Planowane zmiany przedmiotów na 11.3


Poznaliśmy plany na patch 11.3.


Riot podzielił się rozpiską planowanych zmian w balansie przedmiotów

Osłabienie przedmiotów i run

  • Deadman’s Plate
    • Punkty zdrowia: 475 >>> 400
  • Staff of Flowing Water
    • AP: 60 >>> 50
  • Zhonias Hourglass
    • Koszt Seeker’s Armguard: 900 >>> 1000
    • Całkowity koszt: 2500 >>> 2600
  • Ironspike Whip
    • Usunięto: miniony i potwory otrzymują podwójne obrażenia poniżej 50% HP
  • Goredrinker
    • Aktywne leczenie: 12% >>> 8% brakujących Punktów Zdrowia
  • Ravenous Hydra
    • Omnivamp: 15% >>> 8-16% w zależności od poziomu bohatera
  • Sterak’s Gage
    • Bazowa tarcza: 200% >>> 100
    • Czas trwania tarczy: 5s >>> 4s

Buffy przedmiotów

  • Froce of Nature
    • Prędkość ruchu na stack: 6 (maksymalnie 30) >>> 8 (maksymalnie 40)
  • Frozen Heart
    • Koszt: 2700 >>> 2500
    • Armor: 80 >>> 70
  • Chemtech Putrifier
    • Przyśpieszenie umiejętności: 15 >>> 20
    • NOWOŚĆ: Leczenie lub nałożenie tarczy na sojusznika sprawi, że jego następne obrażenia nałożą Głębokie Rany przeciwnikowi o wartości 60%
  • Immortal Shieldbow
    • AD: 50 >>> 60
    • Prędkość ataku: 15% >>> 20%
  • Phantom Dancer
    • AD: 0 >>> 20
    • Prędkość ataku: 45% >>> 25%
    • Long Sword zastąpiony Daggerem w przepisie
    • Maksymalnie stacki, aby otrzymać bonus do prędkości ataku: 5 >>> 3
    • Bonus do prędkości ataku na maksymalnych stackach: 40% >>> 30%
  • Lord Dominik’s Regards
    • Penetracja pancerza: 25% >>> 35%
  • Verdant Barrier
    • Rework umiejętności biernej: zlikwidowanie jednostki generuje 1 MR (maksymalnie 15)
    • Koszt: 1200 >>> 1000
  • Banshee Veil
    • AP: 65 >>> 80
    • Koszt: 2500 >>> 2600
  • Horizon Focus
    • AP: 100 >>> 115
    • Minimalny zasięg Hiperstrzału: 750 >>> 700
  • Silvermere Dawn
    • Wkrótce

Korekta przedmiotów

  • Leeching Leer
    • Omnicamp: 10% >>> 5%
    • Punkty zdrowia: 150 >>> 1250
  • Riftmaker
    • Omnivamp: 15% >>> 8-16% w zależności od poziomu bohatera
    • Punkty zdrowia: 150 >>> 250
  • Eclipse
    • Tarcza: 150 (75 dla postaci atakujących z dystansu) >>> 180 (90 dla postaci atakujących z dystansu)
    • Omnivamp: 10% >>> 5-10% w zależności od poziomu bohatera

Podziel się ze znajomymi!