENIA80/110/140/170/200 pkt. 80/120/160/200/240 pkt.

Maokai

Wyrównany koszt W, zwiększone obrażenia. Dłuższy czas działania unieruchomienia R.

Maokai kiepsko radzi sobie na wszystkich poziomach rozgrywek i potrzebuje pomocy, żeby móc nadążyć za swoimi niedoszłymi drwalami.

Q — Cierniowe Uderzenie

NAPRAWIONY BŁĄDMaokai już nie będzie zadawał obrażeń pobliskim celom, jeśli zaczął rzucać Q — Cierniowe Uderzenie tuż przed swoją śmiercią.

W — Spaczone Natarcie

KOSZT60/65/70/75/80 pkt. 60 pkt. na wszystkich poziomach
OBRAŻENIA50/75/100/125/150 pkt. 70/95/120/145/170 pkt.

R — Uścisk Natury

CZAS DZIAŁANIA UNIERUCHOMIENIA0,6-2,4 sek. (zależnie od przebytego dystansu) 0,8-2,6 sek. (zależnie od przebytego dystansu)

Master Yi

Widmowe Uderzenia teraz aktywują Podwójne Uderzenie i generują jego ładunki.

Umiejętność bierna — Podwójne Uderzenie

NAPRAWIONY BŁĄD WIDMOWYCH UDERZEŃWidmowe Uderzenia Mastera Yi (efekt bierny Ostrza Gniewu Guinsoo) będą teraz poprawnie aktywować Podwójne Uderzenie i generować jego ładunki.

Pyke

Zmniejszony podstawowy przyrost zdrowia. Zmniejszona wartość szarego zdrowia umiejętności biernej, powodowanego przez obrażenia.

Kiedy Pyke zyska przewagę, potrafi ją wykorzystać, nie podejmując przy tym żadnego realnego ryzyka. Zabija ludzi na prawo i lewo, a sam jest przy tym niemalże nie do złapania. Powinno mu być trudno uciec po zabójstwie, nawet jeśli idzie mu nieźle. A jeśli wykona drugie podejście do zamordowania wroga, nie powinien mieć wtedy prawie pełnego paska zdrowia.

Podstawowe statystyki

PRZYROST ZDROWIA100 pkt. 90 pkt.

Umiejętność bierna — Dar Topielców

SZARE ZDROWIE30-81% (na poziomach 1-18) obrażeń otrzymywanych od wrogich bohaterów 25-50% (na poziomach 1-18) obrażeń otrzymywanych od wrogich bohaterów

Shaco

Krótszy czas trwania Zabawek Niespodzianek W.

Po zmianach z patcha 9.20 Shaco znalazł się w świetnej sytuacji, więc wprowadzamy niewielkie modyfikacje, żeby uspokoić obawy o jego potęgę w alei i moc w dżungli we wczesnej fazie gry.

W — Zabawka Niespodzianka

CZAS TRWANIA ZABAWEK NIESPODZIANEK60 sek. 40 sek.

Sona

Kolejna drobna poprawka dla naszej niemej bohaterki i naprawiony błąd związany z jej umiejętnością bierną.

Ogólne

PASEK ZASOBÓWPasek zasobów Sony będzie teraz zmieniał kolor w zależności od aury, która aktualnie jest aktywna, kiedy jej umiejętność bierna — Akord Potęgi będzie gotowa.
NAPRAWIONY BŁĄD UMIEJĘTNOŚCI BIERNEJUmiejętności Sony już zawsze generują ładunki umiejętności biernej — Akordu Potęgi od razu po użyciu wzmocnionego ataku.

Viktor

Zaokrąglone w górę podstawowe statystyki. Zwiększone obrażenia Q.

Po zmianach z ostatniego patcha Viktor jest trochę słabszy, niż zakładaliśmy. Nie zmodyfikujemy go za bardzo, bo wiemy, że gracze wciąż się do niego przyzwyczajają. Załączamy też informację o błędzie, który naprawiliśmy w trakcie patcha 9.20, ale nie byliśmy w stanie was o tym poinformować!

