Poznaliśmy plany na patch 11.3.
Riot podzielił się rozpiską planowanych zmian w balansie przedmiotów
Osłabienie przedmiotów i run
- Deadman’s Plate
- Punkty zdrowia: 475 >>> 400
- Staff of Flowing Water
- AP: 60 >>> 50
- Zhonias Hourglass
- Koszt Seeker’s Armguard: 900 >>> 1000
- Całkowity koszt: 2500 >>> 2600
- Ironspike Whip
- Usunięto: miniony i potwory otrzymują podwójne obrażenia poniżej 50% HP
- Goredrinker
- Aktywne leczenie: 12% >>> 8% brakujących Punktów Zdrowia
- Ravenous Hydra
- Omnivamp: 15% >>> 8-16% w zależności od poziomu bohatera
- Sterak’s Gage
- Bazowa tarcza: 200% >>> 100
- Czas trwania tarczy: 5s >>> 4s
Buffy przedmiotów
- Froce of Nature
- Prędkość ruchu na stack: 6 (maksymalnie 30) >>> 8 (maksymalnie 40)
- Frozen Heart
- Koszt: 2700 >>> 2500
- Armor: 80 >>> 70
- Chemtech Putrifier
- Przyśpieszenie umiejętności: 15 >>> 20
- NOWOŚĆ: Leczenie lub nałożenie tarczy na sojusznika sprawi, że jego następne obrażenia nałożą Głębokie Rany przeciwnikowi o wartości 60%
- Immortal Shieldbow
- AD: 50 >>> 60
- Prędkość ataku: 15% >>> 20%
- Phantom Dancer
- AD: 0 >>> 20
- Prędkość ataku: 45% >>> 25%
- Long Sword zastąpiony Daggerem w przepisie
- Maksymalnie stacki, aby otrzymać bonus do prędkości ataku: 5 >>> 3
- Bonus do prędkości ataku na maksymalnych stackach: 40% >>> 30%
- Lord Dominik’s Regards
- Penetracja pancerza: 25% >>> 35%
- Verdant Barrier
- Rework umiejętności biernej: zlikwidowanie jednostki generuje 1 MR (maksymalnie 15)
- Koszt: 1200 >>> 1000
- Banshee Veil
- AP: 65 >>> 80
- Koszt: 2500 >>> 2600
- Horizon Focus
- AP: 100 >>> 115
- Minimalny zasięg Hiperstrzału: 750 >>> 700
- Silvermere Dawn
- Wkrótce
Korekta przedmiotów
- Leeching Leer
- Omnicamp: 10% >>> 5%
- Punkty zdrowia: 150 >>> 1250
- Riftmaker
- Omnivamp: 15% >>> 8-16% w zależności od poziomu bohatera
- Punkty zdrowia: 150 >>> 250
- Eclipse
- Tarcza: 150 (75 dla postaci atakujących z dystansu) >>> 180 (90 dla postaci atakujących z dystansu)
- Omnivamp: 10% >>> 5-10% w zależności od poziomu bohatera