Patch 9.5 – Opis zmian //Patch notes


Reklama

Oto opis zmian i nowości w patchu 9.5. Nowe szaty Kayle i Morgany oraz zmiany dotyczące Akali i Vi.


Gitara siema. Powitajmy nasze zaktualizowane anielskie siostry, Kayle i Morganę!

W tym patchu nie ma zbyt wielu szalonych zmian, ale kontynuujemy prace nad bohaterami takimi jak Akali i Sylas oraz tonujemy Zdobywcę. Mamy też małe co nieco dla grających Vi oraz zabieramy się za zmianę Iglic Skarnera. Monitorujemy również paru innych bohaterów, bo polegają oni na Zdobywcy, ale zanim zmiany dotyczące tej runy się nie przyjmą, nie podejmiemy żadnych natychmiastowych działań. (Poza tym w patchu 9.6 osłabimy Ezreala. Jeszcze nie zdecydowaliśmy, czy osłabimy dwie Łzy czy Eza bezpośrednio, ale tak czy inaczej… Szykujcie się na osłabienia Ezreala).

Do dzieła.

 Paul „Aether” Perscheid Hanna „shio shoujo” Woo

Patch w skrócie

https://www.youtube.com/watch?v=5DzuF6PfseA

Bohaterowie

Kayle i Morgana

Kayle i Morgana są gotowe zrównać winnych z ziemią. Siostry wymierzą sprawiedliwość w patchu 9.5!

Portrety Kayle i Morgany w wysokiej rozdzielczości są dostępne w Kompozycjach Pulpitu League!

Akali

Zwiększony czas działania przyspieszenia w pierścieniu i poza nim. Zmodyfikowane ukrywanie się przed wieżami. Zwiększone obrażenia E. Krótszy czas odnowienia R.

Kiedy osłabiliśmy Akali w patchu 9.3, mocno uderzyliśmy w te części jej zestawu umiejętności, które były najbardziej frustrujące i sprawiały różne kłopoty zależnie od poziomu umiejętności graczy. Doprowadziło ją to do żałosnego stanu, ale musieliśmy się upewnić, że usunięta mechanika faktycznie była tym, co czyniło Akali problematyczną. Zważywszy na głębię zmian z patcha 9.3 (zmiany w mechanice niosą za sobą większe skutki niż wzmocnienie lub osłabienie obrażeń), jeżeli spróbowalibyśmy nie ruszać ogólnej mocy Akali, mogłaby pozostać na szczycie, przez co trudno byłoby nam stwierdzić, czy nasze osłabienia coś, o ile cokolwiek, osiągnęły.

Dwa patche później potwierdziliśmy, że usunięcie leczenia z jej Q i ukrywania się przed wieżami z W wydatnie przyczyniło się do zrobienia z niej bardziej zrównoważonej bohaterki, więc teraz będziemy ostrożnie przywracać jej moc.

Umiejętność bierna — Piętno Zabójczyni

CZAS DZIAŁANIA PRZYSPIESZENIA PODCZAS RUCHU W KIERUNKU KRAWĘDZI PIERŚCIENIA1,25 sek. ⇒ 2 sek.
CZAS DZIAŁANIA PRZYSPIESZENIA POZA PIERŚCIENIEM1,25 sek. ⇒ 2 sek.

W — Osłona Zmierzchu

UKRYWANIE SIĘ PRZED WIEŻAMIAkali jest teraz ujawniana przez wieże tylko w zasięgu ich ataku, a nie w zasięgu ich pola wizji.
A KUKUAkali musi teraz wyjść z Osłony i wrócić do niej tylko raz, by przedłużyć jej czas działania o maksymalną wartość, czyli 3 sek., zamiast sześć razy przedłużać jej czas trwania o 0,5 sek.