Podstawowe statystyki

Zaokrąglanko.

ZDROWIE528,04 pkt. 530 pkt.
OBRAŻENIA OD ATAKU52,04 pkt. 53 pkt.
PANCERZ22,72 pkt. 23 pkt.

Q — Wyssanie Mocy

OBRAŻENIA50/65/80/95/110 pkt. 60/75/90/105/120 pkt.
NAPRAWIONY BŁĄDTeraz poprawnie wzmacnia tarczę Viktora po ulepszeniu.

W — Pole Grawitacyjne

NAPRAWIONY BŁĄD EFEKTÓW DŹWIĘKOWYCHEfekty dźwiękowe Pola Grawitacyjnego już nie są zauważalnie głośniejsze, kiedy zostanie ono użyte na więcej niż jednego wroga.

Warwick

Zwiększone skalowanie Q na wyższych poziomach. Zwiększona dodatkowa prędkość ataku W.

Warwicka nęka problem stępionych kłów, szczególnie kiedy maksymalizuje Q przed W. Chcemy, żeby dalej mógł decydować się na maksymalizację jednego albo drugiego w zależności od sytuacji, ale obie te umiejętności powinny być porównywalnie dobre.

Q — Kły Bestii

SKALOWANIE OBRAŻEŃ6/6,5/7/7,5/8% maksymalnego zdrowia celu 6/7/8/9/10% maksymalnego zdrowia celu

W — Krwawe Łowy

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU50/65/80/95/110% po zaatakowaniu celu pod wpływem Krwawych Łowów lub wrogiej jednostki mającej mniej niż 50% maksymalnego zdrowia 70/80/90/100/110% po zaatakowaniu celu pod wpływem Krwawych Łowów lub wrogiej jednostki mającej mniej niż 50% maksymalnego zdrowia

Naprawione błędy

  • Gdy Kindred rzucają W — Wilczy Szał, Wilk będzie teraz poprawnie atakował wrogów w zasięgu, nawet jeśli Owca nie będzie atakować nikogo.
  • Bohaterowie, którzy przejdą nad Kaplicą Prędkości Wędrującego Kraba, będą mieli nad sobą znacznik ujawnienia w kształcie oczu.
  • Wrogowie zauważeni przez E — Sokole Oko Ashe już nie będą mieli nad sobą znacznika wizji w kształcie oczu aż do końca gry.
  • Efekty wizualne R — Oszałamiającego Pokazu Talentu Qiyany już nie są rozbieżne z jego animacją i jeśli ta umiejętność została rzucona we mgle wojny, poprawnie podążają za jej zarysem wokół elementów terenu z perspektywy wrogów.
  • Opis R — ULEPSZENIA!!! Heimerdingera już nie mówi o tym, że spowolnienie jego E — Granatu Elektrycznego CH-3X jest zwiększane do 80%.
  • Tylko bohaterowie mogą podnieść Oko Herolda. Doskoczenie nad nim za pomocą R — Ostatniego Tchnienia jako Yasuo albo stanie na nim, będąc żywym cieniem dzięki W — Dotykowi Ostrza Cienistego Skrytobójcy Kayna, nie podniesie już Oka.
  • Kiedy Sylas przejmie superumiejętność Nidalee i użyje jej Q — Dobijania, teraz poprawnie zada obrażenia.
  • Efekty wizualne R — Głosu Światła Aureliona Sola we mgle wojny już nie są widoczne dla wszystkich.
  • Neeko znowu może wybrać samą siebie, aby dezaktywować kamuflaż — umiejętność odnowi się po 2 sek.
  • Kled ponownie będzie niemożliwy do obrania za cel w trakcie zsiadania ze Skaarl w pobliżu wież/ścian.

Nadchodzące skórki i Barwy

Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Wraz z tym patchem pojawią się następujące Barwy:


Podziel się ze znajomymi!