Poznaliśmy planowane zmiany przedmiotów w 11.1.
Jak na razie społeczność miała okazję dowiedzieć się tylko o poprawkach przedmiotów, w których twórcy starają się przenieść nieco ich mocy ze zdolności do czystych statystyk. Prawdopodobnie za jakiś czas dowiemy się jakie zmiany planowane są w zakresie balansu bohaterów.
- Duskblade of Draktharr
- Obrażenia zdolności pasywnej Nightstalker zmniejszone ze 100 (+30% bonusowego AD) do 65 (+25% bonusowego AD)
- AD zwiększone z 55 do 60
- Prowler’s Claw
- Obrażenia zdolności aktywowanej Sandswipe zmniejszone ze 100 (+30% bonusowego AD) do 65 (+25% bonusowego AD)
- Ability haste zwiększone z 10 do 20
- Hextech Rocketbelt
- Obrażenia zdolności aktywowanej Supersonic zmniejszone ze 175-250 (+15% AP) do 125 (+15% AP)
- Moc umiejętności zwiększona z 80 do 90
- Zdrowie zwiększone z 250 do 350
- Night Harvester
- Obrażenia zdolności pasywnej Soulrend zmniejszone ze 125-200 (zależne od poziomu)(+15% AP) do 125 (+15% AP)
- Moc umiejętności zwiększona z 80 do 90
- Zdrowie zwiększone z 250 do 300
- Trinity Force
- AD zmniejszone z 35 do 25
- Ability haste zwiększone z 10 do 20
- Goredrinker
- Aktywowane obrażenia zmniejszone z 110% całkowitego AD do 100% całkowitego AD
- Leczenie Thirsting Slash (co trafienie bohatera) wzmocnione z 20% całkowitego AD (+12% brakującej ilości zdrowia) do 25% całkowitego AD (+12% brakującej ilości zdrowia)
- Leczenie Thirsting Slash jest teraz obliczane sekwencyjnie, dla każdego trafionego bohatera, oznacza to, że zyski z trafienia kilku bohaterów będą mniejsze, przez wzgląd na rozkładanie się brakującej ilości zdrowia
- Stridebreaker
- Aktywowane obrażenia zmniejszone ze 110% całkowitego AD do 100% całkowitego AD
- AD zmniejszone z 50 do 45
- Ability haste zwiększone z 10 do 20