E — Salto Shurikena

OBRAŻENIA PIERWSZEGO UŻYCIA60/90/120/150/180 pkt. ⇒ 70/105/140/175/210 pkt.
OBRAŻENIA DRUGIEGO UŻYCIA60/90/120/150/180 pkt. ⇒ 50/80/110/140/170 pkt.

R — Skrytobójcze Wykończenie

CZAS ODNOWIENIA120/100/80 sek. ⇒ 100/85/70 sek.

Neeko

Zmodyfikowane unieruchomienie E.

Zasady działania unieruchomienia Neeko były dość zagmatwane, więc upraszczamy je, żeby nasz Kameleon był solidniejszy, szczególnie w walkach drużynowych.

E — Kolco-Plączki

CZAS DZIAŁANIA UNIERUCHOMIENIA0,5 sek. w przypadku wszystkich wrogów poza ostatnim trafionym bohaterem, 0,7/0,9/1,1/1,3/1,5 sek. w przypadku ostatniego trafionego bohatera, zwiększone do 1,8/2,1/2,4/2,7/3 sek., jeżeli Kolco-Plączki trafiły co najmniej dwóch wrogów ⇒ 0,7/0,9/1,1/1,3/1,5 sek. w przypadku pierwszego trafionego wroga, 1,8/2,1/2,4/2,7/3 sek. w przypadku wszystkich innych trafionych wrogów
NAPRAWIONY BŁĄDNie rozbraja już wrogów.

Rakan

Zwiększone obrażenia W i prędkość doskoku.

Osłabienie Wielkiego Wejścia Rakana z patcha 9.2 utrudniło mu kreowanie zagrywek. Przywracamy mu trochę prędkości, by mógł pomagać swojemu partnerowi z alei w nękaniu wrogów albo wspomagać resztę drużyny w szalonej walce drużynowej. Jednocześnie wciąż pilnujemy, żeby jego inicjacja starć za pomocą R i W nie wymknęła się spod kontroli.

W — Wielkie Wejście

OBRAŻENIA70/115/160/205/250 pkt. (+0,7 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 70/120/170/220/270 pkt. (+0,7 pkt. mocy umiejętności)
PRĘDKOŚĆ DOSKOKU1400/1445/1480 jedn. (zależnie od rodzaju butów) ⇒ 1500 jedn.

Skarner

Zwiększony zasięg działania Iglic, Iglica przy czerwonym wzmocnieniu teraz dosięga Skalniaków i Brzytwodziobów po obu stronach mapy. Usunięto Iglice z minimapy.

Przesuwamy Iglicę Skarnera z okolic czerwonego wzmocnienia, żeby jej zasięg obejmował Brzytwodzioby i Skalniaki, co da mu więcej możliwości przy wybieraniu ścieżek w dżungli i pomoże mu czyścić wszystkie trzy obozy. Jako że Iglica będzie bliżej Skalniaków i Brzytwodziobów, czyli głębiej w dżungli, przeciwnikom trudniej będzie ją przejąć.

Usuwamy również Iglice z minimapy, żeby próby kontrdżunglowania przeprowadzane przez Skarnera nie były aż tak oczywiste z punktu widzenia drużyny przeciwnej.

Umiejętność bierna — Kryształowe Iglice

USUNIĘTOALARM PRZECIWWŁAMANIOWYNa minimapie nie widać już Iglic.
ZASIĘG DZIAŁANIA IGLIC1150 jedn. ⇒ 1600 jedn.
ZAKTUALIZOWANOA MOŻE BY TAK JEDNO I DRUGIE?Zasięg Iglicy przy czerwonym wzmocnieniu teraz obejmuje Skalniaki oraz Brzytwodzioby.

Vi

Zmniejszony przyrost prędkości ataku. Dłuższy czas odnowienia umiejętności biernej, ale teraz skraca go W. Zmniejszone skalowanie Q, nie zadaje już zmniejszonych obrażeń przechodzących. Zwiększona prędkość ataku W. Obrażenia obszarowe E teraz mogą trafić krytycznie. Dłuższy czas odnowienia R, zwiększone obrażenia i odrzucenie/wyrzucenie w powietrze, nie zadaje już zmniejszonych obrażeń przechodzących.

