Reklama
Rework Evelynn, nowe skórki Super Galaxy Elise, Nidalee, Annie, Gnar, nowe zestawy chroma…
PBE to wersja testowa League of Legends. Każda zmiana, zanim zostanie wprowadzona na serwer live jest najpierw testowana na PBE.
Rework Evelynn
Shadow Evelynn
Masquerade Evelynn
Tango Evelynn
Safecracker Evelynn
Nowe skórki
Super Galaxy Annie
RP
Super Galaxy Elise
RP
Super Galaxy Gnar
RP
Super Galaxy Nidalee
RP
Nowe chroma
Nowa ikonka
Nowe emotki
Defender of the League
Champion of the League
Conqueror of the League
Czary
- Zmieniono dostępność czarów przywoływacza:
- Cleanse poziom dostępności zwiększono z 6 do 9
- Flash poziom dostępności zmniejszono z 8 do 7
- Smite poziom dostępności zmniejszono z 10 do 9
- Teleport poziom dostępności zwiększono z 6 do 7
- Clarity (ARAM) poziom dostępności zwiększono z 1 do 6
- Ignite poziom dostępności zmniejszono z 10 do 9
- Mark (ARAM) poziom dostępności zwiększono z 1 do 6
Bohaterowie
Brand
- Blaze (Passive)
- [Nowy efekt] Jeżeli Brand zabije przeciwnika, otrzymuje X many.
Camille
- Tactical Sweep (W) obrażenia zwiększono z 65/95/125/155/185 do 70/100/130/160/190
- Hookshot (E) obrażenia zwiększono z 70/115/160/205/250 do 75/120/175/210/255
Fiora
- Lunge (Q) obrażenia zwiększono z 65/75/85/95/105 do 70/80/90/100/110
Graves
- Bazową regeneracje zdrowie zwiększono z 1.3352 do 1.5
- End of the Line (Q) AD zwiększono z 80% bAD do 100% bAD
Janna
- Tailwind (Passive) prędkość poruszania się zmniejszono z 8% do 5%
Jarvan IV
- Dragon Strike (Q) obrażenia zwiększono z 70/115/160/205/250 do 75/120/165/210/255
- Cataclysm (R) obrażenia zwiększono z 200/325/450 do 210/335/460
Jax
- Counter Strike (E) minimalne obrażenia zwiększono z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
- Leap Strike (Q) obrażenia zwiększono z 70/110/150/190/230 do 75/115/155/195/235
Jayce
- To The Skies (Q Hammer) obrażenia zwiększono z 35/70/105/140/175 do 40/75/110/145/180
- Shock Blast (Q Cannon) obrażenia zwiększono z 70/120/170/220/270 do 75/125/175/225/275
Kled
- Beartrap on a Rope (Q mounted) obrażenia zwiększono z 25/50/75/100/125 do 30/55/80/105/130
- Violent Tendencies (W) bonusowe obrażenia zwiększono z 20/30/40/50/60 do 25/35/45/55/65
- Jousting (E) obrażenia zwiększono z 20/45/70/95/120 to 25/50/75/100/125
- Chaaaaaaaarge!!! (R)
- Procent zdrowia celu jako obrażenia zwiększono z 12/15/18% do 14/17/20%
- Maksymalną wartość tarczy zwiększono z 200/300/400 do 225/325/425
Lee Sin
- Sonic Wave (Q1) obrażenia zwiększono z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175
- Tempest (E1) obrażenia zwiększono z 60/95/130/165/200 do 60/100/135/170/205
- Dragon’s Rage (R) obrażenia zwiększono z 150/300/450 do 170/320/470
Olaf
- Undertow (Q) obrażenia zwiększono z 70/115/160/205/250 do 75/120/165/210/255
Ornn
- Bellows Breath (W) obrażenia zmieniono z [15/17.5/20/22.5/25% aktualnego zdrowia przeciwnika] na [10/11.5/13/14.5/16% aktualnego zdrowia przeciwnika]
- Searing Charge (E) !
Rek’Sai
- Furious Bite (E Unburrowed) obrażenia zwiększono z 50/60/70/80/90 do 55/65/75/85/95
- Queen’s Wrath (Q Unburrowed) obrażenia zwiększono z 15/20/25/30/35 do 20/25/30/35/40
Renekton
- Cull The Meek (Q)
- obrażenia zwiększono z 60/90/120/150/180 do 65/95/125/155/185
- Leczenie zwiększono z 9/13.5/18/22.5/27 do 9.5/14/18.5/23/27.5
- Ruthless Predator (W)
- Obrażenia na atak zwiększono z 5/15/25/35/45 do 10/20/30/40/50
- [Ogólne obrażenia zwiększono z 10/30/50/70/90 do 20/40/60/80/100]
- Ulepszone obrażenia zwiększono z 15/45/75/105/135 do 30/60/90/120/150
- Obrażenia na atak zwiększono z 5/15/25/35/45 do 10/20/30/40/50
- Slice / Dice (E) obrażenia zwiększono z 30/60/90/120/150 do 35/65/95/125/155
Rengar
- Savagery (Q) obrażenia zwiększono z 25/45/65/85/105 do 30/50/70/90/110
- Bola Strike (E) obrażenia zwiększono z 50/95/140/185/230 do 55/100/145/190/235
Riven
- Ki Burst (W) obrażenia zwiększono z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175
- Valor (E) wartość tarczy zwiększono 90/120/150/180/210 do 95/125/155/185/215
Shaco
- Two-Shiv Poison (E) obrażenia zwiększono z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
Yasuo
- Last Breath (R) obrażenia zwiększono z 200/300/400 do 210/310/410
Przedmioty
Guardian Angel
- Koszt kombinacji zmniejszono z 800 do 200
Hunter’s Talisman
- Zdrowie zwiększono z 25 do 35
Hunter’s Machete
- [Nowy efekt] Podstawowe ataki dają teraz 20% bonusu prędkości ataku przez 2 sekundy.
Juarim’s Fist
- Zdrowie zwiększono z 150 do 200
- Maksymalną ilość stacków na pasywce zmniejszono z 30 do 20
Sterak’s Gage
- Zdowie zwiększono z 400 do 450
- Bazowe AD zwiększono z 30% do 50%
- [Zmiana efektu] Unique Passive – Lifeline
- Tarcza zaczyna się rozpadać po .75 sekundy
- Pasywę zmieniono z +30% Bazowego AD do +30% Tenacity
Reklama