Vi od dłuższego czasu nie jest najlepszym wyborem do dżungli. Żeby pomóc jej rywalizować z kolegami po fachu, modyfikujemy jej Q i R tak, aby zadawały równe obrażenia wszystkiemu, co trafią. Wzmocni ją to w walkach drużynowych i przyspieszy czyszczenie dżungli. W ramach równoważenia tych zmian osłabiamy Vi gdzieniegdzie, ale ogólnie powinna wyjść z tego silniejsza i z większym wpływem na grę.

Podstawowe statystyki:

PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU2,5% ⇒ 2%

Umiejętność bierna — Tarcza Przeciwuderzeniowa

CZAS ODNOWIENIA12-8 sek. (na poziomach 1-9) ⇒ 16-12 sek. (na poziomach 1-9) (sprawdźcie Wgniatające Uderzenia poniżej)
SKALOWANIE TARCZY10% maksymalnego zdrowia ⇒ 15% maksymalnego zdrowia

Q — Niszczyciel Skarbca

USUNIĘTOCIĘŻKA RĘKANie zadaje już obrażeń zmniejszonych o 25% celom niebędącym bohaterami.
SKALOWANIE1,6 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku ⇒ 1,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

W — Wgniatające Uderzenia

PRĘDKOŚĆ ATAKU30/35/40/45/50% ⇒ 30/37,5/45/52,5/60%
NOWOŚĆCZAS ODNOWIENIA UMIEJĘTNOŚCI BIERNEJCzas odnowienia Tarczy Przeciwuderzeniowej jest teraz skracany o 3 sek. za każdym razem, gdy aktywują się Wgniatające Uderzenia.

E — Nadużycie Siły

KRYTYCZNE STOŻKIObrażenia zadawane w stożku teraz mogą trafić krytycznie.
SKALOWANIE1,15 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, 0,7 pkt. mocy umiejętności ⇒ 1,1 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, 0,9 pkt. mocy umiejętności

R — Atak i Pobicie

CZAS ODNOWIENIA110/85/60 sek. ⇒ 120/100/80 sek.
OBRAŻENIA150/300/450 pkt. obrażeń (+1,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 150/325/500 pkt. (+1,1 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
USUNIĘTOCIĘŻKA RĘKANie zadaje już obrażeń zmniejszonych o 25% drugorzędnym celom.
ODRZUCENIE DRUGORZĘDNYCH CELÓWVi odrzuca wrogów, którzy są na jej drodze, na odległość 250 jedn. w ciągu 0,25 sek. ⇒ 350 jedn. w ciągu 0,75 sek.

Aktualizacja dźwięków Luciana

Poprawiamy niektóre z dźwięków umiejętności Luciana, żeby były lepiej słyszalne!

POCISKILepiej słyszalne dźwięki przy trafieniu podstawowymi atakami, atakami wzmocnionymi umiejętnością bierną i Rzezią Luciana Napastnika i Luciana w podstawowej skórce.
PŁOMIENNY WYBUCHDźwięk towarzyszący użyciu umiejętności jest bardziej dynamiczny, zmniejszono niskie tony podczas lotu pocisku i dodano dźwięk trafienia celu. Zmiany dotyczą wszystkich skórek poza Lucianem w Samo Południe, ponieważ tam te zmiany zostały już wprowadzone (dźwięk przy trafieniu Łamacza Serc Luciana pozostaje bez zmian).
BEZWZGLĘDNY POŚCIGRozjaśniono dźwięk doskoku Luciana Napastnika i Luciana w podstawowej skórce.

Przedmioty

Przedmioty powiązane z Reliktową Tarczą

Zmniejszone leczenie.

Ograniczamy zdolność lekceważenia nękania charakterystyczną dla wspierających obrońców, żeby inni wspierający mogli z nimi rywalizować, szczególnie w rozgrywkach na wyższym poziomie — tam dolni kładą większy nacisk na utrzymywanie swojego zdrowia w jak najlepszym stanie.

LECZENIE RELIKTOWEJ TARCZY15 pkt. (+2% brakującego zdrowia celu) ⇒ 5-30 pkt. przy 0-100% brakującego zdrowia celu
LECZENIE BRANSOLETY TARGONU40 pkt. (+2% brakującego zdrowia celu) ⇒ 10-60 pkt. przy 0-100% brakującego zdrowia celu
LECZENIE POZOSTAŁOŚCI PO ASPEKTACH50 pkt. (+2% brakującego zdrowia celu)⇒ 15-90 pkt. przy 0-100% brakującego zdrowia celu

Klinga Burzy

Zważywszy na to, że aktualizacja Klingi Burzy zmieniła ją z przedmiotu, który kupowaliście jako pierwszy, w przedmiot kupowany w późnej fazie gry, odrobinę przesadziliśmy ze zmniejszeniem jej mocy, kiedy chcieliśmy upewnić się, że będzie zdecydowanie mniej atrakcyjnym pierwszym zakupem. Teraz Klinga jest za słaba, więc ją wzmacniamy.

OBRAŻENIA OD ATAKU55 pkt. ⇒ 60 pkt.
PRĘDKOŚĆ ATAKU25% ⇒ 30%

Runy

Reperkusje

Naprawiamy błąd związany z Reperkusjami, żeby czas działania zapewnianego przez nie pancerza i odporności na magię zgadzał się z ich opisem.

CZAS DZIAŁANIA PANCERZA I ODPORNOŚCI NA MAGIĘ3 sek. ⇒ 2,5 sek.

Zdobywca

Poprawiliśmy Zdobywcę w połowie zeszłego patcha, skracając czas trwania ładunków w przypadku bohaterów walczących na dystans i zmniejszając ilość siły adaptacyjnej za każdy ładunek. Jednak wciąż jest zbyt mocny, szczególnie w środkowej i późnej fazie gry. Bazuje na systemie ładunków, więc bohaterowie mogą zyskiwać statystyki przed aktywacją efektu, a w późnej fazie gry dzieje się to szybciej niż w przypadku poprzednich wersji Zdobywcy. Likwidujemy trochę mocy Zdobywcy w późnej fazie gry, nie ruszając przy tym zamiany obrażeń na obrażenia nieuchronne oraz leczenia, które stanowią istotną część tożsamości tej runy.

SIŁA ADAPTACYJNA2-10 pkt. na ładunek (10-50 pkt. przy maksymalnej liczbie ładunków) ⇒ 2-6 pkt. na ładunek (10-30 pkt. przy maksymalnej liczbie ładunków)

Aktualizacja patcha 9.4

(Przypomnienie: te zmiany funkcjonują już od pewnego czasu).

SIŁA ADAPTACYJNA3-15 pkt. na ładunek (maks. 15-75 pkt.) ⇒ 2-10 pkt. na ładunek (maks. 10-50 pkt.) Zmiana wyżej zastępuję tę zmianę.
CZAS TRWANIA ŁADUNKÓW U BOHATERÓW WALCZĄCYCH NA DYSTANS3 sek. ⇒ 2 sek. (w przypadku bohaterów walczących w zwarciu to wciąż 8 sek.)

Odcięcie

Sprawiamy, że Odcięcie lepiej wypada w porównaniu z Ostatecznym Ciosem i Ostatnim Bastionem.

DODATKOWE OBRAŻENIA4-10% ⇒ 5-12% (wciąż działa tylko przeciwko celom, które mają 10-100% maksymalnego zdrowia więcej od was)

Proste zmiany

Cho’Gath

Zwiększone obrażenia E.

Cho’Gathowi przydałaby się pomocna dłoń we wczesnej fazie gry. Maksymalizowanie E sprawi, że wymiany z wrogami staną się dla niego lepsze.

E — Migbłystalne Kolce

OBRAŻENIA20/30/40/50/60 pkt. ⇒ 22/34/46/58/70 pkt.

Dr Mundo

Zwiększona odporność na magię E.

Wzmacniamy naszego doktora, żeby gracze, którzy potrzebują antymagicznego twardziela, mogli odnaleźć go w tym dużym fioletowym gościu.

E — Masochizm

ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ2% za każdy ładunek, do maksymalnie 6/12/18/24/30% ⇒ 3% za każdy ładunek, do maksymalnie 6/15/24/33/42%

Gangplank

Zwiększone dodatkowe obrażenia E zadawane bohaterom. Zwiększone obrażenia każdej fali R.

Sprawiamy, że proch Gangplanka stanie się bardziej „pro”. Dzięki temu nasz pirat będzie mógł oddawać ciosy huncwotom z górnej alei i zostanie mu jeszcze trochę kul armatnich, żeby ostrzelać nimi wszystkich innych wrogów.

E — Beczka Prochu

DODATKOWE OBRAŻENIA ZADAWANE BOHATEROM60/90/120/150/180 pkt. ⇒ 80/105/130/155/180 pkt.

R — Kanonada

OBRAŻENIA MAGICZNE KAŻDEJ FALI35/60/85 pkt. (+0,1 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 40/70/100 pkt. (+0,1 pkt. mocy umiejętności)
MAKSYMALNE OBRAŻENIA420/720/1020 pkt. (+1,2 pkt. mocy umiejętności)⇒ 480/840/1200 pkt. (+1,2 pkt. mocy umiejętności)

Graves

Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku.

Zmiany w grze w dżungli z patcha 9.2 dały się we znaki dżunglerom lepszym w późnej fazie gry, takim jak Graves, a modyfikacja Klingi Burzy z patcha 9.3 również nie była dla niego korzystna. Zważywszy na to, jak skutecznie odjęcie 3 pkt. obrażeń od ataku powściągało Banitę pod koniec ostatniego sezonu, dodanie tych 3 pkt. powinno przywrócić go do wystrzałowej formy.

Podstawowe statystyki

OBRAŻENIA OD ATAKU63 pkt. ⇒ 66 pkt.

Jhin

Zwiększone obrażenia od ataku.

Tańczący Granat powinien być bardziej fortissimo, skoro stanowi tak nieodzowną część tego, jak Jhin zadaje obrażenia.

Q — Tańczący Granat

SKALOWANIE0,4/0,475/0,55/0,625/0,7 pkt. całkowitych obrażeń od ataku⇒ 0,45/0,525/0,6/0,675/0,75 pkt. całkowitych obrażeń od ataku

Nunu i Willump

Zmniejszone zdrowie. Zmniejszone leczenie Q.

Zmniejszamy wytrzymałość tych dwóch najlepszych przyjaciół, uderzając w ich podstawowe statystki we wczesnej fazie gry oraz utrzymywanie się w późnej.

Podstawowe statystyki

ZDROWIE590 pkt. ⇒ 570 pkt.

Q — Pożarcie

LECZENIE75/120/165/210/255 pkt. ⇒ 75/110/145/180/215 pkt.

Tryndamere

Zwiększono limit szansy na trafienie krytyczne umiejętności biernej na wyższych poziomach.

Rozwiązujemy odwieczny dylemat Tryndamere’a dotyczący szansy na trafienie krytyczne: aktualnie nie jest w stanie osiągnąć 100% szansy na trafienie krytyczne bez przekraczania jej limitu, ale od tego patcha będzie to możliwe i to przy nie więcej niż dwóch przedmiotach.

Umiejętność bierna — Bitewny Szał

LIMIT SZANSY NA TRAFIENIE KRYTYCZNEJ Z FURIIDo 35% ⇒ 35/40/45/50% na poziomach 1/6/11/16

Sylas

Zwiększone leczenie W na niższych poziomach, zmniejszone na wyższych, zwiększone skalowanie leczenia, zwiększone skalowanie obrażeń.

Uderzamy w Sylasa jako obrońcę.

W — Królobójca

LECZENIE50/80/110/140/170 pkt. (+0,35 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 60/80/100/120/140 pkt. (+0,45 pkt. mocy umiejętności)
SKALOWANIE OBRAŻEŃ0,55 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,65 pkt. mocy umiejętności

Yorick

Zmniejszone obrażenia Dziewicy i obrażenia efektu oznaczenia.

Yorick i jego cudowna Dziewica są nierozłączni od czasu patcha 9.2, a ich wspólne obrażenia sprawiają wszystkim problemy. Żeby stali się słabsi, kiedy są razem, delikatnie temperujemy temperament Dziewicy.

R — Chluba Wysp

OBRAŻENIA DZIEWICY10/20/40 pkt. (+0,5 pkt. całkowitych obrażeń Yoricka)⇒ 0/10/40 pkt. (+0,5 pkt. całkowitych obrażeń Yoricka)
OBRAŻENIA OZNACZENIA5/7,5/10% maksymalnego zdrowia celu ⇒ 3/6/9% maksymalnego zdrowia celu

Rek’Sai

Naprawiono błąd sprawiający, że R mogło zadać obrażenia dwukrotnie.

Zdobywca w połączeniu ze zmianami, które dotknęły Rek’Sai w zeszłym patchu, sprawili, że stała się ona przerażającą bestią. Zobaczymy, jaki wpływ będą miały modyfikacje Zdobywcy z tego patcha, a dopiero potem zastanowimy się nad tym, jak osłabić Rek’Sai. Poniżej zamieszczamy aktualizację, która weszła w życie w patchu 9.4, tak dla przypomnienia.

Aktualizacja patcha 9.4

Przypomnienie: te zmiany funkcjonują już od pewnego czasu.

NAPRAWIONY BŁĄDNaprawiono błąd, który powodował, że R — Pośpiech Pustki Rek’Sai mógł zadać obrażenia dwukrotnie, jeśli jej cel użył Błysku dokładnie w momencie, kiedy umiejętność zadawała obrażenia.

ARURF

Niespodzianka! Przedłużamy tryb ARURF o kolejne dwa patche! Skoro czeka nas jeszcze jeden miesiąc UltraRewelacyjnieFantastycznej zabawy, mamy w tym patchu całą górę zmian wyważających. Jeżeli jesteście członkami Klubu Złotej Szpatułki, będziecie dalej cieszyć się korzyściami z członkostwa, dopóki nie wycofamy trybu ARURF.

Zacznijmy od wzmocnień:

Aatrox

WZMOCNIENIE+15% obrażeń zmienione na +20%

Akali

WZMOCNIENIE+15% obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń

Alistar

WZMOCNIENIE+5% obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń

Anivia

WZMOCNIENIE+15% obrażeń

Aurelion Sol

WZMOCNIENIE+5% obrażeń zmienione na +10%

Bard

WZMOCNIENIE+15% obrażeń zmienione na +20%

Braum

WZMOCNIENIE-5% otrzymywanych obrażeń zmienione na -10%

Darius

WZMOCNIENIE+5% obrażeń zmienione na +10%

Elise

WZMOCNIENIE+10% obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń

Evelynn

WZMOCNIENIE+10% obrażeń zmienione na +20%

Gangplank

WZMOCNIENIE+10% obrażeń zwiększone na +15%

Gnar

WZMOCNIENIE+5% obrażeń zmienione na +10%

Ivern

WZMOCNIENIE+10% obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń

Jhin

WZMOCNIENIE+20% obrażeń

Katarina

WZMOCNIENIE+15% obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń

Quinn

WZMOCNIENIE+15% obrażeń

Sion

WZMOCNIENIE+10% obrażeń

Sona

WZMOCNIENIE-5% zmniejszenia obrażeń — usunięto

Tahm Kench

WZMOCNIENIE-20% otrzymywanych obrażeń zmienione na -25%

Taliyah

WZMOCNIENIE+15% obrażeń

Thresh

WZMOCNIENIE+5% obrażeń zmienione na +10%, -5% otrzymywanych obrażeń zmienione na -10%

Udyr

WZMOCNIENIE+10% obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń

Urgot

WZMOCNIENIE+5% obrażeń zmienione na +15%

Yasuo

WZMOCNIENIE+10% obrażeń zmienione na +15%, -5% otrzymywanych obrażeń zmienione na -10%

Zac

WZMOCNIENIE-10% otrzymywanych obrażeń zmienione na -15%

Zilean

WZMOCNIENIE+10% obrażeń zmienione na +20%

Zoe

WZMOCNIENIE+10% obrażeń

Oczywiście są też osłabienia:

Ahri

OSŁABIENIE-5% obrażeń zmienione na -8%

Fizz

OSŁABIENIE-5% obrażeń

Garen

OSŁABIENIE-5% obrażeń zmienione na -10%

Heimerdinger

OSŁABIENIE-5% obrażeń

Jayce

OSŁABIENIE-5% obrażeń

Nocturne

OSŁABIENIE-5% obrażeń

Sivir

OSŁABIENIE-5% obrażeń zmienione na -8%

Syndra

OSŁABIENIE-5% obrażeń

Vladimir

OSŁABIENIE-8% obrażeń

Pierwszy Starszy Smok

OSŁABIENIEObrażenia podpalenia zmniejszone z 141 pkt. obrażeń w ciągu 3 sek. do 90 pkt. obrażeń w ciągu 3 sek.

Drugi Starszy Smok

OSŁABIENIEObrażenia podpalenia zmniejszone z 255 pkt. obrażeń w ciągu 3 sek. do 210 pkt. obrażeń w ciągu 3 sek.

Trzeci Starszy Smok

OSŁABIENIEObrażenia podpalenia zmniejszone z 315 pkt. obrażeń w ciągu 3 sek. do 270 pkt. obrażeń w ciągu 3 sek.

Naprawione błędy

  • Chyżość teraz poprawnie zwiększa dodatkową prędkość ruchu pochodzącą z Zaginającego Czas Toniku.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy bohaterowie czasami stali w miejscu zamiast używać ataków podstawowych.
  • Linie dialogowe Zombi Branda nie są już odtwarzane globalnie, kiedy Brand jest w obrębie wizji.
  • Tekstury Księżycowej Cesarzowej Lux nie psują się już w chwili jej śmierci.
  • Darius w podstawowej skórce nie odtwarza już linii dialogowych Boskiego Króla Dariusa związanych z E — Pochwyceniem.
  • Przywrócono efekty dźwiękowe lądowania Anivii podczas jej Powrotu.
  • Tarcze i unieruchomienia rzucone na Anivię mają teraz odpowiedni rozmiar w porównaniu z jej wielkością podczas umiejętności biernej — Odrodzenia.
  • Wskaźnik prawdziwego widzenia R — Zewu Łowów Rengara nie pojawia się już w złym miejscu na modelu Czarodzieja Gwiazd Ezreala.
  • Opisy umiejętności przy rozwijaniu Q — Stylu Tygrysa Udyra teraz już się pojawiają.
  • Odtwarzanie plików powtórek z poziomu pliku wykonywalnego League of Legends jest teraz możliwe we wszystkich regionach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie było opcji „bez bana” w fazie wybierania/banowania w kolejce rankingowej.

Nadchodzące skórki i Barwy

Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:

Reklama

Podziel się ze znajomymi!